Pandemia dawno się skończyła, ale nadal chcąc zarejestrować samochód w starostwie trzeba się najpierw przez internet umówić na termin. Wchodząc tam z ulicy możemy niczego nie załatwić.
Wiele osób już zdążyło oswoić się z tym, że obowiązują kolejki internetowe. W wydziale komunikacji chrzanowskiego starostwa zwykle sięgają dwóch tygodni. Żeby cokolwiek załatwić trzeba uzbroić się w cierpliwość lub liczyć na łut szczęścia.
Dla przykładu wchodząc na elektroniczną rejestrację w poniedziałek 9 października o godz. 11.10 jedynym możliwym terminem w tym miesiącu jest 24 października. Wcześnie rano jeszcze była szansa, żeby kliknąć w 10 października, ale już przed południem nie było na to szans.
- Urząd, który powinien być dla ludzi, nadal pracuje tylko w systemie kolejki internetowej. O ile w pandemii było to zrozumiałe, to obecnie powinien obowiązywać normalny system pracy - napisał do nas nasz Czytelnik.
Niektórzy uważają, że ze względów organizacyjnych powinien funkcjonować zarówno system internetowych zapisów, jak i system stacjonarny.
Jak tłumaczy Ryszard Leśniak, dyrektor wydziału komunikacji i paszportów w chrzanowskim starostwie, żeby tak mogło być, musiałby mieć więcej pracowników. Dlatego jedyną możliwością jest wcześniejsze umówienie się przez internet na termin.
- Warto jednak co dzień rano zerkać na stronę internetową z rejestracją, gdyż co dzień dokładamy jakiś termin, więc czasem bywa, że można się umówić nawet z dnia na dzień - mówi dyrektor.
Taki łut szczęścia jest możliwy, gdy uda nam się tam zerknąć tuż po godz. 7.00 rano.
Jedynie w sytuacjach naprawdę wyjątkowych, po indywidualnej rozmowie, można liczyć na wcześniejszy termin przyjęcia.
System kolejki internetowej obowiązuje również w wydziale paszportów, choć tam kolejki są mniejsze. Warto jednak o tym pamiętać, zanim wybierzemy się z wnioskiem do urzędu.
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
To są chyba jakieś żarty Pana Ryszarda.
,,Więcej ludzi do pracy"
Może najpierw trzeba się zająć tymi paniami które tam pracują a raczej piją kawę i zajadają ciasto przy okienku!
Jakoś w Jaworznie, Olkuszu czy Krakowie nie ma tego problemu. Człowiek wchodzi i załatwia sprawę!
Może to złe zarządzanie ludźmi?
0 0
Po kowidzie przerobili się na burdel
0 0
Mam zdecydowanie inne doświadczenia, rejestracje samochodów załatwiłam od ręki, wszystko poszło niezwykle sprawnie, panie są kompetentne, kulturalne i pomocne. Dodam jeszcze, że rejestrowałam dwa pojazdy, jeden w październiku ubiegłego roku, kolejny w pierwszym kwartale bieżącego roku. Spodziewałam się nagłaśnianych problemów, a tu nie było żadnych, wręcz przeciwnie. Serdecznie pozdrawiam pracowników wydziału komunikacji.
0 0
Hmm, ja rejestrując samochód w czasie covidu nie umawiałem się przez internet.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz