Śmiertelna ofiara wypadku w Woli Filipowskiej - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

Śmiertelna ofiara wypadku w Woli Filipowskiej

red 17:12, 21.02.2009
100 Śmiertelna ofiara wypadku w Woli Filipowskiej

WOLA FILIPOWSKA. 52-letnia mieszkanka Filipowic, ofiara wypadku, do którego doszło na drodze krajowej, zmarła w śmigłowcu podczas transportu do szpitala.

WOLA FILIPOWSKA. 52-letnia mieszkanka Filipowic, ofiara wypadku, do którego doszło na drodze krajowej, zmarła w śmigłowcu podczas transportu do szpitala. 

- Jadący od strony Trzebini samochodem marki Renault clio 21-letni libiążanin wyprzedzał inny pojazd w niedozwolonym miejscu . Podczas manewru stracił panowanie nad kierownicą i uderzył czołowo w jadącego z przeciwnego kierunku fiata 126 p. Po zderzeniu "maluch" wpadł do rowu, a na Renault clio najechał samochód ciężarowy z naczepą - relacjonuje aspirant Grzegorz Sokolnicki z Komendy Powiatowej Policji w Krakowie.

Na miejsce wypadku przyjechały dwa zastępy Państwowej Straży Pożarnej w Chrzanowie.
- Okazało się, że kierująca fiatem 126 p, 52-letnia mieszkanka Filipowic jest zakleszczona w samochodzie. Strażacy musieli użyć specjalistycznego sprzętu, by ją wyciągnąć - mówi ogniomistrz Piotr Pawelczyk z PSP w Chrzanowie.

W trakcie transportu śmigłowcem do krakowskiego szpitala MSWiA kobieta zmarła.

- Sprawca wypadku, młody libiążanin, trafił do szpitala, jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Kierowcy ciężarówki nic się nie stało. Obydwaj mężczyźni byli trzeźwi - informuje Grzegorz Sokolnicki.
(MK)

Aktualizacja 22.02.2009, 16:05

(red)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (100)

~Czejen~Czejen

0 0

Ja będę obiektywny. Kobieta miała malucha - pech, miała mniejszą ochronę. A żal mi jest obydwu, i umarłej kobiety i chłopaka który sobie spieprzył życie. Pozdrawiam

15:11, 26.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kab~kab

0 0

do safi- "Przełom" jest tygodnikiem a nie dziennikiem....

Swoją droga, przeanalizujcie swoje życie.... zwracam sie tu do kierowców. Jestem pewna, że każdy z Was przynajmniej raz w zyciu wyprzedził w miejscu niedozwolonym... ja też....

12:03, 26.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ku pamięci~Ku pamięci

0 0


Ktoś się śmiał i drwił,
Ktoś wylewał morze łez,
A teraz są tylko łzy i cierpienie.
To życie!
Tu jest potrzebna pokora.
Los bywa przewrotny.

11:39, 26.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~safi~safi

0 0

W.S.masz racje ale to są hieny tak jak redakcja tego wielomilionowego dziennika i nieprzestaną bełkotac

00:29, 26.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~baco~baco

0 0

widze że tutaj już większośc wydała wyrok,może tak zamiast anonimowo pójdziecie do jego rodziny i to powiecie macie tyle odwagi?niesądze a najlepsze w tym wszystkim jest to że mam znajomego na komendzie i oni w przeciwieństwie do was "sprawiedliwi"niesą przekonani że on jest sprawcą jestem bardzo ciekawy jeśli oby okaże się że np nikt tam niezawinił tylko niestety był to bardzo tragiczny wypadek losowy co powiecie?napewno większośc zachowa się jak tchórze i nieprzyznają się do błędu tylko będzie "no tak synuś burmistrza to zatuszowali"żal mi was ale pamiętajcie sprawiedliwośc wszystkich dosięgnie moi "sprawiedliwi"

00:27, 26.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~do wnerwionego~do wnerwionego

0 0

To ty jesteś beznadziejny i ty nie pisz głupot! Tak .najlepiej obwiń kobietę ,przecież nie żyje! ,a miała fiata. NIE KAŻDEMU SIĘ PRZELEWA!

21:23, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~!!~!!

0 0

nie obwiniajcie narazie nikogo!! nie wiadomo jak bylo czekajmy co na to policja, swiadkowie mowi ze ktos stamtad uciekl!! ale wy ludzie czytacie ten badziewny przełom tego szmatlawca i wiezycie wszytko co pisza a oni odrazy stawiaja go jako winnego!!!!!!!!

19:45, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~i~~~i~

0 0

piątek rano -tradycyjne ,,cześć gwiazda",popołudniu -,,do zobaczenia",nie przypuszczałam,że ostatnie,miałyśmy iść w góry...a zatem DO ZOBACZENIA...

19:19, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~W.S.~W.S.

0 0

Codziennie zdarzają się wypadki drogowe i nieszczęściem jest śmierć człowieka.Kodolencje dla rodziny zmarłej Pani oraz wyrazy ubolewania dla młodego człowieka i jego rodziny.Ale w takim dniu jak Popielec wykażcie odrobinę miłosierdzia i nie osądzajcie tak okrutnie chłopaka , który do końca życia będzie miał wyrzuty sumienia .Więc zakończcie tu rozdzierać szaty i przestańcie już komentować to nieszczęśliwe zdarzenie.

19:14, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Wnerwiony~Wnerwiony

0 0

Jak tak patrze na wasze wypowiedzi odnośnie strzelania w puszki, czy podważania tego czy kierowca był trzeźwy czy nie to mi się nóż w kieszeni otwiera :/ A niektórzy mogliby się nie wypowiadać i okazać troszkę szacunku. Ciekawe co by było gdyby ktoś z was był na miejscu tego chłopaka i za kilka miesięcy przeczytał te beznadziejne wypowiedzi...
A prawdopodobnie fiat nie jest też demonem bezpieczeństwa
Tak czy inaczej ogromna tragedia, proszę was tylko miejcie troszkę szacunku i nie gadajcie jakiś głupot

19:00, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~dfg~dfg

0 0

Dziw bierze, ze ten chlopaczek nie uslyszal jeszcze zarzutow. Ze niby sa rowni i rowniejsi ? Wcale bym sie nie zdziwil jakby tak bylo w tym przypadku, wszak nie kazdy jest synem burmistrza. Bogu niech dziekuje ze on przezyl. Jego koledze na motorze kilka miesiecy temu sie nie udalo.

18:30, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Pomyślny~Pomyślny

0 0

Niestety stało się, to straszna tragedia. Ale co ma do rzecz kim jest chłopak i czym się zajmuje. Najlepiej napisać, że brawura na drogach. Niestety przełom często troszeczkę podkręca fakty i w rezultacie robi się często przestępców z ludzi, którzy popełnili w swoim życiu błąd...
A internauci zobaczycie, że wersja wydarzeń zmieni się jeszcze wiele razy (*)

18:24, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~krakus~krakus

0 0

czegos nierozumiem dlaczego jeśli wyprzedzał cysterne wbił się pod nią?a po drugie dlaczego ta cysterna była zwrócona w strone Trzebini?po wypadku nawróciła?

17:42, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~J...~J...

0 0

Do znajomej: jak jest taki ostrożny, to dlaczego szarżował bez wyobraźni?

Żegnaj ciociu... Zapamiętam Cię uśmiechniętą i pełną radości, którą dawałaś innym, we wszystkich sytuacjach!

16:24, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~znajoma~znajoma

0 0

Znam kierowce Renaulta Clio i jeździłam z Nim nie raz. Chłopak jestnaprawde bardzo ostrożny

15:11, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ddt~ddt

0 0

Mam pytanie do wszystkich obrońców tego kierowcy - gdybym mając pozwolenie na broń zaczął strzelać do np. puszek w miejscu uczęszczanym przez ludzi ilu z was stanęło by w mojej obronie gdybym przypadkiem kogoś zastrzelił ? Fakt że na drogach ginie mnóstwo ludzi nie zwalnia nikogo z odpowiedzialności , chłopak złamał przepisy (podwójna ciągła) i skończyło się to tragedią. Brak wyobraźni nie zwalnia z odpowiedzialności a śmierci człowieka nie da się w żaden sposób wynagrodzić - więc uważam że sprawca powinien ponieść zasłużoną karę.

13:51, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ehhhh~ehhhh

0 0

Kurcze nic tylko obwiniacie tego biednego chłopaka, nie zazdroszcze mu ale stało sie. Nic juz nie może zmienic. A każdemu z nas może sie cos takiego nie daj Boze zdarzyć. Każdy kierowca moze w pewnym momencie źle ocenić sytuację na drodze co może skończyć sie tragedią. Współczuję rodzinie, ale żal mi tego chłopaka:(

12:58, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~sprawiedliwy~sprawiedliwy

0 0

do libiążanki 2- Z "temidą" się nie dyskutuje! A ma rację i podejrzenia też miała słuszne. Niestety, tak to już jest na tym świecie , że WINNI zawsze muszą ponieść karę. Wcześniej czy póżniej!

12:35, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca~kierowca

0 0

Niewątpliwą tragedią jest śmierć osoby. Tragedią jest też balast jaki chłopak będzie musiał nieść przez całe życie. Uderzcie się w piersi jeżeli nigdy w życiu brawura was nie poniosła na drodze, mnie też ponosi. Nam się udało, a temu 21-latkowi nie. Najszczersze Kondolencje dla rodziny zmarłej Ona sama niech odpoczywa w spokoju. Wyrazy współczucia dla młodego kierowcy i jego rodziny.

12:33, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~a~a

0 0

Zauważcie! Jak widzimy na drodze pirata drogowego, kto z nas reaguje? A jest to potencjalny morderca. Nawet my sami, jak łamiemy przepisy ruchu drogowego, to jesteśmy potencjalnymi mordercami. Dlaczego więc jest społeczne "przyzwolenie" dla piractwa drogowego?

12:31, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~xyz~xyz

0 0

do ~Xc nie bron tego kolesia! wina jest ewidentnie jego! tam jest podwojna ciagla! a samochod ktory wyprzedzal (podejrzewam ze twoj znajomylub rodzina ) to wlasie ta cysterna ktora jechala w strone krakowa! kierowca klijo to 21-letni syn burmistrza libiaza pisze o tym w przelomie! mlody i nieodpowiedzialny rozumiem jakie bedzia mial wyrzuty sumiena ale mogl sie nad tym zastanowic wczesniej!!!! z tego co wiem wyprzedzal nie tylko cysterne! wiec co??? nie widzial ze niezdazy?????? brawura tylko i wylacznie!!! przez ktora ucierpiala niewinna osoba! co najgorsze moja ciocia!

11:59, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~xyz~xyz

0 0

kasiu rozumiem co czujesz bo ja czuje to samo! ciocia ala byla osoba wyjatkowa! byla zawsze gotowa do pomocy! dlaczego bog zabiera takich dobrych ludzi!??? nie jest to sprawiedliwe!!! wiadomosc o tej tragedii dobila mnie !!!! dalej niemoge w to wszystko uwierzyc! czytalem przelom dzisiaj i widzialem zdjecie malucha!!! brak slow!!! ciociu na zawsze pozostaniesz w naszych sercach!!!!!

11:44, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~libiążanka2~libiążanka2

0 0

Do temidy-nie osądzaj tego chłopaka i czy to ważne jakie nosi nazwisko?popełnił duży błąd i będzie z tym żył do końca życia!!!to bardzo dobry spokojny chłopak współczuje jego rodzicom. kondolencje rodzinie ofiary!

11:19, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Ben~Ben

0 0

Pozwólcie, że i ja dołożę swoje "trzy grosze" do dyskusji.
Tragedia. Dla Zmarłej, dla Jej Rodziny, dla Kierowcy clio. Dla nas wszystkich.
Próbuję na sprawę spojrzeć nieco szerzej. Dochodzę do wniosku, że wiem co było przyczyną wypadku. BRAK WYOBRAŹNI. Moi drodzy, żadne fotoradary, kontrole policji, ograniczenia nie pomogą, jeśli kierowcy będą jeździć bez wyobraźni. Uważam, że 95% wypadków można by uniknąć, gdyby zadziałała wyobraźnia. W tym przypadku również.
Nie jestem świętą osobą. Czasami łamię przepisy ruchu drogowego. Po pierwsze jednak nigdy nie łamię przepisów w taki sposób, aby zagrozić innemu użytkownikowi drogi. Mało tego - czasami świadomie łamię przepis po to, aby jakiś manewr wykonać z większą dozą bezpieczeństwa. Przykładem tego jest przekraczanie linii ciągłej przy wyprzedzaniu rowerzysty czy motorowerzysty. Po to, aby manewr wyprzedzania jednośladu wykonać maksymalnie bezpiecznie.
Po drugie - nigdy nie pozwalam sobie na "drastyczne" łamanie przepisów. Jeśli jadę przez obszar z ograniczeniem do 80-ciu km/h, mogę jechać maksimum 90 km/h. I to tylko wtedy, kiedy warunki drogowe są ku temu odpowiednie. Zwykle jednak stosuję się do przepisów i ograniczeń na drodze. Nawet kosztem uznania mnie przez jadącego za mną i migającego światłami lub trąbiącego kierowcę za "barana" i "zgreda". Kiedyś na krakowskim Pasterniku jadąc 80 km/h przy ograniczeniu 70 km/h usłyszałem przez radio CB od jadącego za mną "kierowcy" (celowo piszę w cudzysłowie, bo nazwanie takiego kogoś furmanem jest obraźliwe - dla furmana) prowadzącego wypasioną terenówkę, że jestem "dupek", bo blokuję drogę. Pozostawiam bez komentarza.
Moją wypowiedź zakończę konkluzją. Wsiadając za kółkiem przed ruszeniem zapnijmy pasy i włączmy wyobraźnię. Bez względu na to, co sądzą o nas inni. Postępując w ten sposób będziemy okazywać szacunek sobie i innym użytkownikom drogi. Jestem przekonany, że takie postępowanie spowoduje, że będzie zdecydowanie mniej wypadków i takich tragedii, jak ta ostatnia na Woli Filipowskiej.
Wszystkim Kierowcom życzę szerokiej drogi. I tego, aby zawsze szczęśliwie docierali do wyznaczonego celu. Niekoniecznie w wyznaczonym czasie. Ale zawsze cali i zdrowi.

10:05, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~IgaAnna~IgaAnna

0 0

Żegnaj Ciociu dopiero co Cię poznałam, pokochałam Ty już odeszłaś. Byłaś wspaniałą osobą dobrą i ciepłą. Zawsze pozostaniesz w moim sercu. Kondolencje dla synów i całej rodziny.Spoczywaj w spokoju.

09:54, 25.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kaśka~Kaśka

0 0

Do:Twoja26ania i do Dominik.
Zachowanie gapiów,bo inaczej nie można nazwać tych ludzi było okropne.Niestety w wielu takich sytuacjach tak jest.Nie mogę zrozumieć jak można być tak nieczułym i bezwzględnym!?!?!Równie ciężko mi pojąć jak ludzie mogą spokojnie żyć z tym co potrafią zrobić i jak potrafią się zachować podczas takiej tragicznej sytuacji.Jak można stać spokojnie robić fotki i opowiadać jaki to zarąbisty wypadek....?!?!Jak można zabierać osobiste rzeczy osoby która walczy o życie...!?!Jak można z tak poważnej sytuacji robić takie coś..!?!?!?Jak można potem spokojnie spojrzeć we własne odbicie w lustrze..!?!?
Cieszę się,że są jeszcze tacy ludzie którzy tak jak Wy starają się pomagać,szkoda tylko że takich ludzi jest tak niewielu.
Do faraona.Współczuję Ci tego,że Ty również straciłeś bliską osobę w takiej sytuacji i DZIĘKUJĘ za wyrazy współczucia.Wiem,że czas jest najlepszym lekarstwem,ale to musi potrwać póki co jest za dużo złości,gniewu,niezrozumienia,pytań dlaczego właśnie ta Osoba musiała odejść przecież była taka dobra i miała jeszcze tyle do zrobienia.W moim życiu była od zawsze odkąd tylko pamiętam,wspólne dzieciństwo z Jej synami,potem babskie pogaduchy,porady...Szkoda,że nie ma więciej takich ludzi jakimi była właśnie Ona,bo była naprawdę kochana i wiem,że odeszła zawcześnie.Nie zdążyła się jeszcze nacieszyć byciem ze swoimi synami i bliskimi.
Dziękuję Ci ciociu za wszystko co dla mnie zrobiłaś,a było tego dużo i cieszę się że byłaś.
Żegnaj i wiedz,że zawsze będziesz w naszych sercach

22:22, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Xc~Xc

0 0

nie jest potwierdzone, że kierowca clio wyprzedzał inny pojazd. Bark dowodów, bo gdzie jest kierowca, którego miałby wyprzedzić kierowca clio?? z Tego co wiem to tam nie było policji Chrzanowskiej.. wszystko wyjaśni śledztwo...

22:20, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Odważny ~Odważny

0 0

Wcale Karetka i pierwsza straż nie była późno przeciesz te chłopaki to tylko OSP i i tak wyjechali zaraz po 3 syrenach. Karetka była szybko!! Dla ludzi którzy nie byli tam w centrum to jest nie do opisania co tam było i jak wyglądało, a prawda jest niestety bolesna ale taka, że nawet gdyby straż i karteka była tam odrazu i tak nie wiele byśmy zdziałali, to były za duże obrażenia wewnetrzne i złamania otwarte. A prawda jest niestety też taka i tutaj słowa kiereuje do KOCHANEJ GMINY KRZESZOWICE skapcie dalej na sprzet i na straże to ludzie będą ginąć!! bo mimo ze jest chęć, są ludzie i ręce by nieść pomoc to nie ma środków. Chlopaki od Nas maja samą pompe Holamtro ale na coż ona się zda?? skoro bez nożyc i rozpieraka nie jestesmy wstanie nic zrobic. koszt to 60tys zł ale gmina nie da bo ja twierdzi nie ma, zeby na pierdoły to odrazu jest ale na sprzet do ratowania zycia nigdy nie ma. Sami Państwo wiecie jak wiele dzieje się na tej drodze i jak dużo jest takich zdażeń w moich oczach i odczuci dobrze wyposarzona jednostka przy tej dordze krajowej jest niezbędna by Nas chronic..

22:16, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~xxx~xxx

0 0

nie będę komentować i oceniać,chcę tylko powiedzieć,że ,,cześć gwiazda"będę musiała teraz wydobywać z pamięci,bo już nigdy tego nie usłyszę,ostatni raz był w piątek:(((

21:24, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~......~......

0 0

Ja w tej całej tragicznej sytuacji ... na podstawie tego artykulu z ktorego wynika iz winny jest kierwca clio {....Jadący od strony Trzebini samochodem marki Renault clio 21-letni libiążanin wyprzedzał inny pojazd w niedozwolonym miejscu..... sa to dane z chrzanowskiej policji .....} i dla mnie jest naj mniej wzane czy to byl mlody czy stary kierowca to moim zdaniem zawinil i powinienien poniesc konsekwencje tego co zrobil -- jest dorosly, ma prawo jazdy, i jest w stanie ocenic pewne sytuacje --- ja tez jestem kierowca i widze co sie dzieje ( dam przyklad mam duzy bezpieczny samochod ma 150 koni.... jezdze przepisowo wymijaja mnie ludzie na 60 siatce slabszymi samochodami i sie smieja ze dali rade ...... i to jest fakt !!!!!!!!!!!! no i zycze im powodzenia ) i taka jest mentalnosc w naszym kraju wjedzcie do innych krajow zobaczycie kto tam jezdzi jak u nas ......... NIKT i z pewnoscia potwierdza to ci ktorzy wyjezdzaja do innych krajow typu austria, czy niemcy .... ok na autostradzie cisna ale tylko tam bo maja drogi i maja czym cisnac i moga cisnac przede wszystkim .... moim zdaniem expertem nie trzeba byc aby podstawowe rzeczy dot. wypadku mozna stwierdzic tzn. podwojna ciagla, ograniczenie predkoscii -- nie oszukujmy sie przy wyprzedzaniu trzeba zdredukowac i i przyspieszyc ..... maluchem wiecej jak 70 nie jechala -- kto jezdzil maluchem to wie ile da rady jechac nie wspominam to o wiesniackim tuningu .... staram sie byc obiektywnym obserwatorem ale fakty mowia same za siebie ... i nie zaprzeczma ze jest to tragedia dla dwoch rodzin ale dla czyjej wieksza ??? dla tej co stracili matke ktorej nic i nikt nie przywroci czy dla rodziny ktora dalej zyje i ma siebie na wzajem i bedzie sie wspierala ???? nie mnie oceniac ale mnie to bardzo nurtuje ... moje pytania koncowe sa pewnie retorycze na ktore nigdy nie dostane odp. Niech Pan Bog ma Cie w swojej opiece ( i filipowianke i libiazanina )

19:45, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~jelczkom~jelczkom

0 0

wiecie co tak jak to czytam to płakac sie chce osoby które były związane z tą Panią nieoskarżają tego chłopaka bo rzeczywiscie jeszcze nic niewiadomo a takie postronne hienki już dają upust swojemu ego jak to śpiewał sp Niemen Dziwny jest ten świat z tego miejsca chciałbym również złożyc kondolencje rodzinie pani która zgineła i apelowac do wszystkich ludzie troszke rozsądku na drogach i do władz poprawcie stan nawieszchni i trzeba by może sie zastanowic nad zmianami wydawania oraz szkolenia na prawo jazdy bo niestety my Polacy niemamy kultury jazdy i niedokońca jest to wina tylko np tego chłopaka każdy z nas jest winny ale niekażdy ma honor i odwage sie przyznac.p.s.przepraszam są są wyjątki nieomylności np star coś tam

17:09, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~baltic~baltic

0 0

do szymona masz racje moj znajomi którzy przejeżdżali tym odcinkiem drogi niedługo po wypadku mówili mi że ludzie którzy tam stali oraz oni sami widzieli że podobno w tym wypadku brały udział 3 auta maluch tej Pani i cysterna z paliwem jechały od strony Krakowa a to clio od strony Trzebini więc zastanawia mnie co on niby wyprzedzał?także chyba przełom niedokońca wszystko napisał ale raczej była to relacja na gorąco dlatego mam prośbe do redakcji aby sprawdziła faktycznie jak to było i będzie po dyskusji

17:01, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~szymon~szymon

0 0

Dyskusja o tym, że chłopak jest winny jest nie na miejscu, bo z tego co mi wiadomo, nikt w tej sprawie nie usłyszał zarzutów nieumyślnego spowodowania wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym tj, art 177 K.K a nawet gdy zostaną przedstawione zarzuty do czasu wydania wyroku przez sąd domniemywa się niewinność. Z tego co wiem jest sporo wątpliwości i niejasności co do okoliczności w jakich zaistniał ten wypadek, poczekajmy aż zajmą się tym eksperci. Od tego by stwierdzić czy ktoś jest winny czy nie jest sąd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16:06, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Dominik~Dominik

0 0

Byłem wśród osób które pomagały w pierwszych chwilach po wypadku.Siedziałem w domu i usłyszałem najpierw jeden a potem drugi huk.Szybko wyszedłem z domu i zobaczyłem te 2 samochody leżące w rowie.Najgorsze było to że większość ludzi tam zebranych wtedy nie było zainteresowanych pomocą tylko byli głupio zafascynowani tym co się stało,a gdy spytałem czy dzwonił już ktoś na pogotowie, straż itd usłyszałem NIE...wziąłem telefon i zadzwoniłem.pogotowie i straż wcale się się nie spieszyła...najgorsza jest ludzka obojętność i bezczynność na to co się dzieje.Nie będę osądzał tej sytuacji bo nie do mnie to należy.Kilka godzin po wypadku kierowcy jeździli trochę wolniej ale już na drugi dzień jeżdzili tak jak zawsze czyli nie odpowiedzialnie i zbyt szybko.To już nie pierwszy śmiertelny wypadek w tym miejscu.Na Woli powinien stanąć nie jeden fotoradar i powinny być zrobione pasy!!!Współczuje rodzinie zmarłej i temu chłopakowi.

15:34, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~joana~joana

0 0

zegnaj CIOCIU................,

14:46, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Matex~Matex

0 0

Do wszystkich oskarżycieli młodego libiążanina ! :
Śledztwo jeszcze nie zostało zakończone, od samego początku bacznie przyglądam się całej sprawie, ciekawe jak wszyscy oskarżyciele będą sie czuc jeżeli to nie była wina tego chłopaka ??
Wyrazy współczucia dla rodziny zmarłej [ *] a Ty chłopcze czymaj sie ..

14:11, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~alutka~alutka

0 0

Znałam P.Alicje jestem wstrząśnięta tą tragdią, najbardziej mi żal dzieci chociaż dzieci są już dorosłe to nikt im jej nie zastąpi.łącze się w bólu i cierpieniu z rodziną.

11:38, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~mysza~mysza

0 0

kłucicie sie i kłucicie nie ma sensu bo my oczywiscie bedziemy bronic swoje strony (ci co znali pania Ale)a tamta strona bedzie bronic tego chłopaka nie ma sensu stało sie i sie nie odtsanie nie przywrócimy zycia pani.A.Tak chcial Bóg i widocznie jej światełko musiało już zgasnąc,nie bronie tego chłopaczka bo i tak zapewne pójdzie siedzieć,a po tym co się stało to już nawet nie mam ochoty zdać egzamin na prawko poprostu sie odechciewa.Jakby na całym odcinku od woli do krzeszowic były fotoradary to wszyscy by jechali powoli i nie było by juz wyprzedzania na podowjnej ciagłej ani jechania 120/h.. a tak to mamy pod straznica straszaka który stoi czasem w poniedziałki bo jest duzy ruch bez sensu [*]

10:18, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~starkom~starkom

0 0

do libiążak: Z faktami nie dyskutuję. One są takie jakie są ( przyjmuję że "Przełom" przedstawił je rzetelnie i obiektywnie). O wielkości winy i karach zadecyduje niezawisły Sąd. Mówienie " nie chciał" byłoby sensowne gdyby np. w aucie urwało mu się nagle koło i poleciał na lewy pas, zasłabł za kierownicą itp. Zaś mówienie " nie wiedział", wtedy gdy nie odbył kursu i nie miał prawa jazdy.
do faraon: To już nie tylko ja ale i "temida" nie ma prawa głosu? Kimże Ty "faraon" jesteś że stawiasz się ponad prawem? Temida (posąg) ma zasłonięte oczy. Ta opaska wyobraża bezstronność i brak uczuć. I niech tak jak najdłużej pozostanie.

08:41, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

c.ania5c.ania5

0 0

to jest chore chłopak popełnił błąd ok ale musi za to ponieśc karę jak kazdy, naważył piwa to niech go teraz wypije nie ma go co żałować , jeśli ma PRAWO JAZDY to powinien znać przepisy, a smutek i żal są zawsze wtakich sytuacjach z dwuch stron, ale winny powinien być ukarany chyba zyjemy w państwie prawa? tak mi się przynajmniej wydaje???!!!

05:59, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

c.ania5c.ania5

0 0

~temida całkowicie sie z Tobą zgadza, wyprzedzanie na ciągłej to nie przypadkowe zamyślenie, nie kazdy tak robi to po prostu BEZMYśLNOść, swoją drogą mogliby podać nazwisko chłopaka...

05:53, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

c.ania5c.ania5

0 0

kondolencje dla rodziny...

05:50, 24.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~faraon~faraon

0 0

starkom niejestem rodziną tego kierowcy ale lepiej to rozumiem od ciebie w swoim życiu przeszłem podobną tragedie dlatego z takimi jak ty równiez się spotkałem też straciłem bliską osobę w takim wypadku i wiem co to znaczy a tacy jak ty temida i wam podobni napewno niemacie prawa głosu nawet niewiecie co teraz można czuc mam nadzieje że jestescie z siebie dumni.Kasiu z tego co czytałem to była dla ciebie bliska osoba proszę przyjmij kondolencje i złóż je rodzinie tej Pani pamiętaj czas jest najlepszym lekarstwem.Pozdrawiam serdecznie

22:00, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~normaly człowiek be~normaly człowiek be

0 0

ludzie i to jest katolicki kraj?starnienawisc ja niejestem z Libiąża ani nie mam pojęcia o kogo i w którym miejscu to było ale jak widze takie chore wpisy to żal mi was wy niewspółczujecie nawet rodzinnie zmarłej oni was nieinteresują i na konstytucje się niepowołuj bo nam Polakom wstyd przynosisz przyłaczam się do apel i również składam kondolencje tej rodzinie oraz rodzinie tego chłopaka wyrazy współczucja.temida ja też jestem z rodziny?acha tobie też współczuje

21:48, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~OBIEKTYWNY LIBIĄŻAK~OBIEKTYWNY LIBIĄŻAK

0 0

BIEDNA KOBIETA JECHAŁA PRAWIDŁOWO I ZGINĘŁA!!!! WSPÓŁCZUJECIE CHŁOPAKOWI A ZASTANÓWCIE SIĘ CO CZUJĄ DZIECI, KTÓRE WIEDZĄ ŻE ICH MAMA JUŻ ICH NIE PRZYTULI!!!!!! A TŁUMACZENIA ŻE TO SPOKOJNY CHŁOPAK ITP. TYLKO MNIE DRAŻNIĄ, BO CO BY BYŁO Z PRZESTĘPCAMI JAKBY KAŻDY MÓWIŁ ŻE TO PORZĄDNY CZŁOWIEK I NIE POWINNIEN IŚĆ SIEDZIEĆ!! CIEKAWE JAKBYŚCIE ZAREAGOWALI JAKBY TO BYŁ KTOŚ Z WASZEJ RODZINY?? TEŻ BYŚCIE GO TAK ŻAŁOWALI?? ZASTANÓWCIE SIĘ!!

21:11, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarkMark

0 0

Pogrzeb odbędzie się w Kościele pod wezwaniem NMP w Filipowicach dnia 26.02.2009 o godz. 14:00.

21:04, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~BLACK~BLACK

0 0

prawda jest okrutna jest winny swoich czynów i powinien za nie w pełni odpowiadać! w momencie odpalenia auta i właczenia się do ruchu staje się odpowiedzialny za to co może się wydażyć na drodze . amen

20:23, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kaśka~Kaśka

0 0

pogrzeb jest w czwartek o 14:00 w kościele w Filipowicach.

20:09, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~libiążak~libiążak

0 0

do starkom: ...oprócz konstytucji która gwarantuje różne rzeczy jest jeszcze obiektywizm, a przede wszystkim sumienie...

20:01, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~starkom~starkom

0 0

do faraon i libiążak: Rodzina 21-letniego kierowcy? Zgadłem? Nie mam prawa jazdy. Nie jestem kierowcą. Jestem wożony. Przechodzę przez jezdnie tylko na przejściach. Konstytucja RP gwarantuje wolność wyrażania swoich poglądów (Art.54.1).

19:05, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~johan~johan

0 0

~Jenc_Braun- nie mylę pojęć i nie twierdzę, że każdy czy każdy starszy człowiek uważa młodych kierowców za kiepskich. Po prostu chciałem podkreślić, że dużo ludzi tak sądzi, a nie wszyscy. I naprawdę są ludzie, którzy pewne sprawy traktują stereotypowo i dużo rzeczy uogólniają, co jest błędem.

18:42, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~faraon~faraon

0 0

ludzie jak wam niewstyd tak szanujecie pamięc po tej wspaniałej kobiecie?zamiast łączyc się w bólu z jej rodziną oraz współczuc rodzinie tego chłopaka to wy co?tacy ludzie jak ten starkom niesą godni nawet wypowiadac się na ten temat.Może wreszcie przestaniecie się wymądrzac bo jesteście niesmaczni apeluje do wszystkich złóżmy kondolencje rodzinie tej Pani pomódlmy się za jej dusze i wspomórzmy również dobrym słowem rodzine tego chłopaka i może tyle byłoby już piania na ten temat.

17:36, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~libiążak~libiążak

0 0

do starkom: A czy Ty jesteś taki w porządku wobec kodeksu ruchu drogowego? Nigdy nie "nagiąłeś" przepisów drogowych? Ciekawe czy jakbyś był na miejscu tego chłopaka to też byś tak śmiało stawiał oskarżenia??? I przeczytaj uważnie moją "wypowiedź" bo ja Pana Boga do tego nie mieszałem!!! Pragnę jeszcze dopowiedzieć do mojego wpisu, że powinien być całkowity zakaz komentowania takich tragedii ponieważ nie wszyscy rozumieją to co się wydarzyło i wręcz "pastwią" się nad ludzkim nieszczęściem!!!!!!!!!

16:02, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~peterw23~peterw23

0 0

KTO JEST NIEWINNY, ZAWSZE PRZESTRZEGA REGUŁ I NIGDY NIE ZŁAMAŁ PRZEPISÓW NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIEŃ! A WY WSZYSCY JAKIMI JESTEŚCIE KIEROWCAMI?!
NA MIEJSCU TEGO ŁEBKA MÓGŁ BYĆ KAŻDY! NA MIEJSCU TEJ KOBIETY RÓWNIEŻ! PATRZCIE NA SIEBIE, POTEM OCENIAJCIE INTELIGENCI!
Niech spoczywa w pokoju p. Ala... [*]

15:59, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~riderr~riderr

0 0

Wieczny odpoczynek dla Tej Biednej niewinnej kobiety, ale również trzymam kciuki za chłopaka... Życie z taką świadomością... Nie znam go ale po prostu wielkie nieszczęścia dla obydwóch rodzin! Trzymaj się Chłopie!

15:50, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~starkom~starkom

0 0

do libiążak: Właśnie że zrobił to specjalnie. Kto skręcił kierownicą aby przejechać podwójną ciągłą i wyprzedzać tam gdzie nie wolno, no kto? Kto wcześniej podjął decyzję aby wyprzedzić na podwójnej ciągłej, no kto? Kto wiedział że nie wolno tego robić bo miał ukończony kurs i prawo jazdy a mimo to zrobił, no kto? Najlepiej wszystko zwalić na Pana Boga słowami "Bóg tak chciał"' - prawda?

14:38, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~libiążanka~libiążanka

0 0

Mam nadzieję, że przemyślicie wszystko zanim coś napiszecie. Znam chłopaka od zawsze. Jest to bardzo odpowiedzialny, rozsądny młody człowiek. Nie wiem co się wydarzyło przed wypadkiem, ale wiem jedno - ten chłopak nigdy nie naraziłby nikogo na niebezpieczeństwo. Jest młodym kierowcą, ale wiem, że jest bardziej odpowiedzialny niż niejeden "stary" kierowca. Jeździ bardzo ostrożnie, nie ma u niego brawury. Przestańcie pisać tak okrutne i nieprawdziwe rzeczy. Pozwólcie , aby chłopak powracał do zdrowia w spokoju. Uwierzcie mi, chłopak nigdy nie zapomni dnia wypadku i tego co się wydarzyło.

13:42, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna Piechnik-GórskaAnna Piechnik-Górska

0 0

"Stokrotka: Wie już ktoś kiedy pogrzeb?"
Prawdopodobnie w czwartek...

12:26, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Twoja26ania~Twoja26ania

0 0

Brałam "udział" w tym wypadku, próbując udzielić pierwszej pomocy... Nie piszcie proszę takich rzeczy nie mając pojecia o tym co tam sie stało! To jest wielka tragedia tak dla rodziny zmarłej kobiety - osierociła trójkę dzieci - jak i dla młodego człowieka, który juz do końca życia będzie się borykał z tak brutalną świadomością. Ja osobiście do dzisiejszego dnia nie potrafię dojść do siebie po tym co widziałam jednak najbardziej boli wspomnienie całkowitej znieczulicy ludzkiej. Raptem cztery osoby - wliczajac mnie i mojego męża- brały czynny udział w pierwszej pomocy a tłum gapiów tylko robił zdjecia i dzwonił po znajomych opowiadając jaki to niby "zajebisty" wypadek...Brak mi słów:-((( Nigdy nie zapomnę tego dnia...

12:09, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~głupek~głupek

0 0

Dziwię się ludziom którzy bronią sprawcę wypadku, ciekawe jak byści pisali jakby był nietrzeźwy? A wtedy przecież on też mógł nie chcieć nikogo skrzywdzić. Większość zabójców tak się tłumaczy: ja nie chciałem, ja nie wiedziałem itp.
Jak ktoś nie jest dojrzały na tyle żeby zdawać sobię sprawę z niebezpieczeńst poruszania się samochodem to nie powinien tego robić.
Gdyby zrobić badania psychiatryczne jako obowiązkowe dla ważności prawa jazdy to pewnie 50% ludzi by go nie miało, a z reszty 50% by odpadło na testach psychotechnicznych.
No ale państwo się utrzymuje z akcyz więc najlepszym obywatelem jest pijany kierowca palacz.

10:41, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca~kierowca

0 0

Codziennie korzystam z tej drogi na odcinku Wola- Krzeszowice i jako pieszy i jako kierowca.To jest droga brawury i pokazania kto ma mocniejsze auto .Przez całą miejscowość jest podwójna ciągła,tylko że jakoś to większości nie przeszkadza w "mijankach",byle szybciej.Nieraz byłem świadkiem stojąc na przejściu dla pieszych jak samochód z jednej strony ustępuje miejsca pieszemu,natomiast z przeciwnego kierunku kierowca często nawet nie przyhamuje przed przejściem.Zgroza.Policja najczęściej stoi pod remizą a kierowcy jadący od Krzeszowic już od rogatek są "informowani"o "zagrożeniu".Na całym odcinku Woli powinny być ustawione fotoradary tak jak w Zabierzowie,myślę że dopiero wtedy poprawiło by się bezpieczeństwo na tej drodze.Tyle osób już tam zginęło ..ile jeszcze musi zginąć żeby ktoś podjął wreszcie taką decyzję..

10:30, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

anetka.skanetka.sk

0 0

do mojej corki tez mowila "Gwiazda"
[*]

09:20, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Stokrotka~Stokrotka

0 0

Do libiążanki

"(...) libiążanin wyprzedzał inny pojazd w niedozwolonym miejscu . Podczas manewru stracił panowanie nad kierownicą i uderzył czołowo w jadącego z przeciwnego kierunku fiata 126 p."

Z powyższego zdania wynika jednoznacznie, że zawinił kierowca Renault clio. Nie ma znaczenie czy miał 21 lat, czy 51, ta kobieta nie żyje, miała trójkę dzieci, w tym dwójka jest mniej więcej w wieku kierowcy, który na nią najechał.
Mnie również będzie jej brakował, Pani Ala była bardzo pogodną osobą, mimo wielu smutnych momentów jakie przeżyła w życiu.

Wie już ktoś kiedy pogrzeb?

09:14, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~czark~czark

0 0

To czy wypadek był wynikiem brawury to nie przypadło osądzac Wam ! To mogło sie przydarzyc kazdemu z nas, pomyślcie jaka kara spotyka młodego człowieka który przez resztę życia będzie żył ze świadomością winy, dlatego trzeba wspomagac w trudzie obie rodziny i obu rodziną składam wyrazy współczucia .

09:05, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~inka~inka

0 0

nie mam prawa jazdy ale swoje wiem ,często bywam na przystankach w Woli Filipowskiej i wiem co wyprawiają kierowcy na całej długości tej drogi od Białki do Krzeszowic ,nie ważne czy starsi czy młodzi , horror - nadmierna prędkość ,wymijanie - nie zwracanie na przepisy to norma , często się dziwie że wypadków w skutek takiego zachowania kierowców jest niewiele a gdy już do tego dojdzie to zaczyna się dyskusja kto jest lepszy młody czy starszy wiekiem , bardziej czy mniej doświadczony ,że szkoda człowieka itp. ,lepiej niech każdy się zastanowi nad sobą /kierowca,otoczenie kierowcy i pieszy / jakim jest uczestnikiem ruchu drogowego.

09:02, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

anetka.skanetka.sk

0 0

Byla kochana ciocia chrzestna, ostatni raz widzialysmy sie w styczniu i jak zwykle byla pogodna i usmiechnieta :). Byla przy moich narodzinach a po 27 latach przy narodzinach mojej corki, nikt nie odbierze nam tych chwil. Swiec Panie nad Jej dusza

08:57, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Matex~Matex

0 0

Pomyślcie choc nad tym że największa kara dla młodego libiążanina jest to że do końca życia bedzie miał świadomośc spowodowania wypadku, uważam że jemu rownierz należą sie wyrazy wsółczucia bo na jego miejscu mógł znajesc sie kazdy z nas, a o tym czy było to wynikiem brawury to nie Wam decydowac ! Kondolencje dla obu rodzin, ofiar wypadku .

08:48, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~migacz~migacz

0 0

Nie wiem czym jest to spowodowane ale włączanie migacza w w ostatnim momencie jest nagminne.
W krajach zachodnich każdy kto dojeżdża do skrzyżowania włącza kierunkowskaz. Bez różnicy czy opuści skrzyżowanie za pierwszą czy kolejną zmianą świateł.

08:47, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~lila~lila

0 0

Tragedia przeogromna to fakt,ale może należy zwrócić uwagę że ów młody człowiek wyprzedzał w NIEDOZWOLONYM miejscu.Więcej uwagi i ostrożności moi drodzy to i tragedii będzie mniej.

08:44, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~relanium~relanium

0 0

Uderz w stół a nożyce się odezwą - to do Ciebie "Johanie". Czyżbyś te wszystkie uwagi o lekkomyślności i brawurze młodych kierowców brał do siebie? Pewnie jest jakiś powód.
Wg Ciebie "stary" kierowca ma ile lat? 30? 40? Więcej pokory w tym miejscu.

08:30, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Pieszy::~Pieszy::

0 0

Pisząc brawura , dotyczy zarówno młodych i starych kierowców, -każdy chce być na jezdni pierwszy i to w/g niego ja mam racje, trochę rozsądku i ostrożności na drogach nie zawadzi....

08:30, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~fhdskjyr~fhdskjyr

0 0

ehh nie mam pytań....po pierwsze kto mu dał prawko bo jak wiadomo na podwojnej ciagłej sie nie wyprzedza i dobrze o tym wiedział wiec cóz nie dosc ze odbiora prawko to pojdzie siedziec i odszkodowanie tez bedzie placil wspolczuje mu...ta kobieta ma synów w tym samym wieku co sprawca wypadku to sobie pomyslcie jak im musi byc ciezko

08:04, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wisienka1984wisienka1984

0 0


do ~Kaska
masz racje...już nigdy nie usłyszymy 'Witaj gwiazda...!..................................................'

07:43, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Jenc_Braun~Jenc_Braun

0 0

Johan chyba mylisz pojęcia.Nikt nie mówi,że młodzi kierowcy nie umiieją jezdzić.Tu chodzi o to ,że młodzi kierowcy są nierozważni i za bardzo pewni siebie.A co do tego blokowania pasa,kierunkowskazów,czy tam ruszania to się zgodze.Dużo ludzi żyje jeszcze latami 80 gdzie w Chrzanowie było pewne więcej ulic niż aut.

07:35, 23.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~johan~johan

0 0

Wiem, że nie powinienem tego pisać w tym miejscu, ale tylko skończeni idioci sądzą, że wyłącznie młodzi kierowcy nie umieją jeździć. A wy starzy umiecie? Większość z was nie umie się dobrze ustawić, kiedy jest szeroki pas mieszczący dwa auta. Blokujecie wtedy wyjazd innym, bo zamiast ustawić się przy krawędzi, to stajecie na środku pasa. Poza tym późno włączacie kierunkowskazy, zajeżdżacie drogę i nie potraficie dynamicznie ruszyć, kiedy trzeba. A w pewnych miejscach jest to wskazane. Wielu z was nie dostosowało się do napływu ruchu i żyje wciąż latami 60-mi ubiegłego wieku, kiedy w mieście było raptem kilka samochodów. Myślicie, że doświadczenie zawsze idzie w parze z umiejętnościami? Żałosne. Nie ma reguły w tej kwestii.
Świeć Panie nad duszą zmarłej.

21:59, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~libiążak~libiążak

0 0

Większość z komentujących postawiła już wyrok na tym młodym chłopaku - winny! Tragedia która miała miejsce w dniu wczorajszym jest niedoopisania i moim zdaniem nie do skomentowania, a zwłaszcza TAKIEGO komentowania!!! Wspaniałej osobie zapewne matce, żonie która zginęła życia to na pewno nie wróci, a czy ktoś zastanawia się nad tym jakie życie czeka teraz tego młodego libiążanina? Jaki uraz psychiczny, jaka świadomość? Najprościej jest mówić i pisać jak "coś" nas nie dotyczy - wtedy prosto się osądza, stawia wyroki nie wiedząc nawet jak faktycznie się stało... Przecież ten młody człowiek nie zrobił tego specjalnie... Zanim cokolwiek napiszemy w takiej dramatycznej sprawie zastanówmy się czy warto w ogóle coś pisać i czy tak samo napisałbyś/napisałabyś gdyby to bezpośrednio Ciebie dotyczyło!!! Rodzinie zmarłej trzeba współczuć i starać się pomóc ale pomocy i wsparcia potrzebuje również ten młody człowiek - pamiętajmy o tym!!!

20:37, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~davidx_net~davidx_net

0 0

Do faraon: Faktycznie, źle to ująłem w słowa i przepraszam. Ale zgadza się, nikt niezna dnia ani godziny.

20:20, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Morfeusz~Morfeusz

0 0

faraon, co innego chwila zapomnienia i nieuwagi, a co innego celowe łamanie przepisów, wyprzedzanie w miejscu niedozwolonym! to nie nie uwaga, to brawura tego młodego człowieka ! to on wyprzedzał w miejscu niedozwolonym, to on złamał przepisy, to on nie pomyślał że w zimie może być ślisko ! Zabił przez swoją głupotę ! na myślenie dla niego jest już za późno, zabił człowieka ! zrujnował jakiejś rodzinie życie ! nic go nie tłumaczy z jego zachowania

20:15, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~faraon~faraon

0 0

matex ale tacy są ludzie zawsze najłatwiej jest kogos krytykowac i winic ja tutaj wcale nibronie tego chłopaka ale mam już 23 lata prawo jazdy i wiem co to droga a niektórzy niestety tego niesą w stanie zrozumiec co innego jakby był pijany to ok jest winien ale to był niestety nieszczęśliwy wypadek i ten chłopak będzie musiał teraz z tym życ to jest równiez jego i jego rodzinny tragedia jeszcze raz składam rodzinnie tej pani wyrazy współczucia i może zamiast wieszac na kimś "psy"wy też się dołączycie do tego

20:07, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kris bytom~kris bytom

0 0

ciężarówka nie była z naczepą to było volvo cysterna z przyczepą pełna on ściągałem tą przyczepę z tamtąd i wieżcie mi że ten kerowca mój kolega z pracy niewinny ale przeżycia długo go będą trapć a co do młodych kierowców to pewien czas pod kontrolą innych

20:04, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~KIEROWCA~KIEROWCA

0 0

Jest to tragedia podwójna: dla rodziny chłopaka i rodziny kobiety, która zmarła. Proszę nie wypisujcie oskarżeń, jeśli nie znacie osób i prawdy jak było naprawdę. Ja równiez jestem kierowcą i wiem, że każdy z nas może znależć się w podobnej sytuacji. Rodzinie chłopaka i jemu samemu życzę szybkiego powrotu do zdrowia a rodzinie zmarłej kobiety składam wyrazy współczucia.

20:02, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~faraon~faraon

0 0

c.ania5 kto dał ci prawo krytykowania nieznajac nawet człowieka?A niestety prawda jest taka że to może spotkac każdego z nas i wcale nietrzeba jeździc brawurowo tak moga tylko sądzic osoby które niemają pojęcia o jeździe czasami wystarczy chwila zapomnienia i zdarzy się nieszczęście trzeba współczóc rodzinie tej kobiety ale również niemożna przekreślac kierowcy nikt z nas niezna dnia ani godziny davidx niemożna każdego co spowodował lub uczestniczył w wypadku nazywac mordercą bo jutro możesz to byc ty

19:51, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sylwia7777sylwia7777

0 0

brawurowa jazda w szczególności młodych nie doprowadza do niczego dobrego ,szkoda kobiety ,współczucia i kondolencje dla rodziny:(((

19:49, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Matex~Matex

0 0

Na litość boską nie obwiniajcie odrazu tego chłopaka, to jest podwójna tragedia dla niego i całej rodziny, taka sytuacja mogła się zdarzyć każdemu z nas !

19:41, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~starkom~starkom

0 0

Doszło do tego że kierowcy ciężarowych i wypasionych w poduszki i kurtyny bezpieczeństwa bryk lekceważą całkowicie małe samochody nawet wtedy gdy mały ma pierwszeństwo przejazdu. Oni są pewni że mały zawsze ustąpi, bo mały wie że w zderzeniu nie ma szans.

18:33, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kaśka~Kaśka

0 0

To osoba która zginęła była naprawdę kochana osoba,która zawsze troszczyła się o innych i zawsze była uśmiechnięta.Już nigdy nikt mi nie powie na powitanie,,witaj gwiazda,,....
Żegnaj ciociu...mam nadzieję,że wiedziałaś,że jesteś świetną osobą i każdy kto Cię znał potwierdzi moje słowa.Szkoda,że już się z Tobą nie zobaczę tak jak to sobie obiecałyśmy podczas ostatniej rozmowy........

18:07, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~MICHAŚ~MICHAŚ

0 0

widZIAŁEM FIACIKA NA LAWECIE , I BYŁEM PEWNY ZE KIEROWCA NIE MÓGŁ PRZEŻYĆ- WIECZNE ODPOCZYWANIE...

17:22, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~MiCo~MiCo

0 0

Do "KIEROWCA" !

Mógłbyś się nie wymądrzać? To nie dotyczy tylko młodych osób. Każdemu może się to zdarzyć. W najmniej oczekiwanym momencie!!

17:17, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~davidx_net~davidx_net

0 0

Możecie nie wrzucać wszystkich młodych kierowców do jednego wora ? To że jeden nastolatek spowodowa śmierc niewinnej osoby to nie znaczy że wszyscy młodzi kierowcy są zabójcami! Sam mam prawojazdy od miesiąca. To może przepis że każdy ubiegający sięo prawo jazdu musi mieć skończone 40 lat ?! Wtedy też napiszecie że młody gówniarz.... ?! Zastanówcie się co mówicie.

[*]

17:10, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~faraon~faraon

0 0

podwójna tragedia i rodziny tej kobiety(serdeczne kondolencje) oraz dla tego młodego chłopaka który z tą świadomością będzie musiał życ niestety takie wypadki zdarzają się za często

15:13, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~mała~mała

0 0

Do LPR:
Nie wiem czym jeździsz, ale NIE KRYTYKUJ ludzi za to, że mają Maluszki 126p!!! Nie każdy ma pieniądze i szeroką możliwość wybory zakupu samochodu! A - o ironio - im lepszy i bezpieczniejszy samochód, tym większa pewność siebie kierowcy, który go prowadzi!

14:51, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~mała~mała

0 0

Brawura nie dotyczy WYŁĄCZNIE młodych kierowców! Każdemu się wydaje, że jego to nie dotyczy - dopóki się niestety nie pomyli!
Byle jak najmniej takich pomyłek...

14:46, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca~kierowca

0 0

Za spowodowanie w takim miejscu wypadku z takim skutkiem dorzywotnie pozbawienie prowadzenia samochodów gówniarze myślą że są bogami na drodze niewinna kobieta nie wspominając o stratach materialnych GLUPOTA I BEZMYSLNOSC

14:43, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~fireman~fireman

0 0

jakie jrg chrzanów??a OSP Wola Filipowska , OSP Krzeszowice i JRG 3 Kraków to co niby tam nie było?? sprostujcie to, a na drugi raz zastanówcie się co się działo naprawdę i dopiero to opisujcie!!!!!!!!!!!!!

13:56, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wisienka1984wisienka1984

0 0

Ofiarą była mieszkanka FILIPOWIC, nie Krzeszowic.
Na wiosne miała kupić nowy samochód...

Przez całe życie służyła wszystkim potrzebującym pomocy - BYŁA PIELĘGNIARKĄ...

Żegnaj Ciociu...

11:51, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~gabriel~gabriel

0 0

młodzież jeździ "BARDZO BEZPIECZNIE' i z wyobraźnią ,a na całej długości trasy przez Wolę Filipowską może non stop kursować wideo rejestrator i będzie miał spory utarg. Inwestycja taka zapewne szybko się wróci -tylko kto zainwestuje w sprzęt ? - przecież POLICJA woli stać pod remizą jako straszak

10:43, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~pieszy::~pieszy::

0 0

Brawura na śliskich drogach nie zna granic, czy to , nauczy czegoś młodych kierowców?

05:41, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~strażak~strażak

0 0

W akcji brały też udział OSP Wola filipowska GLRT, OSP Krzeszowice GLRT JRG-3 Kraków GBA, GCBA rt oraz Oficer Operacyjny Komędy Miejskiej w Krakowie!!!

00:01, 22.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Świadek~Świadek

0 0

Prosiłbym redakcje o sprostowanie, z Waszego artykułu wynika ze na miejscu była tylko psp Chrzanów co jest nie prawdą, ponieważ pierwsza na miejscy była miejscowa OSP Wola Filipowska Fordem SRT która jako pierwsza wspomagała będącą na miejscu karetke pogotowia w udzielaniu pomocy medycznej poszkodowanym, nastepnie pojawila się OSP Krzeszowice a dopiero później dwa zastepy jrg Charznow które za pomocą narzedzi uwolniły zakleszczoną kobiete, męszczzna z pomocą miejscowej osp został uwolniony wcześniej. Na miesce przybyły tez 3 zastepy jrg z Krakowa, dwa z jrg3 i jeden z jrg2, oraz dowódca operacyjny.

22:32, 21.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~LPR~LPR

0 0

fiaty 126 p...samo bezpieczenstwo

20:46, 21.02.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%