"Ściągnij maskę" - skandowali uczestnicy protestu w Libiążu (WIDEO, ZDJĘCIA) - przelom.pl
Zamknij

"Ściągnij maskę" - skandowali uczestnicy protestu w Libiążu (WIDEO, ZDJĘCIA)

17:25, 10.10.2020
Skomentuj Uczestnicy protestu przechodzą przez Flagówkę Uczestnicy protestu przechodzą przez Flagówkę

W sobotę w Libiążu przemaszerowali przeciwnicy obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa. Uczestnicy "Marszu o wolność" przekonywali, że zastosowane przez rząd środki są nieproporocjonalne do zagrożenia.

"Wyłącz telewizor - włącz myślenie", "WHO samo zło", "Ściągnij maskę" - takie hasła skandowali uczestnicy. Podkreślali, że rozporządzenie nakazujące od soboty noszenie masek także na zewnątrz w całym kraju nie ma umocowania ustawowego. Przekonywali, że epidemia oznacza problemy z dostępem pacjentów do służby zdrowia. Dlatego z Placu Słonecznego uczestnicy przemaszerowali pod obie libiąskie przychodnie.

Niektóry mieszkańcy po drodze machali manifestantom, ale były też osoby (zwłaszcza starsze) wyrażające dezaprobatę wobec wykrzykiwanych przez nich haseł.

W całym kraju przemarsze odbyły się w sobotę w 50 miastach. Libiąż był najmniejszym ośrodkiem, w którym zgłoszony został protest. Uczestniczyło w nim około dwustu osób.

- Dziękuję, że tak licznie przyszliście. To pocieszające, że nie brakuje wolnych ludzi - przekonywała organizatorka Jelena Bojda, która wcześniej uczestniczyła w podobnych akcjach w Warszawie i Berlinie.

Jak nas poinformowała rzecznik KPP w Chrzanowie Iwona Szelichiewicz, policjanci wystawili wobec uczestników za brak masek 29 wniosków do sądu o ukaranie oraz 9 mandatów karnych.

Obejrzyjcie wideo z protestu.

 

(Marek Oratowski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

Gość30Gość30

0 0

Cóż głupota sama sieje żal mi tych ludzi antycovidowców wystarczy ich zabrać na wycieczkę do szpitala na intensywne oddziały. To może zmienią zdanie.

18:08, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarekjarek

0 0

Ale żenada...

18:14, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArvissArviss

0 0

Spisać wszystkich na takim "wiecu" i w przypadku stwierdzenia koronawirusa odesłać z kwitkiem do domu, niech się leczą sami jak są tacy mądrzy. Faktem jest to, że służba zdrowia kuleje i nie jest wydolna, ale brak maseczek moim zdaniem jest nieodpowiedzialnością

18:21, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojciuwojciu

0 0

Ta cała Jelena to musi mieć nudne życie. Jest absolutnie anty-wszystko. Szczepionki fuj, maseczki fuj - wszyscy fuj.

18:27, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kerimkerim

0 0

Brawo Policja.Gdy pytałem się jednego policjanta czy będą jakieś sankcje dla uczestników tego marszu to mi powiedział ,że nie mają takiego prawa .(Co to za policjant jeśli nie znał prawa.Upierał się, że ich obowiązuje ustawa a nie rozporządzenie ,może teraz czyta ten komentarz). Wstyd dla takiego, jeśli podwładny nie słucha swojego szefa policji. Natomiast przełożony tych policjantów wyjaśnił wszystko, że zero tolerancji. Jeszcze raz ukłon dla Policji.
Policjanci wystawili wobec uczestników za brak masek 29 wniosków do sądu o ukaranie oraz 9 mandatów karnych.Super .
Popieram Gość30.
Odnośnie redaktora tej wiadomości to lepiej będzie brzmieć 1000 lub 10000 ludzi.Tak naprawdę było ok.100 osób.Pozdrawiam

18:38, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomasztomasz

0 0

99 % tych dumnych uczestników to nikt szczególny tutaj. Nikt szczególny w sprawach ważnych czy decydujących . To są ludzie , którzy są nikim twórczym dla ludzkości ( poza problemami ) !!To grupa osiedlowych frustratów , kombinatorów i pozerów !!!! Twarze nieskalane INTELEKTEM , wzrok tęskny za ROZUMEM !!!!Jak otarli się o zawodówkę to jest cud . Kpią z wykształconych lekarzy ,że lekarze i wirusolodzy nie mają racji ,a to dla tego bo wykształcenie jest dla tych frustratów nieosiągalne !! To wręcz absurdalny pułap . Są jak szarańcza , Zakrzyczeć rzeczywistość i polecieć dalej !!! Masa normalnych ludzi ma na takich alergię co widać po frekwencji albo po jej braku !!! Jak ,któryś straci ojca , matkę dziecko lub żonę bo zachoruje na to coś co zabija ponad sto razy częściej jak grypa to niestety zrozumie ale za późno !!!

18:39, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

po pa papo pa pa

0 0

Czytałem na necie wywiad z jakimś lekarzem Dolnośląskiego,mają na oddziale dwóch młodych antycovidowców,jak się dobrze czuli to wyzywali cały personel i twierdzili,że cały covid nie istnieje,po paru dniach jak się objawy nasiliły to nagle stali się pokornymi barankami,jeden jest pod respiratorem na granicy życia i śmierci,drugi lepiej przechodzi ma "tylko" potężną gorączkę i trudności w oddychaniu....

18:41, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

texanskitexanski

0 0

Co ci ludzie maja w głowach ? mnie to aż przeraża...

19:17, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bulbaczbulbacz

0 0

Yerbać pis i ich mandaty

19:20, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafik86rafik86

0 0

Brawo dla wszystkich uczestników. Na zgromadzeniu nikt nie został ukarany. Przypominam przedmówcom że oficjalnie umarło z powodu wirusa około 350 osób. Tyle umiera w Polsce w ciągu 8 h. Protestowaliśmy przeciwko zakłamywaniu statystyk, straszeniu ludzi przez rząd i media braku dostępu do lekarzy, i bezprawnemy obecnie nakazowi zakrywania twarzy. Jeżeli nie usłyszelibyście w mediach o wirusie to ilu z was by się o nim dowiedziało?

19:57, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Stłucz termometr, nie będziesz miał temperatury. Jeśli nie usłyszelibyście o promieniowaniu jonizującym, ilu z Was by o nim wiedziało? Jeśli nie usłyszelibyście w mediach o dzisiejszym zgromadzeniu w Libiążu, to ilu z Was by o nim się dowiedziało? Zwracam też uwagę, że wg oficjalnych statystyk nikt nie umarł na świecie na ADIS. Wreszcie - czy protestowaliście wcześniej, gdy łamano prawo, czy dopiero teraz, w myśl zasady: nic mnie nie obchodzi państwo, obchodzi mnie mój nos (dosłownie)?

20:28, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewcia866Ewcia866

0 0

Brawo

20:29, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janusz ChranowskiJanusz Chranowski

0 0

Odnotowano wzrost sprzedaży folii aluminiowej

20:36, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

po pa papo pa pa

0 0

Panie Siejka trafiłeś pan w sedno z HIV-em,sam wirus nie zabija,lecz tak niszczy układ odpornościowy,że zwykły katar zabija chorego,ci idioci nie rozumieją,że z Cowidem jest podobnie,wielu starszych ludzi by żyło do dzisiaj lecz Covid przy innych istniejących chorobach doprowadził ich do śmierci,we Włoszech poziom śmiertelności u osób powyżej 70 lat był na poziomie prawie 13%.....

20:46, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KurkaKurka

0 0

Maski to tylko symbol tego, co się dzieje. Dziś maski, jutro szczepionki. Zniewalanie krok po kroku. Plus dla dziennikarza, że nie mówi o „antymaseczkowcach”. Może rozumie, że sprawa jest poważniejsza i rozchodzi się o życie i zdrowie ludzi. Tak naprawdę każdy spostrzegawczy i mający choć krztynę wrażliwości człowiek powinien mieć wolę protestowania - kiedy dowiaduje się o tym, że noworodki odbierane są matkom, babcie nie widzą dzieci i wnuków od 8 miesięcy w domach opieki, pacjenci umierają w poczekalniach, nie mogąc zostać przyjętymi, no bo jak to tak, ratować życie bez zrobienia wcześniej jakiegoś antynaukowego, niemiarodajnego testu?! A gospodarka, a bezkarność+, a edukacja zdalna... Każdy powinien protestować, a przynajmniej bronić protestujących, zamiast ich hejtować w internecie. Ogromne gratulacje dla Was za Waszą świadomość i odwagę! :)))

PS Ci wszyscy, którzy podczas protestów otrzymali bezprawne mandaty, nie pozostaną sami: [email protected]

23:45, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ola12Ola12

0 0

Brawo, odważni ludzie... Bo hejtują Ci, którzy siedzą w domach i nic nie robią. Zapomnieli, że dziennie umiera 1100 do 1200 osób, zapomnieli, że są takie choroby jak grypa, angina czy rąk, gdzie na onkologi dziennie umiera więcej osób niż na koronaświrusa...
Tu się hejtowcy kłania wasza kultura i wasze myślenie, a może jego brak. Zastanówcie się nad cierpieniem ludzi na raka, dzieci, które nie mają dostępu do opieki zdrowotnej. Koronaświrus jest od 7-15 w przychodniach bo później go nie ma, bo lekarze przyjmują prywatnie po 15.00. Włączcie myślenie, a wyłączcie telewizory.

05:54, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Antykowidowcy krzyczą "dość zastraszania", a tym czasem zastraszają całą okolicę powiatu i powiatów sąsiednich a także całą Polskę. Organizują bardzo bardzo dużo akcji, na które przychodzą ze swoimi klakierami i napadają na ekspedientki w sklepach i nasyłają na nie Policję, bo z powodu maseczki Sprzedawczynie nie chcą (nie mogą) ich obsłużyć, poniżają i szmotrają takie pracownice w otoczeniu klientów i swoich klakierów, którzy specjalnie jeżdżą na takie akcje i klaszczą swoim agresywnym kolegom , wymuszają na Policjantach aby karać ekspedientki mandatem za odmowę obsłużenia w sklepie. Poprzez swoje akcje narażają Policjantów i pracownice sklepów na poniżenie, upodlenie i stres. I to jest w porządku? Dlaczego mniejszość terroryzuje większość. Krzyczą "dość zastraszania" a zastraszają innych . Ekspedientki w całej Polsce, które przecież nie ustalały prawa odnośnie noszenia maseczek i które starają się sumiennie wykonywać swoją pracę - nagminnie płacą mandaty przez tych antykowidowców.. Grupa jest agresywna i obraża a także zastrasza innych Polaków. Czy reszta Polaków nie ma praw zagwarantowanych przez Konstytucję ? Jestem zażenowana ich zachowaniem - to źli ludzie i krzywdzą innych. Nie widzą nic poza czubkiem swojego nosa

06:00, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Brawo dla szefa policji. Sam stawił czoła demonstracji i odpowiadał rzeczowo na ich pytania. Widać że zna przepisy. Natomiast jego podwładni "wystawili go" . Nie wykonywali poleceń i nasłali na niego całą demonstrację (wskazując go palcem i). Zostawili go samego przeciw całej demonstracji i nie wsparli go. Stali z daleka z rękami w kieszeniach i patrzyli w niebo. Czy w Policji można odmówić wykonania rozkazu? To hańba i wstyd dla tych policjantów. Ta instytucja sięgnęła.... . Zostawić jednego ze swoich i go nie wesprzeć? Jak tak można? Szacun dla przełożonego policjantów za odwagę i charakter....

06:13, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

Widzę coraz więcej argumentów "przecież na raka umiera ... razy więcej ludzi". "Olu12"; rak nie jest zaraźliwy. Zupełnie nie jest. Możesz mieszkać, jeść, pić razem z chorym na raka, możesz przez lata "podcierać mu ...." i się nie zarazisz. Możesz przez całe życie codziennie spać w jednym łóżku (dosłownie; z mężem albo "narzeczonym") z człowiekiem, któremu ujawni się rak, którego ma od wielu lat i ciebie to "nie ruszy" w najmniejszym stopniu. Dlatego możesz porównywać do innych chorób ale do zakaźnych. Rakowi daj spokój. "Piotrze Siejka"; daj sobie siana; nauka weszła na takie poziomy abstrakcji dla przeciętnego człowieka, że dowody naukowe przestają być zrozumiałe dla kogokolwiek poza samymi fachowcami z branży, a że przyroda próżni nie znosi, więc płaskoziemców przybywa i jest to prawdopodobnie proces nieodwracalny, a w każdym razie długotrwały.

07:32, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomasztomasz

0 0

Jeszcze jedno . Faktycznie ARVISS ma rację, trzeba było wszystkich spisać i przy stwierdzeniu zakażenia (oczywiście na ich koszt ) , w którymkolwiek czasie , odstawić do izolatki i niech umierają w spokoju . Przecież wirus dla nich nie istnieje !!!!

09:48, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ola12Ola12

0 0

Stary zgred, gdzie te trupy, jeśli jest epidemia? Po 7 miesiącach 20%-30% Polaków powinna nie żyć. Umieralność jest nawet mniejsza niż ostatnie lata, wystarczy sięgnąć do statystyk i zacząć szukać prawdy, dlaczego rząd i media zastraszają.

W swoich wydanych 9 książkach zaproponował wyjaśnienie istnienia globalnego terroryzmu, jako celowo wprowadzonego, dzięki któremu umożliwiono inwigilację obywateli prowadzącą do Nowego porządku świata:

„Chaosu zresztą nie unikniemy, bo nowy Ład Świata powstaje za sprawą sztucznego terroryzmu. Na pieczęci masonów obrządku szkockiego widnieją słowa ordo ab chao, co znaczy: ład z chaosu. Iluminaci dokładają wszelkich starań, by wywołać chaos – służą temu: znoszenie granic, małżeństwa mieszane, małżeństwa homoseksualne, zdziczenie dzieci i całych społeczeństw za sprawą przemocy i seksu w telewizji, gier video, Internetu, eliminowanie takich wartości jak rodzina, tradycja, honor, godność osobista, poprzez propagowanie zboczeń, rozpowszechnianie pornografii i narkotyków...” (Jan Van Helsing – Ręce precz od tej książki)

10:16, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

"Bezobjawowe przejście COVID-19 nie oznacza, że choroba nie pozostawi w naszym organizmie śladów. To powikłania związane ze zwłóknieniem mięśnia sercowego i płuc - ostrzega prof. Andrzej Fal, kierownik Kliniki Alergologii, Chorób Płuc i Chorób Wewnętrznych szpitala MSWiA".

11:50, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafik86rafik86

0 0

Proszę przelom niech zrobi ankietę pt: jeżeli maski będą dobrowolne czy będziesz je nosił? Zobaczmy ile osób się boi wirusa a ile mandatu albo pójścia do sądu

12:57, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafik86rafik86

0 0

Wawi ludzie są zastraszeni a najbardziej dzieci. Wiesz jak ta sytuacja od lutego wpłynie na nich? Nie widzisz że tymi nakazami ludzie maja się nie spotykać nie rozmawiać a nawet nie uśmiechać ludzie mają donosić jeden na drugiego tego chce rząd i do tego dąży.

13:07, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bastkabastka

0 0

Protestujący nie negują istnienia tego wirusa jak i wielu innych. Chodzi o to że nakazy i zakazy nie są adekwatne do zagrożenia. Mamy stan epidemii czyli chorobowy a przychodnie i szpitale są zamknięte to absurd wszechczasów. To jest proste jak budowa gwoździa jeżeli ktoś tego nie rozumie to znaczy że nie rozumie budowy gwoździa.

13:31, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lili1Lili1

0 0

Kiedy masz grypę to siedzisz w domu czy latasz wszędzie i roznosisz na innych? Siedzisz w domu. Więc koronawirus to trochę groźniejsza odmiana grypy. Nie rozumiem czemu ludzie nie mogą uszanować nakazów? A później o rany bo jestem chory.Korona z głowy spadnie jeśli przez te kilka chwil bedziesz w maseczce i ochronisz osoby wokół siebie? Takim trybem myślenia jak ten protest wczoraj to wrócimy do czasu z początku pandemii ,kolejki w sklepach ,dzieci zdalna nauka itd

14:16, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lili1Lili1

0 0

Rafik ludzie sa sami sobie winni,bo gdyby każdy przestrzegał obostrzeń to dziś nie bylibyśmy znowu w punkcie wyjścia. Mówią żeby w sklepie mieć maseczkę ,ale np.w Biedronce któryś raz z rzędu starsza osoba bez. W taki sposób to nigdy nie pójdziemy o krok do przodu

14:20, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pedromapedroma

0 0

Witamy w lokalnym powiatowym naszym Nowym Kraśniku. Brawo Libiąż.

14:23, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafik86rafik86

0 0

Lili sama sobie przeczysz dlaczego mam siedzieć w domu albo nosić maseczkę jak jestem zdrowy. To jest jasno napisane w ustawie zdrowy czlowiek nie musi zakrywac twarzy nigdzie!

15:02, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MegiMegi

0 0

rafik86....a skąd pewność,że jesteś zdrowy? Może przechodzisz bezobjawowo?! Właśnie takim tokiem myślenia jak masz Ty,mamy to co mamy! A tą całą demonstracje policja powinna pogonić do lasu! Mandat każdemu i podpisanie oświadczenia,że w razie zachorowania nie dostaną się do szpitala i pod respirator!!!

15:45, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

texanskitexanski

0 0

Ludzie kochani czy naprawdę noszenie maseczki przez pewien czas to dla was taki problem ? nie macie w swoim życiu większych problemów ? Maseczkę uważacie za kaganiec ? Co wy macie w głowach ? co wy macie za kompleksy ?? To że należy chodzić bez gołego zada w śród ludzi was nie zniewala ? nie ogranicza to waszych swobód obywatelskich ? a gdzie jest na to ustawa stosowna ?? ...
Argumenty że skoro jest stan pandemii to gdzie te ciała dookoła jest tak absurdalny że aż szkoda się do niego odnosić. Argument że człowiek zdrowy nie musi nosić maseczki jest także genialny . Nie ogarniacie że możecie być bezobjawowym nosicielem i zarażać innych nawet o tym nie wiedząc . Przeraża mnie ten tok myślenia a potem dziwić się że Adolf H. zgromadził wokół swoich poronionych idei tyle osób które za nim poszły.

15:54, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Cieszę się, że wreszcie odezwali się ludzie myślący logicznie. Brawo, texanski, Megi, Lili1 i inni.

16:01, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MegiMegi

0 0

SiejkaPiotr przecież ta organizatorka tego marszu,ta cała Jelena to ma może z 25 lat! W głowie chyba mech! Noszenie maseczki to odpowiedzialność zbiorowa! Ja chronię Ciebie,ty chronisz mnie! ....a tak na marginesie w wieżowcu mieszka chłopak który przechodzi covid.....

16:19, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lili1Lili1

0 0

Rafik a skąd pewność że jesteś zdrowy?? Możesz przechodzić bez objawów.Tez czuje się dobrze ale mam trochę oleju w głowie jak na mlode lata i chronię i siebie i innych. Nie jestem księżniczką której spadnie korona z głowy gdy założy maseczkę na chwilę. Chyba przysłowie mądry Polak po szkodzie pasuje tu idealnie.

16:29, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafik86rafik86

0 0

Rozumiem że mam czekać na śmierć w domu, nie żyć tak jak do tej pory. Powariowaliście? Zabierają wam wolnosc krok po kroku dlatego tego nie dostrzegacie. Chcecie takiego świata jak nam probuja wcisnąć dla swoich dzieci? Bo ja nie pozwolę aby moje dziecko było zastraszane i izolowane. Jesteśmy w czarnej du..e ale wy najwyraźniej chcecie się tam urządzić na stałe.

16:53, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Tak, tak... Wolność to maseczki. Nie sądy, nie konstytucja, nie trójpodział władzy, nie wolne media, nie zwalczanie fake newsów... Nie - maseczki!

18:03, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lili1Lili1

0 0

Jak dostaniesz mandat raz drugi to nauczysz się nosić maseczkę i może dotrze do ciebie że to dla twojego dobra i dobra osób obok ciebie.

18:56, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Alicja MolendaAlicja Molenda

0 0

amster: proszę o precyzyjne wskazanie, co jest w "Przełomie" dezinformacją.

19:21, 11.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Pani Jelena w trakcie demonstracji straszyła jednego z policjantów, że napisze na niego skargę i on dzięki niej dostanie połowę pensji. Bardzo się tym cieszyła i chwaliła wszem i wobec. Co to za człowiek bezczelny i paskudny, który obraża ludzi bo śmią myśleć inaczej niż ona . Dodatkowo poświęca tyle czasu i energii żeby policjanci byli ukarani (za co?), chodzi po sklepach bez maski i nasyła policję na ekspedientki które nie chcą jej obsłużyć. Jest zagrożeniem dla naszych dzieci i starszych ludzi, którzy przebywają w sklepie, bo chodzi bezczelnie bez maski i jeszcze się tym chlubi. Krzycząc na demonstracji "dość zastraszania" zastrasza innych. Mówiąc że boją się o dzieci i nie chcą takiego świata dla dzieci - sami są największym zagrożeniem dla tych dzieci. Uważam że trzeba być odpowiedzialnym i myśleć też o innych - nie tylko o sobie. Więc ja jestem za noszeniem maseczek dla siebie i innych - to dużo nie kosztuje. Każdy człowiek ma prawo czuć się bezpiecznie w tym kraju. Nasz spokój i bezpieczeństwo zakłóca Pani Jelena i jej podobni. Pani Jeleno proszę przestać gnębić ludzi pracujących (sprzedawczynie, policję , itd.) oni pani prawa o maseczkach nie zmienią, a pracują i wykonują to co do nich należy. Przyglądam się Wam od jakiegoś czasu i Wasze metody postępowania są uwłaczające.

05:57, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tinygertinyger

0 0

Porównanie sezonu grypowego 2018/2019 (zanotowano łącznie 3 337 044 zgłoszeń przypadków zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę i zachorowania grypopodobnych) do obecnej koronapaniki.
Źródło: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa: https://rcb.gov.pl/grypa-w-sezonie-epidemicznym-2018-2019-w-polsce-i-europie/?fbclid=IwAR1jOBV8ofTeMui1TZhZbJLIiqWqOj6rf1G9UTU8kq2IAw-ArEim_r3oI40

06:43, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Do jendrek; Odnośnie szykanowania sklepów i pracowników, to niestety to jest to prawda. Skarżą się pracownice sklepów w różnych miejscowościach (np. Pepco) i piszą między sobą o tym na Fb. Pytałam też policję czy faktycznie są mandaty dla tych sprzedawczyń i oni mi też potwierdzili (wtedy to był Libiąż i Chrzanów, potem Oświęcim), że te sytuacje mają miejsce. Antycovidowcy też się tym chwalą na swoich portalach puszczają nagrane filmiki (bez zgody sprzedawczyń). Artykuł z internetu. dot. branży handlowej i prowokacji: https://www.money.pl/gospodarka/antymaseczkowcy-atakuja-policja-bezradna-wobec-obywatelskiego-nieposluszenstwa-6549334258899744a.html ;
https://businessinsider.com.pl/firmy/maseczki-w-sklepach-handel-ma-dosc-wojny-odnotowujemy-coraz-wiecej-prowokacji/t385g5j . "W tym momencie odnotowujemy coraz więcej prowokacji ze strony klientów, nawet w formie zorganizowanych grup. Ci klienci podważają stanowisko Ministerstwa Zdrowia (i traktują je – red.) jako niewystarczające i wbrew konstytucji. Dochodzi do awantur, które paraliżują pracę sklepu. Często sytuacje te są celowo nagrywane i publikowane w mediach społecznościowych – mówi w rozmowie z nami Renata Juszkiewicz prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji."

09:28, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Mam osoby w rodzinie które z racji wykonywanego zawodu padły już ofiarą tych agresorów - to przerażające ale jest ich dużo. Sprzedawczynie twierdzą że te akcje są bardzo agresywne i ich poniżające a one czuły się bezsilne wobec zorganizowanej grupy. Ci ludzie nagrywają to jak poniżają innych Polaków. Dodatkowo Ci antycovidowcy szkodzą pracownikom sklepu (i innym grupą zawodowym), gdyż piszą skargi, nasyłają policję, dużo energii i czasu poświęcają na to, żeby taka osoba miała kłopoty w pracy (niestety niektórzy tracą przez nich robotę). puszczają swoje filmiki w socjalmediach. To są szkodliwe działania które uderzają w całe rodziny Polaków, bo przeżywa mama, tata, siostra, mąż , żona i dzieci, gdyż przez te akcje ktoś zapłacił mandat, lub dostał naganę albo został zwolniony z pracy. Dla takiej rodziny to tragedia, a antycovidowcy się cieszą i ogłaszaj kolejny sukces. Grożą też ludziom. Dla mnie to psychopaci.....

09:31, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Dlatego nie popieram tego ruchu społecznego, który szkodzi nam zwykłym ludziom i jeszcze się z tego cieszy. Mało tego uważam że trzeba zorganizować marsz przeciw terrorowi antycovidowców. Nawet użyłabym jedno z ich haseł: "Dość z zastraszaniem...." ale końcówka by brzmiała : "zwykłych Polaków przez agresywnych przeciwników noszenia maseczek", "Stop z chamskimi akcjami w sklepach i narażaniem personelu i klientów sklepów", "Dość z terrorem i straszeniem pracowników ze strony Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP i p. Jeleny Bojda"

09:36, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Jeżeli ktoś z was chce pooglądać takie akcje w sklepach to wpiszcie w przeglądarkę: nalot antycovidowy na markety. Antycovidowcy piszą też "jak w pięknym stylu zaorać policjantkę" o nas piszą koronopierdolce (bo nosimy maseczki). To jest wszystko agresywne i niesmaczne. To nie jest organizacja która działa dla społeczeństwa, to jest organizacja która nienawidzi i niszczy społeczeństwo.

10:31, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

"jendrek"; ta "szpetna i wroga organizacja" jest zidentyfikowana. to potężna organizacja, przejmująca stopniowo władzę nad światem. Oczywiście tzw. "Światem Zachodnim" (czyli nami też). Nazywa się ona "Zjednoczone Siły Idiotów". Po objęciu władzy doprowadzi nas w okolice Bangladesz i będzie zdziwiona, ale nie będzie widziała w tym swojej winy, tylko winę "jakiejś szpetnej i wrogiej organizacji". Płaskoziemce.

12:31, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

viralviral

0 0

Niech jakiś taki nawiedzony bez maski pojawi się w moim zasięgu to wyrażę mu swoją dezaprobatę ;)

15:03, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Mam takie pytanie dla znających się. Czy pani Jelena nosiła kiedyś inne nazwisko, czy zawsze Bojda?

16:38, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stanley65Stanley65

0 0

Jedno co jest pewne, każdy tzw. antykowidowiec to wystraszony mały leśny ludek. Policja nie powinna karać tych ludzi za brak maseczek, tylko za świadome narażanie zdrowia pozostałych dbających o swoje zdrowie. Dodatkowo każdy antykowidowiec, powinien podpisać oświadczenie, że w razie zachorowania na covid odmawia nawet próby leczenia i ratowania jego nic niewartego życia. Maseczki nie stanowią ograniczenia niczyjej wolności. Chronią Nas przed faktycznymi nosicielami wirusa oraz przed ograniczonymi umysłowo leśnymi ludkami. Można zamiast mandatów kierować na badania psychiatryczne. Oby żadna z tych ,,pyskujących" osób nie musiała prosić o pomoc medyczną dla siebie i ich rodzin. Pozdrowionka

16:40, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Co z tą Jeleną?

18:37, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

rafik86, amster i inni coś koło tego~ oceniliśmy z kolegami lekarzami, że mam 8 współistniejących chorób. Dodając je od urodzenia - żyję na poziomie 3 pokolenia. Żadną z tych chorób nie jestem w stanie kogokolwiek zarazić i żyję do dzisiaj. ALE WYSTARCZY JEDEN TAKI BUC - BEZOBJAWOWY NOSICIEL, KTÓRY MNIE ZARAZI I ZABIJE. WYCHODZISZ NA ULICĘ, NIE PRZESTRZEGASZ PRZEPISÓW - MOŻESZ ZABIĆ. NALEŻY WAS TRAKTOWAĆ -TAK JAK PIJANYCH KIEROWCÓW - ZA POTENCJALNYCH ZABÓJCÓW !!!

22:39, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

A WOLNOŚĆ, TO STRACILIŚCIE WSZYSCY DOSTAJĄC SMARTFONY W ŁAPY !!

22:42, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Jak nazywała się dawniej pani Jelena?

04:39, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MegiMegi

0 0

Bojda...kiedyś i nadal.... To panna jest....

05:20, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MegiMegi

0 0

Z tego co mi wiadomo. . .

05:29, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Do amster: Piszesz "Ja tej władzy nie ufam. Jak i poprzedniej z resztą. Z wolnością nie można im popuścić ani na milimetr. ". Ja twierdzę że Wy antycovidowcy zabieracie nam naszą wolność i prawa konstytucyjne. Ja Wam nie wierzę, bo kłamiecie. Macie już chorych na covid wśród Was i udajecie, że nic się nie stało. Przez was wielu ludzi jest poniżanych, bo wystarczy że ktoś ma inne zdanie niż Wy to już wyzywacie i nagrywacie , puszczacie filmiki i naśmiewacie się. Jesteście antyspołeczni. Wcale nie obchodzi Was los dzieci, seniorów ani Polaków. Wy się nami wysługujecie dla swoich egoistycznych celów, a na swoje działania nawołujecie na fb o wpłaty, więc taki znaleźliście na siebie sposób na życie. Widziałam jak ta Jelena się naśmiewała z policjantów z naszego powiatu że nic jej nie zrobili. Za to ona jest skuteczna...pisze: "kochani kolejny sukces...." bo zastraszyła ludzi, mieszkańców naszego powiatu, którzy przecież nie mają żadnego wpływu na ustawę covid. To ja się pytam , jaki to sukces? Przepraszam Was, ale jak czytam o tej Jelenie i oglądam filmiki antycovidowców to ręce mi opadają, bo żal mi tych ludzi zeszmotranych przez nich. Widzę i słyszę jak ludzie to przeżywają, jak się denerwują i stresują. Mam pytanie , czy można puszczać filmiki na fb bez zgody p. sprzedawczyni, lub innego poszkodowanego przez nich. Może ludzie z filmików powinni napisać skargę do RODO?

07:44, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Panią Jelenę już sąd na rozprawie skierował na badania psychiatryczne, bo istniało podejrzenie że jest zaburzona psychicznie. I tacy ludzie próbują nami rządzić? I na jakiej podstawie? Dla mnie ta lala to SZKODNIK. Nic nigdy dobrego i dla nikogo nie zrobiła. Nie jest pożyteczna. Jako psychopatka znalazła dla siebie dobrą pracę, gdzie naiwni robią na nią wpłaty, a ona robi to co lubi najbardziej: czyli niszczy ludzi. Ode mnie ma stanowczy sprzeciw, nie wolno pozwolić takim ludziom być ponad prawem, narażać nas i nasze dzieci, zwłaszcza gdy pandemia się nasila. Ja mam kontakt z tymi co chorowali, wielu z nich w średnim i młodym wieku już nie wróci do pracy, bo są w bardzo złym stanie i lepiej już nie będzie.

07:55, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafik86rafik86

0 0

Żeby podsumować. Nikt nie mowi że wirusa nie ma. Zwracamy uwagę na: 1 zamykanie gospodarki bez żadnego uzasadnienia, rząd nie chce żadnych konsultacji nie potrafi wskazać analiz, osób na które się powołuje. 2 nakazywanie policji wystawiania mandatów bez podstawy prawnej 3 ZASTRASZANIA a najbardziej dzieci fałszywymi zakłamanymi statystykami powtarzanymi od lutego co godzinę w każdych wiadomościach. Gdyby nie media 99 % ludzi nie wiedziałoby o wirusie

08:27, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

"wawi"; ci, jak piszesz "tacy ludzie" nie "próbują nami rządzić", tylko przejmują władzę. Winna jest system polityczny. Demokracja w stylu zachodnim doszła do ściany i lepiej już nie będzie. System, w którym każdy ma jeden głos i ten głos ma taką samą wagę trwał dzięki temu, że oparty był na autorytetach. Taki "autorytet" też, jak każdy inny człowiek, miał jeden głos, ale miał jeszcze ten inny "głos" i ludzie się liczyli z tym co mówi, powtarzali innym co powiedział i postępowali tak jak on mówił. Rozwój techniki audiowizualnej powoli zniszczył autorytety. Próżnię zajęły autorytety audiowizualne zwane dzisiaj "celebrytami", czyli ludźmi, którzy są znani z tego że są znani. Przecież już Adolf z wąsikiem i jego włoski kolega zawładnęli wyobraźnią tłumów krzycząc do mikrofonów na wielotysięcznych wiecach transmitowanych przez radio. Nie ważne było co krzyczeli. Ważne było jak to robili. Dzięki upowszechnieniu wynalazku pod nazwą "radio". Dzisiejsza technika posunęła się tak daleko, że wrzucony przez byle kogo do sieci filmik może mieć oglądalność większą niż wyrafinowana oskarowa produkcja. Sugestywny filmik udowadniający że ziemia jest płaska może uzyskać więcej "lajków" niż naukowe dowody jej kulistości. Stare autorytety są bez szans. No prawie.

09:33, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Amster, właśnie o tym piszę, że jak ktoś nie mówi (pisze) tego co Wam wygodne, to miele ozorem, pisze bez sensu nie ma równowagi psychicznej. Obrażasz mnie. Możesz sobie mieć poglądy swoje, ale nie obrażaj innych, nie napadaj na nas ludzi zwykłych pracujących i starających się dbać o takich niewdzięczników jak ty. Nie nagrywaj nas , bo sobie tego nie życzymy i nie zbliżaj się do nas bez maseczki, bo ja chcę się czuć bezpiecznie w tym kraju. Ja mam kontakt z chorymi i nie chcę sama tego przeżywać - boję się jeszcze bardziej o swoich bliskich. Więc proszę chcesz to sobie chodź bez maseczki, ale nie podchodź do ludzi którzy chodzą w maseczkach - bo to jest pewnego rodzaju przemoc na nas i narzucanie siłowe swoich poglądów, a to już się większości ludzi nie podoba. Amster, chcesz poszanowania swoich poglądów, to uszanuj nasze.... I tyle w temacie. Skończcie z przemocą, bo budzicie agresję w Polakach (poczytaj artykuły w necie).

09:34, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stanley65Stanley65

0 0

czy tak zwani antymaseczkowcy chcą koniecznie doprowadzić do spacyfikowania ich przez normalnych ludzi szanujących swoje i innych zdrowie oraz zdrowie? dążenie do konfrontacji ma być sposobem na zaistnienie w życiu codziennym? żyjcie sobie antymaseczkowcy w swoim świecie ale z daleka od normalnych ludzi

09:53, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stanley65Stanley65

0 0

zdrowie oraz życie

09:54, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WawiWawi

0 0

Pani Jelena jest wszędzie . Sami zobaczcie , że jej jedyną pracą jest gnębienie Polaków: http://plotkibiznesowe.pl/2020/09/20/antypandemisci-robia-inby-w-sklepach-i-dziwia-sie-ze-ludzie-ich-krytykuja/ . Tytuł artykułu: "Antypandemiści robią inby w sklepach i dziwią się, że ludzie ich krytykują". W artykule można przeczytać: "Niestety tak zwani antypandemiści, zamiast krytykować rząd, postanowili walczyć z bogu ducha winnymi kasjerami czy też klientami. Ich „dorobek” można oglądać na Facebooku, gdzie sami chwalą się robieniem awantur w sklepach czy nawet w szkołach".

10:43, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysioKrzysio

0 0

Droga redakcjo. Proszę o wyłaczanie autoamatycznego właczania przegladania wiadomości filmowych w waszych relacjach. My umiemy nacinąć odpowiedni znaczek by uruchomić przeglądanie filmu. Nie potrzeba nam by za każdym razem uruchamiało się odtwarzanie - przykład ten post z krzyczącą kobietą - głoooośno mówiącą. Dajcie na luz i wyłączajcie te możliwość.

11:11, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

rafik86... myślę, że nie powinno się mówić o żadnych chorobach. Większość ludzi nic by nie wiedziała o raku, zawałach itd. Ile oszczędności w służbie zdrowia!

11:19, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Nie pisz o mnie, ratlerku, zanim nie nauczysz się czytać i myśleć. Czyli nigdy. Ujadaj sobie gdzieś indziej, sikaj w innej piaskownicy, jeśli nie masz swojej kuwety. "On myśli" - gratuluję, jeśli wiesz, o czym inni myślą. To się leczy.

12:03, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

viralviral

0 0

@amster - już w 3 wieku n.e. przewidzieli twoją obecność:
„Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i jeśli kogoś zobaczą przy zdrowych zmysłach, to powstaną przeciw niemu, mówiąc: Jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny”. - Św. Antoni Pustelnik

13:47, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

Spokojnie, amsterku-ratlerku, kryj się dalej za swoim nickiem i ujadaj do księżyca. Interpretowanie Ciebie jest tak trudne jak piosenki disco polo. Dlaczego zmieniłeś swój ostatni nick? Proponuję kilka następnych: stultus, Panbożek, pantofel. Idealnie pasują. I ta interpunkcja...

14:05, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiejkaPiotrSiejkaPiotr

0 0

A z innej beczki: gratuluję Pani Alicji Molendzie bardzo mądrego artykułu w ostatnim "Przełomie". I dziękuję za niego.

14:06, 14.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan NawakJan Nawak

0 0

Ludzie! Zakrywajcie nos i usta!!! Zakrywajcie! Chrońmy się wzajemnie, wspólnie! Chrońmy ludzi starszych przed kosztowną, niechcianą eutanazją! Nie zmuszajmy Naczelnika Państwa aby musiał wprowadzić strefę czerwoną w całym kraju! Ci starsi już żyli w „strefie czerwonej”, tej od Józka ze stali! Przeżyli, niech i tą ZARAZĘ przeżyją! Zakrywajcie nos i usta, wytrzymajmy to ciśnienie! ZARAZA!!!

10:12, 15.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%