Nie masz konta? Zarejestruj się

Chrzanów

CHRZANÓW. Wodociągi zawieszają bezpośrednią obsługę klientów

16.03.2020 09:30 | 0 komentarzy | 3 097 odsłony | Agnieszka Filipowicz

Wodociągi Chrzanowskie całkowicie ograniczyły obsługę klientów. - Ze względu na charakter i specyfikę naszego przedsiębiorstwa, a przede wszystkim w trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz zapewnienie ciągłości dostaw wody pitnej, podjęliśmy decyzję o całkowitym ograniczeniu wizyt w naszej spółce od 16 marca do 27 marca - brzmi oficjalny komunikat wodociągów.

0
CHRZANÓW. Wodociągi zawieszają bezpośrednią obsługę klientów
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Klienci nie będą obsługiwani osobiście, będą jednak codziennie przyjmowane pisma w godzinach pracy spółki za pośrednictwem skrzynki kontaktowej ustawionej przy wejściu w Chrzanowie (ul. Jagiellońska 8).

Sprawy bieżące należy załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej,
faxu, EBOK, telefonów.
Centrala : 32 624 13 60 i 32 624 13 70 71
Sekretariat : 32 623 32 32
Fax : 32 623 32 42

Dział Obsługi Klienta : 32 623 36 22
e- mail : poczta@wodociagi.chrzanowskie.pl

sekretariat@ wodociagi.chrzanowskie.pl
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest pod adresem :
https://ebok.wodociagi.chrzanowskie.pl

Możliwe jest też telefoniczne kontaktowanie się w godzinach
popołudniowych na numery telefonów Pogotowia  Technicznego  32 623 25 55 oraz 
994 - nie tylko w celu zgłoszenia awarii i nieprawidłowości na sieci wodociągowej
i kanalizacyjnej - lecz  także w innych sprawach. Dyżurny operator po uzgodnieniu sprawy z właściwym dla jej tematu pracownikiem oddzwoni z odpowiedzią lub wyjaśnieniem.

Wodociągi zwracają się też z prośbą o podawanie stanu licznika telefonicznie lub za pośrednictwem EBOK po zalogowaniu się do systemu.

 

Przeczytaj także:

Akcja strażaków z Kwaczały. Zrobią zakupy osobom nie mogącym wychodzić z domu

Burmistrz Trzebini uruchomił akcję pomocy Z SERCEM DO LUDZI

Rower najbezpieczniejszym środkiem transportu w dobie koronawirusa