Chrzanów
Stacja w Chrzanowie jak nowa, biletomat nadal nie działa
Modernizowane są obie stacje w Chrzanowie. Na Śródmieściu postęp robót jest szybki. Peron 2 został odnowiony. Pojawiły się nowe tablice, ławki i wiaty, ogrodzenie oraz schody. Trwa jeszcze m.in. wykonywanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Codziennie na budowie pracuje kilka osób.
Obejrzyjcie zdjęcia dokumentujące postęp prac. W kontekście planowanego niedługo wznowienia ruchu pociągów przydałoby się jeszcze, by zaczął działać biletomat, postawiony w grudniu 2018 roku. Wciąż nie zostało do niego doprowadzone zasilanie.
Komentarze
5 komentarzy
Pogadam z kumplami swoimi,to przeniosą biletomat do podziemia... Nawet dzisiaj :)
tusek ma tu przyjechać pendolinem, będzie dawał darmowe bilety.
@MarcinKajkowski: dlaczego SKA na trasie Tarnów-Kraków-Trzebinia? odpowiedź jest prosta bo Chrzanów jest w dalszym ciągu rozgrzebany i niewiele się dzieje. W kilku opracowaniach podawano, że SKA będzie kończyć się w Chrzanowie natomiast chyba decydentom z Krakowa nie może to przejść przez gardło, że tak miałoby się stać. Od wielu lat promuje się Oświęcim jako dominujący ośrodek Małopolski Zachodniej i zapewne zrobią wszystko żeby pociągi pod szyldem SKA docierały od razu do Oświęcimia. Pokazuje to jak władze Chrzanowa od wielu lat są bierne w tym temacie i nie są zainteresowane wspieraniem inicjatyw poprawiających komfort życia mieszkańców. A co do samego przystanku kolejowego Chrzanów Śródmieście razi w oczy duża liczba ławek, które nadają się do parku, a nie do oczekiwania na pociąg. Wiaty są zaledwie 2. Chyba PKP z góry założyło, że po modernizacji ludzie dalej nie będą korzystali z pociągów. Prosimy dziennikarzy Przełomu o relacje z modernizacji na stacji Chrzanów przy ul. Fabrycznej. Tam roboty stanęły w miejscu, przez kilka ostatnich miesięcy nic się nie dzieje, a i bunkier stoi w najlepsze. Pod wiaduktami również nic się nie dzieje. Ciekawe czy chociaż tabor się poprawi, bo jak na razie na trasę do Oświęcimia były wysyłane najstarsze pociągi.
Jeśli biletomat miałby stać tam, gdzie jest teraz, to byłby to szczyt bezmyślności. Tylko przejście podziemne lub jego bezpośrednie otoczenie jest miejscem odpowiednim dla tego urządzenia!
Wszystko super, ale pytanie zasadnicze dlaczego pozostaje relacja SKA Tarnów-Kraków-Trzebinia? Ile pociągów zobaczymy w Chrzanowie w relacji do Krakowa i Oświęcimia? To są ważne informacje? W przeciwnym razie pod tymi pięknymi wiatami i ławeczkami przesiadywać będą pijaczki a nie pasażerowie. Kolejną kpiną jest ten biletomat, przecież sam pan burmistrz w jednym z wywiadów zapewniał że będzie działał to może poczuwa się do interwencji i dopchania tematu do końca, nikt nie brał pod uwagę lokalizacji biletomatu w przejściu podziemnym, raz że dobrze oświetlone i monitorowane nie leje deszcz na głowę to i prąd był na miejscu a taka mamy szczyt głupoty!!!