Jak informuje Joanna Kursa z zespołu prasowego PKP Polskie Linie kolejowe SA, w ramach projektu „Optymalizacja Portalu Pasażera”, który zakończył się w miniony weekend, wprowadzono szereg ulepszeń mających na celu poprawę jakości korzystania z platformy.
- Wśród najważniejszych zmian znalazły się usprawnienia w stabilności oraz wydajności serwisu oraz powrót funkcji mapy w ulepszonej odsłonie, które były już dostępne w poprzednich wersjach, ale teraz zostały wzbogacone o dodatkowe opcje – mówi Joanna Kursa.
[ZT]55021[/ZT]
- Wszystkie zmiany mają na celu poprawę komfortu użytkowania portalu, a także zwiększenie jego stabilności i niezawodności. Dzięki usprawnieniom pasażerowie zyskali bardziej intuicyjną i nowoczesną platformę, która pozwala na wygodne i szybkie uzyskanie informacji o podróży – mówi Joanna Kursa.
Prace nad optymalizacją zostały przeprowadzone w nocy z piątku na sobotę, aby zminimalizować zakłócenia w dostępie do serwisu w godzinach szczytu.
Ceny za śmieci w 2025 roku. Ile zapłacą mieszkańcy gminy Babice?
Nowa siedziba gospodarki komunalnej otwarta. Prezes z wodą święconą
Autobusy i pociągi w okresie świąteczno-noworocznym. Jak będą kursować?
Pojadą rowerem na Białoruś zamiast oglądać "Kevin sam w domu"
Strzelił gola Realowi Madryt. Teraz poprowadzi drużynę w A-klasie Chrzanów
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
10.04.2025
ŁAZIENKI, gładzie, sufity podwieszane, Tel. 692-60...
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz