Pierwsza stłuczka na nowym rondzie - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

Pierwsza stłuczka na nowym rondzie

red 18:30, 26.06.2009
52 Pierwsza stłuczka na nowym rondzie Ciężarowy man uderzył na chrzanowskim rondzie w osobową toyotę

CHRZANÓW. W czwartek, około godz. 18, ciężarowy man uderzył w osobową toyotę. Starszy aspirant Ryszard Opiała, zastępca szefa powiatowej drogówki, informuje, że to pierwsza kolizja na oddanym niedawno do użytku rondzie na ul. Oświęcimskiej.

CHRZANÓW. W czwartek, około godz. 18, ciężarowy man uderzył w osobową toyotę. Starszy aspirant Ryszard Opiała, zastępca szefa powiatowej drogówki, informuje, że to pierwsza kolizja na oddanym niedawno do użytku rondzie na ul. Oświęcimskiej.

Ciężarówka, wjeżdżając na rondo od strony ul. ks. Skorupki, uderzyła w prawidłowo jadącą toyotę. Kierowcy byli trzeźwi. Prowadzący ciężarówkę dostał mandat. Nic się nikomu nie stało.

Czy przebudowane rondo zdaje egzamin? Czy mają rację ci kierowcy, którzy twierdzą, że drogi na nim są zbyt wąskie. Starszy aspirant Ryszard Opiała, zastępca naczelnika sekcji prewencji i ruchu drogowego KPP w Chrzanowie, uważa, że rondo jest funkcjonalne i że zdaje egzamin.
- Kierowcy muszą się po prostu nauczyć po nim jeździć. Wcześniej każdy jeździł środkiem, jak chciał. Teraz, w zależności od kierunku jazdy, musi się odpowiednio wcześniej ustawić na właściwym pasie - przypomina.

Jedynie wydłużyłby linie przerywane na drogach dojazdowych do ronda, zwłaszcza od strony Jaworzna (ul. Śląska), umożliwiające zmianę pasa ruchu.
Łukasz Dulowski

Aktualizacja 27.06.2009, 13.16

(red)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (52)

~W.S.~W.S.

0 0

Wczoraj jechałem przed 15-tą busem z Jaworzna i rondo było zakorkowane a auta wlekły się w stronę autostrady przez 15 minut.Później ok.15;15 jechałem autobusem do Libiąża i autobus długo nie mógł wjechać na rondo , natomiast wyjazd z ronda w stronę Libiąża jest za ciasny - autobus nie może się zmieścić i jedzie po krawężniku z prawej strony jak również na samym rondzie skręcając wjeżdża na część pasa wewnętrznego co stanowi duże zagrożenie.Tyle miejsca i taki bubel.

08:10, 01.07.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Homo ErectusHomo Erectus

0 0

Ciekaw jestem jak ci "wytrawni" "nie niedzielni" kierowcy obecnie zdali egzamin na prawo jazdy.
Nie jeden z Was pomyka 60+ km/h w terenie zabudowanym, nie jeden z Was 'ścina' zakręty i skrzyżowania, nie jeden z Was włącza światła przeciw mgielne jak spadnie lekki deszczyk albo wyjdzie na drogę ledwo widoczna mgiełka, nie jeden z Was wymusza pierwszeństwo pod pretekstem płynnej jazdy. Można by mnożyć te Wasze wytrawności i fachową jazdę w nieskończoność. A widząc waszą jazdę można by przysiąc że żaden z Was nie miał kodeksu drogowego w ręce. Nie mówiąc o jego przeczytaniu.
Jest to najgorsze rondo po jakim przyszło mi jeździć w promieniu 250km od Chrzanowa.

19:52, 30.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

Jaka władza-takie rondo, nie duże i pokręcone. Libiąż ma "tragiczny uśmiech", Trzebinia - "dziwadło Solidarności", Chrzanów -"rondko karty rowerowej". DNO. W Jaworznie od bardzo dawna funkcjonują tego typu ronda i to pięknie i efektywnie funkcjonują. Przejeżdża się je płynnie, bezkolizyjnie, 40stką, kręcąc kierownicę jednym paluszkiem. Nooo, ale tam może żyją jakieś inne dziwne człowieki.

10:48, 30.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~observer~observer

0 0

nie rozumiem dlaczego macie pretensje ze teraz jest ciasniej niz przed remontem... przeciez ilosc samochodow na naszych drogach drastycznie spada a i same samochody coraz mniejsze... ciezarowki tez juz potrafia jezdzic bokami i nie beda musialy wygladzac kraweznikow albo zjezdzac na sasiedni pas, pozatym jest duzo nowych alejek dla fascynatow ktorzy lubia caly dzien spacerowac wokolo ronda i obserwowac samochody. juz sie nie moge doczekac zimy jak sie zacznie odsniezanie, szerokosc pasow jest dokladnie 3 razy wieksza pluga wiec odsnieza nam dokladnie od kraweznika do kraweznika, ale najwazniejsze ze jadace wolniej pojazdy i rowerzystow mozna "objechac" bez najmniejszego trudu nie spowalniajac ruchu

10:12, 30.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~mleko~mleko

0 0

jak ktos nie umie jezdzic to niech sie na autobus przerzuci...

15:06, 29.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Tomek~Tomek

0 0

Ogólnie rondo jest ładne tylko mało funkcjonalne i nie spełnia wszyskich wymogów Rozp. Min Transportu i Gosp. Morskiej z 2 marca 1999r - szczególnie najazd z ul. Oświęcimskiej w ul. Mickiewicza. Polecam najpierw się uczyć a potem zajmować stanowisko

12:46, 29.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Lechu~Lechu

0 0

oj bogda.m - jak takiś/aś mądry/a to pojeździj z zmakniętymi oczami po "rondzie" Mogilskim w Krakowie bądź na rondzie koło spodka w Katowicach. Większych głupot to jeszcze nie czytałem.

P.S co tobie przeszkadzają wysokie krawężniki? - zeza masz czy astygmatyzm, że musisz jeździć po poboczach

08:04, 29.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~bogda.m~bogda.m

0 0

Przepraszam niektórych .......... ale mało chyba rozumiem z tych komentarzy "wytrawnych" kierowców : co to znaczy "nauczyć się jeździć przez TO rondo" ????? drogi , ulice i inne takie w tym ronda mają być takie żeby nawet ślepy mógł po nich bezpiecznie jeździć!!! a nie kilka miesięcy "uczyć się" jazdy przez rondo w Chrzanowie , które nawiasem mówiąc jest do bani !!!! mając tyle miejsca zrobili z niego "kurzą dupę" dosłownie bez przenośni !!! wepchali cały ruch (coraz większy i większy - to normalne) w to malusieńkie rondeczko i oczekują oklasków ????? za co ??? za te krawężniki w koło ? zieleńce ? przejścia dla pieszych prawie w centrum ronda ? po cholerę kazać ludziom przechodzić tak blisko środka ? wycieczki sobie maja robić ? dzieciakom pokazywać to "dziwo" ? tyle kasy ................ jak wam nie szkoda panowie urzędnicy ............ szkoda słów .......... a poczytajcie sobie jakie jeszcze rewelacyjne rozwiązania szykują nam na lata następne ................

06:03, 29.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Wojtek~Wojtek

0 0

Rondo jest bardzo dobrze oznakowane tylko część kierowców jeździ na pamięć. Sam już miałem dwa przypadki jadąc od ulicy Ślaskiej w stronę Jaworzna musiałem gwałtownie hamować ponieważ samochód jadący na lewym pasie wymusił pierwszeństwo skręcając w prawo w stronę Jaworzna.

18:44, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Between~Between

0 0

"Nowe" rondo jest typowym przykładem choroby obecnych projektantów drogowych, która nazywa się "Uspokojenie ruchu". W tej chorobie, z założenia ronda mają być wąskie i małe, żeby wymusić na kierowcach zmniejszenie prędkości. Problemem na takich skrzyżowaniach jest to, że duże ciężarówki i autobusy nie mieszczą się między namalowanymi liniami i krawężnikami. Znam wiele przykładów podobnych rond w Polsce, które niedługo po wybudowaniu są przebudowywane. Między innymi rondo wjazdowe na słynną, niedokończoną obwodnicę Augustowa właśnie poszerzają o... 2 metry.
Z rozmiaru ronda jasno widać, że nie będzie żadnego "Nowego Miasta", bo wtedy ktoś zostawiłby po dwa pasy na całym rondzie i dołożył łącznice do prawoskrętów bez wjazdu na rondo (tak, jak jest na DK44 w Oświęcimiu). Miejsce było. Potem, przy ewentualnej przebudowie, mogą być protesty. Ale może przeceniam zdolności do przyszłościowego myślenia w naszej gminie.

~Remino dopomina się o nazwę dla tworu rondopodobnego. Proponuję nadać mu imię jedynej instytucji, w której się z pewnością cieszą z takiego wyglądu skrzyżowania DK79 i DW933. "Rondo Imienia Stalexport S.A."

18:43, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~zxc~zxc

0 0

Ja tam tirem przejezdzam a Ty Dziadek mowisz o rządowych samochodach :):) Widac ze niedzielni kierowcy ostro nadają na rondo :):)

15:34, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GregoryGregory

0 0

moje pytanie GDZIE SĄ SEPARATORY NA RONDZIE ????????????????????
cały sęk w rondzie turbinowym że one MAJĄ BYĆ !!!!!!! bez nich można sobie jeździć po rondzie do woli w koło i nazad zmieniać pasy itd....ABSURD

13:29, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~siemka~siemka

0 0

najładniej rondo wygląda z lotu ptaka, z poziomu kierowcy-nie bohatera z osobówki- jest za ciasne. podobne rondo jest w okolicy Opola przy węźle autostradowym i zdecydowanie jest bezpieczniejsze. oczywiście z rozwagi i techniki jazdy nikt nie zwalnia a czujność w każdych warunkach jest wskazana.

10:18, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca~kierowca

0 0

Rondo nie jest złe,tylko widze,że większość jezdzi na pamięć nie patrząc na pasy.Ostatnio wjechałem od centrum i skręcałem w lewo a z prawego pasa ktoś tez w lewo.

10:17, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~yty~yty

0 0

jak tu sobie nie radzicie to radze poza Chrzanów nie wyjeżdżać

10:08, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kierowca~Kierowca

0 0

Jezdze przez to rondo kilka razy dziennie i smialo moge stwierdzic,ze rondo jest czytelne,ale... Wiekszosc kierowcow jezdi na pamiec i sa przyzwyczajeni do starego ronda i do tego co jest na Borowcowej.przed wjazdem na rondo sa ustawione znaki ktory pas trzeba zajac i jak sa prowadzone pasy na rondzie,dokladnie stare rondo pasowalo wszystkim bo na rondzie staly 3 -4 aut kolo siebie i klotnie kto ma jechac pierwszy, a busiarze i kierowcy autobusow ustawiali sie jak do jazdy na wprost a tu hop skrecaja w oswiecimska,zreszta jakby Policja sie wybrala na Sienna to zebraliby troche mandatow, bo nagminnym jest to,ze kierowcy autobusow i busow zamiast stac w korku jak reszta kierowcow to Oni hop na pas do lewo skretu i na srodku skrzyzowania ryja sie zeby wjechac na przystanek, nie zwracajac uwagi,ze piesi przechodza po pasach lub wrecz ocieraja sie o inne pojazdy. Juz wielkie halo to stuknely sie dwa autai juz mieszkancy maja powody do narzekania. Jak sie cos wam nie podoba na rondach w Chrzanowie to komunikacja miejska jest wiec mozecie zamienic auto na autobusy lub rower. Ciekawe kiedy zaczniecie narzekac na postawiony wiadukt? a kolizja jest kolizja i mogla sie wydarzyc wszedzie. pozdrawiam wszystkich narzekajacych i tych co sa zadowoleni.

09:34, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~dziadek~dziadek

0 0

rondo jest denne a wybudowane chyba tylko dla maluszków albo na plac zabaw, ciekawy jestem co powiedzą vipy jak pojadą z delegacjami innych państw swoimi brykami na sygnałach do Oświęcimia a tak nawiasem zawsze ktoś w Chrzanowie musi utrudniać życie mieszkańcom a nie ułatwiać

04:09, 28.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamil_Kamil_

0 0

Kącianin: autobusy linii J nie jeżdżą w stronę ronda TYLKO w relacji Katowice-Chrzanów, bo na ul. Skorupki, koło straży pożarnej/cmentarza jest ruch wahadłowy i czeka się po prostu długo na przejazd. To rozwiązanie tymczasowe, na czas zakończenia robót (zgodnie z komunikatem przesłanym przez PKM Jaworzno).

22:54, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca~kierowca

0 0

niedzielni kierowcy wyjechali i już się motają. rondo jest tak proste ze slepy bez problemow przejedzie :):):)

21:46, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kącianin~Kącianin

0 0

Czy to prawda że autobusy linii J nie jada przez Kąty bo sie w rondzie nie mieszczą ????

20:21, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~-~-

0 0

Przejeżdżam przez nie dwa razy dziennie i prawda jest taka, że to ludzie nie umieją się po nim poruszać, a nie rondo jest złe.

14:10, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

gregorrgregorr

0 0

jak twierdzicie ze rondo jest do bani to wy rąda do bani nie widzieliscie!!!nie wystarczy jezdzic na pamiec jak wiekszosc NIEDZIELNYCH kierowcow tylko trzeba popatrzec na znaki i troszke pomyslec!!!a korki to nie sa przez rondo tylko przez swiatła ktore sa za rondem!!!!wiecej rozwagi ....

13:37, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~sas~sas

0 0

do tirowca: Tirowcy, to następna grupa oszołomów po motocyklistach.
Powinni się wytłuc co do nogi.
Bo niestety bez udziału głowy tylko samą szyją nic się nie wymyśli /to po sterydach/.

13:08, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Remino~Remino

0 0

W Polsce Przenajświętszej nie ma nic bez nazwy, więc jak się będzie nazywał nowy twór rondopodobny ?

13:00, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ciekawski~ciekawski

0 0

Popieram "qwe". Dziwi mnie określenie "pierwsza stłuczka", proszę mi odpowiedzieć ile powinno być stłuczek, aby odpowiedzialne władze tak oznakowały rondo, aby nikt nie miał wątpliwości jak bezpiecznie przez nie przejechać.

12:26, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~l-y~l-y

0 0

no i długo nie trzeba było czekać!Tyle miejsca zmarnować na trawniczki to całkowity brak wyobrażni.Mógł być oddzielny pas od Oświęcimskiej do centrum,ze Skorupki na Sląską czy ze Sląskiej na Oświęcimską.Komu zależało na korkowaniu ronda.Wyjątkowy gniot i nie ma co się podniecać .Należało najpierw ruszyć mózg a potem robić.Policja będzie mała co robić ,szczególnie w godzinach szczytu.Kierowcy bądzcie czujni!

11:54, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca Lki~kierowca Lki

0 0

Chrzanów to istny tor przeszkód dla kierowców
ciekawe jak będzie wyglądał wiadukt na Zielonej. Żeby z tą inwestycją nie było jak z rondem
=P

11:50, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~qwe~qwe

0 0

Dziwię się, że są osoby, które chwalą rondo za to że tak szybko była pierwsza stłuczka na nim - mimo, iż węzeł baliński na A4 jest zamknięty. Jakoś nie przypominam sobie stłuczek na rondzie przed jego przebudową, więc nie zgadzam się z Wujkiem, iż stłuczkogenne rondo to "rewelacja" - no chyba, że Wujek pracuje w zakładzie pogrzebowym, bądź tez jest urzędnikiem, który współdecydował o takim kształcie "rewelacyjnego" ronda. Zrzucanie wyłącznej winy na kierowców, że nie umieją jeździć, to nieporozumienie. Jest rzeczą oczywistą, iż robienie szerokich wlotów na rondo przy pozostawieniu wąskich wylotów z ronda skutkuje tym, iż rondo takie staje się "wąskim gardłem", gdzie, jak widać, dochodzi do stłuczek. Powinni byli zrobić także szerokie wyloty z ronda, z zawężeniam do 1 pasa po ok 100-150m za rondem - tak jak np. na Osiedlu Stałym, bąd też zrobić prawoskręty omijające rondo - jak np. w Oświecimiu. Jakoś tam nie słychać o stłuczkach.

10:46, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~tirowiec~tirowiec

0 0

i bardzo dobrze że kierowca toyoty dostał mandat ..troche kultury i obycia mniej cwaniactwa

10:07, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Homo ErectusHomo Erectus

0 0

Rondo jest zbyt małej średnicy, co ogranicza jego przepustowość i utrudnia czytelność aktualnej sytuacji na rondzie.
Pojazdy skręcające w prawo muszą stać i czekać aż odsłonią widok pojazdy jadące prosto i w lewo. A nie jednokrotnie są sytuacje że mogły by swobodnie wjechać na rondo i w prawo.

09:36, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Łukasz Dulowski~Łukasz Dulowski

0 0

Oczywiście, tylko kierowca mana dostał mandat. Przepraszam za pomyłkę.

09:27, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kozak~kozak

0 0

Tylko w tej Polsce mozna tak beznadziejne ronda wymyslec oraz tak wąskie drogi a co w tym najbardziej szokujące to fakt ze znajdą sie jeszcze tacy co sie tym idiotyzmem zachwycają a swiat sie smieje. Jedz i zobacz jak to wyglada na zachodzie i w tedy zabieraj głos.

09:14, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Wujek~Wujek

0 0

Rondo rewelacja wiec nie wiem o co chodzi pewnie niedzielni kierowcy sie gubią ale cóż każdego szkoda dla porównania prosze odwiedzić Kraków to dopiero będzie narzekania bo tam już wiecej niż tylko dwa pasy ruchu. Dla porównania identyczne rondo istnieje w Wadowicach ładnych pare lat i nikt nie narzeka.

08:04, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~łukasz~łukasz

0 0

wy narzekacie na to nasze rondo to zerknijcie na to http://img241.imageshack.us/i/rondo3vm3.jpg/ hahaha:)

07:47, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Baca~Baca

0 0

Manem kierowało dwóch (lub więcej) kierowców na raz?? Bo skoro toyota jechała prawidłowo... to kim był (byli) pozostali ukarani mandatem (mandatami) kierowcy???

06:22, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~prezes~prezes

0 0

To rondo ma mniejszą przepustowość niż to stare!!! będą korki tym bardziej ze dalej sa światla, które zmniejaja sie co chwile.... mogło byc troszke szersze...

06:15, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Smash~Smash

0 0

'Ciężarówka, wjeżdżając na rondo od strony ul. ks. Skorupki, uderzyła w prawidłowo jadącą toyotę. Kierowcy byli trzeźwi. Zostali ukarani mandatami.' Kto może mi wyjaśnić dlaczegóż to kierowca Toyoty dostał mandat?

04:56, 27.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~LPR~LPR

0 0

jak to dostali mandaty?

22:11, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kab~kab

0 0

Rondo jest świetne , ale dla mlodych kierowcow. Ci starsi kierowcy nie umieja sie poruszac na rondzie z pasami ruchu!!!! rysunek dobra rzecz moze nawet na 1 stronie zeby duzo ludzi zwrocilo uwage. Mnie osobiscie rondo sie podoba, jest nowoczesne, ladne, i jak ktos zna przepisy ruchu drogowego (aktualne a nie z 85') poradzi sobie na pewno... A co do wypowiedzi ms- Policja jest taka ze daje winnemu i niewinnemu, tak bylo, jest i bedzie... Trzeba to niestety zaakceptowac......

21:47, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~mat~mat

0 0

wlasnie dlaczego kierowca toyoty dostal mandat czy ktos to mi wyjasni ?????ps rondo jest superrrrrrrrrr!!mega mi sie jezdzi na nim !dziadki troche wyobrazni!

21:29, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~gogo~gogo

0 0

Starszy aspirant zastepca szefa powiatowej drogowki.. znalem takiego co to sie kazal tytulowac doktor halibutowany po przewodzie.

21:19, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ostatni_sprawiedliw~ostatni_sprawiedliw

0 0

RONDO-CZY PARK ZIELENI?????kolejna porazka osob odpowiedzialnych za drogi przebiegajace przez chrzanow- trawnikow i chodnikow wiecej jak drogi asfaltowej-i to ma byc ulatwienie dla kierowcow czy dla pieszych??? to tak samo jak ostatnie zmiany na drogi jednokierunkowe,i podporzadkowane - dawniej bedace głównymi,nie wspomne o ul sądowej ktora jest tylko dla uzytku naszej kochanej policji!!!itp glupoty ktore od dwoch lat(albo dluzej) obowiazuja w naszym miescie,moze w koncu ktos sie wezmie za tych jełopów co akceptuja takie projekty. ja jestem za tym aby wlasnorecznie i z wlasnych srodkow finansowych poprawili to co spierdo...i !!!!!!

20:57, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kierowca~kierowca

0 0

rondo rewelacja trzeba czytać znaki i strzałki na jezdni!trochę myślcie ludzie z Trzebini?

20:55, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~kubek~kubek

0 0

Trafiona wypowiedz. Ludzie nie umieja jezdzic po rondach!!! Pomijajac fakt ze mozna zobaczyc wszelka mozliwa kombinacje wlaczonych kierunkowskazow u niektorych kierowcow to inni jezdza na pamiec tak jak mialo to miejsce w Trzebini, gdzie jechali przez rondo na wprost i po latarnich lub na skroty skrecali w lewo do rafinerii.
PS. Pozdrowienia dla malkontentow wieszajacych psy na Burmistrzu, ktorzy martwili sie ze przebudowa drog w Chrzanowie trwac bedzie w nieskonczonosc.

20:55, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~BLACK~BLACK

0 0

haha już dwa razy malowali linie ... czym to malują wapnem ?? :))

20:37, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~rafal~rafal

0 0

rondo bardzo dobre jest nauczcie sie jezdzic buraki

20:18, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~marczello~marczello

0 0

Może Przełom zrobiłby taki ładny rysunek ze strzałkami (a nie po łatwiźnie - rysunek techniczny jak w ostatnim numerze), jak poruszać się po tym rondzie? Jak widzę jak kierowcy po nim jeżdżą to włos na głowie się jeży.

20:11, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Andrzej~Andrzej

0 0

Argument że "Kierowcy muszą się po prostu nauczyć po nim jeździć" jest nielogiczny, jeśli rondo nowe ma być lepsze od poprzedniego to ma nim być bez względu na to czy kierowcy już się na nim nauczyli jeździć czy też nie. No, chyba że będziemy organizowali specjalne kursy jazdy po tym rondzie dla wszystkich kierowców przyjeżdżających do naszego miasta, po którym to kursie kierowca np. z Krakowa będzie mógł bezpiecznie pojechać sobie do Oświęcimia. Ostatnie zdanie to jest sarkazm.

20:04, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ted~ted

0 0

sonda na temat ronda ma za mało odpowiedzi, jedno z nich powinno brzmieć, " dobrze , ale trzeba znać się na przepisach ruchu drogowego"
Kierowcy są jak nasz narod , zacofani , i jak coś jest nowego ( światowego ) to wpadają w wielkie zakłopotanie .

19:43, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~ms~ms

0 0

tylko dlaczego kierowca toyoty jadąc prawidłowo dostał mandat???

19:05, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Kierowca  Lki~Kierowca Lki

0 0

super rondo!!!!
bezpieczniej będzie jeździć objazdami niż przez to rondo

19:03, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~nick~nick

0 0

Rondo jest po prostu do bani.

18:45, 26.06.2009
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%