Jak informuje ZKKM Chrzanów, od poniedziałku, 12 lutego zaczął obowiązywać zmieniony rozkład jazdy autobusów linii 15 i 41.
Związek komunikacyjny podaje, że w uzgodnieniu sołtyskami Dulowej, Karniowic i Psar zmieniony został nowy rozkład jazdy linii 41.
Zwiększona została liczba kursów obsługujących te trzy sołectwa. Nie wszystkie jednak będą realizowane na trasie z Psar do Chrzanowa. Część kursów będzie realizowanych jedynie na trasie Psary - Trzebinia PKP.
Chcąc zatem dostać się do Chrzanowa lub z Chrzanowa np. do Psar, pasażerowie będą musieli się przesiąść na przystanku Trzebinia Mały Rynek Kościuszki lub Trzebinia PKP na autobus innej linii.
Oto możliwości przesiadki na kursy kończące lub rozpoczynające się z przystanków w Trzebini, proponowane przez ZKKM.
W nowym rozkładzie jazdy linii 41 zwiększona została również liczba kursów obsługujących Psary Ostra Góra.
Obecnie w dni robocze z Psary Ostra Góra realizowane są 4 kursy linii 41 w kierunku Trzebini i Chrzanowa. W nowym rozkładzie jazdy linii 41 przewidzianych jest 8 odjazdów z przystanku Psary Ostra Góra: 6 kursów w kierunku Trzebini i Chrzanowa i 2 kursy kończące na Trzebinia PKP.
W kierunku Psary Ostra Góra obecnie realizowany jest 1 kurs z Chrzanowa. W nowym rozkładzie jazdy linii 41 mieszkańcom zaproponowano 9 kursów w kierunku Psary Ostra Góra: 4 kursy z Trzebinia PKP i 5 kursów z Psary Centrum.
Nowy rozkład linii 41 na dni robocze
Nowy rozkład linii 41 na soboty
W związku z wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy linii nr 41, od 12 lutego obowiązywać będą następujące zmiany w rozkładzie jazdy linii nr 15:
Nowy rozkład linii 15 na dni robocze
Nowy rozkład linii 15 na soboty
Nowy rozkład linii 15 na niedziele i święta
Nowy rozkład linii 15 na dni robocze wolne od nauki szkolnej
29.04.2025
ZATRUDNIĘ kierowcę kat. C i C+E 500-380-561
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
Idą wybory, do tej pory komunikacja miejska jest traktowana trochę biznesowo, radny przejedzie się jakimś autobusem, policzy ludzi i powie, że kurs się nie opłaca. Mieszkaniec stanie na przystanku, zobaczy, że jest pięć autobusów na krzyż i powie, że mu się nie opłaca czekać i pojedzie samochodem. Ja osobiście nawet nie pomyślę o komunikacji miejskiej bo z góry wiem, że trudno później wrócić do naszej trój wsi. Myślę, że czas zmienić myślenie, że komunikacja ma się opłacać biznesowo. By mieszkańcy mogli jeździć autobusami, to taki transport powinien być przynajmniej co godzinę, od rana do północy. Już nie chce mówić, że dla mieszkańców taki transport powinien bezpłatny, jak to jest w niektórych miastach. Jeśli to się nie zmieni, to dalej będziemy narzekać, że nie mam miejsc parkingowych itp. Postawię tezę, że obecnie komunikacją publiczną, jeżdżą tylko osoby, które nie mają innego wyjścia. Mój komentarz nie jest narzekaniem, raczej jest refleksją. Jeśli coś doszło do tych kursów, to oczywiście dobrze i chwała wszystkim, którzy dołożyli do tego rękę. Co do argumentu, że to kosztuje itp.. to myślę, że pieniądze w naszym powiecie są wydawane na większe głupoty niż na taki cel. Pozdrawiam serdecznie
0 0
W ZSECh lekcje kończą się o: 13:30, 14:20, 15:10, 16:05. Odjazdy w kierunku PKP i Chrzanowa są o 13:20 (41), 14:17 (15) 14:22 (41), 15:10 (41). 16:07 (15). Nie można tych kursów ustawić tak aby można było dojść na przystanek i z nich skorzystać? Lepiej woźić powietrze, a młodzież może sobie poczekać 40 minut na przystanku.