MKS Trzebinia-Siersza zaprezentował oficjalnie nowy herb. Teraz klub piłkarski szykuje się do akcji marketingowej.
Jak tłumaczy Tomasz Kobierecki, rzecznik trzebińskiego MKS-u dotychczasowe logo było mało nowoczesne i atrakcyjne pod względem marketingowym.
- Wykonane było na szybko w prostym programie graficznym. Stąd pomysł o stworzeniu nowego herbu - mówi Kobierecki.
Na emblemacie w barwach żółto-czarnych widnieją daty założenia trzebińskiego klubu oraz Hutnika Trzebinia i Górnika Siersza, z połączenia których w 2000 r. powstał MKS.
Prezentacja nowego herbu stanowi początek akcji marketingowej klubu.
- W profesjonalnych klubach kilka procent budżetu przeznaczana jest właśnie na ten cel, aby zachęcić ludzi do przyjścia na mecze i kibicowania drużynie - podkreśla Tomasz Kobierecki.
W tym roku MKS zamierza wydać kalendarze kieszonkowe i ścienne oraz smycze. W przyszłym przyjdzie czas na kolejne gadżety, m.in. szaliki, koszulki czy kufle.
(MK)
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz