TRZEBINIA. Pokazali dzieciom prezerwatywy - przelom.pl
Zamknij

TRZEBINIA. Pokazali dzieciom prezerwatywy

20:20, 30.06.2014
Skomentuj W kinie Sokół dzieci przed filmem zobaczyły reklamę prezerwatyw W kinie Sokół dzieci przed filmem zobaczyły reklamę prezerwatyw

Rodzice są oburzeni reklamą prezerwatyw, jaką puszczono dzieciom przed seansem w kinie Sokół. Dyrektor TCK przyznaje, że nic o niej nie wiedział. Inaczej zareagowałby.

Rodzice są oburzeni reklamą prezerwatyw, jaką puszczono dzieciom przed seansem w kinie Sokół. Dyrektor TCK przyznaje, że nic o niej nie wiedział. Inaczej zareagowałby.

Dzieci przyszły na seans filmu "Violetta: Koncert". Wcześniej puszczono im blok reklamowy. Zobaczyły między innymi migawkę promującą kondomy. Oburzyło to rodziców, wypowiadających się na forum przelom.pl.

Dyrektor Trzebińskiego Centrum Kultury mówi wprost, że o reklamie środków antykoncepcyjnych przed projekcją filmu dla dzieci i młodzieży nie wiedział.

- Osobiście, jako Janusz Szczęśniak uważam, że tego typu reklam dzieciom i młodzieży nie należy pokazywać. Gdybym wiedział o niej, wystąpiłbym do Małopolskiej Sieci Kin Cyfrowych z sugestią, by jej nie emitowano. Bo to właśnie sieć, do której należy między innymi nasze kino Sokół, o tym decyduje, nie ja - tłumaczy Janusz Szczęśniak, dyrektor TCK.

Więcej na ten temat w najbliższym numerze "Przełomu"

(AJ)

Aktualizacja 9:58, 01.07.2014

(red)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(14)

kino SOKÓŁkino SOKÓŁ

0 0

Szanowna Pani Edyto, prywatny przedsiębiorca i jego spot nie mają nic wspólnego z reklamą sieciową zleconą dla kin sieci, jak i omawianym tematem prezerwatyw. Proszę o zrozumienie.

19:24, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edyta 96edyta 96

0 0

Skoro jest przedstawiciel kina ,to proszę zaspokoić myślę ,że nie tylko moją ciekawość, odnośnie reklamy przed seansem .Jaki jest koszt jeśli chce się zareklamować prywatny przedsiębiorca?
Co do koncertu to MEA CULPA , następnym razem zanim pójdę z dzieckiem na film przeanalizuję
w internecie do jakiego odbiorcy jest skierowany .

19:12, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kino SOKÓŁkino SOKÓŁ

0 0

Przepraszam, gdzieś umknął mój podpis. Komentarz kino SOKÓŁ jest autorstwa Tomasza Shevchuka (kierownika kina SOKÓŁ) :)

18:06, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kino SOKÓŁkino SOKÓŁ

0 0

Witam Szanownych Komentatorów!
Postaram się krótko i treściwie. Po pierwsze: "Violetta koncert" adresowany jest w założeniu do młodzieży, po drugie: w Polsce nie istnieją oficjalne kategorie wiekowe (kino może jedynie sugerować), po trzecie: wyświetlenie reklamy prezerwatyw, jest realizacją zlecenia na Małopolską Sieć Kin Cyfrowych.
W dalszej kolejności: dzieci w wieku 10-12 lat (a nawet dużo młodsze) stanowiły nieoczekiwanie dość dużą grupę widzów "Violetty", ale kina nie mogą (całe szczęście jak sądzę) wpływać na cenzurowanie widowni, a już w szczególności pod kątem reklam (tym zajmują się zleceniodawcy). Jak widać, nastąpił konflikt pomiędzy filmem młodziezowym obleganym przez dzieci, a reklamą adresowaną do młodzieży.Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale jednak. Pracownicy kina nie mogą wszystkiego przewidzieć, a umowa na reklamy rządzi się swoimi prawami.

18:04, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edyta 96edyta 96

0 0

do mati_68: zgadzam się z Tobą ,ale to JA chcę decydować KIEDY i gdzie ...Nie było to oburzenie ,a zdziwienie ot i tyle...

17:04, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mati_68mati_68

0 0

Do edyta 96: O wychowaniu seksualnym powinni pomyśleć rodzice 3-, 5-, 6-latków, czyli zanim dziecko zacznie dojrzewać płciowo. Ono jest wtedy otwarte i temat seksualności jest tematem neutralnym, nie jest tematem intymnym. 10-12-latek zaczyna odczuwać pożądanie i wszystko, co się wiąże z seksualnością, staje się wstydliwe, intymne, osobiste. Często dziecko jest już wtedy zamknięte na rozmowę z rodzicami i jeżeli one nie występowały wcześniej, to dziecko wcale nie będzie miało na to ochoty, będzie poszukiwało informacji poza domem. Edukację seksualną rodzice powinni zacząć od wczesnych lat dziecka (wiek przedszkolny) i kontynuować ją przez cały rozwój aż do dorosłości, nie pomijając przy tym żadnego etapu. Dziecko, czy później nastolatek, chętnie poszukuje informacji na temat seksualności, najczęściej w Internecie. Jak powszechnie wiadomo nie jest to najlepsze miejsce do szukania porad, więc to rodzic powinien zaspokajać ciekawość dziecka, nie zmuszając go do poszukiwania odpowiedzi na jego pytanie poza domem. Rozmawiajmy więc z naszymi dziećmi, gdyż tylko tym sposobem wypracujemy u nich zaufanie, poczucie bezpieczeństwa i brak wstydu w odniesieniu do sfery seksualności. Tym bardziej nie rozumiem tego całego zamieszania wokół reklamy ....

11:17, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edyta 96edyta 96

0 0

do mati_68: sorry zabrakło mi słowa "chyba " przed Panowie. Nie chcę tłumaczyć dziecku w tym wieku co to jest prezerwatywa , bo uważam ,że to nie jest odpowiednia pora ,mimo ,że wie iż dzieci się rodzą, a nie znajduje się je w kapuście ,a nagość rodziców jest naturalna.Może Ty tak tłumaczysz swojemu dziecku, stąd nie ma się co dziwić,że dzieci dmuchają prezerwatywy zamiast ich używać jak zaczynają współżyć ,po czym dzieci rodzą dzieci...

06:08, 02.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mati_68mati_68

0 0

Do edyta 96-nie sami panowie (nazwa nicka nie świadczy o płci) .... a jak nie chcesz dziecku tłumaczyć co to prezerwatywa -powiedz że to balonik a wtedy chyba zrozumie nawet 8-latek...

23:00, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

buszzbuszz

0 0

hipokryzja
,najlepiej dalej dzieciom wmawiać ze motylki i bociany a prezerwatywa jest słowem i pojęciem zakazanym,jakby co to dowie się pod trzepakiem albo w równie stosownym miejscu,do czego to służy

21:36, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edyta 96edyta 96

0 0

Tematy płci i te około wzbudzają jak zwykle najwięcej reakcji i to znów się potwierdziło.Nikt awantury nie robił (to do zajarz.pl),ot taka uwaga do TCK. Skoro leci reklama lokalnego przedsiębiorcy ,to można wyciągnąć wniosek ,że TCK ma na to wpływ co jest w bloku reklam, a skoro ma ( chociaż z wypowiedzi Pana dyrektora wynika ,że nie), to niekoniecznie w kinie trzeba uświadamiać kilkuletnie dziecko co to jest prezerwatywa( pomijam już fakt ,że to chyba jeszcze nie pora na takie uświadamianie w tym temacie).W TV na kanałach dziecięcych jak i przed bajkami raczej nie puszczają reklam prezerwatyw..Widzę ,że sami Panowie zabrali głos ...chętnie bym posłuchała i skorzystała z porady, jak tłumaczą 8 letniej dziewczynce co to jest i
do czego służy ...:)

19:33, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mati_68mati_68

0 0

W TV ciągle pokazywane są reklamy z prezerwatywami i co?.....rodzice dzieciom oczy wtedy zakrywają?

12:34, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PokemonTazoPokemonTazo

0 0

Masakra. Jak tak można. Szybko należy zapewnić biednym dzieciom opiekę psychologa - koniecznie takiego co podpisał deklarację wiary.
A z drugiej strony redakcja Przełomu powinna się wstydzić - artykuł zawierający słowa prezerwatywa czy też kondom mogą przeczytać nieletni. Powinno to być zablokowane.

09:13, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zajarz.plzajarz.pl

0 0

Widzę, że świadomość Polaków to nadal totalne dno. Dosyć że sami rodzice, domyślam się katolicy, zrobili awanturę, to jeszcze Dyrektor Trzebińskiego Centrum Kultury przyłączył się ze swoją klauzulą sumienia. W każdym normalnym kraju uświadamia się dzieci, a u nas otumania. A rodzice zamiast wytłumaczyć dzieciom, woleli iść na łatwiznę, pokazać się jacy to oni są porządni, zabłysnąć swoją głupotą.

08:49, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kibic1Kibic1

0 0

Autor pisze: Dzieci przyszły na sens filmu „Violetta: Koncert” - tekst bez sensu.

07:23, 01.07.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%