Rodzice: nauczycielka wystawiła na lekcji 130 jedynek - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

Rodzice: nauczycielka wystawiła na lekcji 130 jedynek

Marek Oratowski 13:30, 10.01.2020 Aktualizacja: 13:26, 27.10.2025
79 Rodzice: nauczycielka wystawiła na lekcji 130 jedynek Uczniowe "dziesiątki" muszą się teraz jeszcze bardziej przyłożyć do języka polskiego

W SP nr 10 w Chrzanowie prawie cała klasa w czwartek nie miała zadań. Skończyło się to dla uczniów nie najlepiej.

O sprawie poinformowali nas rodzice uczniów.

- Pani zaczęła sprawdzać zadanie z języka polskiego, które zadała zaraz po świętach, gdy frekwencja w klasie była niewielka. Niewiele osób je miało. Ponieważ składało się z pięciu podpunktów, niektórzy, w tym mój syn, dostali pięć jedynek, co sprawdziłam w dzienniku elektronicznym. Na pewno wpłynie to na obniżenie oceny z języka polskiego u wielu uczniów, a przecież niedługo kończą ósmą klasę. Gdyby skończyło się na jednej jedynce dla każdego, na pewno jako rodzice byśmy to jakoś zrozumieli. A podobno tych jedynek zostało wystawionych w klasie liczącej 30 osób aż 130 - opowiada matka.

Zapytaliśmy polonistkę z "dziesiątki", czy to prawda, że faktycznie wystawiła aż tyle ocen niedostatecznych.

- Chodziło o zadanie, które zadałam w dniu, gdy w klasie była połowa uczniów. Jednak w dobie mediów społecznościowych i telefonów nie było chyba problemem dla nich przekazanie sobie informacji o tym, co jest zadane. Mieli na to tydzień. Być może w przypływie emocji mówiłam niektórym, że dostają oceny niedostateczne za każde zadanie, polegające m.in. na napisanu zaproszenia na wieczór kolęd. Jednak większości uczniom wpisałam brak zadań, co rodzice mogą sprawdzić w dzieniku elektronicznym - tłumaczy nauczycielka.

(Marek Oratowski)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (79)

raptorraptor

0 0

I w czym problem? Nieprzygotowani to ocena właściwa.

13:53, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Magda2008Magda2008

0 0

No chyba normalne w dzisiejszych czasach że jak nie ma ucznia na lekcji to dzwoni do kolegi co było i co zadane.jeszcze mając tydzień na to.

14:00, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolonistaPolonista

0 0

I prawidłowo, ta dzisiejsza młodzież to tylko by tylko na komputerach czy innych smartfonach siedziała, a nauka be, potem obudzą się w wieku 30lat z palcem w dup..

14:19, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TooomekTooomek

0 0

Czy ktoś zdaje sobie sprawę z tego że nauczyciel nie ma prawa zadawać tzw. Zadania domowego? Nie wierzycie? Proszę poszperac w internecie

14:29, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bulbabulba

0 0

A może by tak szanowni rodzice zapytali swoich pupilów dlaczego nie odrobili zadania zamiast szukać taniej sensacji w prasie. Skoro to jest ósma klasa, to dzieciątka powinny mieć już wykształcone mózgi na chociaż podstawowym poziomie. Wszyscy włącznie z dziećmi wszędzie mają swoje prawa ale o obowiązkach jakoś zapominają. Zacznijmy egzekwować przynajmniej od własnych dzieci tzw. poczucie obowiązku a później będzie im w życiu łatwiej a nie szukać śmiesznych rozwiązań jak skarga do prasy, choć to pewnie łatwiejsze.

14:31, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zainteresowana polonZainteresowana polon

0 0

Uczniowie nie wykonali pracy, która podlegała ocenie. Była to praca wykonywana na lekcji. Uczniowie nieobecni mieli obowiązek nadrobienia zaległości, czyli zredagować zaległe prace. Co jest w umowie przedmiotowej i uczniowie wiedza o tym. Gdy uczniowie oddali prace ocena została zmieniona, oczywiście na korzyść ucznia. Czuję się skrzywdzona tą informacją i tym, że żaden z Rodziców nie skontaktował się ze mną, a wszyscy Rodzice otrzymali w tym samym dniu ode mnie informację o tym, że niepokoi mnie postawa ich dzieci. Tylko dwoje Rodziców podziękowało mi za informację. A wiadomość ode mnie do tej pory przeczytało tylko 15 Rodziców. Dziennik elektroniczny jest świetnym narzędziem do korespondencji z nauczycielami, Dyrekcją Szkoły, z wychowawcą. Przykro mi, że nikt z Państwa do mnie osobiście nic nie napisał, nie przyszedł, ani do mnie, ani do Dyrekcji Szkoły, ani do wychowawcy klasy. Swoją drogą moja emocjonalna postawa przyczyniła się do tego, że uczniowie od razu oddali zaległe prace.

14:41, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kanwa57kanwa57

0 0

Szanowny redaktorze jeśli chodzi o język polski nie mówi się i nie pisze "tydzień czasu", sam tydzień już wystarczy!!!

14:50, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adaś NiezgódkaAdaś Niezgódka

0 0

Popieram. Nauczycielka dba o poziom polszczyzny.
Widać,że nie ma zamiaru kształcić następców Wałęsy.

14:51, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adaś NiezgódkaAdaś Niezgódka

0 0

Kanwa 57.
To Marek Oratowski. On może

14:53, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

I bardzo dobrze tak gówniarzom! Wbija się młokosom do głowy, że nic nie muszą robić, samo wszystko za nich się robi - a tu zdziwienie!!! Powinna im ta profesorka walnąć po kolejne 10 jedynek za nieudolnośc życiową!!!

14:53, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adaś NiezgódkaAdaś Niezgódka

0 0

Kanwa 57.
Po drugie on cytuje polonistkę., chociaż go nie bronię.

14:56, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janusz ChranowskiJanusz Chranowski

0 0

@Tooomek Szukając na portalach dla samotnych matek albo p0lek, można wyczytac oburzenie związane z interpretacją art.31 o Prawach dziecka, ale rodzice nie mogą narzucać nauczycielom metod nauczania. Zadania domowe mają pomagać dzieciom, a nie je karać. Dziecko musi nauczyć się systematyczności i radzenia sobie z problemami z danej dziedziny co pomoże mu w przyszłości, np. w pracy.

14:58, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kill76kill76

0 0

Brawo dla p. nauczycielki!!!!!!!!!!!. A tych rodziców do kuratorium zgłosic za brak nadzoru nad dzieckiem

15:02, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LondLond

0 0

Cóż - dotknięta matka zgłosiła jedynkę dziecka do prasy .
Zastanów sie kobieto nad swoim zachowaniem. Chcesz by Twoje dziecko wyrosło na nieuka i głąba ? Jak widać nie umiesz Ty wyegzekwować dyscypliny . Za moich czasów szkoły podstawowej nie było emaili czy smsow. Jeśli uczeń był nie obecny w szkole to albo mama biegła do kolegi z klasy i brała zeszyty do przepisania albo samemu sie szło i pilnował by mieć zadania odrobione i uzupełnione zeszyty .
Powinnaś kobieto teraz wystosować przeprosiny dla nauczyciela a także dyrekcji szkoły . I tylko Bogu dziękować ze tacy nauczyciele nadal istnieją .

15:08, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

andziaandzia

0 0

"..zaraz po świętach frekwencja w klasie była niewielka " pisze mama .
W przyszłości pozostanie takie podejście np w stosunku do pracy..

@bulba - 100 % racji.

15:19, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmmmmmmmm

0 0

Tak się składa, że moje dziecko chodzi do tej klasy. Rzeczywiście po świętach było ich w klasie ok. 10 osób z 30. Pomijam podejście do opuszczania lekcji w VIII klasie. Na zadanie było napisanie 5 krótkich wypowiedzi (kartka pocztowa z życzeniami, zawiadomienie o wieczorze kolęd itp.). We wtorek po Nowym Roku Pani nauczycielka przypomniała, że w czwartek będzie to zadanie sprawdzać. Tak też zrobiła. Za każdą z wypowiedzi była jedna ocena. Oczywiste jest, że za nienapisanie żadnej było pięć ocen niedostatecznych, tak samo jak to, że można było dostać pięć przyzwoitych ocen, za zadanie, które powiedzmy szczerze na poziomie ósmej klasy nie powinno przysparzać kłopotów. Nie rozumiem oburzenia, że nagle ktoś dostał pięć jedynek. To, że takie oceny dostała większość klasy świadczy tylko o tym, jakie uczniowie maja podejście do nauki, czy do odrabiania zadań. Dodatkowo uczniowie zostali poinformowani o możliwości poprawienia tych ocen. Ci, którzy chcieli dziś oddali zeszyty z zadaniami do sprawdzenia. Skąd ta afera? Uczmy dzieci, że nie mają żądnych obowiązków, albo że mogą sobie wybierać tylko te, które im pasują. Świetnie..... Najwyższa pora, żeby się uczniowie obudzili, bo są w ósmej klasie a nie w zerówce i chyba najwyższa pora, żeby sami wiedzieli, co należy do ich obowiązków. Nie rozumiem ataku na nauczycielkę. Nie róbmy afery tam gdzie jej nie ma. A może zmienić tytuł artykułu na: " 90% uczniów klasy ósmej nie odrobiło zadania domowego" - sensacja. Czy to naprawdę powód do interwencji gazety?

16:00, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

K T O SK T O S

0 0

Tak po prawdzie to 8 klasa to nie dzieci bo ile mają lat? Chyba młodzież jeżeli już.

16:29, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

To nie dzieci. To nie młodzież. To banda gamoni nie przystosowanych do życia! Nigdy taki jeden z drugim paskiem po tyłku nie dostał to i się nie nauczy wywiązywania z obowiązków...

16:36, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChełmofonChełmofon

0 0

Kiedyś takie zadania to były w klasie trzeciej, a nie ósmej.

16:44, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

MaDka żaląca i płacząca - co robiłaś przez ostatnie 14 lat? Gdzie byłaś? Twój bOMbelek nie odrobił lekcji, a Ty zamiast wyciągnąć wobec niego konsekwencje - płaczesz redaktorowi w rękaw... Dziwię się redaktorowi Oratowskiem, że wziął udział w tej "koperkowej" aferze.
I nie. Nie ma prawnego zakazu zadawania prac domowych. Należy zapoznać się z interpretacją prawną. Ale to chyba przerosłoby maDkę z artykułu.

16:49, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChełmofonChełmofon

0 0

Zresztą niedługo to będzie najważniejsze żeby odróżnić 500 plus, od 300 plus, od ... plus. wiedzieć jak się nie narobić, ale wiedzieć po co i kiedy wyciągnąć rękę, no i potem odpowiednio zagłosować.

16:49, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

coscoscoscos

0 0

Wystawienie takich ocen było oczywiście niezgodne z prawem(a dokładniej art. 44bg ustawy o oświecie), tak samo jak wstawienie każdej innej oceny niedostatecznej za brak zadania, podręcznika, ćwiczeń, czy zesztu. Takie sytuacje powinny być jak najbardziej zgłaszane w trybie pilnym do kuratora oświaty w Krakowie. Tu nie ma znaczenia umowa przedmiotowa, statut, czy cokolwiek innego. Ustawa jest ponad tym.

16:51, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

IrasiadIrasiad

0 0

Typowa matki oraz dzieci "pińcet plus"... Rośnie super pokolenie ...

16:52, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@coscos - Zgodnie z art. 44b ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty nauczyciele na początku każdego roku szkolnego informują uczniów oraz ich rodziców, m.in. o wymaganiach edukacyjnych i sposobach sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów. Praca domowa może być sposobem sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów, miernikiem wiedzy. Żaden przepis prawa nie wymaga jednak, aby była zadawana praca domowa, a także, aby była oceniana. Żaden przepis nie zabrania też zadawania prac domowych, ani jej oceniania.

W myśl art. 44b ust. 10 ustawy o systemie oświaty szczegółowe warunki i sposób oceniania wewnątrzszkolnego określa statut szkoły. Zatem to statut szkoły jest źródłem prawa szkolnego w tym zakresie. To, czy prace domowe są w danej szkole zadawane oraz czy są oceniane, a także jaką rangę (wagę) w danej szkole ma ocena z pracy domowej, powinno wynikać ze statutu.

16:59, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

coscoscoscos

0 0

@kattebush, tak, ale ustęp 3 wyraźnie mówi o ocenie postępów i poziomuw stosunku do podstawy programowej, brak pracy domowej nie jest tożsamy z wiedzą na dany temat, więc nie może być oceniany, ponad to same zadania domowe są wątpliwe wg litery prawa. No chyba że przedmówca wskaże mi w podstawie programowej punkt realizacja zadań domowych...Tak, mówi o tym statut szkoły, lecz musi być podporządkowany wszelkim akrom nadrzędnym, czyli rozporządzeniom, ustawom i konstytucji.

17:09, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@coscos - natrafiłam na taką odpowiedź: https://www.nadzor-pedagogiczny.pl/porada/nauczyciel-stawia-jedynki-za-brak-pracy-domowej-br/11806.

17:19, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

coscoscoscos

0 0

oczywiście, bo nauczycielom się wydaje, że mogą wszystko to co w prawie nie jest zakazane dla nich, ale jest troche inaczej, nauczyciel może tylko i wyłącznie to na co prawo mu pozwala, czyli najwyżej oceniać realne osiągnięcia i postępy względem podstawy programowej.
https://mamadu.pl/141715,czy-nauczyciel-moze-postawic-jedynke-za-brak-pracy-domowej i masa innych :3 Nie ma sensu się zarzucać linkami

17:29, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

żukgnojownikżukgnojownik

0 0

Jestem jedną z osób, które dostały oceny niedostateczne i pomimo tego że stoje po stronie nauczycielki to nie życze sobie aby ktoś nazywał nas gamoniami, gówniarzami itp oraz oczerniania nas i naszej nauczycielki, która jest jedną z najlepszych nauczycielek w naszej szkole. Poza tym nauczycielka wspomniana w tym artykule przeprosiła nas i pozwoliła nam poprawić złe oceny oraz przyznała się że zrobiła to przez napływ złości. Prosze o skończenie tego tematu.

17:47, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Coscos - jesteś początkiem upadku cywilizacji

17:51, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Popieram nauczzycielkę z 10-tki!!

18:03, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@amster - przeczytaj komentarze pod artykułem na FB. Piszą również i uczniowie, którzy też dostali oceny niedostateczne. Wiedzą, że źle zrobili. Mają więcej rozumu, niż ta pani płacząca w artykule. @żukgnojownik - jak widać, jesteś jedną/jednym z tych, którzy potrafią przyznać się do błędu. I pomimo swojego młodego wieku - jesteś dojrzalsza/y od mamy Twojego kolegi z klasy.

18:04, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@coscos - mieli swoje pięć minut Elbanowscy. Ma i pan Smołkowicz czy też pan Gawlik. Trąci to i antyszczepionkowcami i płaskoziemcami. Moda na coś ma to do siebie, że przemija. Ale Internet i ludzie pamiętają...

18:14, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysioKrzysio

0 0

Przestańcie pisać bez sensu swoje wypociny. Pownien wam wystarczyć wpis użytkownika Zukgnojownik oraz nauczycielki.

20:00, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary KomuchStary Komuch

0 0

Dobrze zrobiła, po pięć pał i obniżyć gamoniom oceny na koniec szkoły, grać w gry mają czas, do nauki nigdy!!!

20:49, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

Przełom napisał durny artykuł, w sumie o niczym, a tutaj taka dyskusja... :) och, ach... cieszą się dziennikarze, taki wzrost statystyk na koniec tygodnia :)

21:27, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

raptorraptor

0 0

Kiedyś to nauczyciel rządził w szkole, teraz mamusia i dzieciątka..... Zaraz to będzie w podstawówce tak jak teraz na studiach. Student jak zda pierwszy rok to uważa, że mu się dyplom należy ( tu nie przesadzam ) .... W SP będzie że jak już zdał 1 klase to ma być nietykalny do końca swoich dni w edukacji..... I jak ten kraj ma się rozwijać?

22:05, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

To sa wlasnie efekty bezstresowego wychowania i poczucie dziecka ze jemu sie wszystko nalezy a jezeli cos pojdzie nie po jego mysli to pada klasyczne "to jest moje zycie" albo "sprobuj tak zrobic jeszcze raz a podam Cie do...". Przyszedl taki szczeniak do mamusi wyplakal sie w rekaw ze go pani od polskiego pokrzywdzila bo mu dala piec jedynek a on/ona jest oczywiscie nawinna i pokrzywdzona. Ale siedziec na facebuniu napewno byl czas i spotykac sie w galerii z reszta malolatow ! I takie nam wlasnie rosnie pokolenie ktore pojdzie kiedys do pracy i bedzie pierdziec w stolek gdzies w kacie zeby sie czasem nie ubrudzic albo zacznie rzucac swoimi "prawami". Tutaj wlasnie wyjawia sie taki czlowiek jak "zukgnojownik" ktory sobie nie zyczy..., jak slysze takie teksty z ust takiego dziecka z gimpla to mnie krew chce zalac. Czlowieku w Twoim wieku to sobie mozesz co najwyzej zyczyc wszystkiego najlepszego. Najpierw cos zrob w zyciu a dopiero pozniej wymagaj. Nie ma co wszystkich wrzucac do jednego wora ale era smartfonow, tabletow, pokemonow i innych zakapturzonych sluchawkowiczow zaczyna nas zalewac a wcale nie idzie to ku dobremu.

22:29, 10.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

logiklogik

0 0

Dajcie już spokój tej mamuśce bezstresowo wychowującej swojego synka,ona sama się przekona za parę lat co wychowała.

09:10, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

disneydisney

1 0

super nauczycielka, super szkola, nic nie było, widzialem na wlasne oczy, pozdrawiam.

13:11, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Pani profesor - nie dać im poprawiać ocen i nie przepraszać - bo nic dobrego tym Pani tych osób nie nauczy. Niech się zreflektują pracą ponadprogramową! Inaczej Pani decyzja o możliwości poprawy będzie nieuczciwa do rzetelnej i odpowiedzialnej części klasy, która zadanie odrobiła.

14:51, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Lejter dla Twojej wiadomosci Profesor uczy w uczelni wyzszej a nie szkole podstawowej. Skonczcie z tym tytuowaniem w szkole sredniej.

16:43, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Jeśli teacher jest dobry - to zasługuje na sAcunek nawet w SP - belfer to tytuł honorowy...

20:45, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dario88Dario88

0 0

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>To sa wlasnie efekty bezstresowego wychowania i poczucie dziecka ze jemu sie wszystko nalezy a jezeli cos pojdzie nie po jego mysli to pada klasyczne "to jest moje zycie" albo "sprobuj tak zrobic jeszcze raz a podam Cie do...". Przyszedl taki szczeniak do mamusi wyplakal sie w rekaw ze go pani od polskiego pokrzywdzila bo mu dala piec jedynek a on/ona jest oczywiscie nawinna i pokrzywdzona. Ale siedziec na facebuniu napewno byl czas i spotykac sie w galerii z reszta malolatow ! I takie nam wlasnie rosnie pokolenie ktore pojdzie kiedys do pracy i bedzie pierdziec w stolek gdzies w kacie zeby sie czasem nie ubrudzic albo zacznie rzucac swoimi "prawami". Tutaj wlasnie wyjawia sie taki czlowiek jak "zukgnojownik" ktory sobie nie zyczy..., jak slysze takie teksty z ust takiego dziecka z gimpla to mnie krew chce zalac. Czlowieku w Twoim wieku to sobie mozesz co najwyzej zyczyc wszystkiego najlepszego. Najpierw cos zrob w zyciu a dopiero pozniej wymagaj. Nie ma co wszystkich wrzucac do jednego wora ale era smartfonow, tabletow, pokemonow i innych zakapturzonych sluchawkowiczow zaczyna nas zalewac a wcale nie idzie to ku dobremu. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< TO PRAWDA

21:01, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

To dobrze, że młodzież dzieli się z rodzicami swoimi obawami. W szkole mają miejsce różne dziwne zachowania pedagogów, jednak ich się nie nagłaśnia, a szkoda. Uważam, że nauczyciel nadużył swoich kompetencji, zdecydowanie zaprezentował siłę i przewagę. Tak nie buduje się autorytetu, jedynie go zatraca. Muszę oddać szacunek matce, która podjęła działanie, nie przeszła obojętnie obok problemu dziecka, nie stwierdziła, że nauczyciel zawsze ma rację. Z mobbingiem w szkole należy walczyć! Nauczyciela należy bacznie obserwować i koniecznie sporządzić wydruk z dziennika elektronicznego, może okazać się bardzo przydatny.

22:16, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Z Czym?! Hahahaha z mobbingiem? Od kiedy wymaganie od podwładnych to mobbing? Od kiedy sprawdzanie wiedzy to mobbing? Ja nie wiem gdzie ty chodzilas do szkoly antonowko antoninko czy jak ci tam - ale nawet w szkolach specjalnych od uczniow się wymaga! Jeśli ty uważasz, że wymaganie wywiązywanie się z obowiązków to mobbing to współczuje twoim dzieciom - jednak chyba lepiej, żebyś nie miała dzieci bo wychowasz je na bezużyteczne pasożyty. Tak PASOŻYTY! Nie chcesz chodzić do szkoły nie chodź! Idź do pracy! I nie zawracaj głowy!

22:25, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

@Lejter_1980 - to nie jest wymaganie od podwładnych, jak to określiłeś, to ewidentne wyżywanie się na młodzieży. Takie zachowanie nauczyciela jest jednym z czynników rodzącej się depresji szkolnej. Ważne jest, by być obecnym w życiu dziecka. Jeżeli uważasz, że mobbing w szkole nie istnieje, to jesteś w błędzie.

22:42, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

W jakim ty świecie żyjesz kobieto?! Do szkoły chodzi żeby się czegoś nauczyć! Nauczyciel zadaje pracę to uczeń ma się słuchać - a ta pani nauczycielka - profesorka (belferka) nie wymagagała nic ponad przeciętnego - umiarkowanie inteligentne dzieckonzrozumiało by i wykonało zadanie... z tego co wiem fo zadania były proste jak budowa procy, a toże ktoś czegoś nie zrobił to albo jest debilem (taka choroba) albo leniem. A ty jeszcze masz czelność bronić patologii. Szczerze zycze aby twoje dziecinbyly wychowywane przez kogos bardziej inteligentnego - przepraszam - przez kogos bardziej odpowiedzialnego niz ty!

22:46, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Antoninka prosze Cie zmienic lekarza i to juz w poniedzialek. Jezeli masz dzieci to przykryj je parasolem ochronnym, bo przeciez spadajaca kropla deszczu moze zrobic mu krzywde. A jak w szkole dostanie jedynke to zaglaskaj ja na pocieszenie a nauczycielowi zaloz sprawde w sadzie o mobbing i koniecznie idz z tym do mediow !

22:48, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

raptorraptor

0 0

Dajcie spokój kobiecie. Jak dziecko pójdzie do pracy to też będzie wracać do mamusi że szef mobbing stosuje bo dostaje op..... za brak wyników

23:04, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Doprawdy, wzorowo wywiązała się z nałożonych obowiązków, godzinę lekcyjną na wpisywanie ocen niedostatecznych poświęciła, wprawdzie ręka ją rozbolała, ale złość ustąpiła, pokazała na co ją stać. Nieco spokorniała, gdy sprawa nabrała rozgłosu. Broniła jej nie będę, stanę po stronie rodziców.

23:21, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Tak! Wzorowo! Zadała zadanie, z którego nienwywiązali się uczniowie i zostali nagrodzeni! Jeśli w ZUS antoninka nie wykona polecenia, czy tam w US to nie dostanie premii!!! A nawet dostanie naganę! Odnptacowników, uczniów, podwładnych trzeba wymagać! Trzeba potrafić wymagać, a nie być mokre majtki pełne śluzu ślimaka! Po tym poznasz dobrego szefa i nauczyciela. Taka antoninka by trafila do I LO w 1996 roku to byś zobaczyła jak szkoła potrafi zrobić z gamonia człowieka...

23:38, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Wiem bo koledzy poszli tam - na poczatku byli mieczakami, a konczac w 2000’roku mieli charakter i zasady!

23:40, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

A ta pani
Profesor z 10-tki uscisnal bym jej dlon i podarowal kwiaciarnie kwiatow, bo ma jaja, odwage i wymaga, a jak wymaga to chce gamoniom przekazać wiedzę i ich nauczyć ... ale gamonie oporni na wiedzę i życie. Dali d... i albo sobie zdadzą sprawę z tego albo zostanią gamoniami bez przyszłości.

23:42, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

A wg mnie ta Pani nauczyciel powinna dostać z 4000 zł premii - za tą siarę, która ją spotkała w kontekście sytuacji i że potrafi wymagać od uczniów. Powinna być niezłomna i nieugięta.
Wtedy otrzyma unlimited szacun i powagę. Postuluje za premią dla niej!!!!

23:50, 11.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec ziemi ChMieszkaniec ziemi Ch

0 0

Co to za pretensje???? Dziecią się w dupach przewróciło. W telefonach wszystko dadzą rady sprawdzić tylko nie dziennik elektroniczny!!! Jedynkę za jedynka powinna dawać i premie powinna dostać. Biedny synek pani. A czemu nie chodził do szkoły ? I czemu nie dopytał kolegów czy jest coś na zadanie ? ŻAŁOSNE !!!

01:00, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan NawakJan Nawak

0 0

Powiem krótko – „Taka będzie Rzeczpospolita, jakie jej młodzieży chowanie”!!!

05:15, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Antonince szkoła kojarzy się z traumatycznymi przeżyciami (miała dziewczyna problemy z nauką). I stąd też pod każdym artykułem o szkole/nauczaniu spod jej klawiatury wylewa się jad i frustracja w kierunku nauczycieli. Na jej miejscu nie puszczałabym dziecka do szkoły, tylko sama uczyła. Przecież szkoła jest bee...

06:52, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

A skąd wiesz czy sama nie uczy na indywidualnym trybie nauczania?

08:42, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Lejter - Antoninka ma małe dziecko. Jeszcze nie uczy.

08:47, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ostropestostropest

0 0

Na co liczy mama która godzi się na nieobecność dziecka w szkole( bardzo bidoka te święta zmęczyły), równocześnie godzi się na to aby szedł nie przygotowany na lekcje? Interweniuje do gazety, bo bidulek dostał złe oceny! Zachowania niektórych rodziców i ich pupili są karygodne, nie ułatwiają pracy nauczycielom. Kiedyś bałby się przyznać, że jest leniem patentowanym, dzisiaj oczekuje od rodzica interwencji bo stała mu się krzywda. Współczuję nauczycielom gdyż często działania rodziców nie ułatwiają im pracy. Jak ma szanować nauczyciela uczeń, który ma świadomość, że rodzic zawsze obroni swojego nieskazitelnego pupilka?
Antoninka pisze o wyżywaniu się nauczycieli na młodzieży :) W tym nowym roku życzę nauczycielom jak najmniej rodziców typu Antoninki.

08:50, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

W sporze: uczeń - nauczyciel, to uczeń zawsze jest na straconej pozycji, rację ma nauczyciel, nawet wtedy, gdy jej nie ma. W nagłośnionym przypadku nauczyciel nie oceniał wiedzy, zastosował niedozwoloną odpowiedzialność zbiorową. Mógł skorzystać z innych środków dyscyplinujących, bardziej stosownych do zaistniałej sytuacji, zrezygnować z przemocy psychicznej. Dlaczego mój sposób widzenia świata jest dla komentujących wręcz nieakceptowalny? Dlaczego drażni? Powiem tak, poczułam się zaszczuta Państwa ocenami, poczułam się jak uczniak, którego nauczyciel ocenia bardziej niż niesprawiedliwie. Potraficie wykluczać, doskonale Wam to wychodzi. Nadal jednak jestem przeciwniczką przemocy, szczególnie w zachowaniu nauczyciela?

11:11, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lejter_1980Lejter_1980

0 0

Nie masz racji! Za to masz pełno konpleksów, których geneza zahacza o czasy szkolne. Dlatego prośba - nie sprzedawaj swoich myśli bo robisz niepotrzebne zamieszanie. Pozdrawiam wszystkich nauczycieli, którzy mają odwagę poteząsnąć uczniami.

12:08, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Spuentuję krótko. Społeczeństwo polskie lubi czuć kij na grzbiecie, lubi być gnębione, tylko wówczas dobrze się czuje. Naginajcie zatem grzbiet, pozwólcie się upokarzać. Tatusia życie przećwiczyło, niech i synka pogonią, taka prawidłowość jest oczekiwana. przysłowiowy piórnik w ruch. Koniec komentarza.

12:51, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Antoninka - odlatujesz w swoich komentarzach coraz bardziej. Mobbing, gnębienie, upokarzanie... kij na grzbiecie... A przecież chodzi o proste zasady! I ponoszenie konsekwencji za niewykonanie pracy domowej. Poczułaś się jak uczniak? A nie uważasz, że piszesz jak uczniak? Na FB pod artykułem piszą uczniowie tej "afery". Są zniesmaczeni postawą mamy swojego kolegi. Odcinają się od tego wszystkiego. Nacechowane negatywnymi emocjami w stosunku do nauczycieli Twoje komentarze świadczą, że cały czas problem tkwi w Twojej głowie. Demony przeszłości nie pozwalają Ci racjonalnie myśleć. Czujesz się zaszczuta nie przez wpisy tutaj - ale przez samą siebie. Nie zbudujesz przyszłości żyjąc przeszłością. Pozdrawiam na prawdę serdecznie.

13:19, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Stary, bo stary artykuł. Ale jakże na czase: https://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hodujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierzaja.html?fbclid=IwAR3V3drPjRA2shXg86k9NW7-4XTUmIQDBzND9yKEqsp48bxyfm9lyU-R-OE

13:34, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Takie jeszcze spostrzeżenie: zdarzenie miało miejsce w czwartek (09.01). Artykuł ukazuje się w piątek (10.01) o godzinie 14:30. O sprawie poinformowali rodzice. W treści artykułu mamy jedną matkę (czyżby krewna redaktora Oratowskiego?). Dlaczego owi rodzice nie skontaktowali się ze szkołą? A może to tylko jeden rodzic rozmawiał z dziennikarzem - ta sławna matka? Po Panu Oratowskim spodziewałam się profesjonalizmu.

14:11, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

winnickiwinnicki

0 0

Czy pan Oratowski rozmawiał z polonistką gdzieś poza szkołą? Bo jeśli na jej terenie, to zapewne zgłosił wstęp i dziennikarskie polowanie na portierni i u dyrekcji dziesiątki. Dlaczego nie poznaliśmy oficjalnego stanowiska szkoły? Zabrakło profesjonalizmu?

22:25, 12.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelniczka01czytelniczka01

0 0

"Brawa " dla rodziców...że zgłosili sprawę do pracy. Co ta nauczycielka będzie im dyktować jak dzieci uczyć żeby potrafiły sklecić poprawnie pare zdań przecież jest od tego internet a komórki mają zawsze przy sobie...niech se rosną w zdrowiu i spokoju głąby. Teraz kolej na matematykę... do pobrania 500+ nie są potrzebne potęgi czy pierwiastki!

07:21, 13.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NowePokolenieJestXHuNowePokolenieJestXHu

0 0

Kurwa samym wam się w dupach poprzewracało. Zapomniał wół, kiedy cielęciem był. Prace domowe uczniowie zapominali i będą zapominać, a niektóre państwa już od dłuższego czasu ogarnęły że zmuszanie do ich robienia nie ma sensu - Ale widać w Polsce to nie przejdzie bo wolicie aby dzieci poczuły taki sam "ból" jak wy, nie możecie przeżyć że mają one lepiej od was, co jest szczerze mówiąc żałosne. Spojrzałem nawet na ten artykuł kattebush - poziom gdzieś pomiędzy tabloidem a The Sun. Ale najlepsze są te komentarze i circlejerk jak to oni są prawdziwymi ludźmi a my jesteśmy niedorozwojami z inkubatorów, jak to hoduje się grubasów zwalniając nas z wf'ów i pozwalając siedzieć przed komputerem. W tym momencie nie chodzę od roku na ten tak niesamowicie ważny wf, waga i mięśnie taka sama, bo mając więcej wolnych godzin mogę pozwolić sobie na to co lubię - na przykład tennis'a. A przez to siedzenie przed komputerem wiem o wiele więcej o globalnej polityce, muzyce, kulturze czy inżynierii niż ten jakże ten wszystko wiedzący "prawdziwy człowiek". Czekam natomiast aż będę musiał leczyć takiego "Prawdziwego człowieka" bo się okaże że akurat jeden z jego genialnych pomysłów skończył się wizytą w szpitalu.

18:31, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

O! Odezwał się i "bohater" artykułu :) NowePokolenieJestXHurrDurr, chłopcze, ja Ci życzę żebyś miał tak dobrze, jak to opisujesz :) Przekopiuj sobie swój własny wpis, zachowaj go. Przeczytaj po 15, 20 latach. Jesteś bardzo młody. Życie zweryfikuje Twoje poglądy. Więcej pokory, mniej megalomanii. Żyj sobie szczęśliwie w tym swoim wirtualnym świecie.

18:39, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Promil_plPromil_pl

0 0

Temat do posprzątania poza łamami prasy na wywiadówce i tyle. Ale 28 tys. odsłon jest. Ile hejtu, plucia, pomówień i domysłów to już mniej istotne. O co tu chodzi? Dokąd my zmierzamy?

18:53, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

franwielkifranwielki

0 0

28 tysięcy odsłon na samym przełomie, a drugie tyle jest już na kanale, który jest dość popularny na yt: https://www.youtube.com/watch?v=eaFlsTexRpY

A będzie rosło i rosło, bo średnio robią 80k wyświetleń także świetnie drogi przełomie, nauczycielko - zrobiliście świetną reklamę Chrzanowowi, nie po raz pierwszy zresztą ;)

19:18, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

Jak czytam, w tej całej pouczającej dyskusji został całkowicie pominięty jeden aspekt zagadnienia. Cytuję; "....które zadała zaraz po świętach, gdy frekwencja w klasie była niewielka". To jak to jest; istnieje obowiązek szkolny, czy niby istnieje, ale chodzi do szkoły ten kto nie ma ciekawszych sposobów spędzenia czasu. Jak z obowiązkowym abonamentem rtv, czy obowiązkiem meldunkowym. Czyżby kolejny przejaw "państwa na niby"? Drobny ma się rozumieć.

19:43, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fotyholidayfotyholiday

0 0

Pamiętam jak mieliśmy lekcje z tą panią i chodziliśmy z kolegą o ksywie "disney" (pisał tu gdzieś niżej) na zajęcia wyrównawcze. Normalnie siedzieliśmy w ławce, pani mówi napiszcie prace, to pisaliśmy. Wspólnie wychodziliśmy na kremówki w maju, bo mówili nam tak w telewizji, że tak trzeba, po maturach. Wybiegaliśmy na przerwach na dwór, graliśmy w gałe, kiedyś jak disney się przewrócił, to bolała go noga, nawet Lioton500 mu nie pomagał, zmienił na 1000, wspólnie paliliśmy papyrosy po przyrce, gdy disney był jednookim kapitanem, prowadził statek, a pani chciała poprowadzić temat, a ile piosenek było. Nie zapomne nigdy tych wersów "pan rzeźnik go wziął za kotarę, jeb mu w łeb i zawinął w folie, oddał mi 6,50 za kilo bez ości... " Disney kiedyś sprzedał mi niesamowity odkurzacz z funkcja odkurzania, ssania i tam jeszcze troche, dorzucił mi drugiego gratis.. Ogólnie było fajnie, spędziliśmy tyle wspólnych chwil, nie zapomne wspólnego traktowania (tututu). W końcu disney okazał się tym, który nie potrzebuje już zajęć wyrównawczych, przestaliśmy się spotykać i poznał takiego jednego co założył TVWodzisław, no to on przyniósł do szkoły nowe hacele, grzał mrożoną pizze z Tesco pod maską, na silniku bęzynowym... Już nie liczyłem się, disney po prostu przerzucił się tam, tamten był droższy, taki mix takiego typa i Michała Wiśniewskiego, taki z frędzlem-kręćkiem na głowie. Ja się schowałem po prostu w salce komórce pod kościołem, dobrze wspominam disneya, ale ciężko mi przyjąć, że tak po prostu on, tamten od TV i nauczycielka, a zwłaszcza ona - stali się lekko stronniczy...
Trzymajcie się tam w tej szkole i wy też bądźcie #LS

20:31, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

andziaandzia

0 0

fotoholiday'u - świetnie wyszło . Kiedyś dawno temu , kiedy Jan Pietrzak jeszcze nie postrardał zmysłów , miał w swoim repertuarze skecz "Lecę Joys'em".Ty tez poleciałeś. Ale niestety nie jesteś wiarygodny . Masz za dobrą ortografię , interpunkcję . I zamiast napisać :
"mieliśmy Z TOM PANIOM lekcje" - używasz naszych , starych nawyków ortograficznych. ;-)))

21:18, 15.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlacekPlacek

0 0

Ale afera,tyle odsłon, taka dyskusja.... Kiedyś to człowiek chyba mniej się przejmował. Pamiętam, połowa lat 80-tych Szkoła średnia w Fabloku i słynna pani od historii Emilia K. (uczniowie z tamtych lat pamiętają o kogo chodzi). Więc Pani Emilia K. zrobiła nam na lekcji niezapowiedzianą kartkówkę z 7 pytaniami, którą zaraz sprawdziła. Prawie wszyscy dostali "pały", co ja mówię po 7 "pał" i każdy miał te 7 "pał" wpisanych do dziennika. Przyjęliśmy to z humorem, bo wiedzieliśmy jaką "ostrą" i wymagającą jest pani K. Zresztą i tak każdy potem bez problemu poprawił te oceny i zdał. Pozdrowienia dla ludzi, którzy mieli zaszczyt być uczeni, przez panią K. :)

00:48, 16.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan NawakJan Nawak

0 0

Kolego „Placek”, co to były za czasy, wspaniałe czasy, technikum i wspaniali pedagodzy. Kochana przez młodzież śp. Emilia Kwiatkowska, umiała nauczyć historii. Będąc w „Maleńkiej” na rynku, nie wolno było wyjść „za potrzebą” na jej „tyły”, na to podwórze, bo się miało później przerąbane. Wspaniały wychowawca Mieciu Syska, inicjator budowy wyciągu narciarskiego w Skale, dzisiaj tam nie chodzi, gdyż widok Skały jest przerażający! Oczywiście niezapomniany Tadeusz Urbańczyk i te jego przykrótkie spodnie z manszetami. I wielu innych!!! Do tego „Fablok”, „kuźnia kadr”, kino, dom kultury, boisko, zimowa sanna w Skale! Dzisiaj wszystko ruina! Ludziom pozostały tylko wspomnienia!

05:05, 16.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysioKrzysio

0 0

Powiedzmy głośno iż dopiero po latach doceniamy wysiłek nauczycieli. Tak było z panią Kwiatkowską od historii w Fabloku, tak było z panią Pukowiec w SP4 w Trzebini. Każdy , nawet pewnie największy ancymon kiedyś w szkole może wspominać iż mieli zaszczyt iż ktoś mimo naszego oporu uczył z pasją.

06:49, 16.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bugmenotbugmenot

0 0

Widziałem, słyszałem i wiem. Nie było wystawionych jedynek, miła szkoła, dobrzy nauczyciele... Rodzice są lekko stronniczy :)

15:00, 16.01.2020
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%