Odwiedzający siedzibę Wodociągów Chrzanowskich przy ul. Jagiellońskiej 8 zauważą zmiany. Sala obsługi klienta zyskała nowy wygląd.
- Oprócz Dziennika Podawczego funkcjonują tu teraz stanowiska Działu Obsługi Klienta, Działu Rozliczeń i Ewidencji oraz Działu Techniczno-Dokumentacyjnego. W jednym miejscu można więc załatwiać sprawy związane m.in. z zawarciem lub rozwiązaniem umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzaniem ścieków, fakturowaniem usług, wypełnieniem formularzy wniosków oraz odbiorem gotowej dokumentacji, np. warunki techniczne przyłącza - informują przedstawiciele spółki.
Dla wygody klientów udostępnione zostało także nowe poidełko oraz toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Klienci są tam obsługiwani w poniedziałki w godz. 7-17 oraz od wtorku do piątku w godz. 7-15.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz