Materiały promocyjne
Na co zwrócić uwagę przy zakupie piłek golfowych?
Materiał promocyjny
![Na co zwrócić uwagę przy zakupie piłek golfowych?](https://imgcdn1.przelom.pl/im/v1/news-900-widen-wm/2022/07/12/42159_1657617275_86620400.jpg)
Dopasuj model piłki do własnych umiejętności
Zacznijmy od najważniejszego kryterium, jakim jest doświadczenie golfisty. Dzięki rozróżnieniu pięciu poziomów oceny, każdy golfista, zarówno ten zaczynający przygodę z dyscypliną, jak i wytrawny bywalec zawodów może precyzyjnie dopasować piłkę do własnego potencjału gry. Piłki dostępne pod adresem bogigolf.com.pl/pilki_golfowe możemy podzielić na:
- Piłki dla początkujących
- Piłki dla amatorów z małym doświadczeniem
- Piłki dla graczy średniozaawansowanych
- Piłki dla graczy doświadczonych
- Piłki dla zawodowców
Ile warstw powinna mieć nasza piłka do golfa?
Kolejne kryterium to konstrukcja piłki. Wyróżnić możemy kilka rodzajów piłek, różniących się pod względem ilości zastosowanych warstw. Piłki zbudowane z jednej warstwy często nazywane są piłkami drivingowymi. 2 warstwy to obecnie standard, który stosuje się najczęściej podczas regularnych treningów i zawodów golfowych. Jeśli szukamy bardziej zaawansowanej technologii, zapewniającej dodatkową rotację piłki i inne usprawnienia w naszej grze, warto postawić na piłki wyposażone w 3, 4, a nawet 5 warstw.
Jak daleko poleci nasza piłka do golfa?
Czy każda piłka golfowa cechuje się podobną odległością lotu? Oczywiście że nie, uwzględniając dodatkowe warunki jak pogoda, czy specyfika pola golfowego. Dlatego warto w wyborze idealnej piłki golfowej uwzględnić także cechę lotu piłki. Popularne oznaczenia lotu piłki dzielimy na:
- Piłki o bardzo wysokiej trajektorii lotu
- Piłki o wysokiej trajektorii lotu
- Piłki o zoptymalizowanym udziale wysokości lotu i odległości toczenia
- Piłki o niskiej trajektorii lotu i długiej odległości toczenia.
Biorąc pod uwagę te cechy, warto mieć świadomość, że jedynie odpowiednio dobrana piłka i kij zapewni nam największy potencjał do zwiększenia osiągów w naszej grze.
Materiał promocyjny