Kandydaci odpowiadają na pytania internautów - przelom.pl

Samorząd, polityka, wybory

Zamknij

Kandydaci odpowiadają na pytania internautów

Anna Jarguz 22:09, 25.11.2014 Aktualizacja: 04:51, 18.10.2025
41 Kandydaci odpowiadają na pytania internautów W drugiej turze zmierzą się Stanisław Szczurek i Adam Adamczyk

Przed telewizyjnymi debatami poprzedzającymi drugą turę wyborów burmistrzowskich, otrzymaliśmy od czytelników kilkadziesiąt pytań. W trakcie programu zadaliśmy tylko wylosowane. Dzisiaj publikujemy odpowiedzi na wszystkie pozostałe. Kandydaci udzielili ich na naszą prośbę.

ADAM ADAMCZYK

Trzebinia zaniedbała kompletnie współpracę z Krzeszowicami i Olkuszem. Jak Pan zamierza to zmienić i na jakiej płaszczyźnie możemy z tymi gminami współpracować?
W tej sprawie trudno się nie zgodzić, że należy to wzmocnić. Sądzę, że należy zainspirować przewoźników komunikacyjnych do podjęcia starań o utworzenie połączeń komunikacyjnych pomiędzy Trzebinią-Olkuszem i Krzeszowicami. Ponadto, należy powrócić do porozumienia w sprawie powstania obwodnicy Niesułowic i Lgoty, co było już wstępnie uzgodnione za moich czasów, a działania te zostały zarzucone przez burmistrza Szczurka.

Trzebinia nie podjęła współpracy przy rozwoju szybkiej kolei miejskiej do Krakowa. Dlaczego? Przypominam, że w ramach tego działania miał powstać przy stacji PKP węzeł przesiadkowy.
Ja zapoczątkowałem działania w tym zakresie poprzez uzgodnienia z PKP oraz utworzenie parkingów i przygotowanie terenu przy dworcu kolejowym do systemu "parkuj i jedź" wraz z wyburzeniem nieruchomości przy wiadukcie samochodowym. Niestety nic w tym temacie nie kontynuował, a wręcz zaniechał.

Sejmik Małopolski zakazał palenia węglem w Krakowie. Jako najatrakcyjniejszy region w Polsce jest to działanie właściwe, ale mam pytanie: jak Pan zamierza walczyć z niską emisją w Trzebini? Okres zimowy to katastrofa ekologiczna dla centrum miasta oraz okolic stacji PKP ze względu na znaczne obniżenie terenu w stosunku do np. osiedla czy sołectw.
Z pewnością trzeba zrobić wszystko, by umożliwić mieszkańcom dopłaty do termomodernizacji czym zrealizujemy zarówno cel ekologiczny, jak również mieszkańcy będą ponosić zmniejszone koszty ogrzewania swoich nieruchomości. W realizacji tego celu należy skorzystać z dofinansowania Funduszu Ochrony Środowiska. Ponadto należy dążyć do rozwoju sieci ciepłowniczej, tam gdzie jest to możliwe.

Co będzie z obwodnicą wschodnią miasta i dlaczego nie wyłączy się ruchu w centrum miasta? 
Obwodnicę z pewnością trzeba wykonać. Jednakże jej przebieg trzeba należy uzgodnić na drodze dialogu z lokalną społecznością. Wykonanie tej inwestycji wyeliminuje ruch ciężarowy i w zasadzie nie będzie potrzeby całkowitego wyłączenia ruchu kołowego w rejonie rynku.

Dlaczego gmina Trzebinia nie korzysta z oferty krakowskiej służby zdrowia na przykład poprzez włączenie się do Małopolskich Dni Ochrony Zdrowia czy współpracy z krakowskimi klinikami w ramach np. programów prozdrowotnych.

To jest wynikiem zaniedbań ze strony obecnego burmistrza, który wolał przeznaczyć pieniądze mieszkańców na budowę komisariatu Policji niż zrealizować własną obietnicę w postaci budowy Gminnego Ośrodka Zdrowia. W ten sposób gmina nie prowadzi własnej służby zdrowia, a jedynie wspiera w tym zakresie prywatnych przedsiębiorców, którzy decyzję o takich inicjatywach podejmują samodzielnie.

Czy przewiduje Pan kontynuację budowy centrum rekreacyjnego na Balatonie? Czy zrobiono badania rynkowe dla tej inwestycji, a także środowiskowe, pokazujące jak wpłynie to na np. wentylację centrum miasta (gdy zabuduje się obszar tzw stawów na Rybnej)? Ponadto, jak przygotowane jest centrum miasta na zwiększony ruch samochodowy zwłaszcza w weekendy. Decyzja o budowie kompleksu na podstawie liczby korzystających z tego osób w sezonie wakacyjnym jest absurdalna.
Przygotowałem koncepcje zagospodarowania Doliny Rybnej, gdy byłem burmistrzem. Jednakże burmistrz Szczurek zaprzepaścił te działania, a nawet doprowadził do uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, uniemożliwiającego realizację tej koncepcji. Za moich czasów wykonano w okolicy "Balatonu" zaplecze parkingowe, a burmistrz Szczurek wykonał jedyną inwestycję na tym terenie w postaci szlabanów, by pobierać opłaty za postój samochodu. Podczas moich rządów prowadziliśmy rozmowy z inwestorem, który chciał zabudować ten teren, tak by, to miejsce przyciągało mieszkańców przez cały rok.

Czy przewiduje Pan uporządkowanie stanu działek w centrum miasta czyli zwrot prawowitym właścicielom gruntów obecnie należących np. do gminy lub będących w jej władaniu, jak również przestrzegania prawa przez gminę na terenach będących w jej władaniu?
Stan prawny gruntów w centrum miasta został uregulowany za mojej kadencji. Wedle mojej wiedzy pozostały pojedyncze roszczenia, które należy pozostawić do rozstrzygnięcia przez właściwy sąd.

Jak zamierza Pan polepszyć współpracę z miastem Krakowem oraz władzami województwa małopolskiego? Czy ma pan konkretne pomysły jak wykorzystać status Krakowa i samej Małopolski?
Inicjatywy tej współpracy powinny wychodzić od naszej gminy i ich wzmocnieniem będzie doprowadzenie do pełnego uruchomienia systemu "parkuj-jedź". Z pewnością będziemy zmierzać do pogłębienia współpracy z krakowskimi ośrodkami uczelnianymi, wykorzystując do tego Zespół Pałacowo-Parkowy w Młoszowej, dla którego trzeba znaleźć formułę dochodową. Należy również zacieśniać współpracę z gminami Małopolski Zachodniej i Powiatem Chrzanowskim, by powstał wspólny głos wobec władz wojewódzkich.

Trzebinia powinna zupełnie odrzucić sprawę związaną z górnictwem. W jaki sposób planuje pan zmianę oblicza Trzebini z miasta typowo przemysłowego w latach ubiegłych na miasto nieuciążliwego nowoczesnego przemysłu wzorem innych miast Małopolski?
Nie oszukujmy się, ale gmina Trzebinia nie ma wpływu na budowę czy zmykanie kopalni, jak również inne przedsiębiorstwa prywatne. Ten okres jest już dawno za nami, tu po prostu decyduje ekonomia. Jednak przychylność władz samorządowych dla przedsiębiorców i inwestorów, właściwe opracowanie przepisów planowania przestrzennego, umożliwiających łatwe zlokalizowanie nowych inwestycji oraz promocja naszego miejsca na tle szlaków komunikacyjnych może przyczynić się do wzrostu potencjału gospodarczego naszej gminy. Burmistrz Szczurek manipuluje opinią publiczną, by zagwarantować sobie reelekcję. Powinniśmy powrócić do zwolnień i ulg dla nowo powstających przedsiębiorstw w uzależnieniu od ilości utworzonych, nowych miejsc pracy. Takie rozwiązanie wprowadziłem i realizowałem za mojej kadencji.

Czy mają panowie pomysł na zagospodarowanie terenu osadnika po ZG Trzebionka ?
Osadnik leży praktycznie w całości na terenie Gminy Chrzanów i jest w posiadaniu prywatnych inwestorów, a zatem obie gminy powinny współdziałać po sąsiedzku, by mieć wpływ na jego zagospodarowanie.

Czy wzrośnie zatrudnienie w urzędzie miasta? Przez ostatnie lata zatrudnienie spadło, ale i tak jest najwyższe w rejonie w przeliczeniu na jednego mieszkańca gminy.
Przewiduję, że będzie podobne do obecnego, ale chcę zoptymalizować pracę urzędu, by poprawić efektywność działania pracowników urzędu. Także wzrost profesjonalizmu poprzez korzystanie ze szkoleń oferowanych z EFS czyli dotacji unijnych.

Czy planuje pan podwyższenie albo obniżenie podatków od nieruchomości w gminie? 
Planuję wprowadzenie uchwały zwalniającej nowo powstałe przedsiębiorstwa z podatku od nieruchomości w zależności od ilości utworzonych, nowych miejsc pracy.

Jakie inwestycje planuje pan zrealizować w najbliższych latach?
Rewitalizacja "Balatonu" i Doliny Rybnej.

Obwodnica Czyżówki i wschodnia Trzebini.
Sala sportowa w Myślachowicach i Bolęcinie.
Zakończenie systemu "parkuj-jedź".
Pełnowymiarowe boisko sportowe w Młoszowej, choć do tego tematu trzeba podejść poważniej niż Burmistrz Szczurek, który ogłosił przed zakończeniem swojej kadencji przetarg na jego wykonanie, zapewniając na to 150 tys. zł., podczas, gdy najniższa złożona oferta opiewała na 900 tys. zł.
Należy kontynuować rozwój budownictwa socjalnego i komunalnego.
Konieczne jest również doprowadzenie do współpracy z Olkuszem w celu budowy obwodnicy Lgoty, zaprzepaszczonej przez obecnego burmistrza Trzebini.
Takie są moje główne założenia planu inwestycyjnego najbliższej kadencji uzależnione od rzeczywistych możliwości budżetowych, bowiem musimy pamiętać, że pozyskanie dotacji unijnych wiąże się z koniecznością ich współfinansowania własnymi środkami własnymi lub zwiększeniem zadłużenia. Mam uzasadnione wątpliwości czy stan budżetu jest taki, jakim przedstawiają go obecne władze Trzebini.

Czy na rynku w Trzebini zostanie przywrócony w pełni postój samochodów? Parking na rynku dla samochodów ożywi to miejsce. Jeśli są planowane imprezy na rynku to można w tym czasie ograniczać ruch.
Należy umożliwić ruch wraz z parkowaniem w określonych ściśle godzinach otwarcia miejsc sprzedaży i usług, Nie możemy również zapominać o mieszkańcach okolic rynku i osobach niepełnosprawnych, dla których trzeba wyznaczyć odrębne miejsce.

Podać konkretne działania, które będą realizowane przy planowaniu i budowie obwodnicy Trzebini w kierunku Krakowa (tzw. południowej) oraz Olkusza (wschodniej).
Doprecyzowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz ewentualne opracowanie dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z właścicielami dróg.

Jakie planowane jest pozyskanie dofinansowania z Unii Europejskiej do inwestycji w lokalne źródła odnawialne - kolektory słoneczne, fotowoltaiczne źródła OZE.
Największe z możliwych. Należy wykorzystać wszelkie pojawiające się szanse na takie działania wspierające ekologię oraz prowadzące do perspektywy uzyskania oszczędności ekonomicznych.

Czy w bloku TBS-owskim, który ma stanąć 2016 r w Trzebini, dostaną mieszkania osoby, które złożą podanie o mieszkanie w Urzędzie Miasta w Trzebini? Czy zamieszkają tam osoby, które złoża podania do TBS w Chrzanowie?

Cieszę się, że po moich 2-ch blokach mieszkalnych na os. ZWM i Salwatorze pojawiła się szansa, że powstanie kolejny, zaplanowany za moich czasów. Należy jednak zaznaczyć, iż Urząd Miasta daleko spóźnił się w tych działaniach, gdyż po dzień dzisiejszy nie uzyskano nawet pozwolenia na jego budowę. Decyzja o obsadzie mieszkań ma należeć wyłącznie do Urzędu Miasta Trzebini.

Dlaczego puste mieszkania puste komunalne nie mogą iść pod wynajem, tylko od razu są sprzedawane?

Polityka wyprzedaży majątku gminnego poniżej jego wartości musi się skończyć. Nie można sprzedawać mieszkań, kiedy są niezaspokojone potrzeby mieszkańców. Brakuje mieszkań socjalnych. Ostatnią inwestycją w tym zakresie był za mojej kadencji blok mieszkalny w Sierszy.

Co zamierzają panowie zmienić, poprawić w trzebińskiej służbie zdrowia? Dlaczego nie ma w żadnej trzebińskiej przychodni dyżurów w soboty, niedziele, święta? Kto za to odpowiada?

Brak całodobowej opieki zdrowotnej jest rażącym zaniedbaniem ze strony Burmistrza Szczurka, który powinien zrobić wszystko, by tę opiekę zapewnić. Przykład Libiąża jest najlepszym dowodem na to, że determinacja burmistrza i podjęcie decyzji w odpowiednim czasie może doprowadzić do pozytywnego efektu w tej kwestii. Z przedstawionych mi opinii wiem, że była taka możliwość przed zawarciem kontraktu i z tego skorzystał Libiąż. Jak widać dało się, choć nie w naszej gminie.

Czy w sprawie Dzików, które namnożyły się w okolicach Trzebini i sieją spustoszenie niszcząc uprawy rolne i ogrody przydomowe, zamierza Pan Szczurek lub Pan Adamczyk coś zrobić?

Należy rozważyć zakładanie pułapek do ich wyłapywania, by je wywozić z naszej okolicy lub wspierać działania kół łowieckich i zwiększyć limity odstrzału, czym już dawno powinien zająć się Naczelnik Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta.

STANISŁAW SZCZUREK

Trzebinia zaniedbała kompletnie współpracę z Krzeszowicami i Olkuszem. Jak Pan zamierza to zmienić i na jakiej płaszczyźnie możemy z tymi gminami współpracować?
W mijającej kadencji spotykałem się z burmistrzem Olkusza dość systematycznie i omawialiśmy wspólnie tematy szkoły i przedszkola w Lgocie, cmentarza w Lgocie oraz możliwych rozwiązań komunikacyjnych pomiędzy gminami. Burmistrza Gminy Krzeszowice odwiedziłem dwukrotnie, a tematem rozmowy była możliwość podłączenia Sołectwa Lgota do systemu sanitarnego Gminy Krzeszowice. Podstawą przyszłej współpracy jest podpisanie porozumienia o budowie obwodnicy łączącej Olkusz z ominięciem Sołectwa Lgota do drogi 79 na Woli Filipowskiej i dalej do autostrady.

Trzebinia nie podjęła współpracy przy rozwoju szybkiej kolei miejskiej do Krakowa. Dlaczego? Przypominam, że w ramach tego działania miał powstać przy stacji PKP węzeł przesiadkowy.
Dla połączenia kolejowego Trzebinia-Kraków, Trzebinia-Katowice, Trzebinia-Oświęcim gmina przygotowała i uzgodniła projekt odwodnienia rejonu dworca oraz przygotowała dokumenty do aplikowania o środki unijne na projekt "Parkuj i Jedź". Celem przebudowy zarówno dworca dla komunikacji zbiorowej jak i parkingów monitorowanych dla samochodów prywatnych. Po przebudowie torów kolej regionalna z Trzebini do Krakowa kursować będzie co 30 minut, a do Katowic co 60 minut.

Sejmik Małopolski zakazał palenia węglem w Krakowie. Jako najatrakcyjniejszy region w Polsce jest to działanie właściwe, ale mam pytanie: jak Pan zamierza walczyć z niską emisją w Trzebini? Okres zimowy to katastrofa ekologiczna dla centrum miasta oraz okolic stacji PKP ze względu na znaczne obniżenie terenu w stosunku do np. osiedla czy sołectw.

Tradycje górnicze jakie są i jakie chcemy odbudować w naszej gminie dyskwalifikują myślenie o tym, aby wycofać się z opalania naszych domostw węglem. Trzeba powiedzieć też wprost że z ekonomicznego punktu widzenia jest to dzisiaj nierealne, aby nasi mieszkańcy mogli opalać domy gazem. Jednak jako gmina bezwzględnie musimy wspierać wymianę źródeł ogrzewania po to, aby były one maksymalnie proekologiczne, abyśmy nie spotykali się z takimi zdarzeniami, jakimi pewnie wszyscy mamy do czynienia na co dzień, że przejeżdżając po drogach odczuwamy zapach spalonej gumy w domach. W związku z tym, oczywiście rozumiejąc Kraków, znaczenie i gęstość zabudowy, my jednak w naszej gminie i ze względu na nasze zaszłości i mam nadzieję na nasza przyszłość powinniśmy iść w kierunku ekologicznych źródeł węglowych, a nie próbować dokonywać rewolucji.

Co będzie z obwodnicą wschodnią miasta i dlaczego nie wyłączy się ruchu w centrum miasta?

Dla obwodnicy wschodniej miasta przygotowane są trzy koncepcje przebiegu oraz opracowany jest dla tego terenu plan zagospodarowania do uchwalenia przez Radę Miasta Trzebini. Ponadto podpisano porozumienie z Wojewodą Małopolskim na przygotowanie koncepcji obwodnicy wschodniej gminy od Olkusza do drogi krajowej numer 79 na Woli Filipowskiej.

Dlaczego gmina Trzebinia nie korzysta z oferty krakowskiej służby zdrowia na przykład poprzez włączenie się do Małopolskich Dni Ochrony Zdrowia czy współpracy z krakowskimi klinikami w ramach np. programów prozdrowotnych.

Gmina Trzebinia posiada na dzień dzisiejszy 10 ośrodków podstawowej opieki zdrowotnej i jako jedyna w okolicy prowadzi tak rozwiniętą profilaktykę prozdrowotną. Współpracuje również szeroko w zakresie badań mammograficznych.

Czy przewiduje Pan kontynuację budowy centrum rekreacyjnego na Balatonie? Czy zrobiono badania rynkowe dla tej inwestycji, a także środowiskowe, pokazujące jak wpłynie to na np. wentylację centrum miasta (gdy zabuduje się obszar tzw stawów na Rybnej)? Ponadto, jak przygotowane jest centrum miasta na zwiększony ruch samochodowy zwłaszcza w weekendy. Decyzja o budowie kompleksu na podstawie liczby korzystających z tego osób w sezonie wakacyjnym jest absurdalna.

Dla przebudowy centrum rekreacyjnego Balaton został przygotowany projekt wraz z oceną oddziaływania na środowisko. Celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa osób kąpiących się na Balatonie, ale również wydłużenie okresu wykorzystania tego atrakcyjnego terenu dla naszych mieszkańców. Dla Rybnej nie przygotowaliśmy dokumentacji, więc się nie będę wypowiadał. Każdorazowo należy zachować rozsądny kompromis między przyrodą, a człowiekiem.

Czy przewiduje Pan uporządkowanie stanu działek w centrum miasta czyli zwrot prawowitym właścicielom gruntów obecnie należących np. do gminy lub będących w jej władaniu, jak również przestrzegania prawa przez gminę na terenach będących w jej władaniu?

W mijającej kadencji kończymy inwentaryzacje działek gminnych i tych, którymi włada Urząd Miasta właśnie w celu uporządkowania kwestii własnościowych i dotyczy to zarówno miasta jak i sołectw.

Jak zamierza Pan polepszyć współpracę z miastem Krakowem oraz władzami województwa małopolskiego? Czy ma pan konkretne pomysły jak wykorzystać status Krakowa i samej Małopolski?

Współpraca Gminy Trzebinia z władzami województwa małopolskiego w mijającej kadencji układa się bardzo dobrze, czego efektem są dziesiątki projektów zrealizowanych ze wsparciem 20 mln złotych pozyskanych od Wojewody Małopolskiego ze środków unijnych. Jeżeli mówimy o współpracy z Krakowem to najlepszym przykładem jest rajd rowerowy Kraków-Trzebinia, a w przyszłości bilet zintegrowany do korzystania ze środków komunikacji zbiorowej w Krakowie wraz z dojazdem pociągiem do Krakowa.

Trzebinia powinna zupełnie odrzucić sprawę związaną z górnictwem. W jaki sposób planuje pan zmianę oblicza Trzebini z miasta typowo przemysłowego w latach ubiegłych na miasto nieuciążliwego nowoczesnego przemysłu wzorem innych miast Małopolski?

Zmiana oblicza już się dzieje, proponuję odwiedzić nasze strefy gospodarcze, gdzie powstają nowoczesne, małej i średniej wielkości zakłady usługowe i produkcyjne. Jeżeli chodzi o górnictwo węglowe to będę do ostatniej sekundy walczył o odbudowę zakładu wydobycia węgla na naszym trenie gdyż to tworzy perspektywę znaczącej ilości miejsc pracy w górnictwie, ale również możliwość budowy nowego bloku energetycznego w naszej Elektrowni "Siersza". Kto tego nie rozumie i nie popiera ten jest przeciwnikiem rozwoju naszej gminy i dobrobytu naszych mieszkańców.

Czy mają panowie pomysł na zagospodarowanie terenu osadnika po ZG Trzebionka ?

Osadnik po ZG Trzebionka jest położony na terenie Gminy Chrzanów i wiem, że Burmistrz Kosowski nadzoruje ten temat. Osadnik jest własnością prywatną. Gmina Trzebinia nie podejmuje w tym względzie żadnych działań bezpośrednich.

Czy wzrośnie zatrudnienie w urzędzie miasta? Przez ostatnie lata zatrudnienie spadło, ale i tak jest najwyższe w rejonie w przeliczeniu na jednego mieszkańca gminy.

Jeżeli burmistrzem zostanie mój poprzednik to na pewno wzrośnie. Jeżeli ja będę zarządzał Gminą Trzebinia to poprzez odejście na emerytury zatrudnienie w roku 2015 spadnie do 155 osób (2010 rok- 205 osób).

Czy planuje pan podwyższenie albo obniżenie podatków od nieruchomości w gminie?

Podatki od nieruchomości w Gminie Trzebinia nie zostały podniesione od roku 2011. Również na 2015 zostały utrzymane. Na tym etapie gdy pozyskujemy sporo nowych inwestorów nie przewiduję podwyższenia podatków.

Jakie inwestycje planuje pan zrealizować w najbliższych latach?

Dla Gminy Trzebinia opracowaliśmy wspólnie z moimi współpracownikami z urzędu, w konsultacji Urzędem Marszałkowskim, Starostwem Powiatowym w Chrzanowie, Radnymi, Przewodniczącymi Rad Osiedlowych i Sołtysami program 20 inwestycji dotyczących całej gminy i umożliwiających pozyskanie na ich realizacje środków unijnych (przede wszystkim strefy gospodarcze).Druga grupa projektów dotyczy tematów lokalnych, na które możemy pozyskać środki z unii europejskiej, funduszy ochrony środowiska czy skarbu państwa. Trzecia grupa projektów to zadania, które musimy sfinansować w 100% ze środków własnych (głównie drogi gminne, oświetlenie ulic, dofinansowanie remontów dróg powiatowych) całkowita wartość planowanych inwestycji na lata 2015 do 2021wynosi 200 mln złotych z tego środki zewnętrzne do pozyskania to 100 mln złotych.

Czy na rynku w Trzebini zostanie przywrócony w pełni postój samochodów? Parking na rynku dla samochodów ożywi to miejsce. Jeśli są planowane imprezy na rynku to można w tym czasie ograniczać ruch.

Na Rynku w Trzebini nie zostanie przywrócone parkowanie samochodów, natomiast postój jest dozwolony. Dzisiejsze rozwiązanie jest rozsądnym kompromisem pomiędzy mieszkańcami Rynku, a przedsiębiorcami prowadzącymi działalność gospodarczą w tym rejonie.

Podać konkretne działania, które będą realizowane przy planowaniu i budowie obwodnicy Trzebini w kierunku Krakowa (tzw. południowej) oraz Olkusza (wschodniej).

Obwodnica południowa Trzebini jest elementem drogi krajowej numer 79. Gmina chce wykonać odcinek tej obwodnicy w ramach budowy strefy aktywności gospodarczej przy węźle kolejowy pod warunkiem, że otrzymamy dofinansowanie na budowę tej strefy. Obwodnica wschodnia miasta winna być wybudowana przez Gminę Trzebinia ze środków unijnych przy wsparciu Wojewody Małopolskiego, obwodnica wschodnia gminy wybudowana przez Wojewódzki Zarząd Dróg powinna łączyć A4 z droga numer 79 i Olkuszem, omijając Lgotę.

Jakie planowane jest pozyskanie dofinansowania z Unii Europejskiej do inwestycji w lokalne źródła odnawialne - kolektory słoneczne, fotowoltaiczne źródła OZE.

Trudno jest dziś odpowiedzieć na to pytanie skoro nie mamy przepisów regulujących temat "OZE".

Czy w bloku TBS-owskim, który ma stanąć 2016 r w Trzebini, dostaną mieszkania osoby, które złożą podanie o mieszkanie w Urzędzie Miasta w Trzebini? Czy zamieszkają tam osoby, które złoża podania do TBS w Chrzanowie?

Mieszkania w nowo powstającym budynku chcemy wykorzystać głównie dla zasobu komunalnego. Jeżeli są osoby, które złożyły podanie do TBS Chrzanów to postaramy się o rozwiązanie kompromisowe. Przypominam, że w tym rejonie TBS Chrzanów posiada jeszcze jedną działkę pod kolejny budynek. To potrzeby naszych mieszkańców zadecydują o przyszłych inwestycjach.

Dlaczego puste mieszkania puste komunalne nie mogą iść pod wynajem, tylko od razu są sprzedawane?

Gmina sprzedaje tylko te mieszkania ,które mieszczą się we wspólnotach mieszkaniowych.

Co zamierzają panowie zmienić, poprawić w trzebińskiej służbie zdrowia? Dlaczego nie ma w żadnej trzebińskiej przychodni dyżurów w soboty, niedziele, święta? Kto za to odpowiada?

Za dyżury w sobotę niedzielę i święta odpowiada firma wyłoniona w przetargu przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Średnio dziennie z całodobowej opieki korzystają 2,3 osoby z Gminy Trzebinia .Podstawową opiekę zdrowotną świadczy w Gminie Trzebinia 10 przychodni sytułacja w podstawowej opiece ,za organizację której odpowiada Gmina jest stabilną ,opiekę świadczy na dzień dzisiejszy 6 firm . W nadchodzącej kadencji w dawnym szpitaliku przy Grunwaldzkiej powinniśmy stworzyć warunki do opieki dziennej i całodobowej dla osób starszych.

Czy w sprawie dzików, które namnożyły się w okolicach Trzebini i sieją spustoszenie niszcząc uprawy rolne i ogrody przydomowe, zamierza Pan Szczurek lub Pan Adamczyk coś zrobić?

Dziki, które namnożyły się są problemem nie trzebińskim ale ogólnopolskim.
Przede wszystkim tym powinni się zająć posłowie ,stworzyć prawne możliwości wsparcia przez Gminy większego odstrzału dzików. Jako Gmina bylibyśmy przygotowani do takich zadań.

 

(Anna Jarguz)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (41)

obserwator11obserwator11

0 0

a gdzie zostały umieszczone pytania do obecnego burmistrza ?

22:41, 25.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

erazmerazm

0 0

Z całą pewnością zagłosuję na Pana Adamczyka. Nie obiecuje gruszek na wierzbie na Szczurek. Zresztą kampania Szczurka jest naprawdę żenująca, aż nie mogę się doczekać, aż to się wszystko skończy.

12:27, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ancien_regimeancien_regime

0 0

Erazm, a co jest żenującego w kampanii Szczurka ? bo nie wiem ? Szczurek robi prześmiewcze, wyszydzające satyry od miesiąca? (właściwie najgorsza została ukazana przed referendum - może właśnie przez nią referendum było nie ważne), Szczurek pisze anonimy opluwające rodzinę Adamczyka? O co Ci chodzi ?

13:25, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TemidaTemida

0 0

ancien_regime- co jest żenujące?Otwórz oczy-chociażby ostatnie tzw.Ogłoszenie wyborcze w Przełomie:Prawdziwe oblicze emeryta Adamczyka ! Satyry w porównaniu z tym ogłoszeniem to pikuś,no ale cóż : czy tak wygląda czysta wyborcza kampania?

15:04, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ancien_regimeancien_regime

0 0

Temida! A jeśli to co napisane w przełomie jest prawdą, to też brudna kampania? Jeśli to kłamstwa czemu komitet A. Adamczyka tego nie pozwie? Uważasz, że pisanie faktów to brudna kampania ?

16:02, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TemidaTemida

0 0

ancien_regime- a Ty myślisz,że ktoś z komitetu AA widział wcześniej to (pożalsieboże ) ogłoszenie wyborcze? Poczekaj - szkoda tylko,że komitet SS wyskoczył z tymi "faktami"tuż przed ciszą wyborczą i czasem na reakcję.Poza tym wiele spraw,które ujawnia komitet SS działy się,gdy tenże pan był przewodniczącym RM.Jeżeli działy się takie straszne rzeczy to dlaczego sam wtedy nie zareagował lub nie blokował decyzji burmistrza-czy ktoś się nad tym zastanowił ?

19:50, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TemidaTemida

0 0

ancien_regime - i jeszcze odpowiedź na druga cześć Twojej wypowiedzi-"Jeśli to kłamstwa czemu komitet A. Adamczyka tego nie pozwie?" - poczytaj ze zrozumieniem a nie ze stronniczością : http://www.adam-adamczyk.pl/index.php/ct-menu-item-18/167-articles/2450-article-37

20:12, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JosuaJosua

0 0

Dobry wieczór

dziś dostałem 2 piśmidła wyborcze. Jeden Adamczyka, drugi Szczurka. Do kolekcji czytelniczej dorzuciłem sobie Przełom. Przemyślenia mam takie. Pan Adamczyk sporo kasy już zarobił, więc miejsca pracy nie potrzebuje. Jak mu tak zależy na gminie to niechże zakasze rękawy do roboty i jako radny powiatowy coś zrobi dla swego miasta. Może tak coś na zasadzie wolantariatu Panie Seniorze! Bo widzę, że bez diety - Pan się nie pokazywał na sesjach miasta Trzebini. Jak pokazują Pana wypowiedzi z debaty pomysłu na gminę Pan nie masz. Jak i z wiedzą o mieście bieżącą u Pana kiepsko. Do tego jak dorzucę długi miasta za Pana kadencji, brak płynności finansowej w 2010 r. po Pana odejściu - to stawiam Panu VETO. Dość Waść! - by nie powiedzieć wstydu oszczędź!!
Gazeta Szczurka jak się domyślam to dane sprawdzone. Szczegółowość ich wskazuje na informację publiczną. Panie Szczurek wieść miejska niesie, że z tą kopalnia to prawda. Więc poszperałem trochę w internecie. A wieści w nim takie w 2018 r. będziemy mieli 900 nowych miejsc pracy. Trzymam więc Pana za słowo- niech Pan walczy o tą kopalnie - ODDAM NA PANA SWÓJ GŁOS.
PS. Adamczyk Adam
nie chcę więcej otrzymywać od Pana listów! Uważam bowiem, że zawsze dużo Pan gadał, gorzej z działaniem i to kłamanie.
Czułem się zniesmaczony Pana satyrami. Godny politowania żart Pana sztabu

20:16, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JosuaJosua

0 0

Zapomniałem o jednej ważnej sprawie.

W Młoszowej od ponad 16 lat słyszę o budowie boiska pod piłkę nożną. Miał być za Polstyrem. No i co Panie Adamczyk. Czemuś go nie wybudował przez 12 lat swoich rządów.

20:25, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TemidaTemida

0 0

i jeszcze w temacie boiska :Czytam właśnie przełom i jestem w szoku :!: Burmistrz Szczurek obiecał boisko w Młoszowej http://www.trzebinia.pl/aktualnosci/479 ... -mloszowej

A tu się dowiaduję z prasy że go nie będzie... (dzisiejszy nr Przełomu !)

20:47, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JosuaJosua

0 0

Do Temidy

Weźże zadaj pytanie też, co z tym boiskiem za Polstyrem.w Młoszowej ale Adamczykowi. Adamczyk jak pamiętam budował go przez 3 kadencje. Nawiasem mówiąc pałac u Was to też ruina - Strrrrrraszny Dwór. Czemu przed laty nic nie zrobił by ratować tą neogotycką i neoklasycystyczną budowlę. A niezależni czemu też nic nie zrobili w tym temacie, by ratować dwór. Niezależni, zależni jakby ich zwał.

21:00, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bosmanbosman

0 0

Z boiskiem w Młoszowej to była chyba celowa zagrywa pod publiczkę przed wyborami. Ze swoimi radnymi przepchnął uchwałę z kwotą za którą nie da się tego zrealizować i trzeba było unieważnić

23:00, 26.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

erazmerazm

0 0

Oj, tu jesteście, Josua, ancien_regime tylko gdzie jest Hugo? Już prawie prawie cały komitet Szczurka przeniósł się do komentowania kolejnego materiału. Za mało miejsca było tu: http://przelom.pl/15821-tv-przelom-debata-kandydatow-na-burmistrza-trzebini.html
I kolejny raz Pan Adamczyk udowadnia, że doskonale sprawdzi się jako Burmistrz.
ancien_regime -Nie wiesz, co jest żenujące? To ci wyjaśnię jak dziecku: Pan Szczurek już przy poprzednich wyborach rozpoczął agresywną, nienawistną i oszczerczą kampanię rozpowszechniając kłamliwe oskarżenia na które Pan Adamczyk nie zdążył już zareagować ze względu na ciszę wyborczą. Tylko głupcy nie uczą się na błędach i wcale nie dziwi mnie, że Pan Adamczyk tym razem podjął rękawicę (choć muszę powiedzieć, że moim zdaniem jest trochę powściągliwy). Satyra polityczna była moim zdaniem fantastyczna!  Ale to, co w tym roku wyprawia Pan Szczurek, to prawdziwa desperacja! SMS, kłamliwe strony internetowe, ulotki, samochody z megafonem (istny cyrk), ciekawe co jeszcze do jutra wymyśli? Jeszcze raz napiszę: mieszkańcy Trzebini nie są głupcami, nie będą wybierać krzykacza, którego chcieli odwołać w referendum. Nie widać tego po pierwszej turze? Pan Adamczyk jest świetnym politykiem, doskonałym gospodarzem i z tego co czytałem kulturalnym i dobrym człowiekiem. I na Niego postawią mieszkańcy.

11:13, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiktoria1wiktoria1

0 0

Kampania Pana Szczurka to szczyt bezczelności i zupełny brak kultury. Przecież to chyba jest oczywiste, że nie wybierzemy go ponownie na burmistrza, skoro już wcześniej chcieliśmy go odwołać. Erazm, chyba masz rację z tym komitetem :-) A co do możliwych posunięć Szczurka mam pomysł: a może do ulotki oczerniającej Adamczyka mógłby dołączyć kupony do Lidla przy którym "upiększył" rondo za 50.000 zł? Och, żartuję, przecież Szczurek nic by nie dał mieszkańcom.
Tym razem wybór kandydata jest dla mnie oczywisty i jest to Adam Adamczyk. Już sprawdził się jako świetny burmistrz.

12:20, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator11obserwator11

0 0

erazm Pan Adamczyk jest osobą kulturalną i wysokiej klasy dobrze, że tutaj działasz. Nie wiem za kim byłeś w pierwszej turze, ale dobrze że zauważasz jakim bezwzględną osobą jest P. Szczurek i nie cofnie się przed niczym. Kampania prowadzona przez niego i przez jego popleczników przypomina mi kampanię, którą prowadzi jedna z partii - brutalną i bezwzględną. wiktoria1 dziękuję Ci, że kolejna osoba popiera P. Adamczyka

13:57, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator11obserwator11

0 0

Szanowni Pastwo osoba, która ma czyste sumienie prowadzi kampanie stonowaną tak jak to robili panowie Adamczyk, Żuradzki, Kołodziejczyk. Bo tak to powinno wyglądać zdrowa rywalizacja. A pan Szczurek tak się boi przegranej, że gotowy jest wcisnąć to że czarne jest białe chociaż jest na odwrót. Ale nie ma się czemu dziwić ponieważ stawka jest zbyt wysoka, żeby się wycofać. Nawet po trupach ale musi ją wygrać Pan Stanisław Szczurek ogłosił ambitny plan dla Trzebini plan dostał kryptonim AKCJA Adamczyk
Akcja ma polegać na pogłębianiu dna i trzymaniu się koryta.

14:05, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KeraKera

0 0

I znowu napiszę: miałem jako gość ( bom z Chrzanowa) poznać osobiście obu Panów i tylko do jednego z nich mogę użyć grzecznościowego zwrotu: mój Panie. Jest nim, co nie jest niespodzianką- Pan Adamczyk. Naprawdę obiektywnie- jest to osoba dużej kultury, w przeciwieństwie do "swojego" kontrkandydata.

15:36, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

szpaku1488szpaku1488

0 0

nie oszukujmy sie, kopalnie zamkneli za czasow AA, zaklady metalurgiczne zamkneli za czasow AA.
A to byl filar Trzebini Gospodarz byl fess a pozatym czas na emeryture a nie siedzenie i sciemnianie w biurze, glos oddam madrze ;)

18:42, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator11obserwator11

0 0

szpaku1488 przeczytaj dokładnie czyja to decyzja była, że zamknęli wtedy kopalnie, bo chyba nie znasz historii jej likwidacji. Kolejny niedouczony co miał do tego Adamczyk. Przypuszczam gdyby wtedy P. Szczurek był na fotelu burmistrza też by nie wiele wskórał. Bo to była decyzja polityczna

19:04, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator11obserwator11

0 0

http://www.trzebinia.pl/_files_/raport_9801.pdf jak myślicie czy ja to zasługa ?

19:13, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NoBodyNoBody

0 0

szpaku1488 a TU-154 rozbił się za czasów Tuska...
Zapoznaj się z tematem a potem komentuj.

19:52, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiktoria1wiktoria1

0 0

Z tego co pamiętam do zamknięcia kopalni doszło przez ówczesnego ministra gospodarki Janusza Steinhoffa, nie zważał na protesty, głodówki, delegacje z udziałem działaczy Społecznego Komitetu Ratowania Kopalni "Siersza", burmistrza Trzebini i reprezentanta starostwa chrzanowskiego. Głową muru nie przebijesz "szpaku1488" choć, jak wnioskuję z twojego postu, już wiele razy tego próbowałeś. Może jak jeszcze kilka razy się uderzysz, to wreszcie Ci zaświta, że głosowanie na Szczurka to wielki błąd. Piszesz, że Adamczyk powinien pozostać na emeryturze... a ja myślę, że wybitne jednostki nie powinny się marnować. A Pan Adamczyk był i mam nadzieję, że będzie doskonałym burmistrzem. Naturą kulturalnego i rozwiniętego społeczeństwa jest szacunek dla starszych, korzystanie z ich wiedzy i doświadczenia. Ale pewnie dla Ciebie te pojęcia są abstrakcją.

20:02, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator11obserwator11

0 0

wiktoria1 oczywiście, że tak. Pan Adamczyk nie jest samobójcą i gdyby nie czuł się na siłach to by nie startował

21:41, 27.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

balatonbalaton

0 0

Jestem oburzony artykułem w Przełomie, który szkaluje Pana Adamczyka. To chamstwo w czystej postaci. Panie Szczurek, to wielki wstyd, że choć jedną kadencję był Pan burmistrzem. Mam nadzieję, że mieszkańcy mojego miasta nie nabiorą się na takie szczurze zagrywki. Skoro Szczurek pozwala sobie na takie zagrywki względem wielkiego autorytetu jakim jest Adamczyk, to jak on traktuje zwykłych ludzi? Boję się myśleć. Całe szczęście, że Adamczyk tym razem nie daje sobie w kaszę dmuchać. Trzymam kciuki za Pana Adamczyka!

07:52, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

balatonbalaton

0 0

I jeszcze jedno. Szczurek wytyka Adamczykowi jego zarobki i odprawę. A przecież Adamczyk nie ukradł tych pieniędzy! Jemu przecież uczciwie się należały. Co wy nie wiecie, jakie odprawy dostają przy przejściu na emeryturę pracownicy wyższego szczebla? Adamczyk przy niektórych to mały pikuś. A przecież był burmistrzem!
Komitecie Szczurka, myślicie, że jak podacie takie "fakty" o Adamczyku, to mieszkańcy Trzebini są tak zawistni i zaślepieni, że zagłosują na Szczurka? To nie są jacyś ograniczeni idioci i doskonalę wiedzą, jak perfidna jest kampania Szczurka, jak przekręcacie fakty i próbujecie manipulować opinią publiczną. Myślę jednak, że tym ostatnim artykułem strzeliliście sobie w kolano.
Wiktoria1 masz rację z tym szacunkiem do osób starszych i korzystania z ich wiedzy. Przecież ja też będę pracował do co najmniej 67 roku życia! Chyba, że zmienią się rządy i będę pracować do... 77 :-)

08:11, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

robert1902robert1902

0 0

Dlaczego p. Szczurek mimo przegranej w sądzie wciąż na swojej stronie zamieszcza kłamstwa dot. kontrkandydata: "Wkrótce minie 15 lat od zamknięcia KWK Siersza, która została zlikwidowana przez niedbalstwo i nieudolność burmistrza Adamczyka" (http://wstkw.pl/stanislaw-szczurek.html).

Całe szczęście, że w niedzielę człowiek ten zleci z hukiem ze stołka.

13:30, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KeraKera

0 0

Gdy burmistrzem był Pan A. Adamczyk, atakowany był przez niejakiego F. Wołocha ( a la radny).Minimum co tydzień w Przełomie pojawiały się ataki radnego, nabrały one zresztą sił w chwili likwidacji straży miejskiej, której hersztem był zięcio Wołocha- sławny Przemek, a obecny pełnomocnik Szczurka.Z chwilą wygrania wyborów przez obecnego burmistrza, wykonał on niezły manewr; swoich kontrkandydatów zrobił pełnomocnikami i miał jak w raju. Ataki Wołocha ustały, zero artykułów w prasie.Takiego luksusu nie miał żaden burmistrz w Polsce. Zero opozycji. I gdyby pracował normalnie ku chwale swojej, miasta i jego mieszkańców- mógłby dożywotnio pełnić swoją funkcję.Ale na to trzeba kwalifikacji, predyspozycji i chęci.A tego wszystkiego temu panu brakuje. Ma natomiast niesamowite parcie na władzę.I dlatego w Trzebini powstała logiczna i mądra opozycja.Naprawdę Trzebinianie nie mają innego wyjścia: trzeba iść do urn i zagłosować i sercem i rozumem: a wybór jest jeden- Adamczyk.

13:31, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HugoHugo

0 0

Stawiam na Pana Szczurka Stanisława. Życzę mu z całego serca by wygrał. Mam szczerą nadzieję, że tak jak ja myśli wielu w tym mieście. Oddam na niego głos bo nie zaakceptuję perfidnej, aroganckiej taktyki walki jaką prowadził z tym Człowiekiem Pan Adamczyk i jego grupa dążąca do władzy by go zdyskredytować, poniżyć w oczach całego społeczeństwa.
Pan Szczurek jest gwarantem rozwoju Trzebini, szansą na wydźwignięcie z marazmu, nadzieją dla młodych.
Wszystkim przeciwnikom, życzę refleksji i pozytywnych emocji ale przede wszystkim wyzbycia się jadu nienawiści, szydzenia, poniżania a oraz tego bezpardonowego pędu do władzy, który tutaj demonstrujecie też.

20:39, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HugoHugo

0 0

Pan Szczurek jak wskazuje PAP zrobi wszystko by powstała w Trzebini kopalnia, zrobi wszystko by do stref ściągnąć inwestorów, przyczyni się do powstania nowych miejsc pracy. Jak wieść miejska niesie, także wśród przedsiębiorców jest człowiekiem otwartym serdecznym, życzliwym i bardzo pracowitym. Jest człowiekiem stanowczym w działaniu, charakteryzuje się dbałością o rozwój miasta, jego wygląd estetyczny. Miasto za jego kadencji wypiękniało, powstają obiekty rekreacyjne. Nawet ślepy zauważy ile dobrego się wydarzyło i powstało.
Kibicuje mu, że przyczyni się do reaktywacji gospodarczej Trzebini, za którą pójdzie lepsze życie dla mieszkańców. BO chcieć - to móc.

O tym, że zasługuje na zaufanie świadczy fakt, że ludzie z jego komitetu zasiadają w prezydium rady i mają większość. Dzisiejsza sesja to pokazała. Adamczyk nigdy nie będzie lepszym burmistrzem od niego.

21:02, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Stawiam na Pana Adama Adamczyka. Życzę mu z całego serca by wygrał. Mam szczerą nadzieję, że tak jak ja myśli wielu w tym mieście. Oddam na niego głos bo nie zaakceptuję perfidnej, aroganckiej taktyki walki jaką prowadził z tym Człowiekiem Pan Szczurek i jego grupa dążąca do władzy by go zdyskredytować, poniżyć w oczach całego społeczeństwa. Pan Adamczyk jest gwarantem rozwoju Trzebini, szansą na wydźwignięcie z marazmu, nadzieją dla młodych. Wszystkim przeciwnikom, życzę refleksji i pozytywnych emocji ale przede wszystkim wyzbycia się jadu nienawiści, szydzenia, poniżania a oraz tego bezpardonowego pędu do władzy, który tutaj demonstrujecie też.

21:11, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HugoHugo

0 0

Uważaj Jurek,
bo wklejając wypowiedź czyjąś jako swoją nie tylko pokazujesz swoje ograniczenia ale brniesz w kwestie naruszania praw autorskich.
Nieznajomość prawa szkodzi.

21:23, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

nie miałem nic złego na myśli sory . Tylko pomyliły Ci się nazwiska. A swoją drogą zauważyłeś może że wszyscy zwolennicy Szczurka są na - a Adamczyka na +? Nie wiesz czasem dlaczego?

21:36, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

erazmerazm

0 0

No witaj Hugo, ty ekspercie dziedzinowy z komitetu p.Szczurka. PAP? Polska Agencja Prasowa? Na co może wskazywać PAP? Twoje oklepane frazesy stają nudne. Ty naprawdę masz nas, mieszkańców Trzebini za idiotów? Adamczyk był o wiele lepszym burmistrzem. Wobec Niego nikt nie chciał przeprowadzać referendum, aby go odwołać (a sam wiesz, że p. Szczurek o mały włos nie byłby już burmistrzem). To Adamczyk zapoczątkował większość projektów, którymi teraz szczyci się Szczurek. I jeszcze jedno, kto napisał Ci ten post? Bo biorąc pod uwagę poziom jaki reprezentowałeś w komentarzach do innego materiału: http://przelom.pl/15821-tv-przelom-debata-kandydatow-na-burmistrza-trzebini.html sam tego nie wymyśliłeś.

21:40, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TemidaTemida

0 0

Hugo-chyba ci się osoby pomyliły-piszesz "nie zaakceptuję perfidnej, aroganckiej taktyki walki jaką prowadził z tym Człowiekiem Pan Adamczyk i jego grupa dążąca do władzy by go zdyskredytować, poniżyć w oczach całego społeczeństwa. " a kto tak walczył chyba nie A.A?
Pęd do władzy wykazuje od początku SS pisząc na portalach i tworząc obraźliwe strony internetowe.O ile się nie mylę,to Trzebinia nie jest niczyją własnością,żeby inwestorzy byli zależni personalnie od p.SS.Jeżeli kopalnia ma powstać to powstanie (koła historii nikt nie zatrzyma)-choć osobiście w to nie wierzę.Obawiam się,że prędzej zobaczę kompostownię przy Grunwaldzkiej niż szyby kopalniane.Kopalnie chcą zamykać w Polsce a u nas zbawca je otworzy.Już raz p.SS składał swe obietnice i ich nie dotrzymał (nie mówię ,że wszystkich ).Więc wierzę w rozsądek ludzi i realne myślenie a nie mrzonki i przedwyborcze mamienie

21:40, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HugoHugo

0 0

GŁOWĄ MURU NIE PRZEBIJESZ!
Stawiam na Stanisława Szczurka - to będzie mój burmistrz. Jest profesjonalny, rzetelny, pracowity, miły, serdeczny, koleżeński, profesjonalny, mądry, stanowczy /to mi bardzo odpowiada - :)

Wasze argumenty do mnie nie przemawiają. nakręcajcie tą karuzelę dalej. Tylko niech się Wam w głowach nie zakręci.

Pa!

22:08, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

balatonbalaton

0 0

P. Szczurek chwali się ograniczeniem zatrudnienia w Urzędzie. To było jego wielkim sukcesem. Ciekawe co o tym myślą rodziny osób, które zostały zwolnione. Ale przecież zatrudnienie doradców burmistrza było ważniejsze.
Hugo, jak widzę jesteś tu dobrze znany, więc zamilcz proszę, bo nikt nie może już tego czytać.
Uważam, że Adamczyk jest gwarancją, że nie tylko powróci normalność, ale Trzebinia rozwinie się dynamicznie.

22:11, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HugoHugo

0 0

GŁOWĄ MURU NIE PRZEBIJESZ! Stawiam na Stanisława Szczurka - to będzie mój burmistrz. Jest profesjonalny, rzetelny, pracowity, miły, serdeczny, koleżeński, profesjonalny, mądry, stanowczy /to mi bardzo odpowiada - :) Wasze argumenty do mnie nie przemawiają. nakręcajcie tą karuzelę dalej. Tylko niech się Wam w głowach nie zakręci. Jednak nie zamilknę.

22:17, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdmynAdmyn

0 0

Hugo, coś ty znowu palił? Zastanawiam się nad jednym - może mi ktoś odpowie, dlaczego każdy,kto rywalizuje z Adamczykiem sięga się po metody chamskie i poniżej pasa. Wyjątkiem są dwaj kandydaci, którzy teraz odpadli. Gdyby Szczurek wcześniej zamknął jadaczkę, jak radzono innemu politykowi, to być może miałby więcej głosów. Czy ktoś naprawdę sądzi, że chamstwem można wygrać wybory? Adamczyka zawsze postrzegałem jako człowieka zrównoważonego i to się tu sprawdziło. Każdy z nas mógłby zostać potraktowany przez S.S. jak A.A. Więc uważam, że nikt tego nie chce i stąd nawrotka w drugą stronę ludzi, po przeczytaniu rewelacji wyborczych, które ściągnęły na dno komitet S. Myślę, że komitet Adamczyka zrobił kawał dobrej roboty, Szczurka zresztą też tylko, że im nie wyszło. Czytaliście ogłoszenie na stronie Adamczyka (to na niebiesko)? Obiecał wziąć młodszych, a zarzucano mu, że emeryt. Swoją drogą szkoda mi trochę Szczurka, ale sam sobie jest winien. Panie burmistrzu, trzebinianie nie są idiotami - należało to wiedzieć, no i przestrzegać prawa. To nie monarchia absolutna. Dobra, cisza wyborcza.

22:25, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

erazmerazm

0 0

Hugo, już wszyscy tu wiedzą, jak wspaniałym jesteś kolegą Pana Szczurka... tyle kopiowania nie tylko własnych ale i cudzych słów! Z całą pewności miło, serdecznie, koleżeńsko będziecie ze sobą rozmawiać po przegranych wyborach. Sam widzisz po komentarzach, że jednak mieszkańcy Trzebini nie nabrali się na oszczerstwa prezentowane przez wasz komitet. Adamczyk będzie świetnym burmistrzem, który ma wiedzę, doświadczenie i nie rzuca słów na wiatr.

22:37, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

erazmerazm

0 0

Admyn, przeczytałem ogłoszenie na stronie Pana Adamczyka. I znów jasno widać, że jest to kandydat, który dotrzymuje słowa.

22:46, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdmynAdmyn

0 0

BALATON, fakt - ktoś zwolniony ma pewnie dzieci. Co im dać zjeść? Korwin by powiedział, że szczaw. Tragedia.

22:48, 28.11.2014
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%