WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu została nagrodzona godłem „Firma Przyjazna Klientowi” - przelom.pl
Zamknij

WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu została nagrodzona godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

art. sponsorowany + 12:47, 13.01.2025 Aktualizacja: 12:47, 13.01.2025
WeNet WeNet

Spółka WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu otrzymała wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest nagrodą przyznawaną firmom, które szczególnie dbają o jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie przyznano na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę badawczą. Ankietowani klienci WeNet bardzo wysoko ocenili jakość i standardy obsługi oraz poziom satysfakcji ze współpracy z firmą.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.

Statuetka i certyfikat ,,Firmy Przyjaznej Klientowi” to szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ sędziami w tym plebiscycie są wyłącznie klienci. Nagroda, która po raz kolejny trafi do WeNet, tylko potwierdza codziennie zaangażowanie w kwestie obsługi klienta i staranność, aby świadczone przez nią usługi były zawsze na najwyższym poziomie.

„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” - dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.

Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2024 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Zbadano również wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.

„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” - mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.

W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. Indeks FPK wyniósł aż 90%. Firma uzyskała ogólne zadowolenie na poziomie aż 87% w takich aspektach jak: proces zakupowy 94% oraz jakość obsługi klienta 94%. Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek, jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), 87%. Podejście do klientów w zakresie ich obsługi oceniono na poziomie 88%. Relacje z klientami oraz jakość obsługi są fundamentami sukcesu WeNet, co potwierdzają wyniki badania. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby, to czynniki, które budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami oraz wysoka jakość obsługi wpływają bezpośrednio na wyniki NPS i rekomendacje, co stanowi podstawę dalszego rozwoju firmy.

Źródło informacji: WeNet

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

Klub z PPN Chrzanów wycofał zespół z rozgrywek

W sezonie 2020/21 w klasie okręgowej rywalizowało 17 drużyn z trzech podokręgów w tym 7 z wadowickiego. Rok później na 16 zespołów były tylko 4 z wadowickiego i jeszcze w trakcie wycofał się jeden. Działacze z Wadowic postanowili działać i w przerwie między sezonami utworzyli dwie grupy A klasy tym samym powiększając sobie o jedno miejsce więcej przy awansach swoich zespołów i szansę dla dodatkowych dwóch w barażach. Efekt po obecnym sezonie jest taki jaki jest. Klub z Jaworzna musiał jeździć po 80 km i więcej na mecze np. do Suchej Beskidzkiej, Juszczyna czy Zawoi. Klasa okręgowa wadowicka, po tym sprytnym zabiegu stała się prawdziwą wadowicką. Udział klubów z PZPN Chrzanów i PPN Oświęcim w najbliżych sezonach w rozgrywkach tej klasy okręgowej będzie tylko takim abstrakcyjnym dodatkiem. W sumie i tak poziom jaki reprezentują te dwa podokręgi w A klasie, nie zasługuje na więcej przedstawicieli. W tegorocznych barażach mieliśmy tego znakomity przykład. Wicelider Tęcza Tenczynek został dosłownie upokorzony w meczu z Jałowcemw Stryszawie.

Kibic

04:27, 2025-07-01

Mieszkaniec: zróbmy parking na dawnym targowisku

Chcieliście chłopczyka w kiecce, pajaca w okularach, który niszczy wam miasteczko? To macie. Uśmiechajcie sie brygada, co tacy smutni jesteście, Pan trzyma odwrotnie transparent z napisem Robert Maciaszek.

Bążur

22:41, 2025-06-30

Mieszkaniec: zróbmy parking na dawnym targowisku

I to jest bardzo dobry pomsł tego Pana. Kamienice , apartamentowca,bloki mozna budować wszędzie nawet na obrzeżach miasta ale parkingu na obrzeżach sie zrobić nie da ! zrobić nawet płatny parking z biletami , szlabanami i miasto by zarabiało już zawsze na tym.

TexRexsasss

22:20, 2025-06-30

Kąpieliska u nas i u sąsiadów. Gdzie i za ile?

Polecam GLINIAK w Bolęcinie, wstęp i parking za darmo - bez łaski, bez dzikich tłumów i chamstwa

miramar

20:46, 2025-06-30

0%