Już za kilka dni zacznie obowiązywać inna organizacja ruchu w centrum miasta.
Od września wszyscy kierowcy samochodów osobowych będą mogli bez ograniczeń jeździć ul. Mickiewicza (od skrzyżowania z Al. Henryka w stronę kościoła), Ogrodową i Dobczycką. W grę wchodzi ruch jednokierunkowy.
Jak już informowaliśmy na łamach "Przełomu", to policja zasugerowała, że przydałoby się uporządkować ruch w centrum Chrzanowa, bo teraz nie jest w stanie kontrolować na bieżąco, którzy kierowcy łamią przepisy, parkując na odcinku ul. Mickiewicza, Ogrodowej i Dobczyckiej.
Na tych ulicach będzie obowiązywać strefa zamieszkania, czyli przede wszystkim piesi mają pierwszeństwo przed pojazdami.
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
Przede wszystkim piesi mają pierwszeństwo. Proszę jeszcze napisać o obowiązku parkowania tylko na wyznaczonych miejscach i ograniczeniu prędkości. I konieczności ustępowania wszystkim przy wyjeżdżaniu ze strefy!!!
0 0
to jeszcze jak by ktoś zasugerował że trzeba obwodnicę wybudować...
0 0
A co z przejściami dla pieszych, które burmistrz pokazał na planie na Facebooku, a w strefie zamieszkania nie mają sensu? Będą czy nie?
0 0
Mam nadzieję, że mapkę/schemat oznakowania do tego artykułu stworzono w redakcji - to by tłumaczyło błędy (żółta tabliczka uzupełniająca (T-6), która określa tak zwane łamane pierwszeństwo przejazdu - przy wyjeździe z ul. Berka) oraz braki (brak znaku A-7 przy wyjeździe z ul. Ogrodowej na ul. Dobczycką) w oznakowaniu. Choć nawet gdyby projekt oznakowania robili "fachowcy" z PZD to bym się nie zdziwił, że zawiera błędy.
0 0
wojciu: To prawda. Prędkość do 20 km/h i parkowanie tylko w wyznaczonych miejscach. marcinek180: Mapka została wykonana w redakcji na podstawie schematu pokazanego przez burmistrza.
0 0
Uwolnić Sądową od al. Henryka do Świętokrzyskiej żeby nie robić po mieście wygibasów.
0 0
Ciekawe więc czy błędnie skopiowana czy błędnie zaprojektowana
0 0
Dobrze skopiowana.
0 0
W projekcie T-6 jest dobrze, źle jest na schemacie od burmistrza, a Przełom bezmyślnie powielił błąd.
Jednak dlaczego uważasz, że brakuje A-7 na Ogrodowej?
0 0
Nie ogarniam. Miasta wypychają ruch z rynków i okolic a Chrzanów odwrotnie?! Mieszkańcy na pewno się ucieszą. Smród spali, hałas i auta na chodnikach. Odnoszę wrażenie że magistrat skupia energię nie tam gdzie trzeba. Kiedy będzie uporządkowany ruch na oświęcimskiej? Okolice 15.00 na rondzie dramat. Tu trzeba "coś" zrobić!
0 0
jan0 bo myślę za innych ;) Mało który kierowca pamięta o ogólnych, podstawowych zasadach ruchu i jak mu znaku nie postawisz to już nie wie co zrobić. No i dochodzi jeszcze kwestia przyzwyczajenia do starego oznakowania (po staremu jest ustąp pierwszeństwa).
0 0
Brakuje mi tutaj pasa dla rowerów od rynku do ul.Świętokrzyskiej pod prąd jednokierunkowej, który ułatwiłby jazdę rowerem bez łamania przepisów.
0 0
Marcinku180, to jest strefa zamieszkania i bardzo dobrze, że będzie spowalniacz w postaci skrzyżowania równorzędnego. Jak ktoś nie pamięta, to będzie musiał sobie przypomnieć. To samo powinno zrobić na większości skrzyżowań w mieście, a już na pewno w strefach ograniczenia prędkości do 30 km/h.
0 0
Organizacja ruchu stworzona przez piratów drogowych, na zamówienie piratów drogowych i opisana przez piratów drogowych a będzie tam jeździć społeczeństwo złożone z piratów drogowych :-) Mogę się założyć, że nawet znaków nie będą w stanie poprzykręcać prawidłowo.
0 0
Pytanie: jaki jest koszt nowych znaków i kto ponosi?
0 0
My wszyscy za te urzędnicze zmiany decyzji zapłacimy, bo najpierw Pan Kosowski zamykał i robił strefy a teraz Pan Maciaszek robi odwrotnie, noi zastanawia mnie czy parkometry też postawi w nowych miejscach
0 0
Z tego co wiem parkometry oczywiście będą. Aleja wymarła czas umierać Dobczyckiej, Ogrodowej i Mickiewicza!
0 0
@jan0: ja wiem co to jest strefa zamieszkania i jakie zasady w niej obowiązują, wiem jakie obowiązują w ruchu ulicznym. Wiem też, że większość kierowców ich nie zna. Znak "ustąp pierwszeństwa" zna jednak większość na szczęście.
@K T O S: teren i drogi gminne więc koszt gminy.
@Promil_pl: żadna z wymienionych przez Ciebie ulic nie wymrze z powodu złotówki wydanej na opłatę parkingową. Aleja nie wymarła z tego powodu! Znalezienie wolnego miejsca parkingowego mimo opłat na Alei jest bardzo często jednak niemożliwe!
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz