Ostatnimi czasy, prawdziwym hitem pośród współczesnych nośników reklamy stały się ekologiczne torby papierowe, znajdujące zastosowanie w niemal każdej branży. Stale też zyskują na popularności, między innymi dzięki swojej wszechstronności i niskiej cenie. Ponadto są również niezwykle przyjazne środowisku i estetycznie się prezentują, co stanowi ogromną wartość, w porównaniu z klasycznymi foliowymi jednorazówkami. Chcąc zatem zainwestować w solidny, a przy tym wpisujący się w bieżące trendy zakup, warto bliżej poznać oferowane na rynku produkty, w szczególności zaś dostępną z opcją personalizacji, tj. własnym nadrukiem.
Tradycyjne gadżety reklamowe powoli odchodzą wszak do lamusa, ustępując miejsca bardziej naturalnym formom, jak wspomniane wyżej wyroby. Powodzeniem cieszą się zwłaszcza torby papierowe firmowe z ciekawym motywem graficznym na całej powierzchni lub jedynie w wersji z widocznym logo. Nie dość, że są często barwne i przykuwają wzrok przechodniów, są też przystępne cenowo. Istotną kwestią jest także fakt, iż zachowują swój kształt, nie gniotą się i zawsze elegancko wyglądają. Bez względu na profil danej firmy, tworzą wspaniałą przestrzeń reklamową w dobrym guście, zwracając uwagę potencjalnych klientów.
Z drugiej strony, torby z papieru wykonane są z ekologicznego, biodegradowalnego materiału i nie zagrażają w żaden sposób środowisku naturalnemu. Tym samym, podarowując je w prezencie, chociażby kontrahentowi, pokazujemy, że jesteśmy firmą świadomą ekologicznie i dbającą o otoczenie dookoła nas. Większość ludzi docenia obecnie podobne podejście i chętnie współpracuje z markami, szanującymi przyrodę. Torby przeważnie są zaś brązowe bądź białe i posiadają atest PZH do kontaktu z żywnością. Klient ma natomiast możliwość samodzielnego wyboru szaty graficznej, kolorystyki, rodzaju uchwytów, gramatury papieru oraz formatu. Co więcej, czas realizacji zamówienia jest bardzo szybki.
Z kolei, skupiając się stricte na opakowaniach cateringowych w duchu filozofii "eko", wprost idealnie sprawdzą się tu torby papierowe cateringowe z dużym dnem (znajdują szerokie zastosowanie w sektorze HoReCa, a w szczególności właśnie w branży cateringowej). Oprócz tego, że można transportować w nich artykuły spożywcze, owa budowa dna ułatwia proces i czyni go bardzo wygodnym (nie musimy martwić się, że zawartość wywróci się lub wyleje). Trzeba też przyznać, że torebka cateringowa prezentuje się naprawdę uroczo.
Nośność torby sięga 15 kg i istnieje możliwość wykonania na niej nadruku sitodrukowego. Torba papierowa cateringowa jest również przeznaczona do wielokrotnego użytku, stąd jej zakup niesłychanie się opłaca. Podobne produkty znajdziemy na przykład w asortymencie polskiej firmy MarioPack, produkującej estetyczne torby reklamowe na zamówienie.
Ekologiczne torby firmowe, w tym dedykowane branży spożywczej szturmem weszły na krajowy i zagraniczny rynek, pokazując, że można produkować funkcjonalne przedmioty, nie niszcząc przy tym środowiska. Przystępna cena, unikalny design i trwałość przemawiają za zakupem większej ilości sztuk, a terminy realizacji są błyskawiczne. Lepiej więc pomyśleć nad zamianą dotychczasowych reklamówek, na ten wartościowy produkt, zyskując rzeszę zadowolonych klientów- firma wprowadzająca ekologiczne rozwiązania automatycznie budzi zaufanie ludzi, a niebanalne gadżety reklamowe mają teraz swój czas!
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
Nowa książka o Helenie Kmieć z Libiąża
Panie Oratowski i reszta! Szybkie szkolenie z edytorstwa konieczne!!
Złoty pył.
23:13, 2025-05-12
88 lat temu na Grunwaldzkiej w Chrzanowie
Przypomnę że od 1945 r do 1989 czyli w tym szarym komunistycznym kraju bez ,, radości" I dobrobytu jak tutaj Przełom pisze przybyło nas około 15 milionów ludzi. Od 1989 w zachodnim dobrobycie hehe nie przybywa nic a nawet ubywa nam ludności. Więc przestańcie prać młodym mózgi jak to było źle. Lata 70 były naprawdę na wysokim poziomie jak na tamte czasy i to w każdej dziedzinie. Do tej pory nie rozkradli tego co wtedy powstało
Ogień
22:11, 2025-05-12
Bezrobotni pracują za 12 złotych za godzinę
Ale za to ten pajac z PO Jerzy Kasprzyk dyrektor który na targu kupił wykształcenie jeździ nowiutkim BMW. Brawo POwcy,a ludzie powinni mu splunąć w tę POwską facjatę.
Tak dla Polski
21:57, 2025-05-12
Miłość do klasyków jest jak postępująca choroba
Wreszcie jakis wartosciowy artykul na tym pozal sie Boze portaliku.
Jan66
21:28, 2025-05-12
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz