Po środowym zgromadzeniu ZKKM mamy kilka zmian personalnych we władzach tego związku.
Pracę w Związku Komunalnym Komunikacja Międzygminna zakończył dotychczasowy zastępca przewodniczącego zarządu - radny Janusz Jedynak. Wcześniej, na grudniowej sesji Rady Miejskiej w Chrzanowie, odwołano go z funkcji członka zgromadzenia ZKKM, podobnie jak radnego Krzysztofa Brandysa. Pojawiły się wątpliwości, czy Jedynak, nie będąc członkiem zgromadzenia, może dalej być zastępcą przewodniczącego zarządu. W efekcie został odwołany.
W miejsce Jedynaka i Brandysa (z proburmistrzowskiego klubu Nowa Energia dla Chrzanowa) weszli do zgromadzenia ZKKM opozycyjni radni: niezrzeszony Tomasz Brożek i Ryszard Leśniak z PiS (obaj z chrzanowskiego Kościelca). Brożek został członkiem komisji rewizyjnej, a Leśniak - zastępcą przewodniczącego zgromadzenia.
Do tej pory zastępcą przewodniczącego zgromadzenia był burmistrz Chrzanowa Robert Maciaszek, który w środę zrezygnował z tej funkcji, żeby zwolnić miejsce Leśniakowi.
Antoni Skupień, reprezentujący w ZKKM gminę Libiąż, objął funkcję przewodniczącego komisji rewizyjnej.
Jak widać - prawie wszystkie wymienione roszady obejmowały delegatów z gminy Chrzanów.
***
W Związku Komunalnym Komunikacja Międzygminna działa zgromadzenie składające się z przedstawicieli trzech tworzących je gmin: Chrzanowa, Trzebini i Libiąża. Zgromadzenie kontroluje pracę zarządu. Tak, jak rada miejska kontroluje pracę burmistrza.
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
Ile kosztuje utrzymanie zarządu i tego całego związku? Nigdy się nie dowiecie bo wybuchła by lokalna rewolucja... tylu członków, przewodniczących, prezesów, sekretarek i innyh funkcyjnych uczestników - toż to jest ich więcej jak autobusów, które robią usługi dla tego związku - a teraz zapytajcie transgór czy meteora ile mają mechaników? No mniej niż tych „urzedników” i wozy jeżdżą, firmy się rozwijają mimo marnotrawienia kasy przez utrzymywanie lasu urzędników, którzy do niczego nie są tam potrzebni, ale to tylko wasze (mieszkańców) pieniądze...
0 0
Dla niezorientowanych: ktoś zrezygnował ktoś wszedł na jego miejsce, to zwykły deal polityczny, cena za poparcie
0 0
"z PiSu" jakoś mnie to nie dziwi..
0 0
Związek powinien zostać zamieniony na spółkę z o.o., krórej udziałowcami powinny być gminy (po jednym członku rady nadzorczej). Koszt operacyjny (nie mam na myśli autobusów i utrzymania przystanków) powinien zamknąć się kwotą brutto 25000 - 26000 zł (prezes + 2 pracowników biurowych + 2 fizycznych + biuro + pojazd służbowy) + 2000 zł diety dla występujących członków rady (po 500 zł na osobę). Taka kadra w całości powinna bez problemu poradzić sobie z działalnością takiej firmy. A teraz poproszę Przełom aby dopytał ile obecnie wynoszą koszty operacyjne. Oczekujemy informacji.
0 0
Dodajmy jeszcze że #nowa energia to #nowa platforma żeby nie było wątpliwości, przypomnijmy że dwóch panów którzy wylecieli ze związku głosowało za podwyżką cen biletów, że pan radny Jedynak kandydował z ugrupowania byłego burmistrza Kosowskiego, a pan radny Brandys prezes stowarzyszenia wypromował się na hasłach miłości do kolei a teraz nie odzywa się w temacie podwyżek cen biletów na kolej w województwie a sam głosował za podwyżką cen biletów autobusowych i informacja będzie kompletna.
0 0
Do czego w związku potrzebny pojazd służbowy?
0 0
Do rozwożenia rozkładów jazdy i farby do malowania przystanków
0 0
Czy pan Leśniak z PiS to czasem nie dyrektor Wydziału Komunikacji w Starostwie?
Jeśli tak nie nie wiedzę dobrze jego pracy w ZKKM.
Wystarczy przejść się do Wydziału Komunikacji i zobaczyć te kolejki.
Do rejestracji pojazdów często już o 8.00 brakuje numerków.
Jak człowiek pracujący ma tam coś załatwić?
No ale co to obchodzi polityków z PiS, ważny jest własny interes.