Zadaszenia lodowiska nie będzie - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

Zadaszenia lodowiska nie będzie

Marek Oratowski 17:10, 28.12.2018
46 Zadaszenia lodowiska nie będzie Starosta Andrzej Uryga (pierwszy z prawej) tłumaczył radnym, że realizacja inwestycji przy ulicy Wyszyńskiego w obecnych realiach finansowych byłaby "trwonieniem pieniędzy"

Największą inwestycją w budżecie powiatu na 2019 rok miała być przebudowa boiska przy ulicy Wyszyńskiego w Chrzanowie wraz z zadaszeniem lodowiska. Nie będzie jednak realizowana.

Starosta Andrzej Uryga tłumaczył radnym na piątkowej sesji budżetowej, że powiat musiałby sfinansować prawie 80 procent kosztów tej przygotowanej przez poprzedni zarząd inwestycji, wycenianej na ponad sześć milionów złotych. Bo dotacja z ministerstwa sportu jest relatywnie niska. A poprzedni burmistrz Chrzanowa nie uwzględnił wniosku starostwa i nie przewidział w przekazanym następcom projekcie budżetu na 2019 r. pieniędzy na zadaszenie lodowiska i przebudowę boiska. Temat zostanie więc odłożony na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Poprzedne władze powiatu zaadaptowały w budynku w liceum w Sierszy pomieszczenia pod klub seniora. Także ta inwestycja dofinansowywana z budżetu wojewody nie będzie realizowana w przyszłym roku.

Uchwalone wydatki powiatu na 2019 rok rok wyniosą 110 milionów złotych.

(Marek Oratowski)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (46)

Stary KomuchStary Komuch

0 0

Największym trwonieniem pieniędzy są pensje radnych, takich darmozjadów jak Uryga, Korczyński, Jura, Potocki, Kukla, Szczęśniak i reszta, co nic nie potrafią robić w życiu, to do polityki gębą szczekać jeden na drugiego

18:14, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

titotito

0 0

110 baniek na jeden powiat...I co z tego bedzie? Ch...,dooopa i kupa kamieni. Tak są przesrywane pieniadze.Czyje?

19:06, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

oczkioczki

0 0

Pewnie, po ch... j nam lodowisko, lepszy jakiś pomnik albo kościół pod wezwaniem jakiegoś arcypedofila.

19:15, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kill76kill76

0 0

brawo stary komuch on są urodzeni do polityki nic nie robić a ładną kaske brać!!!!!!!!!!!!!!

19:33, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Brawo panie starosto. Po co baranom zadaszenie a wogóle po co baranom lodowiska. Przecież jest już po wyborach.
Brawo za pięć lat znowu obiecamy a barany uwierzą i zaglosiją na nas. Takie patologii jeszcze w powiecie ni było.

19:46, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

titotito

0 0

Oczki,pisalem tylko jakie koszty powiat ponosi.A na co,skoro "uwala" zadaszenie lodowiska-swoja droga tez niezla cena... Wolę lodowisko i zadaszenie jego niz wyplaty radnych.Niech pracują społecznie.

19:50, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

maspalomasmaspalomas

0 0

a co Pan starosta tak świętował po pasterce że rączka w gipsie?

19:53, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

Ale wy wszyscy poniżej pieprzycie, a nie solicie - Matko! Powiat zbiera kasę by utrzymać szpital! Troche się poorientujcie zanim będziecie głupoty opowiadać i się ośmieszać! Poprzedni pisowiec stylo nam to zafundował i jeszcze za to chciał nagród! ! polecam przeczytanie artykułu dokładnie o tym na nasze miasto pl: http://chrzanow.naszemiasto.pl/artykul/chrzanow-powiat-szuka-pieniedzy-na-pokrycie-dlugow-szpitala,4930956,art,t,id,tm.html?fbclid=IwAR1_u0zEYJQnCe_L1Ca6sbLGIlK0luNiPET-o9ObnRRhQ1OPv_iVWVqnsw4 - artykuł "Chrzanów. Powiat szuka pieniędzy na pokrycie długów szpitala. NIE MA KASY NA DUPERELE, TRZEBA RATOWAĆ SZPITAL! BEZ DASZKU NAD LODOWISKIEM DAMY RADE PRZEŻYĆ! BEZ SZPITALA RACZEJ BĘDZIE CIĘŻKO...!
"

20:49, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary KomuchStary Komuch

0 0

Niech zrzekną się diet, to na długi będzie Pani Ewo

21:37, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

takijatakija

0 0

brak daszku nad lodowiskiem idzie przeżyć ale fakt faktem , pieniądze dla panów typu pan Korczyński i cała reszta to nieporozumienie i nie stać nas na to !!!

21:50, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciech1ciech1

0 0

OOOO REJDYCH JUŻ DAWNO GO NIGDZIE NIE BYŁO

22:22, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SemiSemi

0 0

No i po wyborach, pogłębiamy koryto .......

23:28, 28.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

karaluchdobryduchkaraluchdobryduch

0 0

W obliczu takiej sytuacji jaką zastały władze i społeczeństwo w szpitalu, mądrością jest rezygnacja z bezsensownych inwestycji. Pan A. Uryga jest mężem opatrznościowym tego powiatu. Jako łyżwiarz cieszę się bardzo, że lodowisko nie zostanie zadaszone.

00:31, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

skorpionskorpion

0 0


„Stary Komuch”, „tito” (i inni). A dlaczego nie jesteście radnymi powiatowymi i nie pracujecie społecznie? Przecież byłoby wtedy niewątpliwie lepiej, bo tacy mądrzy jesteście i tak wszystko dobrze wiecie, no i jeszcze tyle kasy by zostało na długi....

09:58, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

W połowie października obiecywano kompleks sportowy, zimą lodowisko, latem korty tenisowe. Widocznie najbezpieczniej oszczędzać na dzieciach, młodzieży i seniorach, ci mają małą siłę przebicia.

10:24, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary KomuchStary Komuch

0 0

a tak wracając do długów szpitala, to czy ustępujący dyrektor pójdzie siedzieć za niegospodarność mówiąc oględnie i jego patroni ze starostwa byli już starostowie? W normalnym kraju to za takie przekręty jak robił następca pani Hrabiny i obecny dyrektor szpitala, to były by sprawy, jedna za drugą, a tu zwolnią, poklepią po plecach i powiedzą: idź i nie czyń już tak - jakie to szlachetne, tylko, że płaci za to zawsze państwo, czyli my w podatkach!!!

Skorpion powiem Ci raz na zawsze i zapamiętaj sobie, żebym nie musiał pod każdym artykułem Ci tego powtarzać: ja lubię g...wo, ale w kupkach, więc od polityki trzymam się z dala, mam swoje zajęcia i spełniam je z poświęceniem i odpowiedzialnie

10:53, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

oczkioczki

0 0

Ewa Madeja poczekamy i zobaczymy na czym będzie ta władza oszczędzać a na co kasa się znajdzie. Żebyś się nie zdziwiła.

11:22, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

skorpionskorpion

0 0

Stary komuchu, nie zapamiętam, więc będziesz mi to musiał jeszcze wiele razy powtarzać, a ja za każdym razem będę niezmiennie podziwiać Twoje święte oburzenie i walkę z całym złem tego świata, za pomocą klawiatury...

12:02, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

@Antoninka w połowie października kiedy faktycznie panoszyły się i fruwały kiełbasy wyborcze p. Kasperek - przypominam wice starosta trzymał język za zębami i nie puszczał pary z gęby o stanie szpitala, a dobrze o tym wiedział co się dzieje. Wielu z Was chciało na niego głosować przypominam. Gdyby wygrał wybory stylo został by na stanowisku i kradł partaczył dalej ukrywając prawdę przed wszystkimi! Po zmianie władzy w powiecie szambo wylało, g...no wpadło w wentylator itd... O przekrętach i sytuacji w szpitalu informowali jedynie pracownicy i alarmowali co sie dzieje, ale opozycja miała ręce związane bo rządzili pisowcy szczęśniak na spółę z kasperkiem. Teraz dopiero będą wychodzić szmatławce spod pisowskiego dywanu. Pierwszym kanałem jaki mamy w powiecie to szpital i uważam, że zadaszenie nad lodowiskiem to najmniejsze z poświęceń jakie powiat będzie musiał zrobić. Tak więc kobieto przestań wchodzić na tematy emocjonalne "Widocznie najbezpieczniej oszczędzać na dzieciach, młodzieży i seniorach, ci mają małą siłę przebicia." musimy ratować szpital między innymi dla nich. I nikt nie robi tego kosztem dzieci. ciesz się, że w ogóle jest lodowisko, a nie narzekaj że daszku na nim nie będzie - śmieszne.

16:20, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

@oczki - pisiory zafundowały nam takie kanały, że obawiam się iż na WSZYSTKIM! Faktem jest, ze też zastanawiam się na co "dziwnego" znajdą się pieniądze, ale teraz trochę sytuacja się zmieniła. Chociażby pod tym względem, że sesje są transmitowane i można wiedzieć na bieżąco co sie dzieje. Tym samym będzie mniejsza możliwość coś ukryć... Mam taka nadzieję...

16:25, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lajter_1980Lajter_1980

0 0

Zadaszenia nie będzie, nie będzienlodowiska, nie będzie niczego.

16:43, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Wszyscy pieprzą, nie solą, jedynie Szanowna Pani Ewa Madeja doskonale potrafi rozeznać się w otaczającej nas rzeczywistości, wszystko dokładnie wyjaśnić, wręcz alarmować. Czyżby otrzymała posadę rzecznika włodarzy?

19:07, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

@Antoninka - A Ciebie to chyba wkurza fakt bezradności dyskusyjnej. Jak widać lepiej niż ty się znam na otaczającej rzeczywistości. Nie patrzę na czubek swojego nosa, ale na to, co jest ważniejsze dla ogółu. I przepraszam bardzo - czy ja dobrze rozumiem? Ty wolisz mieć daszek nad lodowiskiem albo jakieś inne udogodnienia dla dzieci niż szpital?!

19:26, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lajter_1980Lajter_1980

0 0

Można mieć i daszek i szpital... odrobina kreatywności, której wam wszystkim brakuje.

19:47, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Madeja to chyba ma obiecaną posadę lub już jest na posadce bo takie rzeczy to wypisuje tylko jakiś POKOpaniec lub inny czerwoniak. Drugi wariant to nie jest przy zdrowych zmysłach. Nie bądż kobieto śmieszna kto ma uratować szpital Uryga i reszta czerwonych komuchów? Czy te nieudaczniki z PEŁO ?. Tu jest jak w Warszawie kogo wybraliście to tak będziecie mieć. Madeja obudziła się z ręką w nocniku i będzie nawracać Cabanów. Jak by trzeba było to POKOpańcy by się dogadali z Hitlerem czy Kiszczakiem byle być przy korycie.

20:02, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

@Ewa Madeja - jaka jest rzeczywista sytuacja finansowa, tego nie wiemy, orientujemy się w temacie dzięki takim środkom przekazu jak Ewa Madeja i poczta pantoflowa. Z tego co wiem, szpital w znacznej części finansowany był ze zbiórek społecznych, sprzedawano cegiełki, a każdy zatrudniony miał potrącany z wypłaty procent lub dwa. Wiem to na pewno, ponieważ komentujący o tym wspominali.Jak długo społeczeństwo ma ponosić odpowiedzialność za nietrafione decyzje? Oczywistą rzeczą jest, że bankrut ogłasza bankructwo, im wcześniej to uczyni, tym bezpieczniej dla niego. Jakoś o bankructwie naszego szpitala nikt nic nie mówi, przestań zatem straszyć takimi wizjami i Ty, nie usprawiedliwiaj kontrowersyjnych decyzji tych, którzy mają coś do powiedzenia, przestań wreszcie obrażać wyborców tylko dlatego, że zagłosowali na takie, a nie inne ugrupowanie. Nie ten ma rację, kto największy zamęt sieje i najgłośniej krzyczy.

20:09, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

@jurek - a jakieś argumenty logiczne oprócz obrażania to człowieku posiadasz? wg ciebie uratować szpital może tylko pisuar, czyli Kasperek i spółka... ? Tylko jeśli tak, to dlaczego przez tyle lat jest coraz gorzej w szpitalu i nic z tym nie zrobili? A wyzywanie mnie od komuchów i czerwonych kompletnie mi lata koło pióra. Nie jesteś w stanie człowieku mnie obrazić. Między innymi dlatego, że Twoje zdanie nie ma dla mnie kompletnie znaczenia. I tak gwoli logiki to zawsze ktoś przy korycie będzie, więc pisanie o nim jest wg mnie śmieszne. Dla miasta jest najważniejsze by szpital przetrwał i kropka. Gdyby pisuary dobrze rządziły nie można byłoby im zarzucić braku gospodarności tak jak teraz.

20:24, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Ewa teraz twoje bożyszcze jest burmistrzem to wszystko uzdrowi. Zobaczymy jak uzdrowi, komu weźmie, komu da.

20:34, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Szanowna Redakcjo! Moje pytanie brzmi: dlaczego komentarz internauty o nicku "Jurek" został usunięty i to w trybie ekspresowym? Dlaczego komentarze Szanownej Pani Ewy Madeja widnieją w całej okazałości, pomimo iż prezentują jedno wielkie naruszanie regulaminu. Nie propsuję takiego sita!

20:37, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

@login - tylko dla wyjaśnienia, bo uszło to twojej uwadze - rozmawiamy o szpitalu, czyli o POWIECIE... Burmistrz Chrzanowa ma się do tego nijak... :)

21:02, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Według ciebie ja kogoś obrażam ? to kto tu wyzywa ludzi od Pisuarów? Kto tu kogo obraża ? Czy nazywanie kogoś POKOpańcami jest obrażliwe? A wyzywanie od Pisuarów już nie ? A gdzie ty Madeja byłaś jak rządziło w Polsce peło jak rządził w Chrzanowie Kosowski jak w szpitalu rządził pan Potocki i pani Potocka ? Wszystko było w tedy OK ? Był to cudowny szpital a teraz pisuary go zniszczyły , . A wy Przekłam też jesteście dotowani z powiatu ? Bo od dłuższego czasu POważnie piszecie .

21:10, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

ewa madeja to dlaczego sama wplatasz tu co chwilę Kasperka i huczysz jak głupi pusty dzban, że PiS zniszczył szpital, a potem piszesz, że burmistrz nie ma tu nic do rzeczy?? Miłość cię zaślepia do reszty. Jesteś samotną i smutną kobietą wplątaną w mlm, nieszczęśliwie zakochaną w obecnym burmistrzu, ale weź wyluzuj z tą nienawiścią do ludzi o odmiennych poglądach politycznych. Teraz twoje ukochane ugrupowanie "polityczne" wygrało to będzie mogło się wykazać i naprawiać wszystko :) Ty chyba nie uprawiasz żadnych sportów poza masturbacja do plakatów wyborczych koalicji obywatelskiej, ale niektórzy ludzie w mieście korzystają z obiektów sportowych. Sama obrażasz ludzi, nie pierwszy raz zresztą, a że przełom jest stronniczy, no to wiadomo nie od dziś.

22:15, 29.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

winnickiwinnicki

0 0

No... grubo pojechałeś loginie z tą masturbacją. Dużo lżejsze teksty z innych forów lądowały w sądzie i taki kozak musiał przepraszać publicznie pod swoim nazwiskiem. Nie przekonuje mnie obsesyjne bronienie przez nią wszystkiego co nie PiS-owskie, ale z tym tekstem przegiąłeś. Gdybyś to do mnie napisał - miałbyś założoną sprawę.

00:09, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

@login - bo Kasperek jest odpowiedzialny za powołanie Stylo, a ten za cały bałagan! Ty natomiast nie wiedzieć czemu wplatasz w cały temat burmistrza gminy. chyba nie rozumiesz kompletnie zasad... po raz 100: szpital to sprawa powiatu i starosty, nie gminy, a burmistrz jest gminny...Co do twojego języka i inwektyw w moja osobę - sam sobie wystawiasz świadectwo, nie będę tego komentować. Oddam print screen do prawnika - do konsultacji zobaczymy. Może będzie okazja poznać Twoje Imię i nazwisko...

00:38, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

winnickiwinnicki

0 0

Też zrobiłem zrzut, zanim wpis zniknie. Nie jesteśmy anonimowi i warto o tym pamiętać.

00:57, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Oj no Ewa weź się nie obrażaj, ciągle obrażasz wyborców pisu wyzywasz ich od pisuarów i jest ok, więc powinnaś znać te klimaty.

08:18, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

@login - raczej bym się niczego nie obawiała, straszenia prawnikiem najmniej. Fakt, pojechałeś po bandzie, jednak ten kubeł zimnej wody był konieczny dla otrzeźwienia agresywnego osobnika. Była już jakaś sprawa o udostępnienie danych osobowych, skończyła się fiaskiem. Śpij spokojnie, nie pozwól sobie ciśnienia podnosić. Przykre, że Szanowna Redakcja nie zdyscyplinowała Szanownej Pani Ewy Madeja w odpowiedniej chwili, pozwoliła jej na poniżanie i obrażanie innych, i to powoduje, że ponosi ciężar odpowiedzialności za wynikłą sytuację.

08:28, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Mało tego, uważam, że Szanowny Pan Krzysztof Kasperek, powinien zareagować i dobrać się do skóry Szanownej Pani Ewy Madeja, zresztą nie tylko on.

08:37, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Ewa też nieraz pojechała po bandzie. Nie tylko pod tym postem. Wyzywała ludzi min od swołoczy i jej komentarze nie były usuwane. Myślałam, że nie dotknie ją mój komentarz , w końcu sama jest zaprawiona w bojach jeżeli chodzi o obrażanie ludzi. Teraz obwinia PiS za stan szpitala bo kurde oczywiście, sam PiS wcześniej rządził w powiecie. Zobaczymy jak teraz sobie poradzą jej idole polityczni. Czy naprawia to co niby pis zniszczyl.

09:49, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

K T O SK T O S

0 0

Pytanie do autora artykułu czy temat oszczędności i na co one zostaną przeniesione pojawi się w papierowym wydaniu czy musimy się sami informować w komentarzach? Bo jeżeli te oszczędzone pieniądze muszą iść w takiej ilości jak tutaj napisano na ratowanie szpitala to zmienia to całkowicie wymowę braku inwestycji ale jeżeli znów na premie za to że ktoś zostaje radnym......

10:00, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Przełom pytam się dlaczego mój wpis został usunięty , a pani Ewy nie ? Gdzie złamałem regulamin, a gdzie Ewa nie złamała? Tak wam ciężko coś z siebie wydusić?

10:34, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

Gdybyście przeczytali pierwsze moje wypowiedzi miesiące temu - zauważylibyście, że opisywały jedynie obiektywne argumenty popierające obecnego burmistrza. To cała Wasza chmara przeciwników napastowała mnie za to, że go popierałam i ośmielam się pod swoim nazwiskiem odpierać Wasze argumenty. Musiałam wielokrotnie się bronić. To, ile razy przez wielu z Was ja i cała moja rodzina zostałam obrażona, mogłoby stanowić kanwę do napisania książki. Większość print screenów mam, tak więc zobaczymy. Antoninka również. I bynajmniej nie jest to straszenie. Być może w podanym przez Ciebie przypadku nie wystarczyło komuś chęci do kontynuowania śledztwa, a być może to po prostu długo trwa. Ja nie jestem osobą publiczną, którą to można krytykować za wykonywanie funkcji publicznych - obrażacie OSOBĘ PRYWATNĄ ZNANĄ Z IMIENIA I NAZWISKA - KONKRETNĄ. Ja za to nawet jeśli użyłam mocniejszych wypowiedzi żeby zatrzymać Was - pisałam do nicków - którzy na tym etapie są jeszcze nie do zweryfikowania - do robotów - dronów itd.W niektórych przypadkach jesteście poplecznikami osób władzy propisowskiej. Może ciekawe będzie się dowiedzieć kto z władzy aż tak bardzo poniżał się by obsmarowywać w komentarzach. Może to WAS chociaż trochę uspokoi. W poniższym artykule podałam jedynie że rozumiem cięcia w powiecie przed jakimi stoimy i że niestety problem szpitala jest tak poważny iż ucierpią na tym inne inwestycje, a WY od razu jak rekin, którzy wyczuł kroplę krwi zlecieliście się do ataku na mnie... I w sumie nie wiem dlaczego, ponieważ dyskusja znowu stała się bezproduktywna, bo jestem przekonana, że każdy z Was woli mieć szpital niż "daszek nad lodowiskiem"... tylko nie wiedzieć czemu przeszkadza WAM to, że ja to napisałam, a za punkt honoru chyba wzięliście sobie błędne założenie, że ze mną trzeba walczyć...

10:47, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Ewa nikt ci nie kazał zakładać konta z imieniem i nazwiskiem. Mogłaś też użyć loginu. Z drugiej strony, może to twój pseudonim? Obrażałas wielokrotnie ludzi, wyborców pisu nie ważne czy pisałaś do "dronów" czy "robotów" też to robiłaś w sposób obelżywy. Uważasz, że to jest w porządku? Masz rację szpital jest ważniejszy niż daszek nad lodowiskiem, ale to nie pis go zniszczył.

11:30, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

OT: Tak dla przypomnienia: nikt, ale to NIKT w Internecie nie jest anonimowy. I może niektórym się to wydaje wręcz niemożliwe, ale od ładnych kilku lat można pozwać osobę za pomówienia w Internecie. I organy ścigania się tym bez problemu zajmują. I konsekwencje są wyciągane. Jak i dane tych osób - również i to bez problemu można uzyskać. EOT.

13:12, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Burza w szklance wody, nic więcej, zdaniem starosty szpital to żywy trup, zastrzega jednak, że całkowity obraz zadłużenia pozna najwcześniej w połowie 2019 roku. Moim zdaniem, zwolnienie dyscyplinarne dyrektora było nieprzemyślanym działaniem, można było skorzystać z innych środków, jednak zdecydowano się na błyskawiczną pokazówkę. Takie przecież społeczeństwo lubi i popiera. Sąd Pracy spór rozstrzygnie. Zgadzam się z tym, że nikt w Internecie nie jest anonimowy, dane osobowe pozyskuje się jedynie w bardzo poważnych sprawach, nigdy błahostkach. Niech sobie zatem Szanowna Pani Ewa Madeja z porad prawników korzysta, niewiele wskóra.

15:12, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

"dane osobowe pozyskuje się jedynie w bardzo poważnych sprawach, nigdy błahostkach." @Antoninka, żebyś przypadkiem się nie zdziwiła.. Już niejedna osoba na takiej pewności poległa..

15:15, 30.12.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%