Zastanawiasz się nad zakupem pojazdu asenizacyjnego? Pamiętaj, że tego rodzaju samochód musi spełniać określone parametry, które umożliwią mu legalne funkcjonowanie. O czym mowa? Sprawdź!
Samochody asenizacyjne są jedną z dwóch, skutecznych metod odprowadzania ścieków z domów i budynków mieszkalnych. Ciężko sobie wyobrazić funkcjonowanie metropolii i mniejszych miejscowości bez pożytecznego udziału wozów asenizacyjnych. Odbiorcy usług świadczonych przez pojazdy asenizacyjne to zazwyczaj osoby, które doceniają niezależność od regularnych rachunków za odprowadzanie ścieków. Korzystanie z usług samochodów asenizacyjnych jest ekologiczne i ekonomiczne. Pojazdy asenizacyjne są ściśle regulowane przez polskie prawo. Wszystkie szczegóły i kryteria dotyczące pojazdów asenizacyjnych zawarte są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury.
Konstrukcja samochodów asenizacyjnych opiera się głównie na wyposażeniu wytrzymałego wozu ciężarowego w pompę i specjalny, szczelny zbiornik. Pompa wprowadza do zbiornika płynne nieczystości komunalne - ścieki i fekalia. Pompa działa na zasadzie wytworzenia podciśnienia, które pozwala na szybkie zassanie ścieków i przetransportowanie och do zbiornika cysterny. Następnie, pojazd bezpiecznie przewozi ścieki do specjalnych punktów zlewnych, w których zostają zutylizowane. Jakość i skuteczność pracy samochodów asenizacyjnych opiera się głównie na wytrzymałości konstrukcji. Aby udźwignąć duży ciężar i przewieźć zawartość szamba w bezpieczne miejsca, pojazd musi być niezawodny i posiadać wyjątkowo solidną konstrukcję przeznaczoną do znoszenia wielkogabarytowych, dużych obciążeń. Inwestycja w pojazd asenizacyjny to doskonały sposób na rozwój własnego, dochodowego interesu na terenach o ubogiej sieci kanalizacyjnej - mniejsze miejscowości, wsi, dzielnie willowe itp. Przy wyborze właściwego pojazdu do wywozu nieczystości warto kierować się jakością wykonania i zgodnością z wymogami prawnymi. Samochody asenizacyjne MWM spełniają te wymogi. Pozwalają również na bezpieczną i skuteczną pracę.
Tym co jest niepowetowaną zaletą jest fakt, że zbiornik asenizacyjny może być dopasowany praktycznie do każdego rodzaju samochodu ciężarowego. W zależności od jego typu i dopuszczalnego udźwigu, można dopasować zbiornik lub beczkę asenizacyjną o właściwej, kompatybilnej pojemności. Nadbudowa pojazdu składa się ze zintegrowanego systemu, w którego skład wchodzą: zbiornik na nieczystości, kompresor, specjalna armatura zabezpieczająca kompresor i węże ssawne do odprowadzenia ścieków. Pojazd asenizacyjny można dodatkowo wyposażyć w specjalną opcję czyszczenia przykanalików, który rozdziela nieczystości na czystą wodę i ścieki. Szukając odpowiednio rozwiązania warto skonsultować wszystkie dostępne możliwości i wybrać najoptymalniejszą.
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
W niedzielę wybory prezydenckie. Na kogo zagłosujecie?
Ja zagłosuję na świątynię tępej propagandy lokalnej mafii PO , Przelom i arcykapłanów tego szmatławca tzw dziennikarzy od Molendowej.
Tak dla Polski
08:37, 2025-05-16
ZKKM Chrzanów. Lepszej komunikacji nie będzie
Codziennie na dworcu ZKKM w godz. 9:00 do 12: 00 stoi ok. 10 autobusów a prezes ZKKM podobno chce mieć nowy dworzec, aby mogła tam stać ich więcej! To jest parking a nie dworzec! Nie wiem, co robią kierowcy w czasie tego parkowania. Kto za to płaci?
Ola
08:12, 2025-05-16
ZKKM Chrzanów. Lepszej komunikacji nie będzie
W tym artykule wymienione są wszystkie osoby zarządzające ZKKM (członkowie Zarządu ZKKM) i osoby mające głos decyzyjny dla ZKKM (członkowie Zgromadzenia ZKKM). Co to za ludzie, jakie mają zadania, kto im płaci za tę pracę, jak ją realizują? przed kim się rozliczają?
Tomasz W.
08:01, 2025-05-16
ZKKM Chrzanów. Lepszej komunikacji nie będzie
Jak ma być dobrze z tą komunikacją, skoro kierowca linii nr 30, który kończy/zaczyna kurs na Oś Młodości na ul.Witosa stoi na włączonym silniku po +/- 20 minut, Siedzi znudzony ze smartfonem w ręku i pewnie dociera juz do końca internetu. Następnie jedzie 8-9 minut na dworzec ZKM i potem z powrotem 8-9 minut. I znowu to samo. Ludzi w autobusie 2-3, czasem nikt, czasem 5. Ja wiem, że to nie wina kierowcy że ma taką "fajną" pracę, ale to coś tu chyba nie gra, prawda? Tak jest codziennie, ręce opadają. A może tak ten autobus linii 30 móglby jeżdzić do dworca PKP w Trzebinii? Kierowca by się nie nudził, a sporo ludzi z Oś.Młodości rano jeździ samochodem na PKP w Trzebinii bo pracuje czy to w Katowicach lub Krakowie.
markhard
07:46, 2025-05-16
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz