Remont wiaduktu na krajówce potrwa jeszcze dłużej - przelom.pl
Zamknij

Remont wiaduktu na krajówce potrwa jeszcze dłużej

13:00, 14.06.2019
Skomentuj

Prace na drodze krajowej w Trzebini miały potrwać do końca czerwca. Wiadomo już, że tak się nie stanie.

Pierwotnie remont wiaduktu nad torami miał się skończyć w tamtym roku. Zarządca drogi zgodził się jednak na wydłużenie terminu zadania (na wniosek wykonawcy robót) do 31 maja tego roku.

W maju termin zakończenia robót został przesunięty o miesiąc. Wiadomo już, że i do 30 czerwca prace się nie skończą.

Jak wynika z informacji zamieszczonych na stronie internetowej GDDKiA inwestycja powinna być gotowa do 31 lipca tego roku.

(Michał Koryczan)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(19)

TooomekTooomek

0 0

Poprostu nie wierzę w to co przeczytałem

13:17, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

titotito

0 0

Pewnie zawiniła pogoda...wczesniej padalo, teraz za cieplo, a jeszcze wczesniej na placu budowy nie bylo nikogo...Moze jeszcze dotacje firma dostanie? Maja placone na godzine czy od wykonanej roboty?

13:29, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

passatwvpassatwv

0 0

To juz jest przesada.
Dlaczego zaden nasz reprezentant zasiadajacy w UM sie tym nie zajmie. To jest kpina. Nie pomylilem sie to jest skandal.

14:03, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

raptorraptor

0 0

Miesiąc w tą miesiąc w tamtą. Co to komu przeszkadza? Ruchu nie blokuja więc nie wiem co taka spina. Lepiej by się kto spytał UM co z obwodnicą. Bo pewnie temat powrocie dopiero przed kolejnymi wyborami. Wtedy będzie "działam" I tak do kolejnych wyborow będzie się tylko mówić.

14:35, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tysiutysiu

0 0

Po jaką cholerę podają kolejne planowane daty ukończenia robót, skoro ich nie dotrzymują? To już lepiej siedzieć cicho...

16:43, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

raptorraptor

0 0

Powód może być kilka. 1. Żeby przełom miał o czym pisać. Informacja bez znaczenia, ale jednak. 2. Żeby ktoś mógł się pochwalić że interweniuje, działa.... 3. Aby dać nadzieję ( może tacy się znajdą) komuś że po zakonczeniu remontu nagle magicznym sposobem znikną korki każdego popołudnia.

17:14, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

przestańcie wciąż pier....ć o obwodnicy! Gdyby debile nie spowalniali ruchu na przelotówce - nie było by korków. Ruch lokalny należało wyrzucić na stracone miliony w strefie "pometalurgicznej, a nie wcipiać rondo pod Sokołem! Za horendalne pieniądze na ronda - przejścia naziemnie i podziemne. Eliminuje się punkty ryzyka konfliktowe pieszy-pojazd. Gdzie należało by zgłosić niekompetencje urzędników, ich deblizm decyzyjny, brak jakichkolwiek umiejętności logicznego myślenia , kalkulacji kosztów i skutków?!?!? W tym kraju nigdzie! Idioci górą!! Każdy stołek, to matołek!

23:15, 14.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin z TrzebiniMarcin z Trzebini

0 0

to jest kpina nawet nie ma co komentować termin oddania bedzie pewnie w 2025 i tez go przesuną

05:31, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

22 min. to mój rekord przejazdu od pętli autostradowej pod Intermache. Nie widzisz korków? Może jeździsz nocami. Tak małe ronda na drodze krajowej, która jak najbardziej jest drogą lokalną, z przejściami dla pieszych - porażka!!

08:03, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

raptorraptor

0 0

Jaro1 to może lepiej napisz ile z tego czasu stałeś na odcinku węzeł autostrady - Lidl i Lidl - intermarche. Zakładam że 90-99% czasu to był ten pierwszy odcinek. Dlatego nie p..... że rondo koło sokoła coś tu wpływa na korki. Osobiście byłem przeciwnikiem jego budowy, ale teraz myślę jakie by były korki od Chrzanowa gdyby Ci z harcerskiej mieli nakaz w prawo I musieli zawracać na rondzie. Czyli kolejne blokowanie ruchu dla aut od Chrzanowa.

08:29, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podpisz się___Podpisz się___

0 0

Temat wiaduktu będzie drążony do końca była to inwestycja poprzedniej zmiany. Przełomowi jest to na rękę jako politycznej-tubie na usługach UM. Jest to dobry zapychacz i trochę można zagrać na emocjach. Co do rond to korki są przed wiaduktem za wiaduktem każde rondo ma boczną drogę którą można dojechać do kolejnego ronda. Czyli przed wiaduktem brakuje ronda i bocznej drogi. Czyli jak by zrobili jeszcze rondo koła Majstra i boczną drogę na PKP co by się dało dojechać to tego ronda koło Lidla, to lokalsi sami by rozładowali trochę korki:)

08:34, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podpisz się___Podpisz się___

0 0

Temat wiaduktu będzie drążony do końca była to inwestycja poprzedniej zmiany. Przełomowi jest to na rękę jako politycznej-tubie na usługach UM. Jest to dobry zapychacz i trochę można zagrać na emocjach. Co do rond to korki są przed wiaduktem za wiaduktem każde rondo ma boczną drogę którą można dojechać do kolejnego ronda. Czyli przed wiaduktem brakuje ronda i bocznej drogi. Czyli jak by zrobili jeszcze rondo koła Majstra i boczną drogę na PKP co by się dało dojechać to tego ronda koło Lidla, to lokalsi sami by rozładowali trochę korki:)

08:34, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jerzy5555jerzy5555

0 0

A kto wymyślił te krawężniki na obrysie drogi. Walczymy o ścieżkę życia na drodze, a tutaj blokują przejazd środkiem drogi. Jak pojedzie karetka czy straż to będzie czekać prze cały wiadukt w korku, bo nie ma gdzie zjechać na bok żeby przepuścić pojazd uprzywilejowany.

11:02, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gluszek20gluszek20

0 0

Co za k.....a baran wydał zgodę na montaż separatorów 1,5 metra od krawężnika!!!????
I drugie policja też się na to zgodziła!!!!????

Wiadukt miał zostać docelowo zwężony myślałem że tylko ciągła linia żeby wrazie straży, pogotowia czy policji zrobić korytarz życia tyle się o tym mówi!!! A tu sobie takie klocki do nawierzchni przykręcają. Żeby jeszcze była możliwoś aby skuterem bądź rowerem jechać tym fragmentem to nie bo nawet nie będzie jak wjechać. Brawa dla myślących inaczej!!!!!!

12:16, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gluszek20gluszek20

0 0

Co do korków w Trzebini w godzinach szczytu to chce dodać że tworzy się on nim. Przez zamknięta ulice Głowackiego Dworcowa. Teraz żeby wydostać się z rafinerii na Chrzanów to pozostaje droga przez osadnik albo jak wielu też korzysta przez rondo przy lidlu. I tu jest największy problem.

12:24, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

raptor: problemem są małe ronda, na każdym skrzyżowaniu, nie przemyślane, budowane byle ino. Taki typ infrastruktury drogowej (tzw. osiedlowy) jest przyjazny tylko mieszkańcom - a to jest droga tranzytowa!

13:29, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysioKrzysio

0 0

A tyle osób mnie strofowali czego chce od prawidłowego oznakowania wiaduktu. To teraz jeszcze dołożyli wam gumowe odbojniki. A wszystko to by spowolnić starą drogę i kierować się na autostradę A4 i płacić. Hehehe tak nas bedą doić albo jedz wolniutko stra droga. Jechałem dzisiaj motocyklem na paradzie i potem wiele osób z innych miejscowości dziwiło się dlaczego droga trzebinia Chrzanów taka zygzakowata.

16:44, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

jendrek: ja opłotkami nie chodzę, ja od kilku lat wskazuję wady w zakresie projektowania infrastruktury drogowej w powiecie chrzanowskim (a zwłaszcza "trójmieście). Ja zajmuję się zawodowo analizą racjonalności rozwiązań obiektów infrastruktury drogowej - od 15 lat nie wykonuję nic na naszym terenie - bo jestem "niewygodny". A od zasranych dziejów, skupiska ludzkie rozwijały się wzdłuż traktów kupieckich. Aż zrobili przelotowe obwodnice, zekranowane z ograniczonymi zjazdami i.... po ptokach. Nie ma biznesu dla miejscowych, potracili majątki na wcześniejsze inwestycje. I znowu Jaworzno - trzy objazdówki: 1. pojedziesz środkiem -pasmówka, dwupasmówka, przyjęcie i odrzucenie ruchu miejscowego. 2. objazdówka pn.-wsch. dojazd do osiedli, atrakcji sport.turyst.eduk. -smyrniesz na Sosnowiec. 3. objazdówka południowa pł.-wsch. pasmówka, z możliwościami k/ Sobieskiego, a i później cycuś-glancuś. Jeżdżę kilkanaście razy w m-cu. Już dawno skalkulowałem, że jak mnie czas nie goni, to płynnie przejadę do Katowic bez 10 zł opłaty na A4. A podane analizy są zaniżone o ok. 2 tyś. pojazdów na dobę. Miałem do czynienia ze szczeniakami realizującymi zlecenia "firm" częstotliwości i kierunkowości ruchu - to kpina. Nie ma opcji... Szkoda wynurzeń dalszych w temacie - urzędnik ze wstydu nie zesra się w gacie,

23:33, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

Rondo zamienia skrzyżowanie drogi głównej z drogą podrzędną w skrzyżowanie równorzędne. Jest więc "z definicji" korzystne dla każdej drogi podrzędnej, co organoleptycznie odczuwają wyjeżdżający z pracy w Rafinerii po godz. 14.00 czy, tyle że o każdej porze dnia i nocy, wyjeżdżający z tzw. "centrum handlowego". Mający szczęście jechać wówczas drogą główna też to odczuwają, czasem już na wysokości "Przełomu" lub nawet na wiadukcie nad autostradą. Tak że "jendrek" masz całkowicie rację. No może tak w 99%. Pozostaje ten jeden procent wątpliwości; "jendrku", gdzie ta obwodnica? Może by zacząć porządkowanie ruchu przez Trzebinię od jej budowy, a nie od tego co się od kilkunastu lat robi, czyli od intensywnego przekształcania drogi głównej tranzytowej w drogę osiedlową. Bo to jakby od d..... strony robione jest. Rondo przy harcerskiej jest zbędne; obydwie strony można osiągnąć lub z nich wyjechać "od tyłu", bez większego nadkładania drogi. Na wybudowanej za "kilka złotych" Ochronkowej i przyległych można ćwiczyć palenie gum albo jazdę na hulajnodze.Cały dzień.

06:18, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%