Chrzanów. Autobusy na gaz nie pojadą pod wiaduktem kolejowym - przelom.pl
Zamknij

Chrzanów. Autobusy na gaz nie pojadą pod wiaduktem kolejowym

17:00, 28.02.2023 Michał Koryczan
Skomentuj Wiadukt kolejowy na Krakowskiej w Chrzanowie Wiadukt kolejowy na Krakowskiej w Chrzanowie

Zdecydowana większość autobusów miejskich nie może kursować pod wiaduktem kolejowym na Krakowskiej w Chrzanowie. Tak wynika z odpowiedzi zarządcy drogi na pismo ZKKM.

Pod zmodernizowanym wiaduktem na ul. Krakowskiej obowiązuje zakaz wjazdu pojazdów o wysokości ponad trzech metrów.

Dotyczy on sporej części autobusów obsługujących linie ZKKM Chrzanów, mających ponad trzy metry wysokości (najwyższy pojazd ma 3,25 m). Chodzi głównie o autobusy na sprężony gaz ziemny, mające na dachu zbiorniki na paliwo.

Związek komunikacyjny złożył wniosek do GDDKiA o umożliwienie przejazdu pod wiaduktem dla pojazdów komunikacji publicznej, mających ponad trzy metry wysokości. Po kilku tygodniach przyszła odpowiedź.

Wynika z niej, że takie odstępstwo nie jest możliwe, co reguluje Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.

- Przepisy są w tym przypadku bezwzględne i dotyczą wszystkich, bez wyjątku - mówi Kacper Michna z krakowskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

- W tej sytuacji jedynym rozwiązaniem byłoby zwrócenie się z prośbą do ministra o zmianę rozporządzenia, co wydaje się bardzo karkołomne - mówi Marek Dyszy, przewodniczący zarządu ZKKM.

Więcej na ten temat przeczytacie w najnowszym, 9 numerze "Przełomu", który ukaże się w środę, 1 marca.


Czytaj również

Czy to już koniec z meczami na stadionie piłkarskim w Sierszy?

Igrzyska Dzieci w tenisie stołowym. Kto był najlepszy w gminie Chrzanów

100 osób oglądało mecz Trzebińskiej Ligi Siatkówki

Skansen w Wygiełzowie będzie otwarty dłużej

Pieniądze na sport w gminie Alwernia podzielone. W tym roku w dwóch częściach

Chrzanów. Kto został Aniołem Kultury (WIDEO, ZDJĘCIA)

(Michał Koryczan)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(41)

Mateusz1982Mateusz1982

0 0

a co zaszkodzi spróbować. zmieniają ustawy w jedną noc a rozporządzenia nie zmienią ? 17:12, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

reisireisi

0 0

Brawo ....!!!! Nikt wcześniej nie przewidział co może być .Jeszcze raz brawo panie Maciaszek . 17:15, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AAAAAA

0 0

Nie ma się co denerwować. Remont linii kolejowej kosztował tylko 800 mln złotych: masz za co płacisz. 17:26, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IrasiadIrasiad

0 0

Czy ktoś poniesie za to konsekwencje? Sorry-zapomniałem że to urzednicy...
17:31, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość30Gość30

0 0

BRAWO pięknie i kto teraz za to odpowie !!!??? kto nie dopilnował tego zeby była odpowiednia wysokość dla autobusów ??? most teraz wyższy od starego i autobusy nie mogą przejeżdzać przed tem most był niski i przejeżdzały , szczyt szczytów głopota i tyle,czy przewodnicący ZKKM albo burmistrz Maciaszek odpowie za to !!!??? konsekwencje powinny być wyciągnięte . WSTYD WSTYD WSTYD i to jeszcze droga krajowa. 18:04, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArvissArviss

0 0

Absurd goni absurd 18:21, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

Owacje na stojąco za kupowanie autobusów, które się nie mieszczą pod wiaduktem kluczowym dla całej sieci komunikacyjnej. Owacje na stojąco za budowę wiaduktu niepełnowymiarowego na drodze noszącej status "krajowej". 18:58, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

0 0

Maciaszek i Dyszy zachowajcie resztki honoru i podajcie się do dymisji! Cała odpowiedzialność za ten cyrk spoczywa na was!!!! panie Okoczuk dalej pan uważa, że podwyżka wynagrodzenia o 100% się należała panu Dyszemu? Wstyd! koniec końców za nieudolność zapłacą pasażerowie. 19:08, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakariuszMakariusz

0 0

Brawo Maciaszek, brawo ZKKM i brawo GDDKiA. Tyle kasy bierzecie, a jak zwykle okazujecie się głupcami, którzy nie myślą, tylko dzielą pieniądze podatników, byle wydać, byle jak, byle było. Dopóki tym krajem będą rządzić głupcy, dopóty będziemy obserwować ich cyrk. Z jednej strony promują ekologie, pojazdy zasilane gazem, a z drugiej strony głupcy budują wiadukty pod którymi te pojazdy nie mogą jeździć. Absurd goni absurd w tym kraju. Niemożliwe aż się staje, że nikt na to nie wpadł, że autobus tam się nie zmieści a wystarczyło zebrać jeszcze 30cm, albo zaprojektować inaczej wiadukt. To jest wszystko łatwo wykonalne, ale po co? Lepiej wyjść na głupca, jakbyście później karmili się negatywnymi opiniami. Masochiści czy co? Ale luzik, za taką kasę twarz przyjmie każdą flegmę... 19:21, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Jak to mówią, Polak mądry po szkodzie. Za publiczne pieniądze wszystko się robi na łapu-capu, magisterek i inżynierek słabe uczelnie pokończyli, czasem robotnik po zawodówce dostrzeże ich głupotę, chciałby zgłosić swoje uwagi, jednak wysoko szkolonych urazić nie wolno. Jak się realizuje inwestycje za grube miliony, to się najpierw szerokie konsultacje społeczne czyni, z mieszkańcami dyskutuje, tak panowie merowie, właśnie z mieszkańcami. A tak na marginesie zapytam, gdzie została przeniesiona wiekowa unikalna nastawnia? Ostatnio przejeżdżałam przez Fablok i nie mogłam odnaleźć wzrokiem lokomotywy, która tam stała. Padał gęsty śnieg, może nie spostrzegłam. Proszę zatem mnie sprostować. 19:36, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakariuszMakariusz

0 0

Jak to? Nie ma lokomotywy Antoninko? Ciekawe co piszesz. Ja tam dawno nie byłem, kilka lat, wtedy jeszcze stała. Raczej czytam codziennie co Przełom pisze, ale nie pamiętam abym przeczytał o tym, że lokomotywa znika. Ktoś, coś wie na ten temat? 19:43, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość30Gość30

0 0

DYMISJA - DYMISJA - DYMISJA -DYMISJA, łatwo sie wydaje publiczne pieniądze czy to samorządowe, państwowe czy unijne. 19:47, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

Napisz komentarz...Ja tylko przypominam, że to jest wiadukt na drodze krajowej. DK numer 79. Gdzie była GDKiA, gdy robiono projekt? Pytanie retoryczne; nigdzie, bo to był remont linii kolejowej nie drogi. Kolejarze zaprojektowali sobie i wybudowali sobie wiadukt pod swoje potrzeby. Dla pociągów. Droga pod spodem nie ich, więc mieli ją wiadomo gdzie. Jak będzie remont drogi krajowej, to GDKiA sobie wiadukt "podniesie". Pieniądze będą z tego samego miejsca; z budżetu. Niestety nie te same. A lokalne władze będą robiły to samo co robią; obserwowały. Aha! To co będzie; nowe autobusy czy zmiana tras? 20:01, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adaś NiezgódkaAdaś Niezgódka

0 0

To smutna polska rzeczywistość. Tak naprawdę ten przykład pokazuje Polskę w pigułce. To,jak działają instytucje państwowe i urzędnicy oraz kto je reprezentuje.
20:02, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakariuszMakariusz

0 0

No tak Zgredzie, ale wszyscy wiedzieli o tym remoncie i wszyscy powinni przewidzieć, że nie zmieści się tam autobus. To jest proste jak wiesz co... Należało monitować, interweniować i wpływać na tą budowę u inwestora, nawet z "wkładem własnym", jeżeli zachodziłaby taka potrzeba. No i druga sprawa, droga też tam była robiona. A więc widzisz, dało się ją od razu obniżyć. Trzeba tylko chcieć i mieć coś we łbie. 20:13, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomekkTomekk

0 0

Żeby się tak samo nie skończyło z wiaduktem na Siennej że autobusy na GAZ też nie będą pod nim jeździć. I objazd wprowadzony na czas remontu dla autobusów zostanie już wprowadzony na stałę. To co to teraz autobusy będą pomijać ul.Trzebińską bo niby nie dało się podnieść wiaduktu?
To może niech GDDKiA da kasę na autobusy zasilane innym paliwem bo to oni zawalili sprawę.
20:14, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DuszeKPLDuszeKPL

0 0

a Jaki problem jest zorganizować dodatkowy przystanek koło biedronki (już na osiedlowej drodze) i później przejazd do dworca przez rondo przy orliku... 20:45, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tom76Tom76

0 0

Wstyd i hańba!!!
Jeśli Pan Maciaszek i Dyszy mają odrobinę honoru i odpowiedzialności, to podadzą się do dymisji i odpowiedzą za karygodny błąd.
Rozkład jazdy jest tak ułożony, że młodzież dojeżdżająca autobusem nr 15 musi przyjeżdżać 1 godzinę wcześniej lub się spóźnić na lekcję. Pisałem w tej sprawie do ZKKM, ale bez odpowiedzi. No i wyrazy współczucia dla mieszkańców osiedla Trzebińska, musicie się przyzwyczaić do obwodnicy między blokami. Szanowni Samorządowcy - BRAWO WY!!! 22:02, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tom76Tom76

0 0

Brak przejazdu pod wiaduktem oddala przystanek od Szkoły podstawowej nr 10 i
II-go LO. Ma to wpływ na czas dojazdu do szkoły i BEZPIECZEŃSTWO dzieci i młodzieży. Ale kto by się tym interesował z lokalnych władz.... 22:09, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tom76Tom76

0 0

Więc jaką nagrodę sobie przyznacie? A może podwyżkę lub odznaczenie?
Bo ja proponuję powiesić Wasze KUKŁY na tym wiadukcie! I taką rolę pełnicie w powiecie. Hmm, może odpłyniecie z Marzanną na wiosnę?! 22:20, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rhcprhcp

0 0

Pewnie było tak... PKP PLK wymyśliło, że przy okazji przebudowy linii kolejowej zechce spełnić wszystkie zachcianki użytkowników drogi. Więc taki ZKKM odpisał do PLKi jak ma wyglądać stan idealny według ZKKM. Pamiętajcie, że PKP PLK nie miała projektu budowlanego tylko program funkcjonalno-użytkowy. Jak PLK wybrała wykonawcę dokumentacji i robót budowlanych pewnie dalej chciała robić wszystko na maksa. Pamiętając ile razy zmieniano terminy zrobienia samych wiaduktów jestem w uwierzyć, że jak wykonawca wziął się za zrobienie dokumentacji dla Krakowskiej musiał zakres przebudowy uzgodnić z GDDKiA. I pewnie GDDKiA podyktowała takie warunki techniczne żeby takie autobusy mogły przejechać, że wykonawca krzyknął PKP dodatkowego wynagrodzenia. Podejrzewam, że w grę wchodziła bardzo mocna ingerencja tego co było pod ziemią. I PLKa przerażona wzrostem kosztów nakazała wykonawcy nie dokonywania żadnych takich zmian. I wtedy pewnie już zamilkli przed ZKKM. Bo jakby jeszcze na etapie robót wyszło, że chcą po staremu zostawić to pewnie ktoś by gdzieś poszedł, zadzwonił i by jeszcze zdążyli coś zmienić. A teraz kto rozgrzebie dopiero co zrobione. Więc jak dla mnie to PLKa najbardziej dała ciała bo dla nich, tak jak napisał stary_zgred, co pod spodem to ich nie obchodzi. Tylko czemu w takim razie wszystkich wodzili za nos i dawali nadzieje? I jeszcze jedno mnie zastanawia. Skoro prześwit się nie zmienił to dlaczego wcześniej autobusy jeździły, zakładam, że legalnie, a teraz nie? A jeśli ZKKM zostanie na Wyszyńskiego to po pierwsze primo taka komunikacja publiczna nie ma najmniejszego sensu. Do zaorania. Po drugie primo założenie przebudowy okolic targowiska to przerobienia bo opierało się na tym, że ZKKM zostaje na Zielonej. A teraz? Powoli, bardzo powoli coś się zaczynało zmieniać w tym skansenie komunikacyjnym, a teraz wszystko przez takie jedno coś idzie do zaorania. 22:22, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jan0jan0

0 0

rhcp błędnie zakładasz, że do tej pory jeździły legalnie, bo od przynajmniej 10 lat ograniczenie na znaku było takie samo 22:39, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Berek997Berek997

0 0

Zza szyby samochodu nie wszystko dobrze widać nieprawdaż panie Maciaszek i panie Dyszy...? Pierwszy traktuje stanowisko burmistrza jako trampolinę, by wskoczyć do Sejmu RP w październikowych wyborach... a drugi z jegomości...no cóż, kasa się zgadza, stołeczek wygodny, a następny przetarg na usługi dla ZK"KM"-u rozpisze się z zastrzeżeniem, by autobusy miały do 3m i po kłopocie... Organizator komunikacji w powiecie bez żadnego, własnego autobusu, ale pensyjki comiesięczne sowite... A potem jest zdziwienie, że miasta powiatu chrzanowskiego tak szybko się wyludniają... Mając takie nieudolne władze to nie ma się czemu dziwić, że ludzie stąd emigrują. Dla młodych przesłanie: kształćcie się i spieprzajcie stąd gdziekolwiek dalej od tego zaścianka zwanego ziemią chrzanowską vel małopolską zachodnią. Dla Was nie ma tu żadnej przyszłości... a beton na stołkach władz miast i spółeczek i związków komunalnych ma się świetnie i mieć dalej mać będzie miał... 23:28, 28.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

endriu64endriu64

0 0

Autobusy przejadą pod wiaduktem w Polsce 2050 , he, he , he. Jak u Sowy : Ch...du... i kamieni kupa !!! A lemingi i tak ich wybiorą, dwa razy obiecać, to jakby raz dać .POchwalony:))) 06:43, 01.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

0 0

@Berek997 muszę Cię zmartwić - ZKKM opublikował niedawno 3 przetargi na obsługę linii komunikacyjnych i dalej wymaga w jednym z przetargów autobusów gazowych lub elektrycznych, które są wyższe od standardowych diesli. Czyli w dalszym ciągu nie uczą się na błędach. To pokazuje, że ZKKM od wielu lat to totalna amatorszczyzna i brak logicznego myślenia. 06:59, 01.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

markxmarkx

0 0

Kierowników ,dyrektorów ,prezesów jak psów i kto odpowie za to że przed remontem nie skonsultowano ile powinno być pod wiaduktem?
Pewnie na koniec będą jeszcze premie za zakończenie tego serialu z wiaduktami w Chrzanowie ! 08:52, 01.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Berek997Berek997

0 0

@abc Jakoś nie jestem specjalnie tym faktem zaskoczony... logiczne myślenie jest to zmysł, które rządzących wszelakiej maści omija z daleka... 09:58, 01.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Promil_plPromil_pl

0 0

Czy mieszkańcy się wkońcu dowidą kto z imienia i nazwiska jest odpowiedzialny za tą sytuację i kiedy straci pracę? 19:18, 01.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

"Promilu" drogi; proces przebudowy tej linii kolejowej, zaczynając od pierwszych koncepcji i decyzji trwał pewnie kilkanaście lat. Kilka "pokoleń" lokalnych zarządzających pokazało, że nic nie potrafi załatwić, nic nie wie co się dzieje, nic ich nie interesowało, że to "nie ich działka". Przecież to samo stało się w Trzebini, z linią Kraków - Katowice i przepustami, przejazdami i wiaduktami na niej. Kogo teraz winić indywidualnie? Za późno. Można tylko siąść i płakać. Z rozpaczy albo ze śmiechu, jak kto woli. Ja tam ze śmiechu i tobie też to radzę. Otaczający świat bowiem nie jest idealny, a za to życie jest brutalne i warto to przyjąć do wiadomości dla własnego zdrowia psychicznego. A pracę stracą kierowcy z likwidowanych linii i kursów. 08:40, 02.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

debilizm urzędniczy górą! nic, tylko po staremu - strzelić %% 20:07, 02.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Promil_plPromil_pl

0 0

@ stary zgred. Pani na kasie jak zrobi manko to wyciąga z kieszeni i płaci. JAk nie zapłaci to jej i rodzinie komornik wejdzie do domu. Jak się pan elektryk pomyli to go w najlepszym wypadku prąd kopnie a elektryk się szybko nauczy obchodzić z prądem. Jak się saper pomyli i za szybko wyciągnie zawleczkę no to po chłopie. Podobnie jest z pilotami, płetwonurkami i innymi trudnymi zawadami. To się co zadziało z tym tunelem i kto za to odpowiada. Jeśli jeszcze nikt nie odpowiada to kto się tym zajmie żeby odpowiadał?! Zostały zmarnowane nasze, podatników pieniądze. Kto jest temu winny? 17:11, 03.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakariuszMakariusz

0 0

Władza Promilu, władza w Polsce. AWS, SLD, PO, PiS itd... Partie te nigdy nie zrobiły nic, aby urzędnik, czy polityk ponosił konsekwencje swoich błędów. Błędy lekarskie tuszuje "rada białych kitlów, czy tak kitli", a błędy urzędników rząd polski. Podziękuj tym partiom, włącznie z Twoją PO za to, że nie zrobili nic w tym temacie za dwie kadencje. 17:41, 03.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IBDIBD

0 0

Przed remontem wiaduktu znak pozwalał na przejazd pojazdów o wysokosci 3,2m.więc dlaczego zamiast zwieszyc przeswit to zmniejszyli o 20cm.No bo po co usuwać starą nawieszchnię jak można wylać nowy safalt na istniejący i tylko zmienić znak drogowy.Kto za takie działanie jest odpowiedzialny nigdy się nie dowiemy bo pierdzistoki za nic nie odpowiadają !Tylko dziwię się włodazom miasta że oni tego nie zauważyli lub mieli w głębokim poważniu jak te roboty zostaną wykonane.A wykonawca zmiast zapłacić kary za niereminowe wykonanie prac to jaszcze zrobił bubel komunikacyjny !!! I nikogo to nie interesuje ,a tak z ciekawosci zapytam jak było w dokumentacji z tym prześwitem pod wiaduktem czy to ktś sprawdzał czy tylko przyjeli do wiadomości stan po zakończeniu prac ??? 19:14, 03.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jgbjgb

0 0

Pozbyć się autobusów na gaz i po kłopocie. Ale to dopiero w 2050 jak Maciaszek będzie premierem. 11:50, 04.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Promil_plPromil_pl

0 0

Niestety W jbb czy się pozbyć autobusów na gaz i kupić nowe, czy wsiąść do własnego samochodu i jechać do celu to za ten cyrk zapłacimy my podatnicy. Ty też! 08:27, 05.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToedToed

0 0

Widać tu, że temat jest interesujący i dyskusja nie ma końca ... .Gdyby Przełom chciał wyjaśnić sprawę, to wystarczy się udać do UM Chrzanów i przejrzeć znajdującą się tam dokumentację tej inwestycji. Z pewnością inwestor uzgodnił konstrukcję wiaduktów i dróg z władzami samorządowymi i są dokumenty to potwierdzające - z datami, pieczątkami i podpisami kompetentnych (?) osób. 08:59, 05.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

endriu64endriu64

0 0

Toed, czekamy więc na wyjaśnienia , tylko jak długo ?!Na" Przełom" raczej nie liczmy :)) 10:19, 05.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JazGMJazGM

0 0

Faktycznie, nie ma o liczyć na wyjaśnienie sprawy przez Przełom, bo on tego żyje, że co jakiś czas puszcza informacje o tym, że gdzieś coś się wydarzyło lub ktoś coś powiedział, a publika to roztrząsa, komentuje itp. - czyli ciągnie się powieść w odcinkach. Gdyby się wyslil i ustalił przyczyny i skutki problemu to temat byłby zamknięty i jaki miałby z tego zysk? A UM Chrzanów też nic by nie zyskał na wyjaśnieniu sprawy i poinformowaniu mieszkańców. Zatem trzeba cierpliwie czekać na nową organizację kumunikacji publicznej. A 14:37, 05.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypodAntypod

0 0

to wina w głównej mierze Dyszego, a za to, że wyszła taka chryja burmistrzowie Trzebini, Libiąża i Chrzanowa powinni go teraz odwołać, a jak nie, to wziać winę na siebie i złożyć dymisję! Kto miał niby tego pilnować? Zarząd Dróg robi drogę i tyle, kolej robi tory itd! Dyszy powinien tam z linijką stać i wszystkiego dopilnować, po to bierze niewyobrażalnie wielką kasę jak na swoje kompetencje, a skoro ma odwagę żreć na widoku w programie Gesslerki, to ma wszystko dopilnować!! Dyszy niech już wiecej nie dyszy bo z tego sapania nie ma nic dobrego!!! 21:37, 05.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypodAntypod

0 0

Przełom tradycyjnie nie wyjaśni sprawy bo ciała tutaj dały Platformiane wykształciuchy, a przełom umacnia ten układ w zamian za wykupowanie u nich stron i drukowanie materiałów 21:38, 05.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToedToed

0 0

A czy to pewne, że dokumentacja wiaduktów i dróg pod tymi wiaduktami była uzgadniana z prezesem ZKKM? Dla inwestora (PKP PLK) i dla zarządcy drogi (GDDKIA) partnerem jest lokalna władza samorządowa, zatem do uzgodnienia dokumentacji tej inwestycji mógł wystarczyć podpis burmistrza lub osoby przez niego upoważnionej do tej sprawy! 12:20, 06.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OGŁOSZENIA PROMOWANE

0%