Kierowca ma przeprosić pasażera - przelom.pl
Zamknij

Kierowca ma przeprosić pasażera

15:49, 09.09.2019
Skomentuj Kierowca twierdził, że pasażer mógł ubrudzić inne osoby jadące w autobusie oraz siedzenia fot. ilustracyjne pixabay.com Kierowca twierdził, że pasażer mógł ubrudzić inne osoby jadące w autobusie oraz siedzenia fot. ilustracyjne pixabay.com

Przedstawiciele ZKKM rozpatrujący skargę pasażera linii nr 15 doszli do wniosku, że kierowca miał powody, by wyprosić go z pojazdu. Jednak sposób, w jaki to zrobił, był naganny.

Pasażer w pobrudzonym stroju roboczym chciał jak zwykle wsiąść w centrum Młoszowej do autobusu linii 15, by dojechać nim z pracy do domu w Chrzanowie.

Kierowca nakazal mu wysiąść. Twierdził, że mógł zabrudzić siedzenia i innych pasażerów. Męzczyzna nie chciał tego zrobić, więc kierowca wezwał policję. Ta poprosiła pasażera, by wysiadł. Ten twierdzi, że kierowca użył wobec niego obraźliwych słow. Czekał potem na kolejny autobus godzinę.

Męzczyzna złożył skargę do ZKKM-u. Jego przedstawiciele doszli do wniosku, że kierowca mógł nakazac mu opuścic pojazd, ale zrobił to w naganny sposób, co uwidocznił monitoring z autobusu. Dlatego kierowca, który został już ukarany przez swojego szefa, ma bezpośrednio przeprosić pasażera w siedzibie związku.

O sprawie więcej piszemy w bieżącym numerze "Przełomu".

(Marek Oratowski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(4)

darek63darek63

0 0

Kierowca miał racje.To chyba nowa moda jechac do pracy w ciuchach roboczych.Przed 6 rano takich badziewiakow jest dosc sporo.

17:45, 09.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okoninokonin

0 0

brudasa sam bym wykopał, zkkm powinien zmienić swój regulamin chyba. pewnie śmieć i tak bez biletu jechał

18:49, 09.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AAAAAA

0 0

"Brudas", "śmieć", "badziewiak" - jeżeli tak o pasażerach wyrażają się kierowcy ZKKM (a ich zachowanie tylko to potwierdza), to sugeruję zatrudnić w ich miejsce Ukraińców. Jakość obsługi dramatycznie się poprawi.

04:01, 10.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MystasiaMystasia

0 0

A dlaczego w siedzibie związku ma go przepraszać ? To jeszcze ten pasażer ma specjalnie jechać i tracić czas żeby go przepraszano. Moim zdaniem to kierowca powinien przyjechać do pasażera.

14:15, 10.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%