Mam tragiczną wiadomość - dzisiaj na terenie naszej gminy zmarła osoba w sile wieku. Lekarz jako przyczynę śmierci podał podejrzenie zachorowania na COVID-19.
Informację tej treści podał na portalu społecznościowym burmistrz Trzebini Jarosław Okoczuk.
- Składam szczere kondolencje Rodzinie i Bliskim zmarłej osoby. Już teraz deklaruję wszelką niezbędną pomoc ze strony gminy - napisał burmistrz.
Dodał, że mieszkanie zmarłej osoby zostanie zdezynfekowane, bliscy zostali objęci kwarantanną.
Burmistrz zaapelował, by w święta pozostać w domu: - Nie odwiedzajcie rodziny w święta, nie spacerujcie, nie wychodźcie z domu pod żadnym pretekstem, jedynie jeśli to naprawdę jest niezbędne. Chrońcie życie swoje i swoich najbliższych.
Przypomnjmy, że do tej pory tylko u jednego mieszkańca powiatu chrzanowskiego oficjalnie potwierdzono zakażenie koronawirusem. U osoby, która dziś zmarła, wcześniej nie stwierdzono zakażenia koronawirusem.

20.04.2026
OSŁONY okienne na wymiar, Tel. 731-496-146.

18.04.2026
OFERUJĘ budowę indywidualnie dostosowanych domków ...

25.03.2026
MALOWANIE, gładź bezpyłowa, regipsy, panele podłog...
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
Radni chcieli sesji nadzwyczajnej, ale jak widać, burmistrz Latko troszczy się szybciej i sprawniej o mieszkańców i już jest spotkanie, dziękujemy!
absurd
15:13, 2026-05-21
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
Pan burmistrz dobrze wiedział o co ci chodzi. A teraz udaje ze nie wie i nie chce się wypowiadać na ten temat , popieram tych ludzi którzy rozwiązali umowy, i mam nadzieję ze inni tez tak zrobią, te mieszkania to zwykła siema
Chrzanow wita
14:46, 2026-05-21
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
Przecież burmistrz, to pachołek Tuska. Nie liczcie na to , że Wam pomoże. Trzeba zrobić referendum, tak jak w Krakowie i wybrać innego burmistrza. Wtedy może będzie lepiej.
Gieks
13:30, 2026-05-21
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
A co na to nasz Robert - może redakcja go dopytać, bo po budowie latał i wywiadów udzielał .......
:)
13:18, 2026-05-21
0 0
Może ktoś coś więcej wie na ten temat?? Bo to ogłoszenie to zdawkowa ogólnikowa informacja.
0 0
Konkretnie! Nazwiska!
0 0
Może coś więcej. Na jakiej podstawie wysnuto taki wniosek ? Czy urzędnicy wiedzą więcej niż zwykli obywatele ?
0 0
Od podawania takich wiadomości jest sanepid albo lekarz a nie burmistrz który chyba spożył skiśnięty jogurt.
0 0
To już burmistrz nie ma się czym zajmować?, tylko podaje jakieś dziwne wiadomości do Przełomu??
0 0
Przełom razem z szanownym Panem Burmistrzem sieją wśród mieszkańców nie potrzebna P A N I K E!!!!!!!
Chciałbym tylko się dowiedzieć jaki macie cel w takim działaniu??
0 0
Majkels320, taka teraz moda. A optymistycznych akcentów trzeba szukać na You Tube :)
0 0
Majkels, ty żartujesz?
0 0
VitekSprytek no nie żartuję :)
0 0
Lekarz wpisał tę informację do aktu zgonu, a rodzinę zmarłego objęto kwarantanną, oczywiście w uzgodnieniu z sanepidem
0 0
Były wykonywane jakieś testy na tej osobie za życia?? Czy po śmierci?? Czy to tylko przypuszczenie że miała COVID?? Bo jeśli chorowała i nie była objęta kwarantanna to na pewno chodziła po mieście spotykała ludzi, robiła zakupy, z kimś rozmawiała... Chociażby z rodzina. Czy mamy się spodziewać wysypu COVID w Trzebini
0 0
Oby tylko nie okazało,że tym face newsem burmistrz chciał złożyć życzenia świąteczne naszej społeczności.
0 0
Czekamy na wywiad z lekarzem na temat jego diagnozy. Do tej pory akt zgonu był wystawiany w USC, a lejarz wypisywał kartę zgonu.
0 0
Moze ktos podac w jakim rejonie Trzebini ten przypadek ?
0 0
A dlaczego burmistrz deklaruje pomoc ze strony gminy a nie osobistą?
0 0
Narzekacie, że to fake newsy i sianie paniki. Czytaliście? https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-prof-szemberg-modelowanie-rozwoju-epidemii-jest-jak-przewidy,nId,4428937 "... rzecznik prasowy naszego Ministerstwa Zdrowia (Wojciech Andrusiewicz - przyp. red.) został zapytany, jak Polska to robi, że ma tak mało zakażonych i zgonów. ... Dane, które podajemy do WHO to przypadki, które są potwierdzone testami genetycznymi. ...Nieco mniej czułe, szybsze testy (serologiczne), które mają 90 proc. pewności, nie są brane pod uwagę. A powinny, bo jeśli już wykażą zakażenie, to nie ma możliwości, by się myliły. Taki test nie powie osobie zdrowej, że jest chora. Ten test może się mylić w drugą stronę. A wyniki tych testów zamiatamy pod dywan...". Może to i dobrze, bo nie ma zbyt dużej paniki, ale może źle bo możemy się poczuć zbyt pewni. Inne mniej oficjalne wieści wskazują, że ilość zgonów może być bardzo znacznie zaniżana.
0 0
Przecież w tej córce onetu czyli interii są same face newsy a wy to czytacie i w to wierzycie,od kiedy obce media w danym kraju,piszą o nim dobrze?
0 0
Panie Burmistrzu, tak dobrze poinformowany, proszę o info jakie były choroby współistniejące u osoby zeszłej z tego świata...? Przecież jak Ministerstwo "szacownego" Zdrowia podaje o zgonach w wyniku KW to zawsze są choroby współistniejące... nieprawdaż...?
0 0
"Face news" - o, coś nowego :) To chyba news do oglądania face to face...
0 0
A dlaczego nie trafił do szpitala zakaźnego tylko zmarł w domu?
0 0
Burmistrz który wypił skisły jogurt i podesłał dziennikarzom Przełomu fake newsa,chciał chyba odciągnąć od czytania artykułu na temat lipnego przetargu (przekrętu),jak na razie to w powiecie chrzanowskim nikt nie zmarł na COVID-19;https://gazetakrakowska.pl/mapa-koronawirusa-w-malopolsce-w-ktorych-powiatach-jest-najwiecej-zakazen-skad-sa-ofiary-smiertelne-mapa-powiatow-10042020/ar/c1-14901129.
0 0
O, czyli da się, jest już "fake news". Brawo, zadanie zaliczone. Punkcik dla Pani. To poziom wyżej: Przed "który" stawiamy przecinek. Czy zaliczymy ten poziom?
0 0
logik w naszym dzienniku, dzieniku polskim, w wsieci, w polityce no i tv trwam też nic nie było!!!!!!!!!! a to jedyne które ogładam co jest?
0 0
a w TVP- is też nić!!!!!!!!
0 0
To jak to jest z tą śmiercią na koronawirusa podaną przez burmistrza Trzebini i gazetę Przełom. Gdzie jest prawda ( oprócz tej w Rosji ) ? Czemu nie ma potwierdzenia przez służby do tego powołane ?
I nadal brak odpowiedzi od redakcji Przełomu w tej bardzo dziwnej sprawie. No bo jak lekarz bez badania wystawił taką przyczynę śmierci.
0 0
Jendrku masz rację. Dobre czasy minęły bezpowrotnie.
0 0
Przełom niestety zrobił się niestety nieobiektywny,pojawiają się artykuły,które wyraźnie są stronnicze i nieobiektywne w sprawach dotyczących zwłaszcza polityki w powiecie,pewni ludzie dla redakcji z założenia są "be".Ostatni numer środowy był pierwszym od lat,którego nie kupiłem i już nie kupię.Dziennikarstwo polega na rzetelnym informowaniu ludzi a nie manipulacji,ale rzetelność kosztuje,bo można sobie wrogów narobić zwłaszcza na szczytach lokalnej władzy a to może się przełożyć na spadek dochodów wydawnictwa,więc drodzy czytelnicy nie spodziewajcie się zmian w najbliższym czasie,niedobrzy według redakcji zostaną niedobrymi a ci lepsi będą jeszcze lepsi.....
0 0
Bijecie pianę a kto to objawienie przełomu potwierdził
"W Trzebini zmarła osoba z podejrzeniem o zakażenie koronawirusem" sanepid, znachor, Kaczyński, Kosiniak-Kamysz, Bosak Budka, Biedroń, Sławomir Grzywa a może Kidawa - Błońska? Bardzo jestem ciekawy.
0 0
Mam nadzieję, że redakcja mi to wyjaśni
0 0
Interesuje mnie jeszcze jedno. Czy była przeprowadzona sekcja zwłok? Jak nie to chciałbym poznać personalia tego lekarza, który wystawił ten akt zgonu. No chyba, że to była karta informacyjna a to wszystko zmienia.
0 0
Pani Agnieszce Filipowicz zdarza się niestety czasami namieszać, bo albo dobrze nie usłyszy, albo wszystkiego nie napisze. Robi się zamieszanie, i wtedy się okazuje, że Pani Filipowicz gdzieś zaginęła i nie może odpowiedzieć na zadane jej pytania.
0 0
Przyczyna potwierdzona czy nie?
0 0
Aż mi was wszystkich żal czytając te komentarze a tobie kolego WIECZNY ODPOCZYNEK. Za wczas kolego ale kiedyś się spotkamy tam u Góry i powspominajmy te imprezy na dole. RIP
0 0
Publikując informacje dotyczące pandemii, podajemy źródła, skąd informacje zostały pozyskane: te oficjalne jak np. sanepid, biuro wojewody, strona burmistrza, jak i nieoficjalne, np. od osób pozostających na kwarantannie, które chcą zachować anonimowość ze zrozumiałych względów. Źródła podajemy po to, by Czytelnicy wiedzieli, skąd pochodzi informacja i mogli sami ocenić jej wiarygodność. Nie mogę się zgodzić z zarzutem, że podanie oficjalnej informacji ze strony burmistrza to przejaw służalczości. Czyżby zatem cytując wojewodę, jak ostatnio albo podając codziennie, na podstawie komunikatów wojewody aktualną liczbą zakażeń koronawirusem w Małopolsce, jesteśmy służalczy wobec władz w województwie? To normalne, że dziennikarze obserwują profile osób publicznych sprawujących władze w gminie, powiecie i województwie. Zdaje sobie sprawę, że ten trudny czas sprzyja formułowaniu wielu spiskowych teorii, ale myślę, że czasem warto zachować zdrowy rozsądek. Informacja o śmierci tej osoby powstała na podstawie oficjalnej informacji burmistrza, który konsultował się w tej sprawie z sanepidem i była pozbawiona subiektywnych ocen autora tekstu.
A jeśli ktoś pyta o moją subiektywną ocenę, to odpowiadam: myślę, że liczba zakażonych jest wyższa od oficjalnie podawanej. Że, jak donoszą media w Polsce, coraz częściej w aktach czy kartach zgonu może pojawić się wpis, że śmierć nastąpiła wskutek podejrzenia zakażeniem COVID-19. Wciąż zbyt mało się u na robi testów, by wykryć wszystkich zarażonych. Uważam też, że taki przypadek, jak ten powyższy, powinien nas zachęcić raczej do profilaktyki, higieny, przestrzegania izolacji domowej, a nie do żenujących dyskusji w internecie, z których nic konstruktywnego nie wynika.
0 0
A ja dalej nie wiem, czy się potwierdziło czy nie, a czasy są takie, że jest to wiadomość istotna dla wielu ludzi, którzy to, co napisano 10 kwietnia o godzinie 14.07 na stronie lokalnej gazety, przeczytali.
0 0
Z dzisiejszej informacji wiem że ta osoba umarła na jednym z osiedli w bloku i jest przypuszczenie że przez koronawirusa. Była to osoba w sile wieku. Nadal nie ma potwierdzenia przez sanepid ani inne instytucje rządowe w województwie. A jak nie ma to znaczy że umarła ta osoba z innych przyczyn. W święta na jednym z osiedli w Chrzanowie też była zdezynfekowana jedna klatka jak i chodnik przed nią.
0 0
Czy to taka sama informacja jak jogurta?jeżeli tak to po co o tym trollu piszesz.
0 0
logiczka myślałem że Twój nick do czegoś zobowiązuje ale się pomyliłem. a na przyszłość czytaj dokładnie i ze zrozumieniem.
0 0
sanepid nie potwierdzi bo jest na smyczy pis
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz