Rodzice są oburzeni reklamą prezerwatyw, jaką puszczono dzieciom przed seansem w kinie Sokół. Dyrektor TCK przyznaje, że nic o niej nie wiedział. Inaczej zareagowałby.
Rodzice są oburzeni reklamą prezerwatyw, jaką puszczono dzieciom przed seansem w kinie Sokół. Dyrektor TCK przyznaje, że nic o niej nie wiedział. Inaczej zareagowałby.
Dzieci przyszły na seans filmu "Violetta: Koncert". Wcześniej puszczono im blok reklamowy. Zobaczyły między innymi migawkę promującą kondomy. Oburzyło to rodziców, wypowiadających się na forum przelom.pl.
Dyrektor Trzebińskiego Centrum Kultury mówi wprost, że o reklamie środków antykoncepcyjnych przed projekcją filmu dla dzieci i młodzieży nie wiedział.
- Osobiście, jako Janusz Szczęśniak uważam, że tego typu reklam dzieciom i młodzieży nie należy pokazywać. Gdybym wiedział o niej, wystąpiłbym do Małopolskiej Sieci Kin Cyfrowych z sugestią, by jej nie emitowano. Bo to właśnie sieć, do której należy między innymi nasze kino Sokół, o tym decyduje, nie ja - tłumaczy Janusz Szczęśniak, dyrektor TCK.
Więcej na ten temat w najbliższym numerze "Przełomu"
(AJ)
Aktualizacja 9:58, 01.07.2014
kino SOKÓŁ19:24, 02.07.2014
Szanowna Pani Edyto, prywatny przedsiębiorca i jego spot nie mają nic wspólnego z reklamą sieciową zleconą dla kin sieci, jak i omawianym tematem prezerwatyw. Proszę o zrozumienie.
edyta 9619:12, 02.07.2014
Skoro jest przedstawiciel kina ,to proszę zaspokoić myślę ,że nie tylko moją ciekawość, odnośnie reklamy przed seansem .Jaki jest koszt jeśli chce się zareklamować prywatny przedsiębiorca?
Co do koncertu to MEA CULPA , następnym razem zanim pójdę z dzieckiem na film przeanalizuję
w internecie do jakiego odbiorcy jest skierowany .
kino SOKÓŁ18:06, 02.07.2014
Przepraszam, gdzieś umknął mój podpis. Komentarz kino SOKÓŁ jest autorstwa Tomasza Shevchuka (kierownika kina SOKÓŁ) :)
kino SOKÓŁ18:04, 02.07.2014
Witam Szanownych Komentatorów!
Postaram się krótko i treściwie. Po pierwsze: "Violetta koncert" adresowany jest w założeniu do młodzieży, po drugie: w Polsce nie istnieją oficjalne kategorie wiekowe (kino może jedynie sugerować), po trzecie: wyświetlenie reklamy prezerwatyw, jest realizacją zlecenia na Małopolską Sieć Kin Cyfrowych.
W dalszej kolejności: dzieci w wieku 10-12 lat (a nawet dużo młodsze) stanowiły nieoczekiwanie dość dużą grupę widzów "Violetty", ale kina nie mogą (całe szczęście jak sądzę) wpływać na cenzurowanie widowni, a już w szczególności pod kątem reklam (tym zajmują się zleceniodawcy). Jak widać, nastąpił konflikt pomiędzy filmem młodziezowym obleganym przez dzieci, a reklamą adresowaną do młodzieży.Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale jednak. Pracownicy kina nie mogą wszystkiego przewidzieć, a umowa na reklamy rządzi się swoimi prawami.
edyta 9617:04, 02.07.2014
do mati_68: zgadzam się z Tobą ,ale to JA chcę decydować KIEDY i gdzie ...Nie było to oburzenie ,a zdziwienie ot i tyle...
mati_6811:17, 02.07.2014
Do edyta 96: O wychowaniu seksualnym powinni pomyśleć rodzice 3-, 5-, 6-latków, czyli zanim dziecko zacznie dojrzewać płciowo. Ono jest wtedy otwarte i temat seksualności jest tematem neutralnym, nie jest tematem intymnym. 10-12-latek zaczyna odczuwać pożądanie i wszystko, co się wiąże z seksualnością, staje się wstydliwe, intymne, osobiste. Często dziecko jest już wtedy zamknięte na rozmowę z rodzicami i jeżeli one nie występowały wcześniej, to dziecko wcale nie będzie miało na to ochoty, będzie poszukiwało informacji poza domem. Edukację seksualną rodzice powinni zacząć od wczesnych lat dziecka (wiek przedszkolny) i kontynuować ją przez cały rozwój aż do dorosłości, nie pomijając przy tym żadnego etapu. Dziecko, czy później nastolatek, chętnie poszukuje informacji na temat seksualności, najczęściej w Internecie. Jak powszechnie wiadomo nie jest to najlepsze miejsce do szukania porad, więc to rodzic powinien zaspokajać ciekawość dziecka, nie zmuszając go do poszukiwania odpowiedzi na jego pytanie poza domem. Rozmawiajmy więc z naszymi dziećmi, gdyż tylko tym sposobem wypracujemy u nich zaufanie, poczucie bezpieczeństwa i brak wstydu w odniesieniu do sfery seksualności. Tym bardziej nie rozumiem tego całego zamieszania wokół reklamy ....
edyta 9606:08, 02.07.2014
do mati_68: sorry zabrakło mi słowa "chyba " przed Panowie. Nie chcę tłumaczyć dziecku w tym wieku co to jest prezerwatywa , bo uważam ,że to nie jest odpowiednia pora ,mimo ,że wie iż dzieci się rodzą, a nie znajduje się je w kapuście ,a nagość rodziców jest naturalna.Może Ty tak tłumaczysz swojemu dziecku, stąd nie ma się co dziwić,że dzieci dmuchają prezerwatywy zamiast ich używać jak zaczynają współżyć ,po czym dzieci rodzą dzieci...
mati_6823:00, 01.07.2014
Do edyta 96-nie sami panowie (nazwa nicka nie świadczy o płci) .... a jak nie chcesz dziecku tłumaczyć co to prezerwatywa -powiedz że to balonik a wtedy chyba zrozumie nawet 8-latek...
buszz21:36, 01.07.2014
hipokryzja
,najlepiej dalej dzieciom wmawiać ze motylki i bociany a prezerwatywa jest słowem i pojęciem zakazanym,jakby co to dowie się pod trzepakiem albo w równie stosownym miejscu,do czego to służy
edyta 9619:33, 01.07.2014
Tematy płci i te około wzbudzają jak zwykle najwięcej reakcji i to znów się potwierdziło.Nikt awantury nie robił (to do zajarz.pl),ot taka uwaga do TCK. Skoro leci reklama lokalnego przedsiębiorcy ,to można wyciągnąć wniosek ,że TCK ma na to wpływ co jest w bloku reklam, a skoro ma ( chociaż z wypowiedzi Pana dyrektora wynika ,że nie), to niekoniecznie w kinie trzeba uświadamiać kilkuletnie dziecko co to jest prezerwatywa( pomijam już fakt ,że to chyba jeszcze nie pora na takie uświadamianie w tym temacie).W TV na kanałach dziecięcych jak i przed bajkami raczej nie puszczają reklam prezerwatyw..Widzę ,że sami Panowie zabrali głos ...chętnie bym posłuchała i skorzystała z porady, jak tłumaczą 8 letniej dziewczynce co to jest i
do czego służy ...:)
mati_6812:34, 01.07.2014
W TV ciągle pokazywane są reklamy z prezerwatywami i co?.....rodzice dzieciom oczy wtedy zakrywają?
PokemonTazo09:13, 01.07.2014
Masakra. Jak tak można. Szybko należy zapewnić biednym dzieciom opiekę psychologa - koniecznie takiego co podpisał deklarację wiary.
A z drugiej strony redakcja Przełomu powinna się wstydzić - artykuł zawierający słowa prezerwatywa czy też kondom mogą przeczytać nieletni. Powinno to być zablokowane.
zajarz.pl08:49, 01.07.2014
Widzę, że świadomość Polaków to nadal totalne dno. Dosyć że sami rodzice, domyślam się katolicy, zrobili awanturę, to jeszcze Dyrektor Trzebińskiego Centrum Kultury przyłączył się ze swoją klauzulą sumienia. W każdym normalnym kraju uświadamia się dzieci, a u nas otumania. A rodzice zamiast wytłumaczyć dzieciom, woleli iść na łatwiznę, pokazać się jacy to oni są porządni, zabłysnąć swoją głupotą.
Kibic107:23, 01.07.2014
Autor pisze: Dzieci przyszły na sens filmu „Violetta: Koncert” - tekst bez sensu.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
Nowa książka o Helenie Kmieć z Libiąża
Panie Oratowski i reszta! Szybkie szkolenie z edytorstwa konieczne!!
Złoty pył.
23:13, 2025-05-12
88 lat temu na Grunwaldzkiej w Chrzanowie
Przypomnę że od 1945 r do 1989 czyli w tym szarym komunistycznym kraju bez ,, radości" I dobrobytu jak tutaj Przełom pisze przybyło nas około 15 milionów ludzi. Od 1989 w zachodnim dobrobycie hehe nie przybywa nic a nawet ubywa nam ludności. Więc przestańcie prać młodym mózgi jak to było źle. Lata 70 były naprawdę na wysokim poziomie jak na tamte czasy i to w każdej dziedzinie. Do tej pory nie rozkradli tego co wtedy powstało
Ogień
22:11, 2025-05-12
Bezrobotni pracują za 12 złotych za godzinę
Ale za to ten pajac z PO Jerzy Kasprzyk dyrektor który na targu kupił wykształcenie jeździ nowiutkim BMW. Brawo POwcy,a ludzie powinni mu splunąć w tę POwską facjatę.
Tak dla Polski
21:57, 2025-05-12
Miłość do klasyków jest jak postępująca choroba
Wreszcie jakis wartosciowy artykul na tym pozal sie Boze portaliku.
Jan66
21:28, 2025-05-12