Po zderzeniu z autobusu wyciekł gaz - przelom.pl
Zamknij

Po zderzeniu z autobusu wyciekł gaz

17:40, 24.01.2019 Łukasz Dulowski
Skomentuj Kolizja autobusu miejskiego z osobowym mercedesem na ul. Długiej w Trzebini Kolizja autobusu miejskiego z osobowym mercedesem na ul. Długiej w Trzebini

W czwartek po południu doszło do kolizji na ul. Długiej w Trzebini, w rejonie przystanku, niedaleko klasztoru Salwatorianów.

Samochód osobowy mercedes uderzył w tył autobusu miejskiego linii "9". Strażacy otrzymali zgłoszenie o godz. 16.30.

- Nikt z pasażerów nie ucierpiał. Kolizja miała miejsce przy niedużej prędkości. W autobusie rozszczelniła się instalacja CNG, w wyniku czego doszło do wypływu gazu. W działaniach brały udział trzy zastępy państwowej straży pożarnej - mówi dowodzący akcją, starszy kapitan Mariusz Lackosz z PSP w Chrzanowie.

 

 

(Łukasz Dulowski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(24)

dostepny123dostepny123

0 0

..."wypływu gazu" Ciekawe ! Gaz może wypływać ? Z tego co wiem to tylko ciecz ma takie zdolności. Gaz może się ulatniać/ulotnić... Po raz kolejny "redaktorzy" Przełomu błyszczą intelektem. BRAWO !!! 17:52, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Białoruski mAzBiałoruski mAz

0 0

Oby naprawili tego Solarisa, bo jak nie to na drogi wyjedzie cud Białoruskiej technologii, śmierdzący mAz 203. 17:54, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec grajdołumieszkaniec grajdołu

0 0

Dzisiaj, czyli w czwartek. I nie popołudniu, tylko po południu... 17:58, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Łukasz DulowskiŁukasz Dulowski

0 0

To jest cytat strażaka, więc proszę sobie zadzwonić na PSP i go zapytać. 17:58, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czeski SorCzeski Sor

0 0

No i kolejny autobus na złom... 18:02, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dostepny123dostepny123

0 0

Panie Łukaszu skoro to Pan publikuję to odpowiedzialność spada na Pana. Teraz to tylko Pan się ośmiesza... A jak w cytacie były by niecenzuralne słowa, to też zostały by opublikowane ??? Żenujące.... 18:13, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tysiutysiu

0 0

Przecież gaz występujący w pojazdach mechanicznych jest skroplony. Spróbuj sobie pojeździć z gazem w formie lotnej. Daleko nie zajedziesz. 18:35, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dostepny123dostepny123

0 0

tysiu to było dobre.... Masz racje gaz jest w zbiorniku/butli skroplony. Ale jak otworzysz zawór albo jest nieszczelność to się ulatnia, wraca to swojej postaci. Czyli według Ciebie jak masz standardową butle z propan-butanem, to możesz ją wylać ??? Dobre ! Idąc tą formą rozumowania to zamiast "puszczać baka" bąk wypływa..... 18:44, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karola98Karola98

0 0

dostepny123....nie czepiam się, ale "byłyby", a nie były by :) 18:53, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dostepny123dostepny123

0 0

Karola98 masz racje, mój błąd ;) 19:04, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulomulom

0 0

bąbelki powietrza pływają po wodzie ;P 19:18, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jan0jan0

0 0

Sam się ośmieszasz. Pływają płyny, czyli m.in. ciecze, gazy, plazma. 20:27, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Białoruski mAzBiałoruski mAz

0 0

Czy wiemy już jakie jest stanowisko Pana Marka Dyszego w tej sprawie ? Czy autobus zostanie naprawiony ? 21:43, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WochuWochu

0 0

Niestety, ale z instalacji gaz może wypływać. To, że po ułamku sekundy się ulatnia nie zmienia tego faktu. Jeśli rozszczelnienie nastąpiło za reduktorem, to wtedy gaz już się ulatniał. Polecam np. fizykę na PK. Na wykładzie prowadzący wylewa ciekły azot przy eksperymencie z nadprzewodnictwa. 21:46, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulomulom

0 0

jan0 - ryby też pływają i ludzie, a w ośmieszaniu siebie nie ma nic złego, śmiech to zdrowie! 08:17, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Wochu ma rację, gaz wypływa na podłoże, tworzy jakby kałużę i w kilka sekund się ulatnia. Mam pewność, byłam świadkiem podobnego zdarzenia. 10:12, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dostepny123dostepny123

0 0

Jak już czytacie to czytajcie ze zrozumieniem. Autobus posiadał instalacje CNG czyli zasilany gazem ziemnym. co mogło "wypłynąć" cytując autora ? Chyba np. płyn do spryskiwaczy ! CNG w pojazdach jest w stanie gazowym !!! LPG w pojazdach w stanie skroplonym !!! Cyt. "CNG (ang. Compressed Natural Gas) sprężony gaz ziemny – gaz ziemny do ciśnienia 20-25 MPa (200 - 250 AT)"...
Sprężony a skroplony to jest wielka różnica. Przed pisaniem tego artykułu jak i komentowaniem, należy się poczytać co nie co na temat. A nie wypisywać herezje.... 10:27, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Berek997Berek997

0 0

Do Białoruski mAz:
Autobus nie należy do ZK"KM"u, tylko do Transgóru, który wykonuje usługę wg umowy dla ZK"KM"U. Pytanie powinno być skierowane do Transgóru. ZK"KM" nie posiada żadnego autobusu - jest tylko organizatorem komunikacji w powiecie... 10:56, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes FilipPrezes Filip

0 0

"To jest cytat strażaka, więc proszę sobie zadzwonić na PSP i go zapytać." No co za bezczelność. 12:21, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dostepny123dostepny123

0 0

To są ludzie którzy nazywają się "dziennikarzami/redaktorami". Nie potrafią kilku zdań poprawnie napisać, o logice nie będę wspominał.Co ciekawsze do tego leniwi. A wystarczy jedna chwila, zapoznać się z tematem i skorygować nieprawidłowości. Dzień po dniu, błąd za błędem. Z tego wynika, że nikt nie redaguję tekstu przed wypuszczeniem. Tylko czekać na następny pseudo artykuł gdzie "Woda się rozsypie". 12:56, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Dostępny123, przestań się kompromitować, skroplony gaz jest w stanie płynnym, co w tym nielogicznego? 14:03, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dostepny123dostepny123

0 0

Antoninka chyba jesteś rycerzem przełomu i walczysz o herezje które przeczytałaś. Jeśli nie potrafisz zrozumieć różnicy LPG a CNG to ok, żyj w swoim świecie. Przeczytaj jeszcze raz artykuł, cyt..."do wypływu gazu"... Tylko jak skoro CNG jest gazem nie SKROPLONYM tylko sprężonym. Jak w mieszkaniu masz nieszczelność w przewodach gazowych, to co zalewasz sąsiada ?
Sama się kompromitujesz ale może to lubisz, nie wnikam. 14:14, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TSATSA

0 0

Antoninka, jeśli miałaś na myśli stan skupienia to raczej w stanie ciekłym nie płynnym.
14:39, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jan0jan0

0 0

ulomie, pisałem do dostepnego123 19:28, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%