Kto wzmocni trzebiński MKS? Wśród kandydatów znalazł się Senegalczyk - przelom.pl
Zamknij

Kto wzmocni trzebiński MKS? Wśród kandydatów znalazł się Senegalczyk

16:29, 10.12.2017 Michał Koryczan
Skomentuj Senegalczyk Cheikh Niane (z lewej), jeszcze w barwach Michałowianki, zagrał w 2016 r. przeciwko MKS Trzebinia Senegalczyk Cheikh Niane (z lewej), jeszcze w barwach Michałowianki, zagrał w 2016 r. przeciwko MKS Trzebinia

Poznaliśmy nazwiska piłkarzy, którzy mieliby zimą dołączyć do zespołu trzecioligowego MKS Trzebinia.

Nowy szkoleniowiec "żółto-czarnych" Jerzy Kowalik przyznaje, że uzgodnił z zarządem klubu, że dokona pewnych korekt jeśli chodzi o ofensywę.

- Potrzebą chwili jest pozyskanie dwóch zawodników, którzy wzmocniliby kadrę. Pierwszy to Kacper Sołtys. To napastnik. W rundzie jesiennej strzelił szesnaście goli. Drugi to Bartek Chlebda. Jest on bardzo szybkim bocznym pomocnikiem, mogącym grać zarówno z prawej, jaki z lewej strony - mówi Jerzy Kowalik.

Obaj zawodnicy bronili ostatnio barw Pcimianki Pcim, prowadzonej w rundzie jesiennej przez obecnego szkoleniowca MKS.

Kacper Sołtys (22 lata) wcześniej występował w juniorskich zespołach Cracovii oraz seniorach Podgórza Kraków, Górnika Wieliczka i Wiślanki Grabie.

Bartłomiej Chlebda (21 lat) grał w przeszłości w młodzieżowych ekipach Cracovii, a także seniorach Hutnika Kraków i Michałowianki Michałowice.

- Myślałem też nad Cheikhiem Niane. To świetny zawodnik, ale na środek pomocy mamy w Trzebini zawodników. Bezsensowne byłoby też na przykład szukanie stopera, skoro mamy trzech czy czterech graczy na tę pozycję - uważa Jerzy Kowalik.

Grający w Pcimiance Senegalczyk Niane (33 lata) ma na koncie występy w pierwszej lidze w barwach m.in. Sandecji Nowy Sącz, Kmity Zabierzów i Kolejarza Stróże.

- Chęć gry w naszym klubie zgłosiło jeszcze dwóch zawodników Podhala Nowy Targ oraz Dominik Gaudyn z Soły Oświęcim - mówi Jacek Augustynek, prezes MKS.

Na wiosnę w kadrze trzebińskiego trzecioligowca zabraknie napastnika Rajmunda Raźniaka (już na jesieni został zawieszony przez klub) oraz bramkarza Damiana Dziadzio.

- Na tę chwile nikt więcej nie odchodzi. Nie planujemy pozyskania kolejnego golkipera. W drużynie juniorów jest rokujący nadzieję Dawid Woźniak, który zostanie zgłoszony do rozgrywek trzeciej ligi - informuje prezes Augustynek.

(Michał Koryczan)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(85)

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Ciekawe. Widać, że Kowalik stawia na "swoich". Pytanie tylko czy dali by rady w III lidze? Przepraszam za wyrażenie ale moim zdaniem obaj są "nijacy" dotychczas grali maksymalnie w IV lidze, i obaj nie mają już statusu młodzieżowca. Chlebda zagrał 72 minuty w III lidze w barwach Hutnika. Nie wiem czy to wystarczy żeby zaistnieć w MKS-ie. Jestem za sprowadzeniem senegalczyka; niby nie mamy problemów ze środkiem pola ale jakby Cichy pauzował to już robi się problem. Pewnie i tak nie zagra w Trzebini bo wiadomo jak to u nas jest z obcokrajowcami "decydują sprawy formalne" czyli co na wiosnę mamy tylko 2 bramkarzy czy Woźniak też będzie zgłoszony? 18:49, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Potwierdziło się, że Sołtysa będzie chciał zabrać trener Kowalik ze sobą. Chlebda też ciekawy zawodnik. Trzebinianin - daj spokój, przecież o to chodzi, żeby stawiać na młodych, polskich zawodników - a nie grać czterdziestoletnim Niane:) (piszę o prawdziwym wieku, na 33lata chłop nie wygląda). Stanio w 4 lidze tyle goli w rundzie co teraz Sołtys nie strzelił, więc młody może dać radę. Poza tym Kowalik ich zna, więc nie powinien mieć problemu ze wkomponowaniem w kadrę. 19:03, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Ja do Sołtysa nic nie mam (bo go nie znam jeszcze) ale wydawało mi się, że zarząd skusi się na snajpera z wyższej ligi, a nie na 21 latka z IV ligi. Cóż Kowalik obrał taką drogę trzeba to uszanować i mu zaufać. Niane nawet wygląda na 50 lat ale myślę, że by się nadawał do MKS-u. Jak myślicie czy w takim razie zmieni się nasza formacja na wiosnę? Będziemy grać na dwóch napastników? 21:05, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Dajcie spokoj z jakims Niane, ja pamietam tego chlopa jak on wygladal w meczu MKSu z Michałowianka, to to byl zawodnik o dwie klasy slabszy od naszych zawodnikow. Kawal chlopa i nic poza tym, wolny, zero zwrotnosci, teraz to tylko maksymalnie IV liga badz okregowka a poza tym juz stary i napewno nic wielkiego do druzyny by nie wniosl. Sołtys i Chlebda sie nie wypowiadam bo kompletnie ich nie kojarze i nigdy chyba nie widzialem w akcji, mimo wszystko 22 latek ktory strzela 16 bramek bramek to chyba nie jest tak zle. 21:27, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Mam pytanie: Jak do klubu z wyższej ligi przychodzi zawodnik z niższej ligi to jest to wzmocnienie czy osłabienie zespołu z wyższej ligi? 21:47, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Na jego profilu pisze, że waży 86kg. Podejrzewam, że w tej chwili licznik urósł do 90kg. Może i jest wolny i mało zwrotny ale skoro Kowalik stawiał na niego w IV lidze to chyba nie jest z nim tak źle. Oglądałem skrót meczu Pcimianka-Hutnik i Niane nie wyglądał jakoś tragicznie. Wiecie jest różnica po między osobą otyłą, a dobrze zbudowaną. Może to tak wygląda u niego przez inny kolor skóry. Nie wiem to jest moja opinia możecie się z nią nie zgadzać. Gdybym miał wybierać to: 1. Sołtys 2.Niane 3. Chlebda. 21:59, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

A jak chcialbym zeby w Polsce mysl transferowa wygladala tak jak w niektorych klubach niemieckich, obcokrajowiec musi byc przynajmniej o klase lepszy od niemca ktory jest na jego pozycji. Skoro Niane mialby byc przymierzany do druzyny jako srodkowy pomocnik to musialby byc lepszy conajmniej od Cichego, Majcherczyka, Górki a czy jest smiem watpic. 22:30, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Mirosław, zależy kto przychodzi. Się okaże, czy Sołtys i Chlebda będą wzmocnieniami MKS, ale tak to powinno wyglądać - albo stawiamy mocno na wychowanków albo chociaż ściągamy młodych, wyróżniających się piłkarzy z ligi niżej. Taki Żurkowski rok temu grał w 3 lidze, a za pół roku - jak obstawiam - pojedzie na mundial z reprą. Przecież jakby wsadzić Kaliego do takiego Górnika za takiego np. Wolniewicza (prawy obrońca), to myślisz, że byłby gorszy? Nie wydaje mi się:) Piłka to nie tylko teoria, ale ludzie, układy, ambicje - z tego wynika często to, że jeden gra w III lidze, a inny w ekstraklasie. Ale już Trzebinia jako cały zespół jest o te 3 klasy ligowe od Zabrza słabsza, podobnie jak jest o 2 lepsza od Żarek czy Gromca. 22:59, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Wiesz zależy czy chodzi Ci o całą karierę czy obecną formę? Bo taki Niane na papierze jest lepszy od Majchera i Górki, a od Cichego raczej słabszy. Jeżeli chodzi o formę być może jest na równi z chłopakami. Przekonamy się czy ktoś z ŚP odejdzie. Najbliżej tego jest w sumie Małodobry i Kłusek. No chyba, że wolicie Kłuska od Nianego :) 23:03, 10.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKStrzebinianinMKStrzebinianin

0 0

Raźniak po miesiącu treningów i kilku występach przestał przychodzić na treningi, Małodobry zniknął po tym jak w meczu pucharowym Szopa ściągnął go jeszcze w pierwszej połowie, a Dziadzio podpadł zarządowi i go pogonili.
Prezes chyba nie jest w ogóle przygotowany na odejście Szymali (może wykorzystać fakt, że jest młodzieżowcem i zagrał przyzwoitą rundę), Wróbla (chce regularnie grać), Kłuska (zagrał raptem 259 min) i Martyniaka (zaczął studia w Krakowie i ciężko mu pogodzić to z treningami). Nie jest tajemnicą, że Porębski jest tylko wypożyczony do MKSu, a po solidnej rundzie może przebierać w ofertach. Niezadowoleni z sytuacji Świętka są jego menagerowie. Do Michała Kowalika pewnie dalej Moskal wydzwania i kusi pieniędzmi tak jak to miało miejsce w lecie. Zmian w kadrze szykuje się znacznie więcej niż tylko dwie kosmetyczne. 09:28, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

O Raźniaku wiem wszystko. Małodobry raczej przegrywa rywalizację i na ten moment jest jednym z ostatnich rezerwowych. Jeżeli wiesz coś więcej o Dziadzio to powiedz bo bardzo mnie ciekawi jego sytuacja. Szymala zagrał dobrą końcówkę rundy. Nie wiem czy widziałeś co robił na początku sezonu. To nie jest bramkarz na III ligę naszym zdaniem. Kłusek po Witoniu jest chyba najgorszym transferem MKS-u w ostatnich latach. Szczerze? Nie obraziłbym się jeśli by odszedł. Miałbyć następcą Gawęckiego. Jeśli na prawdę Maryniak zaczął studiować to podszedł do tego nie profesjonalnie. Piłka albo studia. Wiadomo, że Porębski odejdzie po wiośnie i to pewnie wyżej o ligę, a może nawet dwie. Nie ma szans żeby u nas został też pewnie ze względów finansowych. Wisła pewnie go wycenia na miliony :) Kowalik się stąd nie rusza. Nie wiem czy zostawił by w Trzebini wszystko on chyba w Dulowej mieszka o ile się nie mylę. Też chyba pracuje u jednego ze sponsorów. Więc nie widzę podstaw żeby odchodził. Swoją drogą oryginalny masz nick ;) 14:45, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Do TrzebinianinMKS: "Jeśli na prawdę Maryniak zaczął studiować to podszedł do tego nie profesjonalnie. Piłka albo studia." Ty chyba całkiem zwariowałeś, albo chodzisz jeszcze do szkoły podstawowej i mam i tata dają Ci papu i kieszonkowe na głupoty.. Na czwartym poziomie rozgrywkowym, bo takim przecież jest III liga piłkarze to amatorzy i grają w większości dla marych pieniędzy, które tylko są dodatkiem do pensji, a tylko nieliczni potrafią się z tego utrzymać Skoro Martyniak nie musi się uczyć to co będzie robił według Ciebie w przyszłości jak mu się nie uda zaistnieć w piłce? 16:13, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Z całym szacunkiem ale nie będę już odpowiadał na twoje komentarze. Skoro nie wystarcza mu pensja z klubu aczkolwiek ciężko to nazwać pensją bo pewnie dostaje poniżej 1tys. zł to niech pójdzie do pracy na chociażby pół etatu i pewnie z tego chłopak by się utrzymał. Znacie jakiegoś III-ligowca który studiuję i trenuje jednocześnie? Ja nie. Wóz albo przewóz. Jeżeli nie podoba mu się jego sytuacja klubowa to niech postawi na edukację, pójdzie na prawo będzie zarabiał 5 razy więcej niż w swoim macierzystym klubie. A w wolnych chwilach będzie sobie kopał w Dulowej ze swoimi byłymi kolegami z MKS-u. Na pewno Ślusarek by go przyjął. Tyle w temacie. 17:12, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKStrzebinianinMKStrzebinianin

0 0

Kolego na tym poziomie mają wybierać piłka czy nauka? Pensja z klubu poniżej 1 tys - pewnie na poziomie 200-300zł. MKS Trzebinia jest klubem półamatorskim, wszyscy poza treningami pracują lub się uczą, nie ma co porównywać z Motorem, Stalą, Resovią...
Małodobrego w klubie nie ma, przestał trenować. Kłusek najgorszy? W którym meczu mieliśmy okazję zobaczyć go od pierwszej minuty, żeby realnie ocenić czy coś umie czy nie? Porębski może odejść już teraz, decyduje o nim Wisła, a nie MKS. Kowalik już w lecie był jedną nogą w drużynie Moskala i nic do rzeczy nie miało to gdzie mieszka. Co do Szymali uważam, że bronił solidnie (nie licząc Motoru ale tam nikt nie zagrał dobrze) i pisanie, że wg was nie jest na 3 ligę w Twoich ustach jest niewiarygodne, bo widać po komentarzach Twoje uwielbienie dla Wróbla (skądinąd bardzo solidnego bramkarza). 18:51, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Fajnie jest jak Ty krytykujesz zawodników czy trenera. Jak Ciebie ktoś skrytykuje to zabierasz zabawki i idziesz do domu. Może spróbuj swoich sił jako piłkarz. Nie ucz się, pracuj na pół etatu skoro to takie proste. 19:08, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Hahaha 200-300 zł tyle to dają w B klasie za wygranie dwóch meczów w sezonie. Zgodzę się z wyrażeniem, że MKS jest klubem półamatorskim i wiadomo, że niektórzy jeszcze się uczą ale studia? No nie wiem. Kłusek był ściągany z Jarosławia. Drużyna nie najlepsza ale w niej Kłusek miał miano solidnego III-ligowca. Wcześniej grał w rezerwach Cracovii (z pierwszym zespołem też miał chyba styczność), epizody w Wiśle Puławy, rundę zagrał gdzieś nisko w Niemczech, potem Garbarnia. Cóż i taki zawodnik nie może być nawet zmiennikiem w klubie, który rozgrywa swój trzeci sezon w III lidze? Skoro nie dostawał szans to znaczy, że nie przekonywał do siebie trenera. Nie wiem, nie widziałem kontraktu Porębskiego ale wydaje mi się, że ma on roczne wypożyczenie tak samo Świętek i Purcha, który jest wypożyczony do JKS-u. Być może da się to zmienić za porozumieniem stron. Ja do Szymali nic nie mam fajnie się rozwija i ma bardzo dobre warunki fizyczne ale on od Wróbla powinien się uczyć, a nie bronić za niego w ważnych meczach. Kilka baboli puścił w poprzednim sezonie, a w tym chyba żadnego ale jego gra nogami pozostawia wiele do życzenia. Wróbel powinien bronić przez całą rundę lub chociaż połowę meczów czyli powiedzmy 8-9. Szymala na puchary. 19:23, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miłośnik FutboluMiłośnik Futbolu

0 0

Witam, jestem tutaj nowy. Co do tej sprawy. Absolutnie zgadzam się z kolegą TrzebinianinMKS. Jeżeli wybierasz naukę czyli w tym przypadku studia musisz z czegoś zrezygnować w tym przypadku z trenowania w klubie III-ligowym. Studia to duże wyzwanie dla każdego z nas musimy do tego podejść poważnie, a czy kolega Martyniak postąpił słusznie? Wątpię. Załóżmy taką sytuację. Kilku kluczowych obrońców dostaje kontuzji bądź pauzuje za kartki. W takim układzie musi postawić na młodego Martyniaka. A ten? Bez rytmu meczowego i treningowego wchodzi w I składzie na mecz ligowy. Gra fatalnie. Co on może mieć na usprawiedliwienie? No, że po prostu brakuje treningów i nie był w stanie udźwignąć presji. A wszystko przez to, że studiuje. Ciekawe co byście wtedy Państwo napisali? 20:02, 11.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic200kibic200

0 0

Łatwo jest oceniać tych którym trenerzy nie dali za wiele czasu w 3 lidze,żaden trener oprócz Olszowskiego nie korzystał z tylu wychowanków,i wcale tak żle nie było,gdzie mają się ogrywać,aha w Dulowej...Wisła niema drugiej drużyny więc upycha po różnych klubach juniorów,przypomnijcie sobie ilu wychowanków zniknęło,grali od trampkarza do seniora,tacy byli słabi ale dwa razy awans zrobili,ale co z tego jak na 3 lige nie nadawali się,bo trenerzy werbowali swoich kopaczy i tak samo zrobi ten nowy trener,szkoda wychowanków z MKSu,powoli kończy się fajne szkolenie od lat w Trzebini,efekty będą widoczne i już widać młodzików w Libiążu,Crzanowie... 09:31, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Panowie Trzebinianin i Miłośnik - dajcie spokój. Jaki to problem w dzisiejszych czasach połączyć kopanie piłki w III-lidze ze studiami? Przecież JM nie studiuje w trybie dziennym w Warszawie, tylko w mieście oddalonym o 30 km. Na studiach nie trzeba być na każdych zajęciach, spokojnie na treningach może być tak jak chłopaki po pracy przyjeżdżają. Jeżeli Martyniak dodatkowo nie pracuje, to powinien dawać radę jak rok temu Sanok (chłopak z Tarnowa, studiował na AWF w Katowicach i dojeżdżał na treningi do Trzebini). Co do młodych - jest jakiś problem ewidentnie między nimi a zarządem. Powinien się prezes w tym temacie wypowiedzieć, o co dokładnie chodzi. Niezależnie od trenera, cały czas młodzi wychowankowie odchodzą, są zawieszani, przestają przychodzić na treningi. Zaczęło się od tego zaciągu, który poszedł grać do Dulowej (Cząstka, Wallentin itd), a potem doszli kolejni - Pikol, Małodobry, Kurek, Kaiser, Raźniak, oba Pająki, teraz Dziadzio. Tam coś jest nie tak - nie wiem, czy mieli obiecane kiedyś łatwiejsze wejście w seniorską piłkę, a widzą jaka jest konkurencja w drużynie walczącej o utrzymanie 3 ligi i odpuszczają? Czy to prezes ich jakoś zniechęca do dalszych treningów i reprezentowania MKS? 12:55, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek AugustynekJacek Augustynek

0 0

Przestańcie Panowie dzielić drużynę na wychowanków i resztę. Dzielicie ich na naszych i przyjezdnych.A teraz przypomnę trochę statystyki, którą można odtworzyć jak się chce a nie opowiadac niestworzonych rzeczy.I tak ,p.trener Olszowski wprowadził drużynę do III-ligi ale delikatnie mówiąc po 9-ciu porażkach spadek.Kadra 28 ludzi w tym 11 wychowanków(Pająk k,Grzebi ,Kali,Kowal,Mały,Muras,Ołek Pikol,Walentin,Czastka,Pająk J,Rażny )No to gdzie oni sa teraz- czy ktoś im przeszkadzał w trenowaniu.Poza Kowalem ,Kalim,Ołkiem reszta brak ambicji no i trenowanie 5-dni w tygodniu nie dla nich to za dużo..A trenerzy w tym roku mają kadra; 22osoby w tym 7 wychowanków -mało.A skoro ich dzielimy na naszych i nie to Wróbel nasz czy nie ,Górka,Sawczuk(ożeniony w Dulowej i tam się wybudował)Jagła 5-lat w MKS,Majcher 5lat,Mizia 5lat to sa nasi czy nie.Ktoś z was pisało nauczaniu i grze w piłkę .To prawda jest Taka Panowie Szymala -student,Kowal -kończy studia,Mizia -student,Jagła w czerwcu obroniłprace dyplomową i skończył studia,no i sa uczniowie Porębski-liceum,Świętek -technikum,Jarosz,,Sochacki -liceum mundurowe,Martyniak już wiecie.A więc Panowie to jest cała prawda o naszych zawodnikach TRZEBA CHCIEĆ i to by było na tyle. 13:32, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

trener mkstrener mks

0 0

Panie Jacek Augustynek, jak statystyki to konkretniej. Olszewski jesienią zrobił 12 pkt (8 porażek), jego zmiennicy Antkiewicz i Moskal 15 pkt (po duzych wzmocnieniach) i spadek ..... Wtedy III liga była nieco słabsza, ale teraz jest dobra druzyna, a swoi zawodnicy zawsze będą mieli cięzko, bo swoich sie nie szanuje!! 14:18, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miłośnik FutboluMiłośnik Futbolu

0 0

Fakt, problem jest ale prawda jest taka, że takie nazwiska jak: Kaiser, Piskorz, Pająk x2, i Dziadzio (?) sami na własne życzenie zrezygnowali z gry w MKS. Wszyscy z tej piątki podkreślam wszyscy błyszczeli w juniorach i wróżono im wielkie kariery. Najbardziej z tej piątki w seniorach zaistniał Krzysiu Pająk, który bronił regularnie w IV i starej III lidze. To miał być bramkarz na lata, a jak nie to pewnie poszedł by wyżej. Kubie Pająkowi nie wyszło tak jakby tego chciał ale też miał okazję zaistnieć w Trzebini. Pikol to był wielki talent chyba jeden z najlepszych zawodników MKS z młodszego pokolenia pamiętacie jak w IV lidze strzelił 4 czy 5 bramek nie pamiętam dokładnie ile w meczu z Libiążem? W III lidze też coś strzelił. Poszedł na odbudowę do Rajska ale nie dał rady. Więc to też nie do końca jest wina zarządu tylko trenerów tj. Moskal, który całkowicie olał naszą młodzież. Ale o tym już pisałem. Mieli być nastepcami Kowala i Kaliego a wyszła Dulowa czy inne kopaniny. Ja liczę na więcej szans dla Jarosza w rewanżowej rundzie. Przecież zagrał jeden dobry mecz nie pamiętam z kim ale miał chyba asystę przy golu Świętka. Jeżeli Pan Prezes jest z nami obecny to może nam Pan powiedzieć czy Porębski i Świętek mogą odejść już teraz czy dopiero w lecie? 15:23, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic200kibic200

0 0

Każdy może wyrazić swoją opinie,po co te nerwy J.A,wie ktoś ile treningów mają np.Jaśkowice,i inne drużyny z mniejszymi budżetami,nie mają 5 treningów tygodniowo,ale nie w tym problem,Sawczuk nie w Dulowej panie J.A, trener mks ma racje taki junior konczy wiek i jest bez szans no 5-10 min i tyle,to po co drużyny młodzieżowe szkoda kasy na nich,za to można kupić paru kopaczy. 15:24, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Miłośnik Futbolu, jakoś nie kojarzę twoich wcześniejszych komentarzy. Sam napisałeś ,że jesteś nowy. No chyba, że zmieniłeś nick. Cóż problem z wychowankami na pewno jest ale czy to jest tylko i wyłącznie wina zarządu i trenerów to nie wiem. Wiślanie mają 3-4 treningi dziennie. Było w jakimś wywiadzie. 15:33, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

3-4 treningi dziennie.? A nie wiesz po ile godzin trwają te treningi? Święta blisko to mogłeś urwać się z choinki. 16:49, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Tygodniowo oczywiście. Przepraszam za błąd. 17:24, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic33kibic33

0 0

Z tego co wiem to Porębski jest chyba na wypożyczeniu a Świętek nie jest już zawodnikiem Wisły . 19:34, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic33kibic33

0 0

Świetek nie widnieje w sekcji wypożyczonych na stronie głównej Wisły więc napewno nie jest już zawodnikiem Wisły 19:39, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Porębski na 100% jest na wypożyczeniu, Świętek chyba też chociaż w sumie on przyszedł z CLJ, a nie z seniorów. Może tak być. W takim razie nie widzę przeszkód żeby został u nas na kolejny sezon jako młodzieżowiec. 20:10, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Bardzo i to bardzo szczegółowe statystyki jesieni naszej grupy. Jest też o nas sporo. Między innymi o młodzieżowcach. http://lubsport.pl/pilka-nozna-2/statystyczne-podsumowanie-rundy-jesiennej-sezonu-2017-2018-rozgrywkach-grupy-iv-iii-ligi 22:39, 12.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

ZNAKOMITY wywiad w przełomie z Jerzym Kowalikiem! Myśli dokładnie jak my tutaj :D. Nie chce niczego ujawniać ale trener mówił, że widział zespół w 9-ciu meczach. Mówi też, że chciałby mieć zespół rezerw (ja bardzo bym chciał) i jakby nie patrzyć jest to możliwe (drużyna juniorów starszych się sypie). No i najlepsze. Kowalik chce aby w Trzebini powstało boisko ze sztuczną nawierzchnią żeby młodzież miała potencjał do gry w III lidze. Będzie zachęcał do tego burmistrza i radnych. Brawo Panie Michale za świetny wywiad! Polecam dla każdego. 19:43, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic200kibic200

0 0

wreszcie ktoś powiedział coś,druga drużyna musi być,tam będą grać rezerwy i będą w grze,kopacze będą mieć ciśnienie,i mogą przegrać z młodymi i o to chodzI. 19:53, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Ja osobiscie przeczytalem ten wywiad 2 razy :) Trener wyjawil dokladnie to czego brakuje Trzebini od lat, i ten pomysl ze sztucznym boiskiem to jest strzal w 20stke!!! Sam powiedzial ze po co jezdzic i placic za wynajecie boiska do Chełmka lub Krakowa na sparingi skoro polowa Malopolski i polowa Krakowa moga przyjezdzac do nas i nam placic. Tak jak powiedzial trener ze takie boiska zrobili w Zabierzowie i tam to wypalilo i mlodziez zaczela sie rozwijac. 20:56, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Jest pewien haczyk. Może wiele osób o tym nie wie ale utrzymanie zespołu nawet w tej B klasie nie jest takie małe jak się niektórym wydaje. Oczywiście, rezerwy są nam potrzebne nawet bardzo skoro chcemy ogrywać juniorów ale czy znajdą się takie pieniądze w budżecie klubu? Albo inaczej gminy? Nie chce nikogo wprowadzać w błąd ale wydaje mi się, że koszt utrzymania drużyny w B-klasie wynosi ok. 20-30 tys. zł. Gdyby faktycznie dotacja przyznana na rok 2018 była większa niż 300 tys. zł to nie lepiej "zabezpieczyć" pewne sprawy w kasie klubowej? Przecież sami widzieliście co się działo kiedy nie było przyznanych stypendii. Jeżeli rzeczywiście mielibyśmy mówiąc kolokwialnie pewien komfort w budżecie klubu to ja nie widzę przeszkód żeby zgłosić zespół chociażby do tej B-klasy. Problem w tym, że ja na razie nie widzę tego "komfortu". No chyba, że do akcji włączą się sponsorzy najlepiej nowi. 22:32, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

https://www.youtube.com/watch?v=QCm7WRYnD7U tu i tu: https://www.youtube.com/watch?v=Rw9muBpJg2Y mecze Pcimianki, gdzie widać, że w ofensywie zespołu z Picimia Kacper Sołtys i Bartek Chlebda to były wyróżniające się postacie. Sołtys to typowa 9, trochę podobnie grający do Stanio, ale wygląda na to, że skuteczniejszy. Chlebda skrzydłowy, zmienia flanki często, gra chyba obiema nogami. Zmiennik dla Kowala i Miziowego, do rywalizacji ze Świętkiem. 11:22, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Podczas oglądania zapomniałem że to jest IV liga. Boisko i poziom meczu był nie wiele wyższy niż w B-klasie. "Widzowie" też nie zawiedli. Ale to nie nasz problem. Sołtys przy Stanku bardziej skuteczny to mało powiedziane. 16 bramek w 17 (?) meczach robi wrażenie. Chlebda przez cały mecz aktywny, wybiegany. Można go wpuszczać na podmęczonego rywala. 14:43, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Dzisiaj na stronie futmal.pl ukazała się wywiad z Jerzym Kowalikiem można przeczytać:
" - Kiedy udało się dopiąć sprawę umowy w Trzebini?
- Do obecnej chwili jeszcze nie dopięliśmy wszystkich szczegółów. Na razie jeszcze niczego nie podpisałem, a sprawa poszła w eter i teraz byłaby bardzo niezręczna sytuacja, gdyby nic z tego nie wyszło. Jestem jednak przekonany, że to tylko kwestia czasu.

Takim profesjonalnym klubem jest MKS Trzebinia 18:35, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michał KoryczanMichał Koryczan

0 0

Witam

Umowę z trenerem Jerzym Kowalikiem zarząd MKS Trzebinia podpisał w czwartek, 7 grudnia, o czym pisaliśmy tutaj: http://przelom.pl/przelom-online/21570-rozmowy-zakonczone-klub-podpisal-kontrakt-z-nowym-trenerem.html

To, kiedy ukazał się wywiad na cytowanym przez Pana portalu to jedno. Pytanie, kiedy został przeprowadzony i tym samym w jakim stopniu aktualne są zawarte w nim informacje. Szczególnie poruszane przez Pana kwestie.

Pozdrawiam 19:20, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Szok. I komu teraz wierzyć? Kilka dni temu artykuł Pana Michała z naglowkiem rozmowy zakończone. Umowa podpisana." - Musieliśmy dogadać pewne szczegóły. Przeciągała się też kwestia sztabu szkoleniowego. Kontrakt z nowym szkoleniowcem obowiązywać będzie do czerwca 2019 roku. Oczywiście istnieje opcja przedłużenia tej umowy - mówi Jacek Augustynek." Nic nie rozumiem. Wygląda na to, że umowy jeszcze nie ma i, że prezes kłamie. Żądamy wyjaśnień! 19:22, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michał KoryczanMichał Koryczan

0 0

Witam ponownie. Abu uciąć wszelkie spekulacje, przed momentem rozmawiałem z trenerem Jerzym Kowalikiem. Umowa szkoleniowca z MKS zawarta została 7 grudnia, o czym zresztą mówił podczas spotkania ze mną, a wcześniej informował prezes Jacek Augustynek.

Pozdrawiam 19:30, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michał KoryczanMichał Koryczan

0 0

Witam ponownie. Abu uciąć wszelkie spekulacje, przed momentem rozmawiałem z trenerem Jerzym Kowalikiem. Umowa szkoleniowca z MKS zawarta została 7 grudnia, o czym zresztą mówił podczas spotkania ze mną, a wcześniej informował prezes Jacek Augustynek. Natomiast tak jak przypuszczałem przytaczany wywiad przeprowadzony był znacznie wcześniej i nie został zaktualizowany. Na pytanie: Komu teraz wierzyć?, chyba nie muszę więc odpowiadać :-) Pozdrawiam 19:33, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Rozumiem, można odetchnąć z ulgą ;) 20:22, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek AugustynekJacek Augustynek

0 0

Panie Trzebinianin MKS jeżeli zarzucasz mnie kłamstwo to Twój intelekt jest poniżej poziomu. Jezeli którys z Panów chciałby się dowiedzieć o Klubie -zapraszam .Przemek Porębski wypożyczony do 30.06.2018r ,pozostali są zawodnikami Klubu MKS .JA 22:57, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Z całym szacunkiem Panie prezesie ale miałem prawo tak pomyśleć bo pojawiło się małe zamieszanie, a tak właściwie dwa różne artykuły o innych wiadomościach ale już wszystko jest wyjaśnione jak widać. Pozdrawiam. 23:07, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

I prezes wprowadzil cisze w komentarzach :)
22:16, 16.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Panie prezesie takie informacje powinny znajdować się na stronie klubu, a jakoś tam zainteresowani nic nie mogą znaleźć. Trochę wstyd że klub występujący na poziomie III ligi swoją stronę ma na zasadzie "kopiuj-wklej". Żadnych informacji swoich od klubu dla kibiców. Wszystkie newsy które się tam ukazują muszą wcześniej znaleźć się na innych stronach, więc trochę to żałosne, że nie potraficie znaleźć kogoś kto się tym zajmie w miarę przyzwoicie. Potem się Pan dziwi że ludziska na łamach tego portalu spekulują, bo jedynym prawdziwym źródłem informacji jest Pan Michał Koryczan. 08:02, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Pomijam fakt, że po każdym meczu MKS na stronie jest artykuł skopiowany na zasadzie Ctrl C + Ctrl V od przełomu, a od osoby piszącej jest zaledwie inny tytuł i podana frekwencja (chociaż tyle). Rozumiem, że jest takie coś jak współpraca medialna ale nie wiem czy na takich zasadach :) mi to tam zbytnio nie przeszkadza ale to może będzie kolejna sprawa do przemyślenia dla zarządu żeby zatrudnić osobę do spraw marketingu? Przykład - Wiślanie mają od tego sezonu, współpracują z zawodym grafikiem komputerowym, a skutki? To średnia frekwencja na stadionie - 400 widzów (na oko wyliczyłem). Wiem, że są sprawy ważne i ważniejsze ale warto o tym podyskutować. 10:28, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TMSATMSA

0 0

Na Facebooku Magic Sport z Libiąża można zobaczyć nowe koszulki Errea dla seniorów MKS Trzebinia. Bardzo ładnie się prezentują. :) 12:16, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Właśnie, kolega mi linka podesłał. Czyli jednak moje źródło było wiarygodne i tak jak pisze będą one na wiosnę, a nie na jesień 2018 jak MKS Fan mówił. Powiem tak, te koszulki są mocnym kandydatem na koszulkę roku :D bardzo ładnie się prezentują. Co najważniejsze jest nowe logo. Szkoda, że nie pokazali spodenek, getrów i drugiej strony koszulki ale już można powiedzieć, że są one najlepsze w porównaniu do tych co były dotychczas. Oczywiście jeżeli będzie ona do sprzedaży to chętnie ją kupię. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=931003610382355&id=127998034016254 12:36, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

I to jest bardzo dobre pytanie :) Czy bedzie mozna kupic gdzies taka koszulke ? 12:43, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Na razie jest gotowy projekt, pytanie czy MKS będzie już grał wiosną w tych nowych trykotach? Mi się obecne koszulki bardziej podobają. Abstrahując już od tego zamieszania z wywiadami z trenerem Kowalikiem (na przyszłość powinieneś wg mnie Trzebinianin wyjaśniać sprawę z panem Traczem jako autorem wywiadu najpierw, a nie robić tutaj taki dym), to obie rozmowy były bardzo ciekawe i pokazały kierunek, w jakim powinien iść klub. Ofensywny styl gry, umiejętne wprowadzanie "niezepsutej" młodzieży, zadbanie o bazę treningową. Docelowo powinno się spokojnie budować wartość klubu, by kiedyś spróbować zagrać o II ligę. Tam można by iść drogą Siarki Tarnobrzeg, która nie mogła dogadać się z miastem co do wielkości finansowania grając drogą w utrzymaniu armią zaciężną. Przeorientowali się i teraz mają drugi sezon z rzędu najmłodszy skład w lidze. Nadal są w czołówce z szansami na awans (miasto już zadeklarowało, że jak będzie trzeba na I ligę dołoży pieniędzy), a budżet robią sobie sami dostając 750 tysięcy za zwycięstwo w klasyfikacji Pro Junior. Dodatkowo Boniek obiecał podwyżkę i w tym sezonie Siarka - jeśli znów wygra tą klasyfikację, a na razie liderują - dostanie już 1,1 mln. 14:48, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

No dobra z ręką na sercu się przyznam, że przesadziłem ale chyba miałem prawo "inaczej pomyśleć" skoro na dwóch innych portalach była inna odpowiedź? Ale to już było. Nie wiem, może masz rację z tą Siarką nie interesuje się tym ale wiem, że tam bardzo stawia się na młodzież. Hmm ale czy na pewno możemy obrać tę drogę? Moim zdaniem lepszym wzorem jest Puszcza Niepołomice. Zobaczcie. Klub z niedużego miasta (podobna ilość mieszkańców jak w Trzebini), duże i to bardzo duże wsparcie z miasta bo czytałem, że na ten sezon budżet Puszczy wynosi tylko 2,5 mln zł z czego 75% to pieniądze miasta, a tak właściwie burmistrza, który jest związany z Puszczą od lat. Ładny, kameralny i podobny jak w Niecieczy stadion. Ogólnie ładny, nowoczesny obiekt. Skutki? Obecnie 9. miejsce w I lidze z dość duża przewagą nad strefą spadkową i w przyszłości duże szanse na awans do Ekstraklasy. Na 90-lecie pilkarstwa w Trzebini ktoś ze związku powiedział, że MKS na dobrej drodze żeby stać się solidnym małopolskim klubem tj. Puszcza czy Limanovia (dziś IV liga). A wydawało by się, że Puszcza może co najwyżej grać w III lidze. 15:13, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goalkeepergoalkeeper

0 0

Prezes uważa że tylko 3 wychowanków w ostatnich latach miała ambicję i chęć trenowania ?? To jest śmieszne, nie uważam aby kiedykolwiek brakło mi ambicji i chęci trenowania przez moich ostatnich 6 lat. Nawet śmiem stwierdzić że byłem w trójce zawodników z najwyższą frekwencją w tym czasie (oczywiście odliczając kontuzje i urazy), opuściłem około 15 jednostek treningowych w tym czasie spowodowanych sprawami prywatnymi i to dla prezesa jest "brakiem chęci". Tak naprawdę skreślono mnie po moim fatalnym meczu w Żarkach, a mimo to do końca sezonu trenowałem i walczyłem o swoje miejsce w drużynie. Nie będę się rozpisywał czy warunki były takie czy inne, każdemu może się przydarzyć taki mecz. Natomiast nie pozwolę zarzucić sobie braku ambicji. W obecnym sezonie nie widziałem sensu podejmowania treningów ponieważ sprawy osobiste na to nie pozwalały.

Pozdrawiam
Krzysztof Pająk 16:13, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Niedoczytałem tego wpisu, ale rzeczywiście Pan prezes ominął Cię z grona ambitnych. Mam nadzieję, że to błąd bo my tutaj zawsze Cię chwaliliśmy i wiązaliśmy z tobą duże nadzieję. Byłeś (i mam nadzieję nadal jesteś) bardzo dobrym bramkarzem, obiecującym, odnoszącym niemałe sukcesy jako młodzieżowiec podkreślam. Szkoda, że twoja przygoda z MKS-em się tak skończyła ale jak dla nas będziesz zawsze dobrze wspominany :) mam nadzieję Krzysiu, że gdzieś Cię jeszcze zobaczymy jako bramkarz oczywiście. Pozdrawiam. 17:12, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goalkeepergoalkeeper

0 0

Jeśli sprawy osobiste pozwolą to na wiosnę pragnę wrócić do gry i odbudować formę, zobaczymy jak to się potoczy. 17:22, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

W takim razie powodzenia ci życzę! 18:43, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Dzieje się. Stal Rzeszów zatrudnia Krawca z KSZO, który zrobił niezły wynik na jesień ale ze Stalą może być się o awans na lepszych warunkach finansowych. A KSZO zatrudnia Cecherza byłego trenera m.in. Widzewa. 15:12, 19.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Burmistrz Niepołomic wydaje prywatne pieniądze na klub miejski, a to ciekawe, i stadion prawie jak w Niecieczy, ale to "prawie" robi różnicę. Przestań już pisać, bo coraz bardziej się ośmieszasz. Chcesz być niesamowitym fachowcem od piłki kopanej, a walisz takie gafy.
Proponuje na wiosnę zrobić sobie wycieczkę na oba te obiekty i sprawdzić podobieństwo. Chyba że pod uwagę bierzesz to że oba służą do tego samego celu, no to podobieństwo jest. 05:46, 20.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Czarne chmury nad Oświęcimiem. Jakby nie patrzyć dla nas jest to szok. http://www.gazetakrakowska.pl/sport/a/3-liga-szok-sola-oswiecim-nad-przepascia-czy-przystapi-do-rundy-wiosennej-moze-byc-tez-tak-ze-nie,12789920/ 18:35, 21.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Niedobrze byłoby, jakby się wycofali - uciekną nam 3 punkty. Z drugiej strony będzie jedna drużyna mniej do spadku. Ale myślę, że czasu jest dużo, aby jeszcze jakoś sklecić zespół i dograć wariantem oszczędnościowym. Wtedy w najgorszym razie spadną sportowo i będą mogli grać swoją młodzieżą w 4 lidze. Finał PP stanął pod znakiem zapytania, choć pewnie taki mecz blisko Oświęcimia mogą też juniorami zagrać. Jeśliby ewentualnie kogoś stamtąd ściągać do nas, to skrzydłowy Mateusz Gleń. 09:25, 22.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Pewnie mają jakieś wyjście awaryjne ale jeżeli jakimś cudem przystąpią do rozgrywek to wątpię żeby się utrzymali. Nawet juniorami. Zresztą będą grać za darmo lub za marne grosze. Kurczę ta wiadomość bardzo boli kibiców Soły bo przecież jest budowame boisko trenigowe (teraz nie wiem czy skończą), i tak w ogóle Soła zgłosiła deklarację w związku walką o awans. Jak Soły nie lubię to teraz mi jej trochę żal. Wolałbym obejrzeć zacięte derby z nią niż zdobyć puchar "za darmo". Z Soły bym do nas nikogo nie ściągał raczej. 13:03, 22.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Tym większy problem mają, że w urzędzie miasta ich nie lubią, raczej wspierają Unię. Tak więc na kroplówkę miejską nie ma co liczyć w tym przypadku zapewne. Szkoda, bo latami cierpliwie budowali ten zespół od A-klasy, ale co zrobić, jeśli sponsor nie tylko wycofuje się ze wsparcia drużyny, ale zapewne w ogóle zniknie z rynku jako firma. 13:18, 22.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

I większość mieszkańców chodzi na Unię choć znam takich co chodzą tu i tu :). Po wycofaniu Soły zapewne właśnie Unia Oświęcim przejmie stery oświęcimskiej piłki i wkrótce pokusi się o awans do III ligi. Skoro chwilówki upadają to dobrze będzie mniej ulotek haha :D 14:52, 22.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Właśnie, pytanie czy Unia ma środki, żeby przejąć choć część wiodących piłkarzy (Cygnar, Knapik, Gleń, Hałgas, Dynarek, Kasolik, Gargasz) i powalczyć o 3 ligę w następnym sezonie (teraz awans rezerwuję dla Hutnika). 16:23, 22.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Na początek postawię pytanie czy miasto postawi i włoży dużą sumę na Unię? Co jak co ale miasto musiało coś dawać Sole na III ligę więc niewykluczone, że ta kasa będzie przekazana Unii. Ciekawe gdzie pójdą obecni gracze Soły. Podejrzewam, że jakby u nas dziś była rewolucja kadrowa to każdy by do nas chciał przyjść z Soły. 16:57, 22.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Co tu taka cisza ? :) 19:58, 27.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Panie, święta były :) a tak w ogóle nie mam żadnego tematu. 20:50, 27.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Słyszałem, że dość duża ilość juniorów z okolicy zgłosiła chęć gry w III lidze w barwach Soły za darmo. Pewnie chcą się ograć. Ciekawe czy ktoś od nas się zgłosił? Myślę, że Soła przystąpi jednak do rozgrywek choćby mieli nie zdobyć punktu. 18:50, 28.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Nie wydaje mi sie zeby ktos sie mial tutaj zglosic, a poza tym nikt ztamtad nie jest nam potrzebny :) tak jak juz to kiedys napisalem, banda rozpuszczonych gwiazdeczek, teraz ich troszke sprowadzi na ziemie taka sytuacja, jak bedzie trzeba pukac od drzwi do drzwi i szukac klubu. Podejrzewam ze pewnie czesc pojdzie do Ryczowa albo Rajska a czesc do Unii Oświecim. A reszta porozjezdza sie po krakowskich i slaskich klubach w IV lidze i okregowce. Ciekawe co w takim przypadku ze Stemplewskim, nie sadze zeby zostal tylko przetrwa na bezrobociu kilka miesiecy i gdzies zakotwiczy na slasku przed koncem sezonu. A moze Szczakowianka? tam po rundzie jesiennej zwolnili Sermaka. 17:02, 30.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Myślisz, że taki Cygnar z pensji pewnie jednej z wyższych w Sole (ok. 3,5 - 4 tys. zł) pójdzie grać do Rajska i grać za parę stówek? Wątpię. Ale może masz rację? Niech te cwaniaczki poznają prawdziwe życie i pokopią w IV lidze bądź w okręgówce. Stemplewski może zostanie w klubie i będzie zajmował się młodzieżą. Zobaczymy. 19:10, 30.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Spokojnie, nie mowie tutaj o takiej "gwiezdzie" jak cygnar bo on napewno bedzie szukal conajmniej 2 lub 3 liga :) chlop z taka szybkoscia, dynamika i wytrzymaloscia nie moze sie marnowac grajac w okolicznych wioskach :) 21:40, 30.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Po świętach to pewnie na Bklase się nadaje jedynie :D 21:54, 30.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Szczęśliwego Nowego Roku! Ale już na jego początku jestem zdenerwowany. W Tarnowskich Górach gdzie panuje III-ligowy Gwarek (beniaminek) mają powstać DWA sztuczne pełnowymiarowe boiska. DWA. W Trzebini narazie ZERO! Panie Burmistrzu proszę brać przykład z innych i zainwestować w młodzież i interesy III-ligowego klubu, który promuje Pana miasto na każdym kroku. To boisko się nam należy jak psu buda. Samym Balatonem i Chechłem się Pan nie uratuje. Wybory blisko. Proponuje to przemyśleć bo w wodzie ludzie kąpią się w lecie, a takie boisko jest do dyspozycji o każdej porze roku i klub i miasto miałoby z tego niezły zysk. No nic. Trzeba tą sprawę trochę porozgłaśniać żeby było wiadome, że nam zależy. http://tsgwarek.pl/2017/12/23/najwazniejsza-uchwala-od-lat-podjeta-beda-dwa-nowe-boiska-na-gwarku/ 01:24, 01.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirosław NemoMirosław Nemo

0 0

Z podanego przez Ciebie linku wynika że w Tarnowskich Górach mają powstać DWA boiska, ale jedno trawiaste a drugie z nawierzchnią sztuczną. Nie wiem jakie szkoły kończyłeś, chyba że jeszcze się uczysz, ale czytać ze zrozumieniem to Ty nie potrafisz i niepotrzebnie siejesz ferment. Miasto na razie zabezpieczyło pieniążki na projekt, a jak chyba wszyscy pamiętamy Trzebinia kiedyś też projekt kompleksu sportowego w Młoszowej zrobiła i jaki piękny obiekt powstał.
Tarnowskie Góry to miasto powiatowe z 60 tysiącami mieszkańców. Trzebinia to miasto-gmina miejsko-wiejska i około 20 tysięcy ludków. Więc chyba nie trzeba Ci tłumaczyć dlaczego w Trzebini nie wybudują boiska. 15:05, 02.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Ale to i tak na jedno wychodzi, że powstaną dwa boiska. Budować wybudują trochę to potrwa ale chyba warto czekać. Tym bardziej, że Gwarek podobno ma aspiracje na grę w II lidze. Jeżeli nie jesteś w temacie to nie będę Ci tłumaczył dlaczego takie boisko jest potrzebne nie tylko klubowi ale także miastu, a nawet gminie. W Młoszowej nie chcą zrobić boiska bo samorządowcy czekają aż klub upadnie i wtedy gmina będzie miała argument żeby po prostu go nie było (boiska). Przynajmniej tak to wygląda. Ale ja jestem za żeby to boisko powstało bo to mały skandal żeby Ruch grał nie na swoim terenie, a obietnice są już przez lata. Proszę mi nie zarzucać co umiem, a czego nie. 16:33, 02.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Kadrowe i organizacyjne przymiarki w trzebińskim MKS-ie <--- Tytul jednego z artykulów w jutrzejszym wydaniu Przelomu :) moze dowiemy sie czego czego nie wiemy i pewnie to wywola kolejny temat do dyskusji :) 21:23, 02.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Nie dokończył mi się komentarz. Miało być jeszcze że ciekawe czego się jeszcze dowiemy w Nowym Roku oprócz tego co już wiemy. 11:09, 03.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MKS FanMKS Fan

0 0

Nic nowego - prezes Augustynek podsumował tylko w Przełomie, że zeszłoroczny budżet spiął się w okolicach 800 000 zł i to pozwala na spokojne funkcjonowanie w III lidze. W lutym/marcu będzie w klubie walne zgromadzenie sprawozdawczo-wyborcze. 14:28, 05.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Ale Pan prezes z tym KSZO jako kandydatem do awansu to troszkę przesadził. KSZO ma zbliżony obecnie budżet do naszego i jego celem jest pozostanie w 8-ce. Tak mówią trenerzy, prezesi i piłkarze. Z tymi beniaminkami był bym ostrożny. Wiślanie oczywiście na stracie odpadają ale taka Chełmianka jak najbardziej ma szasne awansować. Przynajmniej będzie o to walczyć. Większość wymogów ma spełnione (brakuje zadaszonej trybuny). Nie wiem jak z kasą. Banaszak jest przymierzany do Radomiaka więc zobaczymy. Na pewno z takim trenerem może wiele osiągnąć. Nie wiem czy to prawda ale dochodzą mnie słuchy, że Tomek Małodobry wacha się czy nie odejść z klubu. Przekonamy się o tym za dwa tygodnie kiedy będzie rozegrany sparing bądź nawet wcześniej po pierwszych zajęciach. Szkoda by go było. 15:07, 05.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Stemplewski trenerem Sarmacji Będzin :) wiele sie nie pomylilem w swoich przypuszczeniach :D 16:50, 05.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Czy tylko ja nie wiedziałem, że Stemplewski mieszka w Sosnowcu? Chyba ta Sarmacja musiała mu dać niezłą ofertę. Niezły zjazd z solidnego III-ligowca na przeciętniaka IV ligi śląskiej. Jak dla mnie mała niespodzianka. 18:44, 05.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Chociaż nie. Zwracam honor. Sarmacja całkiem solidna drużyna. Obecnie 4-te miejsce w tabeli. W zeszłym sezonie na koniec tak samo. 18:47, 05.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Panie i Panowie, jutro wielki dzien, treningi wznawia nasz trzebinski MKS !!! :) 13:15, 07.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebinianinMKSTrzebinianinMKS

0 0

Nawet Ci się zrymowało :) Czyli rozumiem, że od jutra Chlebda i Sołtys zaczną treningi? Będzie jakiś osobny artykuł Panie Michale o wznowieniu treningów MKS? Ciekaw jestem frekwencji. 14:51, 07.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Napewno Pan Michał nie zawiedzie naszych oczekiwan :) 16:39, 07.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%