Jest trzech, a nie czterech kandydatów: Antoni Gut, Jacek Latko, Andrzej Olszowski ? Który z nich zostanie burmistrzem Libiąża?
Jest trzech, a nie czterech kandydatów: Antoni Gut, Jacek Latko, Andrzej Olszowski ? Który z nich zostanie burmistrzem Libiąża?
Ponad 1500 podpisów z poparciem mieszkańców gminny złożyły do komisji wyborczej w Libiążu cztery osoby. Po ich zweryfikowaniu okazało się, że kandydat Aleksander Wierzba z Żarek, startujący z Komitetu Wyborczego Wyborców Praworządna i Uczciwa Gmina Libiąż, nie weźmie jednak udziału w wyborach.
- Pan Wierzba przyniósł do nas 1525 podpisów. 40 było nieważnych, więc zabrakło dokładnie 15, by móc wystartować w wyborach - mówi Tadeusz Bogacz, zastępca przewodniczącego komisji wyborczej w Libiążu.
- Nie udało się, szkoda. Wymóg zebrania 1500 podpisów to zdecydowanie za dużo, jak na taką małą gminę jak Libiąż. Nie zamierzam się jednak odwoływać - komentuje Aleksander Wierzba.
14 stycznia trzech konkurentów o fotel burmistrza rozpocznie oficjalną kampanię wyborczą. O tym, który z nich zasiądzie w burmistrzowskim fotelu, dowiemy się najwcześniej 27 stycznia, jeśli nie będzie drugiej tury wyborów.
(MB)
Zadajcie pytania kandydatom
W przedwyborczą środę, 23 stycznia, planujemy przybliżyć czytelnikom "Przełomu" kandydatów na burmistrza Libiąża startujących w wyborach uzupełniających. W specjalnej ankiecie zapytamy o przyszłość gminy pod ich kierownictwem. Wasze pytania pomogą nam w jej opracowaniu. Prosimy zatem o ich zadawanie w panelu komentarze.
Redakcja

20.04.2026
OSŁONY okienne na wymiar, Tel. 731-496-146.

18.04.2026
OFERUJĘ budowę indywidualnie dostosowanych domków ...

25.03.2026
MALOWANIE, gładź bezpyłowa, regipsy, panele podłog...
“Przełom” to moje ukochane dziecko
odloty molendowej..... nie dość, że komentujesz sama swoje artykuły to jeszcze przeprowadzasz wywiady sama ze sobą, przecież remsak nie jest w stanie zadać samodzielnie żadnego pytania. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
bążur
10:35, 2026-05-21
Nocne oczekiwanie na diagnostykę
umieralnią w chrzanowie siedlisku komuchów i POwskich *%#)!& kieruje funkcjonariusz Baranowski oraz Gęba sędzia piłkarski. obaj reprezentują nurt głębokiego zidiocenia PO
bążur
10:31, 2026-05-21
Mieszkańcy dostali ostrzeżenie. Chodzi o próby włamań d
Ciekawe jakby się tak ktoś włamał i zastał osobę w środku. Przecież można zawału dostać na widok włamywacza. Co z tego, że ktoś zachowa ostrożność będąc w zamkniętym mieszkaniu jak nic nie zrobi gdy się ktoś włamie. Może wyjściem byłaby kamerka nad drzwiami. Mogłaby odstraszyć delikwenta, a poza tym w razie czego nagrać. Chyba innej opcji by się zabezpieczyć nie ma.
Janka
10:22, 2026-05-21
Komu burmistrz Alwerni umorzyła podatek za ubiegły rok
rolnikom to nigdy nie dogodzi a to za cieplo i susza a to za zimno i omrozi a to za mokro i zgnije i tylko doplaty odszkodowania i umazania podatku
@hotin
09:59, 2026-05-21
0 0
Jesli Pan L. wygra wybory pierwszym vice zostanie Pani Siuda. W koncu kibicuje temu kandydatowi, jak kiedys sama powiedziała. Będzie nadal "muzą" oświaty. Co do drugiego vice - chętnych nie brakuje.
0 0
Powszechnie wiadomo, że stanowiska urzędnicze mimo politycznych zmian są ciekawą propozycją na zawodową stabilizację.Przy obecnej władzy w libiążu konkursy nie cieszą sie wielka popularnoscią.Przypadek?
0 0
A co sądzisz że w urzędzie sa słabo wykształceni ?? Na każde stanowisko są konkursy i odpowiednie wymogi ... tylko żeby młodych zachecic to jest coś takiego w Polsce jak waluta przetargowa złoty ... a powszechnie wiadomo że urzednicze stanowiska nie są najwyżej opłacanymi i konkurować z prywatnym sektorem nie mogą.
0 0
Dlaczego nie umiecie zachęcić młodych dobrze wykształconyh ludzi do robienia kariery w służbie publicznej? Najłatwiej z pogardą powiedzieć idżcie do firmy prywatnej albo wyjazd za granicę.
0 0
Za 35 tysiecy to napewno wybudujesz boisko ...powodzenia życzę. Jakby nie było to choinka jest inwestycja na następne lata a nie jednokrotnego użytku. Jasne można pomagać biednym budować chodniki itp ale na wszystko są pieniądze przeznaczone w budżecie ...jakbyśmy na to tak patrzyli to nigdy nie wybudujemy nic ...bo będzie można dać na coś innego...Czepiacie sie parków a ilość ludzi tam przebywających i spacerujących pokazuje że są potrzebne również i takie iwestycje. Co do wykształconych ludzi w Libiążu to jest ich pełno jak wszędzie a czy od razu muszą pracować w urzędzie tym bardziej że napewno lepiej opłacani są w firmach prywatnych.
0 0
Do Pana Latko: Chinka na Placu Slonecznym kosztowala 35 tysiecy! Niech Pan sie zastanowi co mozna bylo zrobic z tymi pieniedzmi, kupujac tansze drzewko. Moze pomoc biednym ludziom przed swietami? Wybudowac boisko, albo nowy chodnik? Kiedy wladze przestana udawac, ze mozemy wydawac tysiace zlotych na pomniki? Kiedy wreszcie budżet gminy będzie na plusie i przestanie byc poglebiane ogromne zadluzenie?
0 0
Jak ma Pan rządzić tak jak Pan rządził w Klubie sportowym to ja dziękuję!.Pytanie: Dlaczego Pan zrezygnował z v-ce prezesa KS Janina przed ostatnimi wyborami?
0 0
Jak ma się stanowisko to "Hulaj dusza piekła nie ma"..Przykazania w kąt,a wybory:"Jak trwoga to do Boga" i nawet w parafialnej gazetce znajdzie się miejsce i poparcie Kościoła.Obrzydliwa obłuda w dwie strony
0 0
a ja mysle ze najlepiej wyeliminowac guta i olszowskiego i nadal zyc w krainie dobrobytu i szczesliwosci pod swatlym przewodem prasy
0 0
Widzisz przyjacielu w gminie Libiąz jest wielu dobrze wykształconych ludzi, ale władza ich nie dostrzega.dlatego obecna ekipa powinna odejśc. Myślę, że niedoceniasz ludzi w naszej gminie.Tylko zmiana daje szansę wyjścia poza utarte schematy.
0 0
A podono jestesmy za separacja kosciola od polityki i wladzy. Szczerze powiedziawszy nigdy nie widzialem wywiadu z p. Olszowskim w prafianinie Przemienienia Pańskiego.. Widzialem natomiast p. Latko w gazenia sw Barbary. I byla to ewidetnie reklama wyborcza. Nikt mi nie wmowi ze jest to "normalny" element kamanii. Wiele jest takich zagrywek zatem prosze przystopowac. Bo z mojej strony moge "wyciagnac", "wytknac" ogromna ilosc nienaturalnych, niemoralnych, nagannych zachowan.. Dajmy sobie spokoj i pytajmy merytorycznie. O konkrety, o doswiadczenie, o "samodzielnosc" kandydatow.. To sa wazne sprawy tak naprawde. A co do proboszcza.. Nie jest zbyt sympatyczny (wrecz opryskliwy :P) ale potrafi tak zadbac o sprawy organizacyjne parafii ze zajmujemy jedno z czolowych miejsc w krakowskiej diecezji :) na takie elementy nalezy zwracac uwage. That's all
0 0
Informacje z gazetek parafialnych są sprawdzone. Moja babcia przyniosła z kościoła św Barbary gazetkę parafialną. Możecie to sprawdzić, to jest żenujące.Olszowski nie promuje się przez kościół, a Latko tak.
0 0
Pan Latko promuje sie w gazetce parafialnej parafii sw. Barbary. Czyzby zabraklo mu pieniedzy na wlasna gazetke? A moze tak nisko ceni swoich wyborcow? A Pana Olszowskiego nigdy w gazetkach parafialnych nie widzialem. I przynajmniej promuje sie za wlasne pieniadze, a nie za pieniadze ksiezy, parafian i mieszkancow gminy (w kurierze libiaskim).
0 0
Ad. postu: ~Do M.R.: (13.1.2008, 19:05:47):
Sprzątaczka nie ma wyższego wykształcenia - v-ce można być tylko z wyższym. Oczywiście pewien nie jetem, że tak się stanie ale myślę, że to byłoby prawdopodobne - w Libiążu nie ma wielu ludzi odpowiednich na to stanowisko - bynajmniej nie wynika to z faktu, że tak mało ludzi z wyższym wykształceniem. Problem w tym, że nikt z prawdziwym wyższym wykształceniem i młody nie zajmuje się gminnymi sprawami bo mu się to nie opłaca a najczęściej taki człowiek wyjeżdża z Libiąża. Taki jest urok małej gminy, więc zapewne będzie trzeba celować w starych i już znanych. Najlepiej gdyby wszyscy wyłożyli karty na wierzch przed wyborami...
0 0
Panowie ale to normalny element kampani plakaty ulotki itp.....zarówno pan Olszowski bywa w gazetce parafialnej ze wzgledu na Swoja role w parafi jak i mówicie ze pan Latko choc osobiscie nie widziałem może w innej parafi....a tak swoja drogą też jestem ciekaw zastępców ....typuje nawet proboszcza jednej z parafi na zastepce;) pozdrawiem powodzenia
0 0
Proponuję aby dyskusja toczyła się wokół problemów gminny i perspektyw na przyszłość.Ostatnie dziesięć lat Burmistrzem był pan Arkit i dzisiaj mamy stan gminy po jego zakończonej kadencji.Kontynuatorem ma być pan Latko i to moim zdaniem powinno podlegać ocenie.Obecnie Libiąż ma swojego posła, który ma poparcie i wszyscy na niego liczymy.Kogo interesują jakieś stare historie?
0 0
niewiarygodne ,że Kościół w Libiążu promuje kandydata Jacka Latko , czy zapomnieli Dekalog?
0 0
Za czasów Poznańskiego Arkit był w-ce burmistrzem! Dokąd się jeszcze będziecie wracać w czasie? Może będziecie szukać kim byli pradziadkowie??
0 0
Jeżeli Olszowskiego popiera sprzątaczka w urzędzie, czy to też oznacza, że otrzyma stanowisko?
Nie możecie nic znaleźć na Olszowskiego i rozsiewacie głupie plotki.
0 0
Z tego co mi wiadomo Pan Antoni Gut nigdy nie był karany, bo w przeciwnym wypadku nie mógłby ubiegać się o stanowisko Burmistrza, ani piastować funkcji Dyrektora Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Chrzanowie. W demokratycznym państwie prawa, każdy obywatel może dochodzić swoich praw na drodze sądowej, a Gut nie przegrał żadnej sprawy dotyczącej poprzednich wyborów. Formułując treść postu zastanów się co piszesz, ponieważ pomówienie jest rzeczą karalną.
0 0
Czy prasa podchodzi obiektywnie do wyborów?
Dlaczego opinia publiczna nie jest informowana o wielkim zadłużeniu gminy? Umieszczenie w grudniowym numerze Kuriera aż 4 zdjęć Jacka Latko, który ubiega się o fotel burmistrza może sugerować, że „dziennikarze” Kuriera są dyspozycyjni, albo, że została wywarta na nich presja polityczna.
Panu Latko mało było promocji w Kurierze, do promocji swojej osoby wykorzystał także parafialną gazetkę!!!
0 0
No... i wtedy wlasnie bylo czysto w Libiążu, a nie to co teraz.. No i drogi przynajmniej odsniezali a teraz jak sypnie to.. Aaaa.. szkoda gadac
0 0
Pan Andrzej Olszowski za czasów Kazimierza Poznańskiego był wiceprzewodniczącym rady Miejskiej oraz dyrektorem zakładu komunalnego.
0 0
Jeszcze słowo chciałbym dodać: popieram pytanie o skład v-ce burmistrzów do każdego z kandydatów, bo to ważna sprawa.
0 0
Nawiązując do prośby "popierającego cara" dot. przytoczenia informacji o pacy Posła Arkita, wydaje mi się, że kandydat Andrzej Olszowski jest popierany przez byłego posła Kazimierza Poznańskiego. Jak sobie przypominam jego posłowanie miało także wątki prokuratorskie (to odnośnie przestrzegania dekalogu podnoszonego przez "wyborcę"). Po sprawiedliwości możnaby przytoczyć sprawozdanie z pracy i tego posła bo mam wrażenie, że jeśli p. Andrzej Olszowski zostanie burmistrzem, to w-ce będzie pan Kazimierz Poznański. Może taka informacja będzie nawet ważniejsza niż wynik prac posła Arkita, chociaż jestem oczywiście za przytoczeniem wyników obu panów. Ponieważ kadencja posła Arkita trwa relatywnie niedługo w stosunku do tego jaki czas trwała kad. posła Poznańskiego jestem za przytoczeniem statystyk w kontekście miesięcznym np. ilość interpelacji / m-c lub porównania analogicznych okresów ich pracy.
0 0
Jak wynika z pańskich wypowiedzi jest Pan zaangażowany w konflikt pomiędzy Panami Paznańskim i Arkitem. Niech oni załatwiają swoje sprawy między sobą.Panu życzę zdrowia i prawdziwej dyskusji o problemach gminy.
0 0
Pytanie do kandydata Andrzeja Olszowskiego:
powszechnie wiadomo,ze popiera pana byly burmistrz Kazimierz Poznanski.Jak pan ocenia jego prace jako burmistrza Libiaza i jako posla?
0 0
Zastanów się co piszesz i nie denerwuj się,bo Dekalog kształtuje charakter,postawy,moralność,etykę itd.Dlatego ważny jest stosunek kandydatów do przykazań: 6,7,8,9,10.Wizjonerstwo mnie nie interesuje
0 0
A co Cie interesuje jak kto stosuje sie do Dekalogu sprawa wiary to jest indywidualna sprawa każdego człowieka i nie każdy musi sie afiszowac z tym .....kto jak rządzi i jakie ma wizje na istnienie miasta to podstawa a nie wiara...co ty proboszcz jesteś że ich chcesz spowiadac!!
0 0
Proszę zapytać kandydata p. Latkę,aby odpowiedział precyzyjnie co chce powiedzieć mówiąc o kontynuacji,a co, że jest czas na zmiany.Analizyjąc ulotkę uważam ,że napisał byle jak myśląc,że jeśli ktoś przeczyta początek to zapomni dochodząc do końca.
0 0
Proszę o odpowiedż Panią A.Molendę,czy Redakcja "Przełomu" zapozna Wyborców z "pracą P.Arkita" o czym pisano wyżej.Chcemy wiedzieć jak przykłada się do pracy Poseł popierający P.Latkę.Jest to waszym obowiązkiem.Przypominam,że nie każdy mieszkaniec ma internet.Proszę przedstawić to w wydaniu papierowym, przed wyborami- w dniach 16.01.2008r. lub 23.01.2008r.Pozdrawiam
0 0
Jak pracuje Arkit i inni posłowie zobacz na www.sejm.gov.pl
0 0
wszystkiego dobrego zdrowia kandydatom zyczy kibic janiny
0 0
Masto Libiaz i mieszkancy -podatnicy potrzebuja wprowadzenia nowego prawa miasta gdzie w waznych sprawach ekonomiczno-gospodarczych i prawnych miasta decyzje bedzie podejmowal podatnik-mieszkancy w referendum poniewaz musimy wyrowadzic Libiaz z dlugow a zaprowadzic rozwoj gospodarczy dajacy mozliwosc otwarcia nowych zakladow pracy i wprowadzenia na stale mozliwosci organizowania wystaw miedzynarodowych w dziale nowoczesnej technologii i budownictwa ,oferty inwestycji zakladow pracy i zmiane profilu zatrudnienia z miasta zjednym zakladem pracy na miasto z wieloma zakladami pracy ,potrzebne jest oczywiscie LOGO MIASTA LIBIAZ I ODPWIEDNIE PROGRAMY MIASTA UMOZLIWIAJACE DUZA AKTYWNOSC GOSPODARCZA powodzenia zycze mieszkaniec Libiaza Jerzy D.
0 0
Proszę redakcję "Przełomu",aby zapoznał elektorat wszystkich trzech kandydatów przed wyborami jak wygląda praca Pana Posła T.Arkita popierającego P.Latkę. Interesuje mnie: absencja Posła,w ilu głosowaniach brał udział,jak głosował,czy głosował już w sprawach małopolski.Jak tak,to jak głosowali inni posłowie z tego rejonu,jakie skierował interpelacje i zapytania.
0 0
Pytanie do kandydatów - Guta,Latki,Olszowskiego:Jaki mają Panowie stosunek do Dekalogu,a szczególnie do przykazań: 6,7,8,9,10 i jak stosują się do nich w życiu? Przestrzeganie przykazań świadczy jakim się jest naprawdę człowiekiem
0 0
Panie kandydacie Latko Kiedy dzieci szkolne zagrają w piłkę na boisku szkolnym? Trzy lata boisko zamknięte i nic się nie robi.
0 0
Do pana Latki.Dlaczego mimo remontu schodów do urzędu miejskiego nie dostosowano wejścia dla osób niepełnosprawnych? Do wszystkich kandydatów co zamierzą uczynić dla osób niepełnosprawnych.
0 0
Gdyby szanowni uczestnicy dyskusji zadawali więcej pytań kandydatom lub zgłaszali problemy do rozwiazania, wówczas moglibyśmy stwierdzić, ze wszyscy są zaimteresowani rozwojem naszej gminy. Jak dotychczas trudno w tym ferworze zaklinania się, że mój kandydat (a może to piszą sami kandydaci o sobie) jest najlepszy, znależć coś sensownego. Pytanie do wszystkich kandydatów: wymieńcie trzy konkretne propozycje waszych działań, według Was najważniejszych. Błagam tylko, aby to nie było w stylu: poprawię bezpieczeństwo, poprawię edukację...itp!!! dlatego piszę "KONKRETNIE" Ciekaw jestem, który z kandydatów rozumie to słowo.
0 0
Tak czytam wasze opinie i się zastanawiam czy niektórym z was płacą za anty kampanie czy co ??
Chcielibyście żeby ja w piosence Golców ze ścierwiska zrobić San Francisko....a to jest nie realne bo Libiąż nie jest nawet miastem powiatowym .....tylko zwykła pipudówą w województwie Małopolski.....więc nie wymagajcie że będa tu inwastować wielcy tego świata i budowac fabryki na miare kopalni....trzeba sie cieszyc z tego co sie ma (Kopalnia) i w miare możliwości przyciągać małych przedsiębiorców ( np Intermarshe) a nie wymagać niestworzonych rzeczy patrzcie na to realnie a nie z fantazja która niektórych ponosi....To że trzeba dojeżdzać do Krakowa za dobrze płatną pracą to już żaden problem i bariera na całym świecie ludzie jeżdza po 2 3 godziny do pracy a u na chcielibyśmy w papciach chodzi i przy tym dobrze jeszcze zarabiac....Tak więc nieróbcie tu kampani za ani anty ....każdy z nas ma swojego kandydata i w ciagu paru dni zdania raczej nie zmieni ....a o przyszłosci dajmy sie wypowiedziec zainteresowanym a nie bądzmy tacy dobrzy i za nich zabierajmy glos....Pozdrawiam i życze powodzenia kandydatą.
0 0
Szanowni współmieszkańcy Libiąża, nie róbmy ze stanowiska kadencyjnego, stanowisko dożywotnie lub nie daj Boże dziedziczne. To nic, że nie ma ustawy o ograniczonej kadencyjności burmistrzów, wójtów itd., sami wybierzmy nowego burmistrza, który swym świeżym spojrzeniem zobaczy w Libiążu nie tylko miejsca na pomniki ale przede wszystkim miejsce na realizację wartościowych projektów (niektóre mają aprobatę społeczną), a nie mogących ujrzeć światła dziennego tylko dlatego, że wywodzą się spoza określonego kręgu politycznego. Zmieńmy to. Libiąż stać na lepszego Burmistrza niż obecny p.o..Dla mnie młodego libiążanina (i wielu innych młodych) nic nie zrobił dotychczas, choć czasu miał sporo i z pewnością nic nie zrobi bo jast po prostu za słaby. Natomiast używanie (wykorzystywanie) instytucji podległych urzędowi do celów kampanii wyborczej jest żenujące i świadczy o braku argumentów, które by swoją jakością potrafiły przemówić do mieszkańców. Ja i moi rówieśnicy obserwujemy w niektórych dziedzinach zastój, co za tym idzie dla nas jest brak perspektyw
i pozostaje albo Kraków, albo Anglia lub Irlandia.
Obsertwujemy natomiast wiele szumu medialnego nie mającego nic wspólnego z rzeczywistością, a obliczonego tylko na kreowanie własnej osoby.
0 0
A macie możliwość sprawdzenia IP komputerów z których wysyłane były głosy, mogłoby być zabawnie podejrzewam...
0 0
Do ~czytelnik Po zakończeniu sondy podamy liczbę głosów oddanych na poszczególnych kandydatów.
Pozdrawiam.
0 0
Pytanie do kandydata na burmistrza Jacka Latko:
Jakie projekty zamierza Pan zgłosić do funduszy unijnych jeśli zostanie Pan wybrany burmistrzem? czy sytuacja finansowa gminy pozwoli na ich sfinansowanie? (chodzi o wkład własny)?
0 0
Pytanie do kandydata na burmistrza Antoniego Guta:
Słynie Pan ztego, że ciągle Pan procesuje się z wieloma osobami. Należy się obawiać, że gdyby Pan został burmistrzem to pewnie spora część mieszkańców, którzy się z Panem nie zgodzą w wielu sprawach, zostałoby pozwanych do sądu. Tak swoją drogą, czy może Pan odpowiedzieć, dlaczego nie wykonał Pan i Pańskii Komitet Wyborczy, prawomocnego postanowienia sądu, nakazującego sprostowanie nieprawdziwych informacji zamieszczonych w Pańskiej ulotce? Dlaczego zachowuje się Pan niehonorowo nie dokonując nakazanej wpłaty przez postanowienie sądu na rzecz Fundacji Brata Alberta. Ile spraw wniósł Pan do sądu i ile z nich Pan przegrał lub zostało umorzonych? Czy podatnicy muszą pokrywać Pańską nadaktywność sądową ze swoich podatków?
0 0
Do Jana Marii Kobity: nie interesuje mnie kto wygra te wybory.
Nie pisz o kimś, że jest pachołkiem innego kandydata, bo możesz przeczytać pod swoim adresem inne, gorsze inwektywy. Tylko czy to do czegoś prowadzi?
To prawda, że nie tylko urzędnicy wstają wcześnie rano ale nie sądzę by osoby przygotowujące się do pracy lub dzieci do szkoły w przerwie pomiędzy zrobieniem dziecku kanapek a włożeniem koszuli pędziły do komputera by wielokrotnie zagłosować na sondę Przełomu.(wzrost notowań p.o. burmistrza o 14 procent w godz. 7.15-9.40 jak zauważył Nickczemnik. Nie wspomnę o tych którzy w tych godzinach są już w pracy, większość z nich nie ma dostępu do internetu. Fakt, że nie wyobrażasz sobie pracy która nie jest wykonywana przy komputerze wiele wyjaśnia :) :)
Na koniec prośba do Redakcji Przełomu: czy można podać liczbę głosów oddanych na poszczególnych kandydatów? Jeżeli liczba głosów w sondzie nie będzie wyrażać się w tysiącach to zwracam honor.
0 0
Pytanie do kandydata na burmistrza p. Andrzeja Olszowskiego:
1. dlaczego wyraża Pan zdziwienie wysokością zadłużenia, jeżeli w poprzedniej kadencji głosował Pan za projektem budżetu w kolejnych latach, również pozytywnie opiniował Pan te projekty jako członek Komisji d/s Planowania i Budzetu? o ile się orientuję, w budżecie zawsze podana jest kwota zaciąganych kredytów i prognoza spłaty.
2. Jakich inwestycji wykonanych z kredytu w poprzednich latach wedłu Pana nie powinno sie wykonać, jeśli obecnie uważa Pan, że zadłużenie powinno być mniejsze?
0 0
wielkie poparcie dla Jana Marii Kobity :)
0 0
Nie tylko urzędnicy wstają wczesnie rano i mają możliwość głosowania. Prawie każdy ma teraz dostęp do neta więc nie ośmieszajcie się. Poza tym, sądząc po rozkręconej powyżej komentarzowej kampanii Olszowskiego i Guta, to właśnie pachołki tych kandydatów nakręcają się nawzajem i sondę też. A złość na niemożność wyprowadzenia swojego kandydata na pierwsze miejsce w sondzie doprowadza ich do szału, jak widać w komentarzach. Widocznie ludzie mają innych faworytów niż Wy.
0 0
No przecież o to tutaj chodzi! To typowy zabieg socjotechniczny polegający na oddziaływaniu wynikiem na wyborców. Inteligencja się na to nie nabiera, niestety takowej w "mieście usmiechu" bardzo mało. Więc wybory jak zwykle wygrają plakaty, a nie względy merytoryczne.
0 0
Przecież to jest chore!.Proponuję posłać cały urząd na kurs asertywności- za swoje pieniądze. Strach się bać.
0 0
Pan Latko wydał chyba całą burmistrzowską pensję bo już dzisiaj jest mnóstwo plakatów w autobusach,witrynach sklepowych,banery,życzenia świąteczne na monitorach autobusowych a kiedy bedzie list z programem?
0 0
do oświeconego: pamiętam jak był w Krakowskiej plebiscyt na człowieka roku to ludzie z Urzędu wykupili cały nakład Gazety w Libiążu żeby oddać głos na Arkita.Więc znamy te metody.
0 0
Do Nickczemnika i Mateusza: nie takie cuda marketingowe miały miejsce w urzędzie jak tylko wielokrotne głosowanie w sondzie. Przecież gmina musi odpowiednio prezentować się na zewnątrz i mieć "dobrą prasę"... ;)
0 0
Racja, tylko po co takie sondy, jeżeli jeden "wyborca" może zagłosować tysiąc razy, i dlaczego "Kto zostanie burmistrzem..." a nie "Na kogo oddasz swój głos w wyborach", chyba własnie po to żeby spreparować wynik...
0 0
Antoni Gut i jego sztab wyborczy nie biega po urzędach i kawiarniach internetowych czy różnych znajomych aby głosowali w sondażu Przełomu. Za kotarą okaże się kogo mieszkańcy wybiorą.
0 0
do Nickczemnika: wynik sondażu rośnie p.o burmistrzowi bo przecie Urząd zaczyna pracę o 7-15.Preparowany wynik sondażu utwierdzi P. Latkę że wygra w cuglach i ta buta może zostać przez mieszkańców ukarana. Sondaże zgubiły nie jedną partię.
0 0
Czy Antek Gut nie ma szans,to zobaczymy.Nie zapominaj, że to mieszkańcy wybierają, a nie tylko Ty.Jeżeli takiej pewności nabrałeś przy tych sondażach Przełomu ,to Ci współczuję.
0 0
Dlaczego wynik pana Latki w sondzie przedwyborczej wzrósł dzisiaj od godz 7.15 do 9.40 prawie 14 procent, czyżby urzędnicy dostali przykaz głosować?..
0 0
Arkit ok.. Poszedl do sejmu wiec nalezy wybrac dobrego burmistrza. Uwazam ze pan Latko nie da rady gdyz nigdy nie byl na zadnym stanowisku kierowniczym. Zawsze jako "ten drugi". Nigdy sam nie podejmowal trudnych decyzji.
0 0
tylko arkit
0 0
Z tej trojki tylko Olszowski. Gut nie ma szans a nikt nie bedzie nam narzucal pana Latka w postaci pelniacego funkcje tymczasowego burmistrza...
0 0
Niestety to prawda.Prawdziwy! przełom myślę, że nastąpi w tym Libążu.I nie pomogą patrzące na mieszkańców oczy Ojca i Syna.
0 0
Popieram pytanie "filozofa". Jak to jest, ze zamiast przedsiebiorcom podac reke, bo to dzieki nim powstaja miejsca pracy, to podklada im sie noge w postaci podnoszenia podatku od lokali przeznaczonych pod dzialalnosc. Przeciez ten podatek jest wyzszy niz w Warszawie, co jest totalnym kuriozum. Swoja droga mam nadzieje, ze do Libiaza zawita NOWE. Reszte ekipy podziekujemy i Panu Gutowi tez, bo swojego podworka dopilnowac nie umie a nasze chce.
0 0
Moim zdaniem trzeba obalić mit o świetnie prosperującej gminie Libiąż. Jesteśmy zadłużeni po uszy a nikt o tym nie mówi tak jakby problem nie istniał. Poprzednia ekipa udowodniła swoim nieudolnym posunięciami że nie ma pojęcia o marketingu i biznesie. Uważam że burmistrzem powinien zostać Gut lub Olszowski. Kandydaci spoza układu.
0 0
wybory nowego lidera to duze wyzwanie dla calego miasta Libiaz,nowy lider powinien miec uzdolnienia aby sprostac zadaniom tej pozycji. Moim zdaniem Andrzej Olszowski przedstwia wartosci i uzdolnienia aby spolecznosc libiaska byla z niego zadowolona, ma serce ,,umysl, i poswiecenie sie wszelakim problem dla dobra tej miejscowosci ,tylko Andrzej
0 0
Zgadzam sie z Igorem. Wasz sondaż jest tendencyjny bo głosują przeważnie urzędnicy ze służbowych komputerów.
0 0
Myślę, że warto rozwalić istnejący układ bo nowy jest trudniej stworzyć. A. Gut burmistrzem!!
0 0
Każdy z kandydatów powinien przedstawić grono swoich najważniejszych współpracowników i kandydatów na zastępców. Wiedza na ten temat pozwoli wyborcom wyrobić sobie pogląd na temat zaplecza jakim dysponuje kandydat.
Innym zagadnieniem jest określenie priorytetów którymi będzie kierował się przyszły burmistrz. Przy czym mówienie wyłącznie o tym, że będzie kontynuacja priorytetów z czasów burmistrza Arkita jest miałkie i to bardzo. Może trochę więcej własnego wkładu intelektualnego??
Czy kandydaci mają konkretne sposoby na przyciągnięcie prywatnego kapitału do Libiąża?
W jaki sposób zamierzają poprawić bezpieczeństwo w libiąskich gimnazjach (w ciągu ostatnego roku kilkakrotnie pisał o tym Przełom). Warto otworzyć oczy i przyznać, że posiadanie narkotyków przez uczniów nie jest rzadkością a następnie coś z tym spróbować zrobić.
W jaki sposób będzie finansowana budowa centrum miasta, jeżeli środki na budowę nie zostaną pozyskane z funduszy europejskich?
0 0
Kiedy wreszcie rozpocznie się budowa Centrum Miasta?? O planach słyszymy juz od paru lat,wizualizacja na stronie miasta tez jest juz parę lat, a na miejscu inwestycji wciąż wyprowadza się psy!
0 0
Jakie do końca kadencj tj.2.5 lata będą realizowane inwestycje(określić tak jak w Chrzanowie mieszkańcy wiedzą w którym roku i co się będzie robić) chodniki i drogi też.
0 0
Jeśli by Pan wygrał , to od czego bym Pan zaczął?? Co jest priorytetem??
0 0
Jak odnoszą się kandydaci do wysokości podatku od lokalnych przedsiębiorców? Czy nie uważają panowie, że są zbyt wysokie?
0 0
Jak zapatrujecie sie na Libiąski sport zwłaszcza piłke nożna w Janinie czy zwiększycie dotacje i wspomożecie klub Alwernia Trzebini i Chrzanów maja IV lige tylko nie Libiąż!
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz