Przechodnie obserwują szybkie zmiany na stacji PKP Chrzanów-Śródmieście, która staje się znacznie bardziej przyjazna dla podróżnych.
Modernizowane są obie stacje w Chrzanowie. Na Śródmieściu postęp robót jest szybki. Peron 2 został odnowiony. Pojawiły się nowe tablice, ławki i wiaty, ogrodzenie oraz schody. Trwa jeszcze m.in. wykonywanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Codziennie na budowie pracuje kilka osób.
Obejrzyjcie zdjęcia dokumentujące postęp prac. W kontekście planowanego niedługo wznowienia ruchu pociągów przydałoby się jeszcze, by zaczął działać biletomat, postawiony w grudniu 2018 roku. Wciąż nie zostało do niego doprowadzone zasilanie.
10.04.2025
ŁAZIENKI, gładzie, sufity podwieszane, Tel. 692-60...
0 0
Wszystko super, ale pytanie zasadnicze dlaczego pozostaje relacja SKA Tarnów-Kraków-Trzebinia? Ile pociągów zobaczymy w Chrzanowie w relacji do Krakowa i Oświęcimia? To są ważne informacje? W przeciwnym razie pod tymi pięknymi wiatami i ławeczkami przesiadywać będą pijaczki a nie pasażerowie. Kolejną kpiną jest ten biletomat, przecież sam pan burmistrz w jednym z wywiadów zapewniał że będzie działał to może poczuwa się do interwencji i dopchania tematu do końca, nikt nie brał pod uwagę lokalizacji biletomatu w przejściu podziemnym, raz że dobrze oświetlone i monitorowane nie leje deszcz na głowę to i prąd był na miejscu a taka mamy szczyt głupoty!!!
0 0
Jeśli biletomat miałby stać tam, gdzie jest teraz, to byłby to szczyt bezmyślności. Tylko przejście podziemne lub jego bezpośrednie otoczenie jest miejscem odpowiednim dla tego urządzenia!
0 0
@MarcinKajkowski: dlaczego SKA na trasie Tarnów-Kraków-Trzebinia? odpowiedź jest prosta bo Chrzanów jest w dalszym ciągu rozgrzebany i niewiele się dzieje. W kilku opracowaniach podawano, że SKA będzie kończyć się w Chrzanowie natomiast chyba decydentom z Krakowa nie może to przejść przez gardło, że tak miałoby się stać. Od wielu lat promuje się Oświęcim jako dominujący ośrodek Małopolski Zachodniej i zapewne zrobią wszystko żeby pociągi pod szyldem SKA docierały od razu do Oświęcimia. Pokazuje to jak władze Chrzanowa od wielu lat są bierne w tym temacie i nie są zainteresowane wspieraniem inicjatyw poprawiających komfort życia mieszkańców. A co do samego przystanku kolejowego Chrzanów Śródmieście razi w oczy duża liczba ławek, które nadają się do parku, a nie do oczekiwania na pociąg. Wiaty są zaledwie 2. Chyba PKP z góry założyło, że po modernizacji ludzie dalej nie będą korzystali z pociągów. Prosimy dziennikarzy Przełomu o relacje z modernizacji na stacji Chrzanów przy ul. Fabrycznej. Tam roboty stanęły w miejscu, przez kilka ostatnich miesięcy nic się nie dzieje, a i bunkier stoi w najlepsze. Pod wiaduktami również nic się nie dzieje. Ciekawe czy chociaż tabor się poprawi, bo jak na razie na trasę do Oświęcimia były wysyłane najstarsze pociągi.
0 0
tusek ma tu przyjechać pendolinem, będzie dawał darmowe bilety.
0 0
Pogadam z kumplami swoimi,to przeniosą biletomat do podziemia... Nawet dzisiaj :)
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz