SERWIS WYBORCZY. Dezorientacja w Krzeszowicach - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

SERWIS WYBORCZY. Dezorientacja w Krzeszowicach

red 19:33, 12.11.2006
50 SERWIS WYBORCZY. Dezorientacja w Krzeszowicach

Mimo obwieszczeń rozwieszonych przez komisje wyborcze, mimo udzielanych wszystkim głosującym informacji, że głos oddany na kandydata na burmistrza Wiesława Jagiełłę będzie nieważny, wielu mieszkańców zakreśliło jego nazwisko na listach.

Mimo obwieszczeń rozwieszonych przez komisje wyborcze, mimo udzielanych wszystkim głosującym informacji, że głos oddany na kandydata na burmistrza Wiesława Jagiełłę będzie nieważny, wielu mieszkańców zakreśliło jego nazwisko na listach.
Na kartach do głosowania nie było jednak żadnej informacji na ten temat, a nazwisko Jagiełły nie zostało przez komisję przekreślone.
- Czy na pewno nie mogę na niego oddać głosu - dzwonili do dyżurujących dziennikarzy mieszkańcy Krzeszowic.
- Otrzymaliśmy sygnały, że ludzie faktycznie na niego głosowali, potem wracali się od urn z pytaniem, czy mogą dostać nową kartę. To jednak nie było możliwe - przyznaje członek komisji nr 3 w Krzeszowicach, Krzysztof Mastalerz.
- Pan Jagiełło też już do nas dzwonił, że odbiera telefony od wyborców oddających na niego głos. Niestety, nie mogliśmy dokonać żadnych skreśleń na listach. Nie byliśmy też w stanie dokonać żadnych zmian, bo karty zostały jużwydrukowane. Cztery dni przed wyborami było to po prostu niewykonalne - mówi przewodnicząca miejskiej komisji wyborczej w Krzeszowicach, Barbara Werschner.
Przypominamy, że Wiesław Jagiełło został w środę wieczorem skreślony z list wyborczych. Okazało się, że figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym. Co prawda postępowanie wobec niego zostało warunkowo umorzone, jednak nowa ordynacja wyborcza wyklucza w tej sytuacji możliwość kandydowania.
(e)

(red)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (50)

~ktos~ktos

0 0

czy ja przypadkiem nie zakonczyłem dyskusji?? Jezu... sorry... gadajcie cos ludzie bo nudy.... :D a to amen to ot tak, w kosmos ... :P

22:10, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ktos~ktos

0 0

Amen.

22:01, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do teda~do teda

0 0

podróż liburskiego z połowicą w kosmos jest kuszaca ale doszczetnie zrujnowalaby nasza i tak uboga gmine. niech zostana, bo dodaja naszemu szaremu miastu swoistego kolorytu.

22:00, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Bartl burmistrzem~Bartl burmistrzem

0 0

wierzę w to , zaufajcie mu i głosujcie na niego- proszę

21:23, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~zawiedziona~zawiedziona

0 0

a cóż miałby zrobić dla mnie?? nie czekam na to.Straciły bardzo wiele, ale Krzeszowice jako miasto.
Ten facet zna się na rzeczy i wreszcie zaczeło by żyć to nasze miasto!!

17:30, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Malita~Malita

0 0

Ja osobiście widze i znam Janusza Żbika , ale jednak nie glosowalam na niego . Przecież nic takiego Ci nie zrobi zawiedziona.

16:58, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~zawiedziona~zawiedziona

0 0

Ja i tak uważam, że Krzeszowice straciły bardzo wiele, nie wybierając Janusza Zbika. Ten człowiek zna się na wszystkim.Był naprawdę szansą dla Krzeszowic.
Niepowetowana STRATA!!!!!!

16:48, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Rychu Mocny itd~Rychu Mocny itd

0 0

Debata to jest rzecz na miejscu.Nie sądzę jednak, żeby Przełom ją mógł zainicjować. Chociaż kto wie...
Nam maluczkim wydaje się, że wiemy tak wiele o możliwościach burmistrza, o pracy rady itd. Inaczej wygląda to od środka = mam związane rączki.
Ale debata jest POTRZEBNA! Po to, aby kandydaci zorientowali się, w jakim temacie jest największe ciśnienie, co trzeba załatwić najpierw ze spraw bieżących, bo w końcu z tego będą rozliczani a nie z jakichśtam głupich kiełbasopodobnych obietnic wyborczych.

14:56, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Krzysztof~Krzysztof

0 0

Szanowna redakcjo proponuje zorganizować w KOK-u debatę kandytatów na burmistsza, prowadzoną przez waszego redaktora (bezstronny). Wszystkim którzy tu piszą proponuje zadawać pytania do obu panów. W ten sposób każdy z nas łatwiej przekona się do kandydata, lub przekona się do jednego z nich.

13:08, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~berka~berka

0 0

Nic nie zrobiła i znowu jest w radzie

13:08, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~setko~setko

0 0

a co sądzicie o Lasoniowej znów wielka radna powiatowa

13:05, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~KOTEK~KOTEK

0 0

Nie...jeszcze druga w Tenczynku czyba numer 14...mówili...wszystkim....byłam tam dość długo i było ze mną wiwle osób i kilka razy słyszałam

12:21, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~berka~berka

0 0

w Miękini natomiast komisja każdego z wyborców informowała o skreśleniu Jagiełły z burmistrza i radnego powiatowego to się chwali, chyba tylko jako jedna

11:22, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Krajan~Krajan

0 0

Tak czytam te wasze bazgroły aż mi sie nie chce wierzyć abyście zamieszkiwali Krzeszowice lub okolice, wprawdzie okulistów nie brakuje.
Jak można patrzeć na byłego Burmistrza że pod nosem (pod pałacem gdzie urzęduje)na mostku nie da się przejść już nie mówiąc o przejeżdzie samochodem taki tam bajzel.
Strona internetowa gminy przeciesz dzieciaki w szkole by zrobiły lepszą, adresy telefonów mocno nieaktualne próbując dzwonić na niektóre do siedziby urzędasów to nie pasują te numery.
Dworzec PKS dla kogo on jest, już nie mieli paru groszy żeby połączyć z drogą do stacji PKP przeciesz Busy tam jeżdżą to zrobili zakaz ruchu ale dla kogo.
Sygnalizacja tak durnej sygnalizacjii to jesze nie widziałem nie dość że długo się czeka to sie zatruwa środowisko.
To na tyle może te wypociny przeczytają kandydaci na Burmistrza i NOWI RADNI bo za 4 lata to dopiero będzie co pisać.

Do dzieła wybrańcy szerokich 4-lat pracy.

10:50, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Rychu Mocny Nowym, ~Rychu Mocny Nowym,

0 0

Ted, jesteś starszy? to może pamiętasz majówki socjalistyczne z bigosem woskowej garkuchni na stoku góry pałacowej? To była wyżera i pywko, a nie jakiśtam bigos u Gospodyń. Poza wszystkim - gra idzie o wielkie pieniądze, liczone w milionach złotych. Z góry wiadomo, że trudno będzie ustalić priorytety, co zrobić najpierw bo mnóstwo spraw pozostaje 'rozgrzebanych" i jakoś trzeba je zaokrąglić. Ale jeśli burmistrz będzie miał (może już ma?) swój plan i wizję - czym mają być Krzeszowice, to da sobie radę z Radą. Magazn Krzeszowicki - tutaj pełne poparcie! Niech się już szykuje ekipa zdolan przejąc to smętne lizusowksie pisemko. A może wśród internautów sa gotowi na współpracę? Lokalna gazeta (koszty śmiesznie małe) - to jedna z podstawowych spraw, które trzeba wyprostować już w pierwszych tygodniach urzędowania nowej władzy. I nie musi (nawet nie może, niestety...) to być tygodnik na miarę PRZEŁOMU, ale dobrze redagowane pismo z artykułami interwencyjnymi, nie tuba propagandowa PożalSięBoże Rady lecz miejsce, gdzie wszyscy chętni i KOMPETENTNI znajdą dlasiębie miejsce. na razie tyle.

08:53, 14.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do Rycha Mocnego~do Rycha Mocnego

0 0

Masz racje Urzad Pracy to przechowalnia dla rozkapryszoneych matron króla Jagiełły ale dobrze,że korona spadła. Magazyn Krzeszowicki to nie gminna gazeta tylko towarzystwa wzajemnej adoracji sami o sobie pisali i za nasze pieniadze sami wydawali - to dowod samouwielbienia a często i chamstwa ale miejmy nadzieję, że nowy burmistrz się tym zajmie.

21:39, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ted~ted

0 0

Knajpki z klimatem, jak słusznie zapisał Rychu, burmistrz nie załatwi, ale może załatwić w miasteczku klimat do powstania takiej knajpki, innymi słowy: może i powinien zadbać o przychylny klimat dla osób zamierzających zainwestować pieniądze w tego typu rozrywkę, a ten może być chociażby związany z niemnożeniem utrudnień proceduralnych (W czasach Jagiełły odległość od knajpy do najbliższej figurki Matki Boskiej mierzono linijką).
Przede wszystkim jednak chodzi – choć niektórym może to głupio w uszach zabrzmi – o uczucie dla miasteczka. Krzeszowice trzeba kochać i rozumieć. Nowy burmistrz nie może być taki, jaki był Jagiełło – zimnym grabarzem, okazującym upartą obojętność wobec wszystkiego, co postępowe, lekceważącym możliwości internetu, mającym gdzieś entuzjazm ludzi młodych i rozsądnych, nie może sprowadzać życia społeczno-kulturalnego miasta do dorocznych dożynek i przeglądów kapel wiejskich, nie może tłumaczyć całej zapaści i marazmu Krzeszowic jedynie tym, że nikt nie chce zainwestować w pałac. Moim zdaniem pora i czas najwyższy na burmistrza z miasta. W tym przypadku – na Bartla. Nie znam Pana Bartla, więc pozostaje mi mieć nadzieję, że gdy na niego zagłosuję – a zamierzam to zrobić – okaże się facetem zdolnym do działania na rzecz miasteczka i do żywienia uczuć wobec miasteczka – uczuć poważnych. Dość już mam buraków dbających o tynkowanie remiz, kanalizację w pipidówce i gorący bigos na sympozjach Koła Gospodyń Wiejskich, podczas gdy samo miasteczko marnieje, aż żal mi patrzeć, a im starszy jestem – żal wspominać.

21:12, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~L:~L:

0 0

To że komisje nie informowała to tylko możecie mieć pretensje do swoich kandydatów że takich członków do komisji wybrali to chyba byli sami bezmózgowcy bo ktoś rozumny czegoś takiego nie robi bo to nie ma sensu. A teraz szkolnicto może nareszcie zostanie choć cokolwiek zauważone i ktoś będzie miał również poysł na opanowanie anarchi w szkołach a nie tylko p. Roman oczywiście na mniejszą skalę- naszej gminy!!!

20:08, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Teraz juz tylko lep~Teraz juz tylko lep

0 0

PAnie i panowie y komitetów p.Bartla i p.Tekieli
Mieliscie zblokowane listy do gminy i umowe o wzajemnym wspieraniu w drugiej turze.
Nie róbcie jaj! Nie pozryjcie sie!!!
Najwazniejsze, że żbik przegrał. Gmina jest bezpieczna. Obydwaj kandydaci są dobrzy. Teraz to juz tylko kwestia sympatii.
Wykażcie kulturę!!!
Chcę cywilizowanych wyborów. Rada jest podzielona. PIS ma 4 radnych, komitet p.Bartla 2 ( takie mam informacje) .....musicie współpracować aby cos zmienić i to nie sami...razem z resztka GPSu.
Tu chodzi o gmine, o jej sprawne zarządzanie bo burmistrz bez zgody i wiekszosci w radzie nic nie zrobi. Nie wolno wam spartolić tej szansy.
Rozwagi!!!!!
Liczę ( jak chyba wszyscy) na was

18:41, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Do Olka~Do Olka

0 0

Chłopie Ty chyba mózg wysr... !!!! Jaki miałaby w tym interse jeden albo drugi ?! Wręcz przeciwnie chcieliby żeby na niego nie głosować, bo głosy oddane na jagiełłę są nieważne i jakby ludzie wiedzieli, to by głosowali na kogoś innego i może właśnie na nich!!!!
A to, że w lokalach nie informowali to w Krzeszowicach też w niektórych lokalach nie mówili... No ale co się dziwić jak przyzwyczajeni Ci z gminy (chociaż jeden zawsze jest w komisji wyborczej) do samowolki to czemu mieliby ślinę psuć !!???

17:20, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Olek~Olek

0 0

to prawda na Woli Filipowskiej nikt z komisji ani słówkiem nie pisnął że Jagiełło jest skreślony z listy nie żebym był za nim ale w obowiązku komisji było informować a tu nic ciekawe kto maczał w tym palce - czyzby Żbik a może???? Bartl

17:10, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~To ja~To ja

0 0

chciałam zauważyć że to nieprawda iż wszyscy informowali o tym że Jagiełło został skreślony na Woli Filipowskiej komisja nie informowała nas o tym fakcie

16:56, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ana~Ana

0 0

Ted i Rychu Mocny popieram Was na całej linii !!!
A do kogoś tam: nie nie byłam, a może Ty chciałbyś spróbować ?
Anatol ojj Ty to sądzisz chyba według siebie. Napewno byś tak zrobił jakbyś się do władzy dorwał, co?
BARTL na burmistrza !!!!!!

16:43, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Anatol~Anatol

0 0

jA mysle ze Bartl da na wszystkim w dupe po pierwsze bedzie chciał sie odrobic bo auto sprzedał na kampanie wiec bedzie chciał to odzyskac
oj biada nam w grajdole ze nie stac nas na powaznego kandydata coz za tym wybrac miedzy dzumą a cholerą

16:05, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Rychu Mocny~Rychu Mocny

0 0

- knajpki z klimatem burmistrz nie załatwi.
- koncerty z pompą; jest już jakiś zalązek kultury wyższej, hm... koncerty kameralne w KOSie.
Potrzebne jest miejsce, gdzie i młodzi i starsi będą mogli posłuchac muzyki. Miejsce do happeningów. Takim obiektem mogłabyć 9bez śmiechu, co młodsi0 muszla koncertowa z tzw. zapleczem. w całym sezonie wiosenno - jesienno - letnim oddana do dyspozycji Dysponenta od kultury, a już napewno dostępna dla wszystkich chętnych. Koszt takiego przedsięwzięcia niewielki, dobrze usytyuowana, żeby chronić uszy dewotów i dewotek. Mieszany repertuar i wszyscy się cieszą. miejsce na napuszone imprezy i rockową jazde.
- życie Grajdoł musi stworzyć sam. Tylko wędka, nie rybki.
- inwestorzy, hm,.. z tym kłopot. Tojeszcze jedna dziura która zostawia po sobie GPS - brak terenów. Jeszcze w 2006 co lepsze kąski poszły w ręce prywatne.Jest szansa, ale wymaga rzetelnego podejscia do sprawy. I konieczny Nasz Poseł (proszę sobie gęby nim nie wycierać, co niektórzy to czynią, a nie wiedzą nic o jego działalności)
- służba zdrowia? Na Balneologię idzie 16 mln. Moze byc naprawdę perełka.
- z urzędasów pierwsze do czyszczenia jest nibyróbstwo pt. Rej Urząd pracy. A potem obok kościoła. W tej kolejności.

A CO WIĘCEJ?

15:37, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kibic~Kibic

0 0

Do teda: Takie wnioski już były ale niestety na sesjach nie przeszły.Osobiście mówiłem burmistrzowi Jagielle o stronie internetowej jako o wizytówce gminy ale gość nie kumał tego, a MK jak chcieliśmy go tylko zawiesić zrobił się taki młyn że szkoda gadać,Rada już jest zobaczymy kto zostanie burmistrzem - niech to będzie lepszy, trzeba mu będzie pomagać i tyle.

15:00, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~:) Słońce~:) Słońce

0 0

wiem jedno bertl jest kompetentny -wszystkie babki z krzeszowic na niego głosowaly ,znam go i jest cool

14:19, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do ANY~do ANY

0 0

a to ty bylas z tym bartlem?

14:16, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~:) Słońce~:) Słońce

0 0

do teda - razem z Liburską najlepiej

14:13, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ted~ted

0 0

Ja bym chciał, żeby nowy burmistrz zatroszczył się o nową i cywilizowaną stronę internetową gminy, bo ta, która jest, jest żałosna. Chciałbym też, żeby albo zlikwidowano albo doszczętnie zreformowano pismo Magazyn Krzeszowicki, bo jest ono - pod każdym względem - na poziomie gazetki szkolnej. Chciałbym, żeby zadbano o park, oświetlono go, odnowiono sadzawki, zatroszczono się o coraz bardziej nikły drzewostan (bo pałacowi to już nikt i nic nie pomoże). Chciałbym jeszcze, żeby Liburski poleciał w komos.:-)

14:10, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Krzysztof~Krzysztof

0 0

Nasze miast potrzebuje dobrego gospodarza jakim z pewnością jest pan Bartl. Znam jego pracę i wiem że nie będzie musiał uczyć się pracy burmistrza. Potrafi zmotywować ludzi do pracy, zdobywać kasę z różnych źródeł i na pewno jest poza układów.
Popieram radość z upadku Jagiełły. co do informacji o jego skreśleniu to była i dość dużą czcionką lecz w ilości tzch wszystkich obwieszczeń mogła wielu osobom umknąć.

13:50, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~KA~KA

0 0

W tym naszy Grajdole brakuje duuuzo!!!!
-Normalnej knajpki z klimatem, gdzie każdy mógłby sobie bezpiecznie posiedzieć
-koncertów z pompą
-normalnych sklepow z ciuchami a nie tysiąc szmateksów
-jakiegos życia dla tego Grajdoła
-duzych inwestorów
-zrobienia coś z pałacem, bo serce boli
-lepszej służby zdrowia
-urzędasów dla nas a nie takich dla których my jesteśmy intruzami
I jeszcze wiele, wiele więcej !!!!

12:39, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Rychu Mocny~Rychu Mocny

0 0

Zapalczywości w tych waszych postach więcej niż u psa wiosną.
No to teraz przyjdzie się zmierzyć z nowym. Podaję tema (ktoś obserwuje ten portal) - CO CHCECIE ZMIENIĆ?
CZEGO WAM W Grajdole brakuje?
wypowiedzcie się, mamy przecież tęcholerną demokrację.

12:28, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Do anatola~Do anatola

0 0

No to jak chcesz kontynuacji nic nieroibienia Jagiełły to idź i głosuj na Tekili w II turze !!!!

09:38, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Do wieńki~Do wieńki

0 0

Jakie bzdury człowieku !!!! Bedzie II tura !!!! Czytaj a jak nie umiesz to niech Ci ktoś przeczyta !!!

09:37, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Anatol~Anatol

0 0

Ludzie opamietajcie sie Bartl do tej pory nie mial nic wspolnego z samorzadem i co teraz bedzie sie uczył za nasze pieniadze poprowadziu do ruiny zwłaszcza ze pewnie bedzie chciał sypnac kase dla oswiarty i wtedy rozsadzi budzet

09:22, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~wieńka~wieńka

0 0

ale wypisujecie bzdury czekajcie na końcowy wynik niech wygra najlepszy

09:14, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ana~Ana

0 0

Taaak te informacje o których piszesz były wywieszone na drzwiach wejściowych (w mojej komisji) a w taka pogodę jaka była wczoraj nikt nie myslał o tym by czytać na takim zimnie pisma o czcionce 12 lub mniejszej. A niestety u nas nikt nie informował o panu Jagielle (a byłam w lokalu ok 10 minut i nie słyszałam ani razu tego). Widać uwielbiali go i dlatego wybrali taka taktykę. ŻENADA !!!!

09:04, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~koala~koala

0 0

Byłem w Komisji...informacje były wywieszane(przynajmniej w nasze) w WIDOCZNYCH miejscach i informowaliśmy rzetelnie wyborców a mimo to i tak mieliśmy kilkanaście głosów na Jagiełłę ....LUDZIE NIE CZYTAJĄ I NIE SŁUCHAJĄ TYLKO "JEŻDŻĄ NA PAMIĘĆ" ot.co...

08:50, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ana~Ana

0 0

Do a: Myślisz człowieku, że Tekieli, który jest identyczny jak Jagiełło (w liście żalu do rodaków Jagiełło właśnie jego polecił) bedzie lepszy od Bartla??? Ja myślę, że Bartl może wiele ale to czas pokaże.... Ważne że era Jagiełły okrutnie nam panującego się skończyła AMEN !!!!

08:48, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ana~Ana

0 0

Wystarczyło żeby szanowne komisje przylepiły ogłoszenia, że jagiełło spłynął, nawet ręcznie napisane w miejscach gdzie można było spokojnie zagłosować, ale po co? Szkoda pracy zacnych leni !!!! W ten sposób na marne poszło masę głosów i musi być II tura między Bartlem i pożal się Boże Tekielim (zausznik Jagiełły).
Ale Bartl wygra i może w końcu nie będę wstydzić się, że jestem mieszkańcem Krzeszowic....

08:45, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~a~a

0 0

szkoda ze przegrał najlepszy kandydat Janusz Zbik tylko on pociagnołby krzeszowice w dobrym kierunku

08:38, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~maja~maja

0 0

Głosowałam w Krzeszowicach, w szkole przy ul. Szkolnej i nie było żadnej widocznej informacji o wykresleniu byłego burmistrza. Komisja też nie udzielała z własnej inicjatywy żadnych informacji.Dlatego nie dziwi mnie, że byli tacy wierni wyborcy, którzy do końca mieli nadzieję, że wykreślenie to tylko plotka. A swoją drogą - może wreszcie będziemy mieli burmistrza z MIASTA! i Krzeszowice dostaną swoją szansę - wierzę w to Panie Czesławie. Życzę sukcesu w drugiej turze.

08:29, 13.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~elfik~elfik

0 0

nie warto :-)

23:34, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ala~Ala

0 0

Panie Elfik, jakbyś mógł daj znać swój adres netowy. czytałam twoje wpisy i myślę, że warto by się poznać bliżej niż jest sieć.

23:25, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ala~Ala

0 0

Nooo, mogło tak być. Pany ze wsi zawsze piknie umioły żartować, ale ostatnio prokurator przerwał całkiem na poważnie jednemu Panu ze wsi tenczynek tę zabawe. I wtedy ten pan, który był burmistrzem, wysłał każdemu list, gdzie było napisane, żeby sobie nie przeszkadzać, ale bawić się dalej i że ogólnie nic się nie stało, to znaczy co prawda ma on sprawę karną jak złodziej zwykły i rezygnuje uczciwie, ale ta rezygnacja jego wynika jednak z posiadania wrogów, bo każdemu przecież może się skończyć wiara w straż pożarną czy wiejskie baby, a on miał już ilość wrogów policzoną i na słupkach się poślizgnął tylko dlatego, gdyż omszałe były i źle stały.

22:58, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~STEFAN~STEFAN

0 0

W krzeszowicach prowadzi zdecydowanie Bartl, zebrał ok 50% głosów. Może ktoś wie jak jest w terenie?

22:53, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ala~Ala

0 0

To chyba nie wiedziałeś, że Jagiełło pod urzędem miasta miał tajny gabinet, gdzie wszczepiał starym babom ruskie radia marki Vega zamiast mózgów i stąd się wzięły wszystkie głosy na niego. Bo Jagiełło jako burmistrz był daremny, ale jako chirurg-geriatra to wyprzedził epokę, ino się na słupku potknął i wypadła mu słoma z butów, a jak to się inaczy mówi w tenczynku, wypadły mu narzędzia chirurgiczne.

22:22, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~elfik~elfik

0 0

A swoją drogą, determinacja wsi godna jest podziwu. :-)

21:52, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~elfik~elfik

0 0

Boże głupich, zachowaj ich w remizach i Kołach Gospodyń Wiejskich!

21:46, 12.11.2006
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%