W przyszłym roku ma się rozpocząć generalny remont wiaduktu nad torami kolejowymi na trasie łączącej Trzebinię z Chrzanowem.
Jak informuje Iwona Mikrut, główny specjalista ds. komunikacji społecznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie, modernizację ma wykonać firma Gotowski - Budownictwo Komunikacyjne i Przemysłowe Sp. z o.o. z Bydgoszczy.
Remont ma kosztować blisko 12 milionów złotych. Projekt ma być gotowy na przełomie 2017 i 2018 r. Roboty powinny potrwać do końca przyszłego roku.
W związku z inwestycją kierowcy muszą się nastawić na duże utrudnienia. Zgodnie z umową, wiadukt może być wyłączony z ruchu na maksymalnie 150 dni.
Więcej na ten temat w najbliższym, 43. numerze "Przełomu".
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
Co za tytuł?! Przecież z tekstu jak i warunków przetargu jasno wynika, że wiadukt BĘDZIE zamknięty i może to potrwać DO 5 miesięcy.
Paradoksalnie dobrze by było aby to pokryło się w czasie z budową ronda koło kina. Utrudnienia i tak będą duże więc lepiej zacisnąć zęby mocniej ale na krócej.
0 0
no co z ruchem pojazdòw ciężarowych na dk 79 trzebinia chrzanòw
0 0
za kila miesięcy do wyburzą i wybudują nowy :P
a tak na poważnie to lepiej od razu szukać alternatywnych dróg niż stać w dużym korku jaki się zrobi w tym miejscu
0 0
czekałem tylko na dyżurnych narzekaczy. to może napiszcie do generalki, że nie chcecie tego remontu, po prostu niczego nie chcecie, najlepiej żeby się wynieśli z Trzebini lub w ogóle z całej Małopolski, niech idą w diabły, gdzie pieprz rośnie i zostawia naszą tzw ziemię chrzanowską w spokoju, krakowskie urzędniki. No dalej rozwińcie wodze fantazji narzekania.
0 0
do "simoncit120120": I się nie doczekałeś.
"Voltar" martwi się o ruch dużych pojazdów na objazdach (bo główna będzie nieprzejezdna), "ice man" proponuje mieszańcom Trzebini szukania własnych objazdów (bo korki na oficjalnych objazdach będą) a ja napisałem, że dobrze by było połączyć obie inwestycje w tym samym czasie (praca na wiadukcie max 5 miesięcy, na rondzie max 4 miesiące). Tyle, nikt nie napisał, że to jest niepotrzebne.
0 0
To jak można dojechać z Chrzanowa do dworca w Trzebini? Nie znając "zakamarków" miasta? :/
0 0
Albo do Lidla (akurat nie w celu zakupu lecz pracy za Lidlem :) )
0 0
Dobrze że przed tak wielkimi inwestycjami zdążyli zrobić obwodnicę Czyżówki , kamień z serca , korków nie będzie.
0 0
wiadukt na pewno musi mieć zwiększoną nośność, bo cały czas będzie obciążony autami stojącymi w korku..... do Alei x rond
0 0
simoncit120120 A ty co? Obrońca gdaki?. My mieszkańcy mamy prawo narzekać. Trzebinia czeka 35 lat na obwodnicę zachodnią i północną, gdaka traktuje nas jako piąte koło u wozu. W ogóle się nie liczy z problemami komunikacyjnymi tej części Małopolski, po reformie w 1999 roku. Są budowane obwodnice Biecza (6497 pojazdów na dobę) czy innej Wólki na północy kraju podczas, gdy na jednej z najbardziej obciążonych tras w Polsce nie robi się nic. Przypomnę, że w Trzebini według wyników generalnego pomiaru ruchu w 2015 roku odnotowano średnio 18406 pojazdów na dobę i ta liczba cały czas rośnie.