Wiesław Jagiełło wykreślony z list wyborczych - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

Wiesław Jagiełło wykreślony z list wyborczych

red 11:05, 09.11.2006
45 Wiesław Jagiełło wykreślony z list wyborczych

W środę wieczorem miejsko-gminna komisja wyborcza w Krzeszowicach podjęła uchwałę o wykreśleniu Wiesława Jagiełły z listy kandydatów na burmistrza.

W środę wieczorem miejsko-gminna komisja wyborcza w Krzeszowicach podjęła uchwałę o wykreśleniu z listy kandydatów na burmistrza Wiesława Jagiełły.
- Okazało się, że figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym. Sprawa konsultowana była z komisarzem wyborczym w Krakowie, który niezwłocznie nakazał podjąć nam decyzję - wyjaśnia Barbara Werschner, przewodnicząca miejskiej komisji wyborczej w Krzeszowicach.
Wiesław Jagiełło będzie również wykreślony z list kandydatów do rady powiatu krakowskiego.
- Jest już za późno, by drukować nowe listy, ale każdy głosujący powinien mieć świadomość, że głos oddany na Wiesława Jagiełłę będzie po prostu nieważny. Figurując w KRK utracił prawo wybieralności. Nie przysługuje mu zaskarżenie tecyzji - mówi przewodnicząca.
Wraz z wykreśleniem Jagiełły - burmistrza Krzeszowic od 1994 roku - z list wyborczych, z sześciu do pięciu zmniejszyła się liczba kandydatów na burmistrza.
W wyborach startują: Zbigniew Antończyk, Czesław Bartl, Jacek Tekieli, Jerzy Wieczorek i Janusz Żbik.
(es)

Odezwa Wiesława Jagiełły do mieszkańców
"Szanowni Państwo, Drodzy Wyborcy,
Z ogromnym bólem i przykrością chciałbym Państwa poinformować, że nie będą mogli Państwo na mnie głosować w dniu 12 listopada br.
Musze Państwu wytłumaczyć i tym samym uciąć spekulacje i próby oczerniania. Byłem dużym zagrożeniem dla kontrkandydatów, tak więc niektórzy chcieli usunąć mnie z drogi. Pomówienia, oczernianie nie wystarczały, więc trzeba było znaleźć haka.
Dwie mieszkanki Woli Filipowskiej (jestem przekonany, że nie z własnej inicjatywy) zgłosiły do Komisarza Wyborczego i Terytorialnej Komisji Wyborczej w Krzeszowicach, że przeciwko mnie, jako burmistrzowi trwało postępowanie karne, zakończone 17 października 2005 r. warunkowym umorzeniem na okres 1 roku.
Sprawa dotyczyła próby usunięcia 4 słupków, znajdujących się w drodze, prowadzącej wzdłuż torów PKP w Woli Filipowskiej, posadowionych przez w/w mieszkanki, a utrudniających znacząco możliwość korzystania z drogi. Próby administracyjnego rozwiązania konfliktu nie dały rezultatu, postępowanie sądowe jest bardzo czasochłonne, a zaistniała sytuacja uniemożliwiała normalne funkcjonowanie drogi, z której korzystało bardzo wielu mieszkańców. Moją intencją było jak najszybsze rozwiązanie problemu, czyli udrożnienie przejazdu.
Niestety, zrobiono z tego sprawę sądową, zakończoną wyrokiem za "cztery kołki w drodze". Nie jest to kpina, tylko prawda. Słupki do dnia dzisiejszego nie zostały usunięte i stanowią zagrożenie dla ruchu, ale wydany wyrok pozbawia mnie prawa wybieralności. To jakiś złowieszczy znak czasu - nie w cenie jest uczciwość, moralność i chęć rozwiązania problemów.
Chciałbym jeszcze raz podkreślić, że w tej sytuacji działałem na rzecz mieszkańców i w odpowiedzi na ich liczne interwencje, a sprawa nie miała w żadnym wypadku charakteru prywatnego i w związku z tym nie mam sobie nic do zarzucenia.
Tym, którzy na mnie stawiali, serdecznie dziękuję i przepraszam za zamieszanie, którego nieświadomie stałem się przyczyną. Mam nadzieję, że Bóg wybaczy dwóm paniom z Woli Filipowskiej i osobom, które stały za nimi".


Zobacz także:
Wyniki internetowych prawyborów "Przełomu" przeprowadzonych między 30 października a 5 listopada 2006 r. (z wyłączeniem 1 listopada)

Aktualizacja 10.11.2006, godz. 10:05

(red)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (45)

~flesch~flesch

0 0

jaki ty jesteś elokwentny!!!!

19:47, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Mariolki~do Mariolki

0 0

hehehehehe....hehehehe...hehehehe...i hehehehe....Żbik... hehehe!!!

19:33, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Mariolka~Mariolka

0 0

Jakiego karierowicza!! Tylko ten jeden człowiek doszedł do swojej pozycji i statusu społecznego tak wysoko i napewno nie chce się dorobić i dowartościować poprzez stołek Burmistrza. Popatrz na to z tej strony.Zbik swoją pozycję zdobył już wcześniej.Ja mu wierzę, że teraz chce zrobić coś dobrego dla miasta.

17:41, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Edzi~do Edzi

0 0

bez łachy wypij je sama!!!

17:40, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Edzia~Edzia

0 0

Jak czytam powyższe posty to tak jakbym oglądała Obywateka Piszczyka, kiedy robił ankiety...
Kto to jest Antończyk? Jak dostanie 200 głosów to stawiam Ci piwo - Ci, bo wam nie napiszę, pomimo, że masz sporo nicków; podobnie ze Żbikiem, starają się chłopcy, w prawyborach głosowali x razy, naprężają żyły ale sprawa jest przegrana - ludzie karierowicza nie poprą

17:29, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Mariolka~Mariolka

0 0

Sztaby pracują pełną parą, ale moim zdaniem powinien Zbik zostać Burmistrzem. To jest naprawdę "łebski" facet. Moim zdaniem jest szansą dla Krzeszowic.Ja i moi znajomi idziemy głosować za ZBIKIEM.Tylko on może zrobić coś dobrego dla naszego miasta. Jest solidny i ma duże doświadczenie.

16:59, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~bartek~bartek

0 0

sztabowcy Żbika opanowali przeło i pisza co im sie podoba podszywajac sie pod zwyklych obywateli gminy i mysla ze "ciemny lud to kupi"..ale nic bardziej mylnego!! a co do sztabowcow Antończyka to o kim mowa?bo na tego goscia nikt nie pracuje! martyna rozkleja plakaty i te male "fanje" uloteczi..hehe pozdrawiam wszystkich

16:53, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~PiS do faceta~PiS do faceta

0 0

"facet na burmistrza" ha...ha...ha!!!

16:32, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Obserwator I~Obserwator I

0 0

Krzeszowice odzyskały Niepodległość 8.11.06 jak skreślono Jagiełłe i jak on jutro będzie mógł składać wieniec z GPS i PSL na grobie NN

14:32, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~michał~michał

0 0

Pan Jagiełło po prostu zataił ten bardzo istotny fakt, wiec gdyby został wybrany, wybory zapewne zostałyby uniewaznione i smród rozniósłby się daleko poza granice naszej gminy. Spośród wszystkich kandydatów najrozsadniej wyglada kandydatura p. Janusza Żbika. Człowiek kompetentny i zdolny do wprowadzenia w czyn przynajmniej część swoich obietnic wyborczych. Na marginesie przy p. Jagielle każdy kandydat prezentuje się wręcz "bosko". Życzę rozsądnego wyboru.

13:51, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~monika~monika

0 0

Wiesiu jesteś pospolitym kłamcom, gdyż świadomie sam podpisałeś dwa nieprawdziwe oświadczenia o swoim kandydowaniu na burmistrza i radnego powiatu. Teraz powinna za te fałszywe oświadczenia postawić Ci zarzuty prokuratura . Jakim Ty byłeś praworządnym burmistrzem i obywatelem ? chba takim jak twoje oświadczenia o kandydowaniu. Mieszkańcy Krzeszowic Pan W.Jagiełło to przykład działacza samorządowego, którego należy ocenić według maksymy: "nie ważne jak się przychodzi ale awżne jak się odchodzi" .

13:41, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~facet~facet

0 0

heh, antonczyk, brak slow ...
chlop nie ma o niczym zielonego pojecia, za to dyskutuje jakby sie znal, dziwne ze do pis'u nie nalezy
bo to zachowanie typowe dla przedstawicieli tej parti...
bedzie rzadzil sprawiedliwie i najlepiej jak umie, a ze umie niewiele ...

13:40, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ewelinka do Widza~Ewelinka do Widza

0 0

Dobrze że okazałeś się uczciwy i przyznałeś się wyjaśniając wszystko, zachowałeś się super nie tak jak jeden z byłych kandydatów na burmistrza!

13:15, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Widz do Ewelinki~Widz do Ewelinki

0 0

Ewelinko ależ ja nie chciałbym zabrać twjego tematu dla siebie, ja tylko jestem tego samego zdania co ty i tylko podałem nazwisko kandydata na burmistrza na którego będziemy głosować czyli na Z.Antończyka i basta!!!

13:10, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ewelinka do Wdza~Ewelinka do Wdza

0 0

Widzu - czy to nie ja zaproponowałam takie rozwiązanie, nie podszywaj się do tego tematu, a jeżeli chesz to dołącz się do nas!

13:03, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Janek z Krzeszowic~Janek z Krzeszowic

0 0

Popieramy Widza jesteś mądrym człowiekiem!!!

12:58, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Widz...~Widz...

0 0

Ja myślę że wszyscy mają rację ci którzy decydują się na doświadczenie czyli wybranie dla Krzeszowic na burmistrza człowieka doświadczonego i uczciwego bez jakiegoś tam bagażu związanego z majątkiem czy moralnością takim człowiekiem okazuje się jedyny z całej piątki kandydatów Pan Zbibniew Antończyk, on jest z poza układów ale ma duże doświadczenie i on może wszystkich pogodzić bo jest otwarty jak podaje w programie wyborczym na ludzi mądrych, takich którym nie jest obojętne jakie będą Krzeszowice. Pozostali kandydaci poza J.Zbikiem który jest z niebezpiecznych dla Krzeszowic układów są mało doświadczeni i mogą gminę pogrążyć w niebycie przez następne lata.Proponuję zatem oddajcie głosy na Z.Antończyka!!!

12:56, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Ewelinki~do Ewelinki

0 0

Popieram cię Ewelinko nie ukrywam że podobnie myślę jak ty, ale ja wybiorę jednak Z.Antończyka bo jest doświadczony na samorządach się zna bo pracował i nadal pracuje społecznie w Wspólnocie Małopolskiej i z tąd ma szeroki kntakt z samorządowcami z: Trzebini, Olkusza, Chrzanowa, Alwerni, Libiąża, Zabierzowa i wreszcie Krakowa. My głosujemy na Zbigniewa ANTOŃCZYKA!!!- Zbigniew ANTOŃCZYK Naszym Burmistrzem na następną kadencję!!!

12:38, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~EWELINKA z Krzeszow~EWELINKA z Krzeszow

0 0

Sanowni internauci Janek ma zupełną rację W.Jagiełło okazał się oszustem i niudacznikiem, idzcie do wyborów i wybierajcie doświadczenie bo są tacy kandydaci a przynajmniej ja widzę dwóch, nie będę podpowiadała nazwisk bo chyba wszyscy wiedzą o kogo mi chodzi, spotykamy się na wyborach 12.11.2006r.

12:31, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~marcin s.~marcin s.

0 0

Przydrożny kołek wybawcą Krzeszowic!!!

12:27, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~jazon~jazon

0 0

Popieram. Jagiełło był to burmistrz słaby, nieudolny i pazerny na władzę. Jak przystało na nieudacznika, w w biegu po kolejną kadencję noga podwinęła mu się na słupkach. Nareszcie!!!

12:22, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Janek z Krzeszowic ~Janek z Krzeszowic

0 0

Szanowny Panie W tej chwili nie jest dla nas ważne z jakiego powodu znalazł się Pan w Krajowym Rejestrze Karnym i nie opowiadaj Pan dyrdymałów do wyborców bo samo to że wiedząc o swojej sprawie nie podjął Pan stanowczej decyzji o niekandydowaniu i tym samym oszukał Pan swioch ludzi z GPS i wszystkich wyborców w perfidny sposób, chce Pan przejść do porządku dziennego że niby nic takiego strasznego się nie stało.Nie Panie Jagiełło dla nas wszystkich jest Pan oszustem i kłamcą,bo człowiek na poziomie tak by nie zrobił. Panie Jagiełło tutaj nie chodzi już o Pana ale o ludzi których Pan oszukał i Pan uważa że wystarczy przeprosić to jest za mało.Do tego jesteś Pan bestrzelny prosząc żeby wyborcy oddali głosy na J.Tekielego, otóż myślimy że wyborcy nie dadzą się nabrać na następnego kłamcę jakim jest jeszcze młody J.Tekieli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11:58, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Do Kibca~Do Kibca

0 0

Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, że W.Jagiełło zrobił wszystko co potrafił, miom zdaniem zrobił bardzo dużo złego dla Krzeszowic bo wysadził Cały GPS w powietrze i dlatego powinien odejść w niesławie!!!

11:12, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Miśka i pozostał~do Miśka i pozostał

0 0

Dowiedziałem się i sprawdziłem to w Magazynie Krzeszowickim że J.tekieli był radnym przez dwie kadencje a to jest nieprawda bo wystawił swoich wyborców do wiatru w połowie drugiej kadencji i poszedł na ciepłą posadkę, pytam czy on nie skłamał podobnie jak W.Jagiełło chyba obaj są z tej samej bandy, bo jak widać Jagiełło go popiera i wmawia nam wyborcą że tak naprawdę to nic się nie stało. Moim i nie tylko moim zdaniem to W.Jagiełło zachował się jak "SZMACIARZ" bo oszukał GPS i całą gminę.

11:07, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do kibica i wiesi~do kibica i wiesi

0 0

ależ wy jesteście tępi i ślepi! Jaka jedna runda? Kto niby jest najsilnieszy Żbik? Bo w prawyborach przełomu dostał najwięcej głosów? Na 500 głosujących? Buhahaha, wiecie ile mieszkańców ma gmina? i kto ma poparcie na wsiach? Z powrotem do podstawówy, a nie głos zabierać

10:37, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kibic~Kibic

0 0

Pan Jagiełło zrobił ile mógł i jako człowiewkowi należy mu się szacunek.Nie jestem Jego fanem ale też niemam zwyczaju kopać upadającego. Niech odejdzie z godnością a mieszkańcy wybiorą najlepszego i w pierwszej rundzie, bo szkoda kasy.

09:47, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Misiek~Misiek

0 0

jagielo poparł tekielego i wszystko jasne stary układ pana burmistrza i pana posła

08:44, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~STEFAN~STEFAN

0 0

A dlaczego nie Bartl lub lub Wieczorek???

07:28, 10.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Wacka krzeszowia~do Wacka krzeszowia

0 0

Masz dużo racji ale nie wiem czy nas mieszkańców gminy stać na taki scenariusz bo nie potrafimy korzystać do końca z rozumu nad czym bardzo ubolewam!!!

19:46, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~obserwator~obserwator

0 0

A Tomasz Kikla nie jest figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym ??????

19:40, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Wacek krzeszowiak~Wacek krzeszowiak

0 0

A ja moi drodzy chciałbym doczekac drugirj rundy wyborów burmistrza i debaty publicznej kandydatów którymi mogli by być J.Żbik i Z. Antończyk, ale by się działo bo pozostali kandydaci nie mają nic do powiedzenia.

19:39, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Janek do Edzi~Janek do Edzi

0 0

Edzia co ty pitolisz czy ty jesteś wierząca czy udajesz że wierzysz, jak dokonujesz podziału ludzi czy komuch to nie człowiek, jeżeli twoim zdaniem komuch to nie człowiek to nie podejmuj ze mną dyskusji!!!

19:30, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Edzia~Edzia

0 0

Janek, ty stary komuchu, aleś zapodał kandydatów, chyba do KC

19:24, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Janek z Krzeszowic ~Janek z Krzeszowic

0 0

Ludzie idźcie do wyborów i wybierzcie doświadczenie bo to dla Krzeszowic naprawdę jedyna szansa, drugiej takiej już Krzeszowice nie będą miały!!!

18:32, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Janek z Krzeszowic~Janek z Krzeszowic

0 0

Wybieramy na burmistrza człowieka doświadconego bo mamy takich kandydatów i z tego się ciesze, a sa nimi mimo wszystko Z.Antończyk oraz J.Zbik bo W.Jagiełły już nie ma!!!

18:28, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~pokl~pokl

0 0

a ja mysle,że Pana WJ sumienie dręczyło-zdecydował się kandydować 23.50 w ostatnim dniu.

18:07, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Do STEFANA~Do STEFANA

0 0

Stefan co ty nie wiesz na kogo gołsować, J.Tekieli to człowiek Andryeja A. i będzie sterowany przez niego z tylnego siedzenia bo sam nie podejmie żadnej decyzji, opamiętaj się i wybieraj z pozostałych kandydatów.

17:28, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ODWAŻNY do heniek~ODWAŻNY do heniek

0 0

I mamy drugiego kłamcę to jest J.Tekieli, przeczytaj sobie Magazyn Krzeszowicki co pisze o sobie J.Tekieli że był radnym dwie kadencje on chyba nie umie liczyć ale umie wprowadzać ludzi w błąd bo to nie były dwie kadencje, J.Tekieli ma dopiero 35 lat i już świetnie kłamie a co dopiero jak będzie miał 60 lat, to dopiero będzie!!!

17:19, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Wiesi~do Wiesi

0 0

Spadaj na drzewo, II tura będzie na pewno, a według ciebie to kto jest najsilniejszy, Żbik? Przestań, bo mi zajady popękają

17:00, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~heniek~heniek

0 0

no i bardzo dobrze! I tak wszystkich pogodzi JACEK TEKIELI!!!

15:42, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ethan hunt~ethan hunt

0 0

i tak w prawyborach nie zyskał sobie wiele głosów, po za tym czas był najwyższy na zmiany!

13:39, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~STEFAN~STEFAN

0 0

i zapadła kłopotliwa cisza....
Czyżby sztaby wyborcze zaczęły obmyślać nową strategię:-)))
No to na kogo głosujemy?

13:10, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ONIKA~ONIKA

0 0

HUURA!!! HIP!HIP!...

12:59, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~marcin~marcin

0 0

niech tylko ludzie pojda do wyborow,a jesli bedzie druga tura nie "zapomna" sobie oddac glosu,to bedzie ok!Tak czy owak,mamy nowego burmistrza,nic tylko sie cieszyc...."umarl krol,niech zyje krol!!!"

11:36, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Wiesia~Wiesia

0 0

Co za wiadomość ! Bomba.Teraz wszystko od nas zależy.
Oby wreszcie w Krzeszowicech ludzie zaczęli glosować na najlepszego. Może obyłoby się bez II tury.

11:33, 09.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%