Trwa modernizacja linii kolejowej E30 z Krakowa do Zabrza przez Katowice. Oto efekty dotychczasowych prac w Trzebini.
Pasażerowie mogą korzystać z dwóch nowych peronów (drugiego i trzeciego). Dostaną się na nie wybudowanym przejściem podziemnym.
Efekty dotychczasowych prac możecie zobaczyć w materiale wideo oraz na zdjęciach.
O podróży uruchomionymi 13 grudnia nowymi połączeniami na trasie Katowice - Kraków, obługiwanymi przez Polregio i Koleje Śląskie, przeczytacie w świątecznym numerze "Przełomu".
Przeczytaj również:
Trener żegna się z klubem. Pracował w nim 3,5 roku
Nasi piłkarze na jednym boisku z Robertem Lewandowskim
Wójt i radni z gminy Babice apelują do premiera
Oni chcą zaprojektować nowoczesne muzeum w Alwerni
Chrzanowianka walczy o finał Miss Polski Nastolatek. Głosowanie rozpoczęte
Zatrzęsła się ziemia. Wstrząsy miały siłę ponad 2 stopni w skali Richtera
Kontrola w Tauron Wydobycie. Poseł Wojciech Saługa: "zakopano" w dziurze 280 mln zł
Centrum wsi zmieniło się nie do poznania (WIDEO, ZDJĘCIA)
[WIDEO]4354[/WIDEO]
10.04.2025
ŁAZIENKI, gładzie, sufity podwieszane, Tel. 692-60...
0 0
Widać dokładnie,że unijne dofinansowanie do kolei rząd Zjednoczonej Prawicy potrafi wykorzystać z pożytkiem dla Polski,Polek i Polaków. Brawo PiS!
0 0
Taa.. Potrafią wykorzystać media do propagandy rodem z Korei Północnej czy reżimowych Węgier.
0 0
Co ma do tego PiS? Proszę zapoznać się z regułami dot. funduszy unijnych i oglądać mniej Wiadomości TVP
0 0
Rząd zjednoczonej prawicy najbardziej widać jadąc przez Mysłowice 40 km/h A linia kolejowa po remoncie
0 0
Akurat linia kolejowa w Mysłowicach nie była jeszcze remontowana. Dopiero opracowywane jest studium wykonalności. Dlaczego nietrudno się domyśleć. Właściciel A4 zażądał by zbyt dużych odszkodowań, jakby wszyscy zaczęli jeździć pociągami. Głosujcie dalej na PO to koncesję na kolejne 30 lat będzie miał jak w banku.
0 0
A gdzie kasa biletowa oraz biletomat?
0 0
Wiem, że remont jeszcze trwa ale patrząc na film i zdjęcia nie widzę na żadnym peronie żadnego zegara, który zawsze na każdym dworcu powinien być. Przydałyby się też elektroniczne tablice informacyjne, których też nie widzę. No i ponawiam pytanie co z pomieszczeniami w budynku dworcowym. Czy będą czynne kasy i co planuje PKP w pomieszczeniu obok pizzerni ?
0 0
"Sylwusia" Liczysz na to że gdy PO by rządziło zrobili by taki remont albo lepszy.. Są to fundusze Unijne, ale znam ich praktyki (można tak zrobić że je wydać a niewiele zrobić) Nie będę pisał gdzie część pieniążków by została. Każdy się domyśla.
Od razu piszę aby była jasność jestem całkowicie apolityczny. Nie interesuje mnie ani PIS ani PO, szczególnie PO.
0 0
Jakby rządziła Lewica, to by pendolino jeździło. Młodzi, odważni. W PiS średnia wieku 50, boją się prędkości ;)
0 0
Treblada, dworzec należy do PKP Nieruchomości. Oni sami zazwyczaj tylko wynajmują pomieszczenia pod prowadzenie biznesu. Więc koło pizzerii może być nawet sklep z oponami. Kasy biletowe prowadzą sobie przewoźnicy. Przewozy Regionalne raczej kasy nie uruchomią, skoro jest biletomat. Kasa to przynajmniej 2,5 etatu i koszt wynajmu pomieszczenia.
0 0
a gdzie wiaty przystankowe ? - chroniące od wiatru i deszczu, bo śniegu może już nie bywać. Powinny być ustawione ściankami na przemian, w zależności z której strony wieje. A na ławkach lepiej nie chcieć się oprzeć - można walnąć głową w tego z tyłu. Noo, i nie ma to jak popatrzeć na te piękne stopy śrubowane do betonu - tak się miło i przytulnie robi czekając na "błyskawicę". Szczyt funkcjonalności i estetyki :-//
0 0
Brawo PiS!
0 0
Cała Polska śpiewa dziś ***** *** ***** ***
0 0
Gdyby dofinansowanie z UE miało zalerzecz od PiSu, to moglibyśmy się nie doczekać. Stare ramole nawet projektu i wniosku o dofinansowanie nie potrafiłyby złożyć. Na szczęście o dofinansowanie nie występuje rząd.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz