Ulicę Dąbrowskiego blokują ciężarówki. Nie da się tędy bezpiecznie przejechać ani przejść, choć niedawno zamontowano tu różne światła i ostrzeżenia.
Za całej Polski, i z zagranicy, do Trzebini przyjeżdżają tiry i cysterny. Przy ul. Dąbrowskiego jest wjazd do magazynów. Orlen Południe w tym miejscu nie ma parkingu dla klientów, więc ustawiają się oni wzdłuż gminnej drogi.
W połowie, nieopodal wjazdu do bramy zakładu, ul. Dąbrowskiego jest kręta, widoczność na tym odcinku jest mocno ograniczona, linia na jezdni ciągła, więc pokonanie jej przez samochody osobowe staje się niemożliwe. Trzeba się wciskać slalomem pomiędzy ciężrówki, albo uciekać na chodnik. Niektórzy zawracają, bo nie wytrzymują tego bałaganu nerwowo i wtedy robi się potężny galimatias.
Kierowcy ciężarówek, w oczekiwaniu na wjazd, często opuszczają swoje samochody. Też są wkurzeni na tę sytuację i trudno im się dziwić.
Ten problem wymaga natychmiastowej interwencji służb miejskich, powiatowych i zakładu, bo nie jest nowy, a wraz z rozbudową trzebińskiej firmy Orlenu Południe, sytuacja drogowa staje się tu nie do zniesienia.
Jeśli powiatowa droga w Trzebini ma być w taki sposób ubezwłasnowolniona, to może powiat chociaż jakieś myto zacznie pobierać.
A tak zupełnie serio, porządna firma i porządny zarządca, powinny takie sytuacje przewidywać.
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
Postawić znaki zakaz postoju.
0 0
Droga jaka? UBEZWŁASNOWOLNIONA? Czyli droga nie może robić co chce? Biedna droga. Uwolnić drogę!
0 0
Ubezwłasnowolnienie dotyczy osób jak podaje PWN.
0 0
Niby tak "Adasiu" ale wyjaśnienie (pośrednio) dał już "jakur"; jeżeli ktoś jest ubezwłasnowolniony, to nie droga przez cysterny, tylko zarządca drogi, czyli powiat przez "Orlen" i jego protektorów. Ubezwłasnowolnia go strach przed gniewem "Orlenu". Ustawić zakaz postoju posyłać w dzień i w nocy patrole i zaraz będzie po problemie. Przy okazji pewnie zaraz znajdzie się brakujące 10 milionów na nową drogę do rafinerii. No ale do tego trzeba mieć te, jak to teraz mówi młodzież; cojones?
0 0
Taka świadomość wśród mieszkańców i reporterków.... TE ciężarówki to do Terminala Paliw (inna firma), tą bramą wjeżdzają ciężarówki do ORLEN OILa (promujecie "gwiazdę" tej firmy!), a MYTO- ORLEN Południe jest właścicielem ulicy Rafineryjnej, tak więc szach mat.
0 0
Skoro droga została ubezwłasnowolniona, to może warto pomyśleć o stałym bajpasie. Stary Zgredzie, jesteś mistrzem nadinterpretacji, wyraźnie w nagłówku pisano o drodze, nie o panujących zależnościach. Sytuacja ulegnie natychmiastowej zmianie, gdy pod którymś z pomykających po Trzebini samochodów rozstąpi się ziemia.
0 0
To są wszystko firmy należące do koncernu ORLEN lub od niego zależne, więc co to ma za znaczenie? Jak najbardziej napisano o zależnościach; to czy tam pojawi się, jak napisał "jakur", załatwiający sprawę znak drogowy "zakaz postoju", zależy, jak najbardziej właśnie zależy, od starostwa.
0 0
A dlaczego nie napisze Pani nic o ulicy św.Stanisława w sezonie letnim ktora tez jest ubezwłasnowolniona przez samochody stojace gdzie popadnie? Strach przed opinia Burmistrza?
0 0
"Ten problem wymaga natychmiastowej interwencji służb miejskich, powiatowych i zakładu, bo nie jest nowy" - a temat zostawiania samochodow przy Balatonie jest stary i nie wymaga interwencji sluzb?! Nie ma o czym pisac to o Orlenie zawsze sie cos znajdzie. Ile te ciezarowki tam staly godzine? dwie? A nad Balatonem stoja przez caly tydzien od rana do wieczora i to nikomu nie przeszkadza.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz