Nie masz konta? Zarejestruj się

Libiąż

Marketingowa wojna Biedronki z Lidlem na mandarynki

05.02.2024 13:50 | 9 komentarzy | 2 817 odsłony | Alicja Molenda
Niedzielny sms dotyczący ceny tych owoców, jako dość nietypowa reklama, zaskoczył klientów. Jest elementem walki obu sieci o klienta.
9
Marketingowa wojna Biedronki z Lidlem na mandarynki
To nietypowe powiadomienie zaskoczyło wielu klientów
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Sonda

Lidl czy Biedronka. Która sieć jest Ci najbliższa?

Nowa akcja promocyjna Biedronki wywołała w sieci zaskoczenie i mnóstwo komentarzy. Jest nietypowa, bo porównawcza. Biedronka poszła na całość, bo jakiś czas temu Lidl pokazywał w reklamach, że jego koszyk zakupowy jest najtańszy.

SMS-y od Biedronki przychodziły do uczestników programu lojalnościowego sieci w niedzielę wieczorem. Dotyczyły promocji poniedziałkowej mandarynek. Dodatkowo sieć podała, że na ofertę można się załapać bez aplikacji

Jan Kołodyński menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka powiedział dla portalu eska.pl, że sieć podejmuje rozmaite działania w celu informowania klientów o cenach najważniejszych produktów, "w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów". Ddał, że sięć jest zdeterminowana, by w praktyce realizować hasło „Codziennie niskie ceny". Jak wiemy sieć konkurencyjna promuje się hasłem "Lidl jest tani".

Na terenie powiatu chrzanowskiego są trzy Lidle i 13 Biedronek.

Lidl to sieć niemiecka. Jej piewsze hurownie powstały w 1930 r. w Polsce obecna od 2002 r. Ma 800 sklepów.

Biedronka jest siecią portugalską. W Polsce jest od 1995 roku. Ma 3,5 tys. sklepów.