Debata kandydatów na burmistrza Chrzanowa. Zobaczcie, jaki mają pomysł na gminę - przelom.pl

Samorząd, polityka, wybory

Zamknij

Debata kandydatów na burmistrza Chrzanowa. Zobaczcie, jaki mają pomysł na gminę

Grażyna Kaim 08:00, 11.10.2018
47  Debata kandydatów na burmistrza Chrzanowa. Zobaczcie, jaki mają pomysł…

W czwartek, 11 października, o godz. 18 zapraszamy na debatę wyborczą z udziałem kandydatów na burmistrza Chrzanowa. Będziecie mogli ją obejrzeć na żywo na profilu facebookowym przelom.pl. 

Organizujemy ją wspólnie z Chrzanowską Telewizją Lokalną. Transmisja będzie też dostępna na stronie internetowej CHTVL i kanale YT.

Na debacie spotkają się: Aleksandra Czucz z Komitetu Wyborczego Stowarzyszenia "Kolej na Chrzanów", Andrzej Filipczak z Komitetu Wyborczego Wyborców Wspólny Chrzanów, Krzysztof Kasperek z Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość i Robert Maciaszek z Koalicyjnego Komitetu Wyborczego Platforma.Nowoczesna Koalicja Obywatelska.

 

 

(Grażyna Kaim)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (47)

Monia88Monia88

0 0

Maciar niestety nie wyciągnął wniosków z przed dwóch lat i stosuje chwyty poniżej pasa. Dzień przed debata umieszcza filmik córki konkurenta deklarującej poparcie swojej osoby...żal tylko że niby poważni ludzie a zachowują się jak bydlaki...brak słów

08:11, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@Monia88 takich mamy polityków, RM niestety jest politykiem stosującym chwyty poniżej pasa, chyba z braku innych argumentów, a może lubi robić takie zamieszanie - a to tym bardziej nie służy Miastu, które powinno w spokoju się rozwijać a nie w skandalach i podchodach, nie popieram również tego zagrania, i to jeszcze na dzień przed debatą, ale zobacz - 3 pozostałych kandydatów tak nie robi, może spośród nich wybierzemy i powiedzmy Panu RM w końcu raz na zawsze Good Bye

08:40, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Chciałam zauważyć, że głos poparcia mógł wysłać każdy, dlaczego głos Pani Joanny ma być pominięty, bo jest to dla kogoś niewygodne... Czy w filmiku pada chociaż jedno stwierdzenie, że jest to córka kontrkandydata, czy pada chociaż jedno złe słowo w stronę p. Filipczaka - NIE! Ale Wy wiadro pomyj musicie wylać. Na profilu Maciaszka Pani Joanna napisała dlaczego go popiera, cytuję: "Robert Maciaszek jest w tych wyborach najlepszym kandydatem, ponieważ: 1. Jego pomysł na Chrzanów znam od dawna i uważam, że jest bardzo trafny. Opowiadając o tym co należy zrobić dla miasta mówił (jak w poprzedniej debacie) prawdę mimo, że czasem była ona niewygodna dla wyborców. 2. W swoim podejściu jest jednak bardzo elastyczny i przekonałam się, że potrafi uważnie słuchać, zadawać pytania świadczące o dużej inteligencji. Gdy trzeba koncepcja ewoluuje tak, by jak najlepiej służyć ludziom. 3. Poznałam Roberta na gruncie biznesowym i wiem, że jest chętny do pomocy nawet jeśli osoba, z którą rozmawia to córka przeciwnika politycznego. Ten niezaprzeczalny fakt nigdy nie przesłonił Robertowi gotowości do udzielenia wszelkiej możliwej pomocy czy porady. Mam nadzieję, że te 3 przykłady dobrze ilustrują, że ja popieram tego akurat kandydata, ponieważ jestem ZA Robertem Maciaszkiem a nie Przeciw komuś."

09:12, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 nie kwestionuje wyboru Pani Joanny, kwestionuje wybór Pana Maciaszka, wiesz jaki? Że mając Jej głos i wiedząc o tym, upublicznia to dodatkowo na swoim profilu - dla mnie to świadczy o jednym - musi być bardzo zdesperowany, że posuwa się do takich kroków i tanich chwytów. Koniec i kropka, bo to dla mnie skończona szopka.

09:18, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@tublik Masz prawo do swojej opinii, ja natomiast jako wyborca ciesze się, że mogę zapoznać się z opinią Pani Joanny. Po co pudrować rzeczywistość, skoro fakty są takie jakie są i z czegoś wynikają, to dlaczego to ukrywać. Dodatkowo myślę, że fakt powiązań rodzinnych wcale nie jest oczywisty i osoba która średnio interesuje się lokalną polityką, w ogóle nie skojarzy, że ona to ona. A zapomniałam Wy od rana o tym trąbicie to może jednak się dowie...

09:24, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowany123zainteresowany123

0 0

@tublik co to w ogóle za stanowisko, że powinien tego nie wykorzystać. To jest kampania, każdy głos jest ważny, w dodatku jeżeli nie padają słowa przeciwko komuś tylko za to w czym problem. Ja wiem, są wyborcy, którzy lubią taką udawaną rzeczywistość... żeby kandydat jak plują udawał że deszcz pada, bo jak nie to arogancki, żeby w za dużym garniturze chodził, bo jak elegancki to laluś, żeby prowadził kampanie na pół gwizdka, bo jak nie to bydlak. Ludzie ocknijcie się i wyprowadźmy Chrzanów z tego letargu, tu trzeba działać, szybko i zdecydowanie...

09:29, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

No właśnie, po co pudrować rzeczywistość...
To jest słuszna uwaga do Roberta, jest w tym miszczem

09:29, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowany123zainteresowany123

0 0

@siesta poproszę o konkret, bo tak pisać to sobie można...

09:31, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary KomuchStary Komuch

0 0

Kandydaci z Trzebini też odbędą debatę? Ciekaw jestem co ma do zaproponowania pan Waldemar

09:32, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Nowa energia - starzy ludzie, Koalicja Obywatelska - Platforma Obywatelska...

09:37, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 ciekawy jestem co ma na innych kandydatów i kiedy to pokaże, popierasz go, więc wchodzisz w układ i kampanię, jaką Ci proponuje, dla mnie to zwykłe s.....o, nie wchodzę w to. @zainteresowany123 - wyprowadźmy szybko i zdecydowanie czyli jak? Nieczystymi gierkami? Chrzanów już masz dość śmieci, odpadów, smrodu i teraz jeszcze doszły gierki polityczne! I to Dzięki Komu? Ludzie - to Wy się obudźcie w końcu! Skupmy się na współpracy a nie na gierkach. A tak przedstawił mi się właśnie kandydat Maciaszek! I wiecie co? Tu jest nas mało, bo nie każdy pisze komentarze, ale na mieście słyszałem przed chwilą opinię taka jak moja, że takie coś nie powinno mieć miejsca w tej kampani.

09:38, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowany123zainteresowany123

0 0

@siesta Filipczak - Kosowski - zero rozwoju dla miasta, robota zrobiona na 50%, ale wypłata 100%

09:40, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowany123zainteresowany123

0 0

@tublik Ty widzisz 20 sekund spotu, a ja całą kampanię. Spotkania z ludźmi, pomysły, plan działania, priorytety, dużo energii i budowanie poparcia - szerokiego poparcia.

09:43, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

No własnie, a miał być Kosowski-Maciaszek... Nowa energia-stary człowiek. Zapytaj Roberta, co się wtedy wydarzyło. Kto nie dotrzymał słowa?

09:44, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@zainteresowany123 różnimy się, pomysły nie pochodzą od Maciaszka, to odgrzewane kotlety, udowodniłem to już w innych wątkach tutaj, nie będę się powtarzać. Ale to i tak wyjdzie w "praniu". Cieszę się z jednego, że RM pokazał swoją prawdziwą twarz. I jakie ma niskie pobudki. I że nie potrafi grać fair play.

09:55, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowany123zainteresowany123

0 0

@tublik ja wiem, że Maciaszek powinien obiecać import ropy z Marsa żeby było odkrywcze i nikt na to jeszcze nie wpadł. Problem w tym, że Chrzanów ma te same problemy od lat i nie chodzi o to kto wymyślił tylko kto wprowadzi w życie dany pomysł, kto będzie skutecznym gospodarzem.

10:17, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@siesta a ja to widzę tak, że Maciaszek zobaczył jak wygląda współpraca z Panem Kosowskim i wolał wyjść z tego układu i walczyć na własną rękę o lepszy Chrzanów. Mógł siedzieć na ciepłym stołeczku wice do tej pory i teraz być namaszczonym na stanowisko Burmistrza, ale woli zawalczyć o lepszą jakość... i dobrze zrobił, w między czasie zdobył doświadczenie w sejmie, w Urzędzie Marszałkowskim i teraz wraca do Chrzanowa bogatszy o nowe doświadczenia, świeże spojrzenie i bagaż pomysłów. Wyszedł z chrzanowskiego układu i teraz tenże układ boi się konkurenta, który ma tylko jeden cel rozwój Chrzanowa!

10:25, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Ale Robert nie będzie skuteczny, bo sam niewiele zrobi. Choć o jego boskości wielu jest przekonanych. Robertowi starczy energii na ewentualne wygranie wyborów i przejęcie przez jego ludzi funkcji w mieście. Wtedy uśmiechy, piąteczki i pogaduchy się skończą. Potem zaczną się problemy, bo trzeba się umieć z ludźmi dogadywać i dotrzymywać słowa

10:29, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@zainteresowany 123 - w kontekście twoich wcześniejszych komentarzy i całego wątku rozumiem, że skuteczny gospodarz to taki, który mąci wodę, skłóca i nieczyste gierki prowadzi na dzień przed debatą. Sory - a jeszcze niedawno po dyskusji tutaj na różnych wątkach zastanawiałem się, czy w II turze (jeżeli do niej dojdzie) nie oddam jednak głosu na Maciaszka. Teraz już wiem, że na pewno nie - po prostu nie pójdę do II tury. Nie wchodzę do tej rzeki, tudzież bijącego "nieczysto źródełka" . Nie kupuje gospodarza, który zamiast budować, burzy.

10:32, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Tadeusz Arkit, Przemysław Deda - "układ chrzanowski"? Dobre! A Henryk Sawka też z Koalicji Obywatelskiej? Moniczko, po ewentualnym wygraniu wyborów przez KO układ zostanie domknięty...

10:42, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

Czy ktoś poza monika1975 będzie na RM głosował? Z tego co słyszę wszem wobec to raczej poparcie małe.

10:52, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Gdzie mieszkańcy w spocie Maciaszka? Tylko rodzina asystentów? To naprawdę nikt nie przysłał filmu z poparciem? Słabiutko. Program skopiowany, charakter kłótliwy. Super burmistrz, lider:) Przy urnach powiedzmy mu zegnaj na zawsze.

10:54, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrabaszczchrabaszcz

0 0

@Eagle a już przeanalizowałeś czy nie ma tam ciotki stryjecznej od strony matki naszego super kandydata strażaka na emeryturze?

10:59, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dzialaczkadzialaczka

0 0

@cherubin85 - ale w sondzie przełomu RM prowadzi (na marginesie, w sondzie, w której po wyczyszczeniu w przeglądarce cookies możesz głosować ile razy chcesz, na okrągło - ahaha, niezła sonda, nieźle mu sztab głosów nabił)
Ale mnie interesuje też - dlaczego RM zamieścił wypowiedź córki Pana Andrzeja, która mieszka w Anglii a nie w Chrzanowie na dzień przed debatą? Celowo - panie Andrzeju, proszę się nie dać. Ludzie widzą prawdę. RM wie, że jest Pan jego największym konkurentem i zrobił to celowo.

11:00, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miras 1970Miras 1970

0 0

RM to zwykły karierowicz jak i cała ta jego świta przydupasow kandydatów do innych korytek. Co jeden to z innych ugrupowań SLD. PO itd. Ani jako wice burmistrz ani jako poseł nic dla Chrzanowa nie zrobił. Ma duże parcie na szkło więc się pcha na czoło peletonu świnek biegnacych do korytek. Trzeba dać władzę nowym twarzą polityki nie umoczonych w układach PO, SLD, PIS bo oni poza zniszczeniem miasta i nic dobrego nie zrobili.

11:33, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowany123zainteresowany123

0 0

@dzialaczka widzę, że jesteś  świetnie zorientowana we wszystkich mykach i sytuacji rodzinnej p. Filipczaka... a tak od siebie powiem jedno, spotkałem p. Maciaszka w trakcie jednego z otwartych spotkań, długo przed kampanią, zapytałem o kwestie związane z barierami architektonicznymi w mojej okolicy, coś tam mi powiedział ogólnie i poprosił o maila, myślałem, że zapomni i oleje temat. Po tygodniu dostałem maila z konkretami co mam zrobić, do kogo się zwrócić, wzór pisma... byłem w szoku, pomógł mi, chociaż pismo pozostało bez odpowiedzi ze strony miasta. Za to ma mój głos...

11:48, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@chraboszcz zabolało? Trzeba reklamować reklamując moi fani! A nie udawać, że nieznajomi mieszkańcy.

12:03, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

A ja liczę w debacie na Olę Czucz. To jest prawdziwa nowa energia, mam nadzieję, że wypunktuje Boskiego

12:18, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojciech chowanwojciech chowan

0 0

hej Ludzie proszę zastanówcie się co chcecie dla Chrzanowa. Miasto umiera, pieniędzy nikt nie chce tu inwestować, za kilka lat wcielą nasz e miasto i powiat do Oświęcimia, czy tego chcecie! Na burmistrza trzeba menadżera, który przyciągnie pieniądze zewnętrzne do naszej wsi jedyny, który wie jak to zrobić to Robert Maciaszek. Wie jakie są możliwości organizacji na poziomie województwa i rządowe. Jako jedyny z grupy kandydatów ma kontakty na poza gminą. Obecnie na pewno lepiej zarabia na poziomie dyrektora w Urzędzie Marszałkowskim niż burmistrz w naszym mieście. Dlaczego chce być burmistrzem? bo go wkurza że Chrzanów robi się zapyziałą dziurą przy A4 nie prężnym ośrodkiem między Krakowem a Katowicami.

17:23, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes FilipPrezes Filip

0 0

Dobra pooglądałem i wniosek jest jeden będzie walka KK z RM pozostała dwójka dziś nie dała rady.

17:31, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Zdecydowanie Maciaszek pokazał, że siedzi w polityce samorządowej i zna się na tym. Zwłaszcza kwestie gospodarcze pokazały jego duży profesjonalizm. Brawo, cieszę się i będę głosować na Maciaszka :)

20:36, 11.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Zdecydowanie nie Maciaszek. To automat przygotowany, aby sięgnąć po władzę bez skrupułów. Nie ma programu t skopiuje, ma konkurenta to go wykończy działaniami poniżej pasa. Aleksandra Czucz zdenerwowana, ale jedyna myśląca o mieszkańcach a uwodząca widzów obietnicami. Dla mnie zwycięzcą w debacie Andrzej Filipczak. Mimo przeddebatowego ciosu od Maciaszka bardzo konkretny i przygotowany, a do tego uczciwy w walce o fotel burmistrza.

02:54, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrabaszczchrabaszcz

0 0

@Eagle to chyba inną debatę oglądaliśmy. Faktycznie straszny cios, że córka Filipczaka, dorosła baba wyraża poparcie dla Maciaszka, nie mówiąc ani jednego złego słowa w stronę ojca. postuluję w przyszłych wyborach zakneblować najbliższe rodziny kandydatów żeby czasem nie wyrazili swojego zdania.

09:06, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 ale my to już od dawna wiemy, na kogo Ty będziesz głosować - na RM, na tego, którego program padł przy jednym pytaniu, zadanym przez niedoświadczonego samorządowca i w dodatku kobiete - brak możliwości likwidacji opłaty adiacenckiej to klapa dla programu budownictwa i ściągania inwestorów do Chrzanowa - poczytajcie coś ta temat tej opłaty a potem tu bzudy wypisujcie. Świetnie to ktoś napisał na innym wątku - program Maciaszka to "NIKT WAM NIE DA TYLE ILE JA WAM OBIECAM". Po pytanie nokaucie właśnie to wyszło

10:42, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RedHeadRedHead

0 0

@tublik od miejsca w który napisałaś "zadanym przez niedoświadczonego samorządowca i w dodatku kobiete" (pisownia oryginalna) przestałam Cię czytać. Powtórzmy to "i w dodatku kobiete". Brawo brawo brawo :D szowinizm pierwsza klasa. Właśnie obraziłaś Panią Olę i połowę mieszkańców tego miasta.

14:09, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@chrabaszcz nie chodzi o wypowiedź córki, ale o sposób jej użycia. W niby przesłanym razem z innymi filmikami od wyborców. Oglądam a tam ze zdziwieniem rodzina bliskich współpracowników. Ludzie oglądali i nie wiedzieli o córce dopóki tej informacji na fejsie nie napisali w komentarzach radni z listy Maciaszka. Oni zrobili to w kilku radnych przypadkowo. Tak przypadkowo jak pisali obiektywne komentarze pod relacją z debaty. Ja mogę pogratulować radnym rodzinki. Tam gdzie radni bali się ośmieszenia swojego wizerunku wysłali swoje dzieci. Sprytne. Dodatkowo córka na fejsie ma jedno nazwisko, a w spocie dwa. Przypadkowo?

16:26, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrabaszczchrabaszcz

0 0

@Eagle auććććć, widzę że siadło z tą córką, taki mały pstryczek a boliiiiiii. Ja to się zastanawiam dlaczego ona nie popiera ojca? Gdzieś widziałem jej wyjaśnienia, że wierzy że Maciaszek da radę na ten beton chrzanowski, czy zatem p. Filipczak nie? Może o tym podyskutujemy. Bo aktualnie płaczemy bo trzy dorosłe osoby podjęły decyzje żeby głośno powiedzieć co myślą i co? Kampania to kampania, lukrowane spoty, poprawiane zdjęcia, obecność wszystkich kandydatów na sprzątaniu cmentarzy, biegach, piknikach itp. Każdy chce przekonać do siebie, ja się cieszę, że wiem co myśli córka Filipczaka a ją podziwiam za odwagę.

16:44, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@chrabaszcz odwaga byłaby gdyby córka występowała pod swoim nazwiskiem jak na fb. Dlaczego skoro taka obiektywna i prawa w spocie wpisała dwa?

17:42, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrabaszczchrabaszcz

0 0

@Eagle no zaraz padnę... wpisała dwa bo tak się nazywa, może na fb ma jedno bo się wstydzi hahaha

17:50, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@chrabaszcz wstydzi? A w spocie się nie wstydzi? Specjalnie zapomniała o wstydzie?

18:44, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@Eagle nie brnijmy w to, takie gdybanie. Dorosła osoba, wie co robi. Chciała wystąpić w spocie to wystapila. Jedni popierają Maciaszka inni nie, ona jest w tej pierwszej grupie, Ty w tej drugiej. Każdy i tak ma jeden głos więc poprostu wygra lepszy. Najważniejsze żebyśmy wszyscy poszli do wyborów, najgorsza jest bierność i brak nawet tak minimalnego zaangażowania jak oddanie głosu.

20:18, 12.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TSATSA

0 0

Pani Grażyno czy będzie debata z kandydatami w Trzebini?

07:35, 13.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@RedHead rozumiesz to jak jak chcesz, jest tak jak myślisz, jak jest. Skoro nie odniosłeś tego jako ekspresji wypowiedzi i podkreślenia faktu, że nieznana nikomu w polityce miejskiej kobieta zadaje pytanie Maciaszkowi, które go zdeklasowało - przynajmniej w moich oczach - to już Twój problem. Dla mnie większą hipokryzją jest to, że cały komitet Pana Maciaszka i kandydaci z jego listy atakują na wszystkich możliwych kanałach informatycznych innych kandydatów - wystarczy porównać nazwiska i twarze i listę kandydatów - to jest nieczysto prowadzona kampania i to nie świadczy dobrze o Panu Maciaszku, bo spuścił psy, które szczekają na innych kandydatów. Inni kandydaci tak nie robią. No ale Ty będziesz żył z tym, że poparłeś Maciaszka, nie ja.

06:37, 15.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@tubulik dlaczego piszesz nieprawdę? Ja popieram Maciaszka ale nie jestem w jego komitecie ani w negatywny sposób się nie wypowiadam o innych kandydatach. Wręcz będąc aktywna w wielu wątkach dostrzegam odwrotna tendencje tzn. atakują Maciaszka i to w bardzo podły sposób, rzadko merytorycznie a najczęściej przypisując mu jakieś cechy, które są bardzo subiektywnym odczuciem. Takie postępowanie aktywizuje np. mnie ale pewnie też innych aby odnieść się do tych zarzutów i piszemy o zaletach Roberta Maciaszka ale raczej nie ma tu oczerniania jego kontrkandydatów.

09:44, 15.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 dlaczego uważasz, że piszę nieprawdę? Pisze to, co widzę - sprawdź sama. Masę komentarzy umieszczają ludzie ze sztabu Maciaszka, są bardzo aktywni w sieci. Kandydaci na radnych, żony tych kandydatów, członkowie komitetu. To można sprawdzić. Zobacz komentarze chociaz pod postami Pana Flipczaka - tam np. kandydat na radnego od Pana Maciaszka atakuje i wyśmiewa Pana A.F. - to są fakty, nie nieprawda.
Skad mam wiedziec, ze TY mówisz prawdę i że nie jesteś powiązana w jakiś sposób z Komitetem Maciaszka? Tu nie moge - na FB jest łatwiej. Tu mogę Ci tylko na słowo uwierzyć, bo masz nick. I jeszcze jedna prawda - agresywnie prowadzą ludzie Maciaszka tą kampanię - nie mam na myśli Ciebie - tylko inne kwestie które czytam i obserwuje. I to - w mojej ocenie - bardzo Maciaszkowi szkodzi.

13:06, 15.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Ja akurat miałam na myśli wymianę zdań która ma miejsce tutaj w komentarzach. FB to inna bajka jeżeli tylko ktoś pisze pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem to sam odpowiada za swoje słowa. Gorzej jak tworzą się konta fałszywe, takie uważam że należy blokować bo nie ma sensu wchodzić w wymianę zdań z takim delikwentem. Zgadzam się z Tobą, ze agresywne atakowanie jest karygodne. Natomiast zadawanie, nawet niewygodnych pytań czy nieprzychylne komentowanie już nie. Niestety wszyscy kandydaci wystawili się na FB i muszą się liczyć z odpowiedzią. U Maciaszka też są głosy agresywne niestety.

16:50, 15.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robert1Robert1

0 0

@monika1975 Skopiuje tutaj link z innego wątku - dotyczącego debaty Kandydatów:
"strzeliłeś sobie w kolano! I zdemaskowałaś sie! Ja nie pisałem konkretnie o FB, tylko ogólnie o komentarzach "w sieci". Sieci internetowa to nie tylko portal Facebook. Zatem - mój wniosek. Nie jesteś tu jako mieszkaniec (choć na takiego się kreujesz) - ale od początku jesteś tu jako Ktoś związany ze sztabem Maciaszka ukrywający się pod nickiem, agitujący na rzecz tylko tego Kandydata. Czy takie prowadzenie kampani wyborczej jest fair? Przecież nie ma tutaj innych osób tak zaciekle broniących innych Kandydatów jak TY jednego Kandydata. Co więcej - atakowani tutaj inni Kandydaci nie mogą się obronić ani odnieść to tych uwag, bo nie mają tu swoich przedstawicieli! Zatem - wniosek nasuwa się sam MOIM zdaniem są to BARDZO NIECZYSTE ZAGRYWKI I MANIPULACJE". Dziekuje za uwage. Gra w pokera została rozegrana.

08:26, 19.10.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%