Z początkiem tego miesiąca, jak już informowaliśmy, w Trzebini zmieniono nazwy urzędniczych stanowisk z naczelników na dyrektorów. Ile to kosztowało? Urząd przysłał nam odpowiedź.
Wymiana tabliczek i pieczątek
Przypomnijmy: decyzją burmistrza Trzebini od 1 sierpnia naczelnicy poszczególnych wydziałów urzędu stali się dyrektorami. Nowe nazewnictwo ma swoje konsekwencje, przede wszystkim finansowe - wymaga zmiany pieczątek, tabliczek informacyjnych przy drzwiach gabinetów itd.
Ile kosztuje ta decyzja? Na wysłane do magistratu pytanie prasowe otrzymaliśmy odpowiedź – 2020 zł.
Dyrektorzy jak w Chrzanowie
Ze zmianą nomenklatury nie wiąże się reorganizacja struktury urzędu, więc z czego wynika ta reforma? To było drugie z zadanych pytań. O powodach tej decyzji wciąż wiadomo niewiele.
- Burmistrz ma możliwość zmiany nazwy stanowiska i z niej skorzystał. Dyrektorzy wydziałów pracują w wielu urzędach w kraju, m.in. w Urzędzie Miejskim w Chrzanowie – brzmi oficjalna odpowiedź magistratu.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz