Młodzi ludzie wyjeżdżają z Chrzanowa i już tutaj nie wracają - przelom.pl
Zamknij

Młodzi ludzie wyjeżdżają z Chrzanowa i już tutaj nie wracają

08:32, 07.10.2018 Łukasz Dulowski
Skomentuj Robert Maciaszek, kandydat na burmistrza Chrzanowa, i marszałek województwa Jacek Krupa przedstawili kandydatów do Rady Miejskiej w Chrzanowie i Sejmiku z Koalicji Obywatelskiej Robert Maciaszek, kandydat na burmistrza Chrzanowa, i marszałek województwa Jacek Krupa przedstawili kandydatów do Rady Miejskiej w Chrzanowie i Sejmiku z Koalicji Obywatelskiej

Robert Maciaszek, kandydat na burmistrza Chrzanowa, popierany przez Koalicję Obywatelską, zaprezentował na Rynku swoją drużynę. Mówił też o programie wyborczym. Towarzyszył mu marszałek województwa Jacek Krupa, który z kolei przedstawił kandydatów do Sejmiku z Koalicji Obywatelskiej.

- Dzisiaj Chrzanów ma problem z bardzo szybko starzejącym się społeczeństwem. Tutaj współczynnik obciążenia demograficznego w ciągu 12 lat wzrósł z 52 do 66 procent. Młodzi ludzie najczęściej stąd wyjeżdżają na studia i już nie wracają, bo nie widzą swojej przyszłości w naszej gminie. W ciągu ostatnich 15 lat z Chrzanowa wymeldowało się ponad 3 tysiące mieszkańców. To jest dla budżetu drastyczna obniżka wpływów. To około 3 miliony podatku mniej każdego roku. Musimy znaleźć receptę na to, jak zatrzymać młodych w Chrzanowie i jak pomóc seniorom, których mamy coraz więcej - mówił do dziennikarzy 36-letni Robert Maciaszek.

W wyborach na burmistrza Chrzanowa powalczy z Aleksandrą Czucz (KW Kolej na Chrzanów), Andrzejem Filipczakiem (KWW Wspólny Chrzanów) i obecnym wicestarostą chrzanowskim Krzysztofem Kasperkiem (KW Prawo i Sprawiedliwość).

[WIDEO]1258[/WIDEO]

(Łukasz Dulowski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(105)

JerMihJerMih

0 0

Ale wy głupi jesteście. Ja mieszkam w Anglii i tutaj zarabiam 100 funtów (480 złotych) DZIENNIE, zaoferujecie takie zarobki? To wracam! 09:35, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

Pies też będzie kandydował? 09:47, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Szkoda, że nie dodano filmu z wizyty Krupy. Jak na dłoni widać kto rządzi a kto słucha. Bardzo demokratycznie. Społecznicy na własne życzenie robicie tło dla spektaklu jednego aktora. 09:49, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

Tu już nawet nie chodzi o wysokość zarobków, ale o samą pracę. Licząc że 15 tysięcy mieszkańców jest w wieku produkcyjnym, to połowa, w tym i ja pracuje poza powiatem, bo w tym grajdole po prostu nie ma pracy. A gdyby jeszcze te 3 tys. ludzi tu wróciło, to jedynie na socjal. A takich ci u nas dostatek. 09:50, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owl19owl19

0 0

Maciaszek nie zna nazwisk kandydatów własnej drużyny. Skoro nie bywał tyle lat w Chrzanowie, a na listach są ludzie z łapanki, tzw. społecznicy to nie dziwota. 10:23, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MystasiaMystasia

0 0

Wszyscy ręce złożyli jakby na mszy byli albo pogrzebie. Atmosfera grobowa. Zamiast zachowywać się normalnie, na luzie, ale z szacunkiem to pogrzeb zrobili :P 11:48, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a3b4a3b4

0 0

Robek gdzie masz spódnicę? Pani wieloletniej byłej wiceburmistrz Trzebini chyba już kasy zabrakło skoro poszła w politykę, a przecież z jej rozliczeń majątkowych wynika, że miała niezłą bułę. 11:52, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojciuwojciu

0 0

I Maciaszek to zmieni? :D :D :D :D Mówcie dalej! 11:53, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

industrialindustrial

0 0

A gdzie czołg RUDY 102? 11:55, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

titotito

0 0

I jak wygra wybory to będzie szukał recepty na to zjawisko?Praca moze i jest,tyle cienko platna,ze za malo by zyc,za duzo by umrzec.Co innego burmistrz,szef RPWiK...tu mozna sporo przytulic,poznac "wilkow biznesu",co oferuja takie niskie stawki... 12:24, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GothicGothic

0 0

A ja mieszkam w Chrzanowie, pracuję w Chrzanowie i całkiem nieźle zarabiam w tymże Chrzanowie. Wystarczy trochę chęci a nie wiecznego narzekania jak to jest źle w tym mieście. Ale skoro tak wam źle to może najwyższy czas na zmiany. Mieliście już swoich Kosowskich, swoich Niechwiejów i ciągle narzekacie. Może teraz czas na młodość i operatywność. Trzeba dać szansę Robertowi. Ja będę głosował na Roberta Maciaszka. 12:39, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SemiSemi

0 0

Wyjeżdżają Panie Maciaszek przez rządy Pana i oraz Pana kolegów .Pan już był, trzeba było to zmienić, wystarczy. 12:41, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GothicGothic

0 0

Przypominam pani panie 'semi", że pan Robert był tylko wice burmistrzem więc tak naprawdę gówno mógł. 12:45, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Ja z młodości wybieram Aleksandrę Czucz. Maciaszek ma tylko doświadczenie w byciu samorządowcem. Jest liderem, którego lud musi słuchać. Miał szansę wiele zmienić, ale tego nie zrobił. Spotkania, które organizował niby dla mieszkańców to były wiece poparcia i uwielbienia dla jednego słusznego kandydata. Gdzie są nagrania z tych spotkań? Przecież filmował. Dobrze, że dodali film ze spotkania z Krupą. Trzeba zobaczyć jak by wyglądała przyszłość Chrzanowa gdyby wygrał. 12:47, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SemiSemi

0 0

panie, pani Gothic, skoro nic nic nie mógł zmienić bo był tylko v-ce, to dlaczego nie zrezygnował ze stanowiska z którego nic nie wynika, tylko pobierał wynagrodzenie z naszych podatków za :gówno mogę: , ale koryto korytem? 13:01, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Złej baletnicy... Jako vice nie może, z takim radnymi nie może... tylko wymówki. Znowu mami ludzi co nie zrobi, a potem powie że nie mógł, bo to i tamto mu przeszkodziło. Niech zwróci kasę za nicnierobienie. 13:46, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Panie Maciaszek to, że trzeba zatrzymać młodych ludzi wiemy wszyscy. Pytanie tylko jak to zrobić. Mówienie o strefie gospodarczej przy autostradzie to mrzonki. Pan dobrze wie jaki jest stan prawny tych nieruchomości ? Większość znajduje się w rękach prywatnych właścicieli, których może Pan odszukać jedynie w Grobonecie. Zdaje Pan sobie sprawę ile czasu potrwa regulacja ich stanu prawnego. Poza tym skąd weźmie Pan na to pieniądze aby wykupić te grunty ? 13:49, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Lokalne rekiny biznesu. Większość z nich proponuję ludziom stawki za najniższą krajową bo mamy bezrobocie na najwyższym poziomie w województwie i jedno z najwyższych w kraju. Jak Pan chce ich tu zatrzymać ? Jedynym rozwiązanie jest chyba budowa parkingów Park & Ride, które się powinny nazywać raczej Park & Selavi, bo na tą chwilę to chyba jedyne rozwiązanie. Budowa szybkiej kolei aglomeracyjnej i budowa nowych tanich mieszkań dla młodych może jedynie powstrzymać ten eksodus ludzi z miasta. 14:06, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

Kapitanie, w 100% się z Panem zgadzam. Oferowano mi pracę ponad siły za głodową stawkę i to na czarno, gdzie w pobliskich Krzeszowicach dostałem drugie tyle na legalu. I jak stąd nie wiać ? 14:13, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

Kapitanie, w 100% się z Panem zgadzam. Oferowano mi pracę ponad siły za głodową stawkę i to na czarno, gdzie w pobliskich Krzeszowicach dostałem drugie tyle na legalu. I jak stąd nie wiać ? 14:13, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Od dawna wiadomo, że Maciaszek to karierowicz. Potrzebny nam jest młody burmistrz, to prawda. I jest sporo młodych, nawet z ugrupowania Maciaszka. I oni byliby w stanie więcej zrobić niż sam Maciaszek. 14:31, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Dobrze, że przynajmniej w Krzeszowicach oferują coś lepszego. Bliżej Krakowa to i pensje są wyższe. Jestem zdania, że trzeba postawić na kolej. To chyba jedyny ratunek dla tego upadającego miasta, które wydaje na pomoc społeczną 1322 zł w przeliczeniu na 1 mieszkańca gminy i w strukturze jego wydatków budżetowych zajmuje pierwszą pozycję. Szybki transport i budowa tanich mieszkań mogą jedynie ludzi tu zatrzymać. Pracy im tu nie zaoferujemy za takie pieniądze jak np. w Krakowie ale szybka kolej i tanie mieszkania mogą tu przyciągnąć ludzi, dla których Kraków jest za drogi do życia. 14:36, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Kapitanie, codziennie dojeżdżam własnym autem w pojedynkę do Krakowa. I napiszę tylko tyle: zarobki krakowskie pozwalają mi na własny transport oraz amortyzację i ubezpieczenie samochodu. W Chrzanowie nie tylko czas stanął w miejscu. Pensje, mentalność również. 14:41, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

Rozdawnictwo MOPSu nie zna granic. Mógłbym wymienić co najmniej 20 osób. mężczyzn i kobiet. zdrowych jak byki, którzy czerpią z tego przybytku pełnymi garściami, śmiejąc im się w twarz. 14:44, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@absolutny - ale to nie wina MOPSu. Tylko ustaw, rządu. Ludzie tylko korzystają z tego, co im dano. A że zamiast wędki, dano im ryby - to mamy, co mamy. Tworzy się chorą sytuację, że ludzie zamiast pracować - wolą pójść po zasiłek/dotację/ etc. I wychodzą często na tym lepiej, niż osoby pracujące chociażby na minimalnej pensji. Tak właśnie rodzi się patologia. 14:47, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiech na saliŚmiech na sali

0 0

Sytuacja Chrzanowa byłaby diametralnie lepsza gdyby bezmyślni kretyni zwani potocznie politykami nie doprowadzili Fabloku do ruiny. Dlaczego przez tyle lat NIKT NIC nie zrobił, żeby uratować znak rozpoznawczy tego miasta? Wszyscy odpychali problem od siebie, bo szkoda było pieniędzy na konkretne inwestycje i rozwój, który wyniósł by fabrykę na szerokie wody biznesu, ale na rozdawnictwo już nie. Łatwiej stawiać kolejne galerie handlowe, które nic nie wnoszą na rynek. Teraz przychodzi grupa pajaców i zaczyna lamentować, że jest do du.y. Dzięki WAM bardzo drodzy "rządzący" Chrzanów wygląda jak wygląda. 14:59, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

@kattebush. Dokładnie tak. To zjawisko znane w całym kraju. I to miałem na myśli. Mam znajomego w Wiedniu, który postanowił pokombinować i poszedł do odpowiednika naszego MOPSu po rentę na alkoholizm. I...dostał od ręki. Z tym że teraz ma kontrolę 2 razy w tygodniu o różnej porze i chcąc ją utrzymać, musi codziennie walnąć 2 piwa z rana. Atu wygląda to tak: masz i spadaj, bo tak najwygodniej. 15:09, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Śmiech na sami - warto byłoby prześledzić losy Fabloku pod katem związkowców. Swoje za uszami mają. Tyle w tym temacie. 15:12, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

Cieszę się, że tak wiele osób dostrzega problem braku przedsiębiorczości w Chrzanowie… To prawda, że jest to najistotniejsza kwestia, która może rozwiązać wiele innych problemów. Po prostu przyniesie ze sobą PIENIĄDZE.
Pytanie moje osobiste jest tylko dlaczego w takim razie nikt nie ruszył swoich 4 liter i nie zagłosował na projekt budżetu obywatelskiego (symboliczna liczba), który już od lipca mógł zacząć ściągać biznes do Chrzanowa… mogło się już coś zacząć dziać… Do urny nie poszedł nikt poza „dziadkami leśnymi”, którzy postanowili, że dla miasta najważniejszy jest PROJEKT pomnika.
Skończcie więc ludzie narzekać, pyskować i obrzucać innych błotem, że nic nie zrobili, jak sami macie ZEROWE osiągnięcia na polu działania dla miasta.
Obsmarowujecie Roberta i wyciągacie jakieś chore pretensje o tym, że nic nie zrobił jako vice. Po pierwsze vice jest od wykonywania tego co burmistrz powie, po drugie nawet jeśli coś zrobi to i tak jest to chwała burmistrza, po 3 był za młody by ogarniać wszystko – uczył się i chwała, że robił to mając tyle lat, a po 3 Robert od jakiegoś czasu pracuje w Krakowie i jak przedmówcy słusznie zauważyli na pewno tak jest, że gdyby nie zależało mu na nas znalazł by sobie dużo spokojniejszą i lepiej płatna pracę w Krakowie.
Zacznijmy doceniać to, kogo mamy i że mu się chce jeszcze taplać w błocku Chrzanowa i wyciągać go z mułów stagnacji.
15:13, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Szanowna Pani Ewo! Proszę nie generalizować. Sama zawszę chodzę na wybory, czynnie biorę udział w rozwoju miasta. Na projekt też zagłosowałam - i nie był to bynajmniej projekt pomnika. O Maciaszku przedmówcy mają wyrobioną opinię. I nic tego nie zmieni. Sam sobie na tą opinię zapracował. Łatwo się lansować, trudniej pokazać - że coś się potrafi. 15:20, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiech na saliŚmiech na sali

0 0

Związkowcy to nie są indyjskie święte krowy. Decyzyjne stanowiska dopuściły do zniszczenia Fabloku, podobnie jak kilku innych zakładów. 15:20, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

O naiwności ludzka...Właśnie sobie szuka i to na miejscu, nie w Krakowie. 15:20, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Smiech na sali - niestety. Między innymi związkowcy w całej Polsce przyczynili się do zniszczenia zakładów pracy. 15:23, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiech na saliŚmiech na sali

0 0

W rzeczy samej, ale dokładniej stanowiska decyzyjne na to pozwoliły...z racji wieku żałuję, że HONOR to już tylko puste słowo w języku polskim.... 15:33, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tymitutymitu

0 0

Szanowna pani Ewo. Przypuszczalnie pani dobrze wie, że obecne stanowisko p. Maciaszka to „polityczna przechowalnia”. Podobnie jak Trzebińskie Centrum Kultury. On dobrze wie, że w przyszłym roku może już nie być tam dla Niego miejsca, więc łaski nie robi kandydując na burmistrza ;) Na pewno nie robi tego biorąc pod uwagę wyłącznie dobro mieszkańców :) 16:03, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Co do Fabloku to rzeczywiście związkowcy nie mieli pojęcia o zarządzaniu więc doprowadzili zakład do upadku. Niestety w Polsce są utrzymywani przez pracodawcę i jemu głównie służą a powinno być na odwrót. Myślę, że nawet jak znalazł się inwestor dla upadającego Fabloku, to po pierwsze pozbył by się związkowców a oni na pewno by się na to nie zgodzili. To jednak tylko moje gdybanie. Szkoda bo to był symbol Chrzanowa. 16:12, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

A to nie jego ugrupowanie rządzi w Chrzanowie od 2002 roku? Przecież Kosowski to mentor Maciaszka.Przez 16 bardzo ładnie POłożyli Chrzanów , chyba że to nie oni? 16:52, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@jurek - w punkt! Dobrze, że są ludzie - wyborcy, którzy to widzą i o tym pamiętają. To dobrze rokuje. pozdrawiam 17:08, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

Tymitu - ale obecna kampania jest trochę położeniem wszystkiego na 1 szali ze strony R Maciaszka. Bo jeśli nie wygra to osobiście podejrzewam - zniknie z Chrzanowa na zawsze. Jestem przekonana, że znajdzie chętnych w Krakowie na swój potencjał. Jest młody i już bardzo doświadczony. Dlatego właśnie nieroztropnością z naszej strony byłoby nie być po jego stronie teraz. Biorąc pod uwagę pozostałych 2 kandydatów śmiem twierdzić, że gdyby wygrał któryś z nich to dopiero byłaby polityczna przechowalnia do emerytury albo dodatek do niej... ja nie widzę alternatywy dla R.Maciaszka. 17:36, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Pani Ewo zapomniała Pani jeszcze o Pani Aleksandrze Czucz. Ona też kandyduje. Ja bym jej nie lekceważył. 17:54, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa MadejaEwa Madeja

0 0

Kapitan Bols. Nie zapomniałam. Nic o kobiecie nie wiem, tym samym nie pozwolę sobie kolejny raz na eksperymentowanie i głosowanie na osobę nieznaną tak jak to było z p. Niechwiejem... Naprawdę uważam, że nie stać nas na ryzyko. 18:01, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HermanHerman

0 0

Karierowicz Maciaszek za wszelką cenę pragnie Warszawki. Chrzanów w ruinie potrzebny tylko, bo za rok wybory parlamentarne. Ani tu nie mieszka, ani nie pracuje. Warszawki daj, o naiwna prowincjo! 18:27, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiech na saliŚmiech na sali

0 0

Ryzyko...co Chrzanów ma do stracenia? To od wielu lat jest sypialnia, a nie miasto, w dodatku brudna i zaniedbana. Czy ktoś chce mieć taką sypialnię? Widzę las rąk... Czy może być jeszcze gorzej? Pewnie, że może, ale może być również znacznie lepiej. Program żadnego kandydata nie obfituje? w realne do wprowadzenia pomysły na ruszenie miasta z mielizny, na której osiadło wiele lat temu. Więc co to za wybory jak nie ma wyboru? 18:30, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulomulom

0 0

Jaki dobry Robert, daje nam jeszcze jedną szansę, a potem spada do Krakowa hehehe 18:31, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrzanowianka 2018chrzanowianka 2018

0 0

Pani Ewo, ma Pani rację, nie stać nas na eksperymentowanie, dlatego warto zapoznać się z programem wszystkich kandydatów i na tej podstawie podjąć decyzję na kogo oddać głos. Pan Maciaszek nie przekonał mnie do siebie, wręcz przeciwnie. Jego wypowiedzi są bardzo często sprzeczne ze sobą, robione pod publikę, zresztą jak cały jego profil. Uważam, że oddanie na niego głosu to będzie dopiero eksperyment :) zależy poźniej jak wiatr mu zawieje 18:42, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@Ewa Madeja - niezbyt to fajne i polityczne i sprawiedliwe, żeby porównywać jednego człowieka do innego, bo każdy jest inny, zwłaszcza, że jak Pani pisze nie zna tej osoby. Margaret Thatcher też nie była znana jako polityk bo była chemikiem i też startowała z ostatniego miejsca na swojej liście, otoczona mężczyznami - ja sobie na takie porównanie pozwalam :-) 18:48, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrzanowianka 2018chrzanowianka 2018

0 0

@tublik podoba mi się Twoje porównanie :) Aleksandra Czucz jak Margaret Thatcher, ona najwięcej dla naszej gminy może zdziałać bo widać, że jej dla nie zależy, nie traktuje tego jak szczebla w drabinie politycznej 19:13, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HermanHerman

0 0

Pies okazał się wybornym recenzentem - całe towarzystwo ma w... nosie. 19:29, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@Ewa Madeja Jak partia ma pieniądze to banerów więcej, plakaty większe. Doceniać trzeba społeczników, którzy zamiast wygodnie osiąść na listach partyjnych naganiaczy sami chcą coś zrobić. Taka jest Aleksandra Czucz. Nic pani o niej nie wie, bo nie chce wiedzieć. Kolej na Chrzanów ma stronę, program. Ja popieram, że są ludzie, którzy nie idą na łatwiznę, ale próbują zniszczyć stary układ dla dobra miasta. Warto się przyjrzeć a nie stać za kandydatem który raz w Krakowie raz w Warszawie a poczekalnię chce mieć w Chrzanowie. 20:00, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owl19owl19

0 0

Kim jest Maciaszek, bo nie poznałem? Tam gdzie trzeba, tam go nie ma. Tylko lans lans i lans na okrągło. Czy kiedykolwiek się parał prawdziwą pracą? 20:06, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Aktualnie tylko Robert Maciaszek może naprawić Chrzanów, był wice zna problemy Chrzanowa od środka, pracuje w urzędzie marszałkowskim zna rozwiązania na zewnątrz. Szeroka perspektywa jest tutaj potrzebna jak nigdy. Wykształcony, obyty i co najważniejsze bardzo ambitny więc niech te cechy spożytkuje dla naszego miasta. 20:28, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Polecam oglądnąć krótki skecz KMN. Na czasie: https://www.youtube.com/watch?v=ijiWcGzIThQ 20:35, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Oczywiście miało być Neonówka: https://www.youtube.com/watch?v=ijiWcGzIThQ 20:36, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Był wice i brał wypłatę za nicnierobienie, bo nie mógł nic zrobić. Bo był tylko wice. Teraz pracuje w urzędzie, zna rozwiązania na zewnątrz. Widać jego propozycje z innych miejsc. Innymi miejscami trzeba się inspirować ale znać miasto i gminę. Będzie robił nowe parki, a co z zadbaniem o stare? Stare się nie liczą, bo liczą się nowe inwestycje. Będzie gdzie przecinać wstęgi. I Krupa z Arkitem się załapią. 20:39, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

llllll

0 0

Tak Maciaszku masz rację, starzenie się społeczeństwa, ucieczka młodych do dużych miast to problem, ale problem też Jaworzna, Oświęcimia, Wadowic czy Zatora i innych polskich miast. Jedynie co można zrobić to zmniejszyć skalę depopulacji małych miast, np. budując dobre, szybkie połączenie z miastem wojewódzkim, jak Kraków czy Katowice. Twoja partia przez 8 lat i ty przez 11 miesięcy nie potrafiliście to zrobić dla naszego powiatu. Obiecałeś biletomat na dworcu w Chrzanowie, którego nie ma go do dzisiaj a chcąc jechać pociągiem trzeba kupować bilet w tłocznym przedsionku u konduktora. Nie mam pojęcia jak społeczny kolejarz stojący po lewej ma chęć popierać człowieka, który tak mało zadziałał w temacie jego pasji. W twoim programie nie widzę żadnych konkretnych rozwiązań, żeby nas tak szybko nie ubywało, same ogólniki i kontynuacja obecnych działań. I jeszcze słówko o twojej ekipie z Koalicji, widać, że niektórych ludzi ledwo kojarzysz, oprócz obecnych radnych startuje gromada od lewa do prawa. Najlepsze jest to, że Maciaszek dystansuję się od odchodzącej ekipy i ich działań, ale na listach ludzie, którzy mieli wpływ na to co się działo. Więc jaka nowa energia i jakie nowe rozdanie? Co ma się zmienić jak stawia na tych samych ludzi? Nie dajcie się wkręcić w te puste hasła. 20:50, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Eagle na potrzeby innej rozmowy, gdzie też padało pomówienie, że Maciaszek nic nie zrobił jako wice podsylam listę która zrobiłam. Rzeczy które Maciaszek ZROBIŁ i za które brał pieniądze jako wice:

1. Termomodernizacja obiektów Szkoły Podstawowej nr 1, Gimnazjum nr 1 przy ul. Zielonej, Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Pogorskiej oraz Przedszkoli Samorządowych nr 4 przy ul. Wyszyńskiego i nr 9 przy ul. Pogorskiej
2. Modernizacja otoczenia Publicznego Gimnazjum nr 1 w Chrzanowie wraz z kapitalnym remontem kompleksu boisk sportowych https://www.youtube.com/watch?v=ha9CySaKHME
3. Nowe schody, podjazd dla niepełnosprawnych i nowy chodnik przy Szkole Podstawowej nr 1 https://przelom.pl/1794-chrzanow-schody-nie-beda-juz-straszyc.html
4. Kapitalny remont biblioteki w Luszowicach
5. Wprowadzenie stypendiów Gminy Chrzanów za wybitne osiągnięcia w nauce oraz za wybitne osiągnięcia artystyczne https://www.youtube.com/watch?v=uSlaIEYMqzY
6. Konkurs profilaktyczny „Dzieci i młodzież kontra nałogi” https://www.youtube.com/watch?v=puEwfpnKAh8 https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=_jLZLwk_5tY
7. Wakacyjne Kino Plenerowe na Placu Tysiąclecia https://www.youtube.com/watch?v=Z4oopx5nsbQ https://www.youtube.com/watch?v=zPudhYG0tJQ
8. Chrzanowska Olimpiada Przedszkolaków https://www.youtube.com/watch?v=d4xVPzcsPpI
9. Doprowadzenie do utworzenia chrzanowskiego lodowiska we współpracy ze starosta Adamem Potockim
10. Organizacja grupy zakupowej w powiecie chrzanowskim na grupowy zakup energii dla gmin, i ich jednostek organizacyjnych (w sumie to 6 mln oszczędności w ciągu 2 lat)
11. Stworzenie portalu www.KulturalnyChrzanow.pl ze wspólną ofertą wszystkich instytucji kultury w jednym miejscu https://www.youtube.com/watch?v=_DHcH5_FS6Y

20:52, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Praca Maciaszka jako wice c.d.
12. Rewolucja w chrzanowskiej piłce nożnej - powołanie Miejskiego Klubu Sportowego MKS Fablok Chrzanów, powstałego z połączenia klubu w Kościelcu i Fabloku https://chrzanowski24.pl/lokalne/chrzanow-zamiast-trzech-bedzie-jeden-miejski-klub-sportowy-4823
https://www.youtube.com/watch?v=OKvmNeSfVQg
13. Stworzenie Chrzanowskiej Strefy Kibica na EURO 2012 https://chrzanowski24.pl/lokalne/chrzanow-na-euro-2012-mecze-na-zywo-i-ogrodki-piwne-dla-mieszkancow-4576
https://www.youtube.com/watch?v=3cZgknzXBD8
14. Przekształcenie Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w spółkę prawa handlowego (komercjalizacja ZLA) https://chrzanowski24.pl/wiadomosci-lokalne-dla-powiatu-chrzanowskiego/chrzanow-czy-zla-bedzie-spolka
https://chrzanowski24.pl/lokalne/chrzanow-to-juz-pewne-zla-bedzie-spolka-4935 20:56, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Oni naprawdę myślą, że mają doczynienia z 40 mln bandą idiotów :-) 20:58, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Ja tam w niego wierzę, Maciaszek ma energię i moja intuicja mi mówi że to najlepszy kandydat, a każdy niech sam rozważy i głosuję na kogo uważa. 20:59, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@monika1975 doceniam samozaparcie w promowaniu idola. Może wymieńmy czego Maciaszek nie zrobił: nauczył się na pamieć nazwisk kandydatów ze swojej listy oraz ich funkcji. Co zrobił? Zlikwidował autobus do Krakowa. Po co ludzie mają jeździć komunikacją, skoro mogą samochodami. Biedacy niech cisną się w busach. Teraz będzie słuchał mieszkańców, pytał nas o zdanie a gdzie był przez te wszystkie lata? Jak się już tam dostanie to znowu będzie udawał, że nic nie może zrobić. Zmodernizuje muzeum, czyli obsadzi swoimi? 21:08, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Monika1975 - dobry żart na koniec weekendu :) Ale każdy wierzy i kopiuje to, co akurat mu oczy przesłania. 21:11, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Monika Ty tak na poważnie? Czy ktoś Ci karze pisać takie bzdety. 21:16, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owl19owl19

0 0

Zgadzam się z @III.
@monika975 przejrzyj na oczy zanim będzie za późno.
Trzeba mieć nadzieję, że chrzanowianie nie nabiorą się na gładkie słówka, nienaganne garnitury i udawaną empatię. Ekipa sztucznie dobrana. Zastanawiam się na jaki lep społecznicy się skusili? Łatwej kasy za posiedzenia w radzie czy małe granty dla ich stowarzyszeń? Ceniłem prezesa od stacji ale teraz widząc wazelinę robi mi się niedobrze. 21:20, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Ciekawa jestem kto jest waszym faworytem? Bo na tle innych kandydatów Maciaszek wypada najlepiej. Wy tylko krytykujecie nie dostrzegacie atutów, co więc takiego widzicie w innych kandydatach? 21:37, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Monika1975 - wypada może najlepiej, bo jest najmłodszy. I to chyba jedyny jego atut. Jesteś w niego zapatrzona i nie dostrzegasz wad. Pracowałaś, a może pracujesz z nim? Wiesz, jakim jest szefem? Jak się zachowuje w stosunku do podwładnych? Jakim jest kolegą, ale nie z FB. Tylko w życiu. Chrzanów jest mały. I ludzie go znają. Nie zawsze z tej dobrej, cukierkowej strony. 21:43, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@monika1975 Trzeba postawić na młodość. Pani Czucz ma program i dam jej szansę realizacji. Reszta już obiecywała i nic nie zrobiła. Ja może dam szansę niewiadomej, ale za to nie skompromitowanej nicnierobieniem bo nie mogłem. Trzeba próbować do skutku zmienić Chrzanów na lepsze. Kiedyś uda się na pewno. 21:45, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Nie wiem jakim jest kolega ani jakim szefem, ale jak idę do lekarza to też mnie nie obchodzi, zależy mi na profesjonalnym podejściu i doświadczeniu. Dla mnie burmistrz to nie misiu do przytulania tylko skuteczny i profesjonalny pracownik. Ktoś kto bierze się do roboty i działa. Musi być zacięty i pewny siebie bo będzie współpracował z innymi twardymi graczami z biznesu i polityki. Pani Aleksandra jak najbardziej dobrze rokuje, ale w mojej ocenie, brak jej doświadczenia i pazura. Ale kto wie, może w przyszłości ... Aktualnie jest takim narybkiem który dobrze wpuścić żeby się rozwijał ale jeżeli burmistrz to jeszcze nie teraz. Musi przejść swoją drogę tak jak właśnie Maciaszek, a po drodze niestety ludzie oceniają i jedni pokochają drudzy znienawidzą. 22:05, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Ja nie uważam, że pani Aleksandra nie ma doświadczenia. W końcu tez pracuje w Urzędzie Marszałkowskim, jest w zarządzie Stacji Chrzanów, mieszka od zawsze w Chrzanowie, zna miasto. Jest dla mnie jedyną dobrą kandydatką. Pan Robert miał już u mnie szansę i ją zmarnował. Teraz wszystko obiecuje: wybuduje wszystko, zrobi parki, poprawi komunikację, zmodernizuje muzeum, wysłucha ludzi i wiele, wiele innych obietnic, w które już nie wierzę. Obejrzałem film i utwierdziłem się w przekonaniu, że jest narcyzem i potrzebuje uwielbienia. Nie przekonuje mnie też ekipa. Znam ich i wiem, że bez obietnic by tam nie poszli. Więc już rozdaje chociaż jeszcze nie wygrał. 22:21, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@Monika1975 i dochodzimy do sedna sprawy. Burmistrz to nie misiu do przytulania. A Maciaszek właśnie na takiego się kreuje. Taki sobie cukierek landrynka. Tak właśnie jest postrzegany przez mieszkańców. 22:27, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Raczej nie przez wszystkich, ja go postrzegam jako kulturalnego i eleganckiego ale jednak twardego zawodnika, zaciętego i ambitnego. Takiego ze jak wygra to wszystkim będzie chciał udowodnić że się da i że on zrobi. Może i będzie budował swoje ego na tym ale z pożytkiem dla Chrzanowa. 22:34, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

No nic, czas pokaże kto wygra ja trzymam kciuki za Maciaszka i niech wygra lepszy. A @eagle najpierw pisałeś że Maciaszek jako wice brał pieniądze za nic, udowodniłam Ci że pracował i są efekty (posty ponizej), więc teraz nie pisze, że ludzie kandydują bo coś im obiecano bo to oszczerstwo be żadnego pokrycia w faktach. 22:38, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SemiSemi

0 0

monika, daj se siana, to nie te czasy że spamować, wpisać końcowe komentarze to biuti, idż spać, ludzie nie kołki 00:12, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 - podawałaś już te argumenty namawiające za Maciaszkiem na innym wątku, który obserwowałem i czytałem, dokładnie na tym: https://przelom.pl/23791-kobieta-chce-zostac-burmistrzem-chrzanowa.html

I Moja Droga/Mój Drogi - inni rozmówcy udowodnili tam, że nie do końca masz rację, bo nie są to samodzielne osiągnięcia Pana Roberta, mało tego - na zarzut, że Pan Robert nic nie zrobił odpowiedziałaś, że w końcu był tylko Vice i nie mógł samodzielnie nic zrobić, a tutaj znowu piszesz peany na jego temat - przeczysz sama sobie? Mało tego - Redakcja Przełomu usunęła Twój jeden komentarz jako niezgodny z Regulaminem - chyba się w czymś zagalopowałaś/eś, co?

Rację ma @jurek, że chyba Ktoś każe Ci to pisać i racje ma @Semi, żebyś dała/dał se siana
Ja jestem osobiście zadowolony czytając różne wątki i komentarze - wiecie dlaczego? Bo myślałam, że jestem odosobniony w ocenie tego Kandydata, że większość mieszkańców już się dała nabrać na biuti wizerunek i obietnice bez pokrycia i że zostałem sam na sali.

Dla mnie osobiście do Pana Niechwieja to można porównać właśnie Pana Maciaszka - bo rację ma @herman, że Panu Robertowi marzy się Warszawka a nie prowincja Chrzanowska i rację ma @chrzanowianka 2018, że wybór Maciaszka to będzie dopiero eksperyment i niepewność. Bo jak się okaże za rok, że wchodzi do Sejmu to zostawia Nasz Chrzanówek i idzie do Warszawki i co wtedy? Nowe wybory? Stać nas na to? Stać Chrzanów na przerwanie polityki i programu, na jaki zagłosowali? Nie stać - bo czas ucieka i działa na naszą niekorzyść! Jest pozostałych 3 Kandydatów, którzy PRZEDE WSZYSTKIM, dają gwarancję stabilizacji i ciągłości swoich działań. Wybór Pana Roberta to niepewna i eksperyment! Bardzo się cieszę, że nie jestem odosobniony w ocenie tej kandydatury i Chrzanowianie mają swój rozum - Dziękuję Wam! Nadzieja umiera ostatnia 08:53, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

@tublik - jak przyjemnie się czyta takie komentarze, jak Twój. Napisany konkretnie, na temat. 09:20, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@tublik ja poprostu alergicznie reaguję na kłamstwa, jeżeli ktoś pisze że ktoś za nic bierze pieniądze, a to jest kłamstwo to to pokazuje. Co do Maciaszka, Ty zakładasz scenariusz, że ucieknie do Warszawy, a ja że zawalczy o Chrzanów na stanowisku Burmistrza. Tutaj w Małopolsce ma kontakty i zna środowisko więc łatwiej tu będzie mu osiągnąć sukces. Ale to moje zdanie, Ty masz swoje. Zobaczymy po wyborach, nie ukrywam, że zaciętość ataków na Maciaszka i brak konkretnych argumentów za pozostałymi kandydatami to miód na moje serce, daje nadzieję, że jednak wygra. W realu też rozmawiam z ludźmi i coraz mocniej się w tym utwierdzam, dużo głosów poparcia. Spotkajmy się tu po wyborach, zobaczymy co będzie :) 09:25, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 - ale w wątku, który podałem: https://przelom.pl/23791-kobieta-chce-zostac-burmistrzem-chrzanowa.html, toczyła się dyskusja merytoryczna na temat osiągniec Pana Maciaszka. Inni rozmówcy nie podawali tam kłamstw, ale udowodnili Ci, że być może to Ty jesteś w błędzie i żebyś na siłę nie agitowała za Maciaszkiem, jako jedyną i słuszną Kandydaturą, bo Inni uważają inaczej. To jak Ty to zrozumiałaś/eś i co z tego wyniosłaś/eś - to już Twoja sprawa. Ja po prostu chce oddać realia tej i innej dyskusji i pokazać, jak było naprawdę. I jakie jest ryzyko. Każdy zagłosuje przecież i a tak jak chce.
ps. O ludziach świadczą czyny, Pan Robert uciekł już raz do ławy poselskiej do Wawy, dlatego nie wierze, że jeżeli będzie okazja to odrzuci taką propozycje i tą posadę - mógł to zrobić lata temu i wspólnie ze swoim mentorem zmieniać Chrzanów i wdrażać swoje pomysły. Czyny - nie słowa.
09:39, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika 1975 PS2!!! - Współczuję Ci - skoro twierdzisz, że Burmistrz opiera swój program i zarządzanie miasta na znajomych i znajomościach - jak piszesz - a nie na Mieszkańcach!!! Bo wg tego co piszesz - "Maciaszek ma kontakty" - czyli wg Ciebie znajomości i kontakty to podstawa zarządzania miastem, a nie potrzeby mieszkańców i własny pomysł na miasto??? Aha - czyli wybór Pana Maciaszka to będzie wybór nie jego jako osoby tylko jego kontaktów i znajomości w środowisku - czyli wybór nie Człowieka z charakterem tylko Marionetki. Brawo - dobrze, że o tym napisałaś. 09:43, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArkadiuszArkadiusz

0 0

Jakie płytkie myślenie tu króluje, chyba do Warszawy to wyborcy wysyłają polityka a nie on sam siebie, więc z pewnością jakby Maciaszek rzucił stanowisko burmistrza to by go wybrali. Scenariusz nierealny, więc proszę się o to nie obawiać. Czytałem wcześniejsze komentarze @monika1975 i wyraźnie pisze o wielu jego cechach, które za nim przemawiają, ale @tublik czyta tylko tyle ile chce. Żenujące to jest, chyba dlatego wypowiada się tu w kółko 5 osób. 09:53, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@tublik nie piszę o kolesiostwie tylko o kapitale społecznym, zachęcam do zapoznania się z definicją 10:04, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@Arkadiusz - kilka kwestii - bardzo konkretnych: 1 - piszesz " scenariusz nierealny" - skąd u ciebie ta pewność? ty jako Arkadiusz dajesz taką pewność mieszkańcom? W czyim imieniu się wypowiadasz wobec tego skoro dajesz taką pewność? W imieniu Kandydata Pana Maciaszka ukrywającego się pod nickiem czy w imieniu kogoś z jego Komitetu wyborczego? A może kazano Ci tak napisać jak moniczka 1975, i ten wątek też został tu już poruszony - nie przeze mnie. - 2 kwestia - zapoznaj się proszę z całością wypowiedzi i komentarzy wątku - ja to zrobiłam, dlatego włączyłem się do dyskusji i oznaczyłem wielu rozmówców. Ty natomiast zapoznałeś się chyba tylko z fragmentem mojej wypowiedzi, nie czytając całości - bardzo to NIEPROFESJONALNE, nieprofesjonalne! Dobrze, że pod wątkiem wypowiadałem się nie tylko ja, i dobrze, że niektórzy myślą tak jak ja. Nie działaj więc nieprofesjonalnie - tylko przeczytaj całość. 10:29, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 - chyba w tym wątku, tak jak w poprzednim - do którego dałem link - też się lekko pogubiłaś, bo nie pisałaś o żadnym kapitale społecznym, tylko o - cytuje fragment:
"Tutaj w Małopolsce ma kontakty i zna środowisko więc łatwiej tu będzie mu osiągnąć sukces" - Jejku - zwolennicy Maciaszka - bądźcie bardziej profesjonalni w tym co tu wypisujecie i jak piszecie, bo zamiast na korzyść to działacie na niekorzyść swojego kandydata i zaprzeczacie samym sobie. 10:33, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dzialaczkadzialaczka

0 0

@tublik Masz w 100% racje i podajesz konkrety - obnażasz słabości zwolenników jednego słusznego kandydata - RM. Brałam udział w dyskusji w udostępnionym przez Ciebie wątku, ale po atakach na moją osobę wycofałam się. Moim Kandydatem jest Pan Filiczak. Ale po prostu nie zamierzałam się zniżać do poziomu, jakie niektóre osoby, namawiające za RM tam prezentowały - bo to nie sprzyja Miastu. Ale widzę, że i dziś komentarz od @ Arkadiusz i stwierdzenie : "Jakie płytkie myślenie tu króluje" obraża wszystkich, którzy zabrali tu głos!!! Wszystkich!!!. A mamy tu do tego prawo, wolność słowa, przekonań, wolność wyboru. Ale o czym świadczy to, że w dwóch wątkach obrażani są ludzie, którzy krytykują osobę Pana Maciaszka? - o tym, że poplecznicy Pana RM potrafi tylko atakować ludzi, a nie ich poglądy. Na siłę coś wmawiają i chcą zrobić z ludzi "idiotów" - i to, o czym napisałeś - wcale takimi profesjonalistami nie są, skoro zniżają się do tak niskich pobudek. 11:03, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Tak jestem zwolenniczką Maciaszka i Wasze argumenty zupełnie mnie nie przekonują. Nikt mi nie płaci za to co piszę, więc nie muszę być profesjonalna. Po prostu zależy mi żeby wygrał dla dobra Chrzanowa. Ciekawe ile Tobie płacą za to snucie scenariuszy i przypisywanie mu negatywnych cech. Bo merytorycznie jeszcze nic Maciaszkowi nie zarzuciłeś. Wy też na siłę staracie się zniechęcić do Maciaszka i nie rozumiecie, że są osoby które widzą w nim profesjonalnego, zaangażowanego i skutecznego człowieka, z zasobami takimi jak wykształcenie, doświadczenie i kapitał społeczny wynikający z dotychczasowej pracy. Dajcie mi prawo do swojej opinii, z którą nie musicie się zgadzać i ja to szanuję. 12:59, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 nikt z Nas nie robi tutaj takiego PR jak Ty Maciaszkowi - i to nas odróżnia i świadczy o naszej dojrzałości do demokracji. Nikt nie agituje i nie namawia za swoim kandydatem jak Ty. Dlaczego? Czego sie obawiasz? Czego lub kogo obawia się Pan Maciaszek? Elektorat PiS jest stały i niezmienny, elektorat Wspólnego Chrzanowa czyli Pana Filipczaka również ( nawet @dzialaczka) choć powiedziała komu kibicuje nie namawiała w żaden sposób - bo szanuje bardziej zdanie i wolność drugiego człowieka? Bo nie jset "psem" spuszczonym ze smyczy, który ma zadanie reklamować postać jedynego słusznego Kandydata RM? Tylko jest zwykłym mieszkańcem i wyborcą tacy jak inni? I Ty piszesz o szacunku? Kogo i czego się obawiacie? Bo chyba nie tej 4 osoby, która się pojawiła w końcówce czyli Pani Czucz, i która również ma długoletnie doświadczenie w administracji samorządowej oraz dodatkowo w pracy z dotacjami unijnymi i jest bezpartyjna? Jej się tak obawiacie? Dlatego psy zostały spuszczone? No w sumie fakt - osoby niezdecydowane i przeciwne Maciaszkowi moga pójsć zagłosować na nią, ale to niewiele zmieni, więc po co te wszystkie gierki w "dobrego i złego" policjanta? Po co ta agitacja na rzecz RM tu i pod postem dotyczącym osoby Pani Czucz? Reszta komentarza powyzej 13:19, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 jeden z argumentów za tym, że moim kandydatem nie będzie Pan Maciaszek: burmistrz p. Kosowski i jego ówczesny zastępca p. Maciaszek zlikwidowali autobus ZKKM liniii K do Krakowa. Zlikwidowali również połączenia do Katowic - źle zawarli porozumienie z PKM Jaworzno i zostało one unieważnione przez sąd. Odcięli Chrzanowian, którzy pracują i w woj. małopolskim i śląskim od komunikacji. Taki drobiazg - bo mieszkańcy to przecież plebs, który autobusami dojeżdża do pracy - a jednak! A jednak. Pytanie - dlaczego to zrobili? Czy komuś zależało na tym, aby wpuścić prywatnych przewoźników do Chrzanowa? za dużo pytań, za dużo wątpliwości - i tu są te znajomości i kontakty, o których wcześniej wspominałaś, bo może dlatego Chrzanów został odcięty od komunikacji z dwoma województwami, bo ktoś z prywatnych kontaktów i znajomości chciał wejść do miasta jako monopolista? Dla mnie jest to jeden z argumentów na nIe dla Pana RM! I prosze - żebyś to tez uszanowała i nie agitowała tu wiecej na rzecz Pana Maciaszka, jeżeli nie znasz całej prawdy. 13:25, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolutnyabsolutny

0 0

Tak to czytam i przypomniały mi się wybory Krzaklewskiego. Też go płeć piękna popierała tylko dlatego, że ''łon taki ładny'' hehehe 14:43, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@tublik Ja piszę w pozytywach o Maciaszku bo tak go postrzegam, Wy piszecie negatywnie. Ja o innych kandydatach nie piszę negatywnych rzeczy, a już na pewno nie takich które mijają się z prawdą. Oczywiście, że każdy kandydat ma swój elektorat i ich się nie przekona, Was też, ale może te komentarze przeczyta osoba, która jest niezdecydowana i nie chcę żeby przeczytała tylko Wasze stanowisko, bo ja się z nim nie zgadzam i tak jak Wy mam prawo wyrazić swoją opinię. Finalnie każdy zagłosuje według własnego uznania. Ja się nie boję niczego, tylko się martwię, że Chrzanów znów źle wybierze, a to przekłada się na moje życie. Zależy mi na inwestycjach i rozwoju miasta i ufam, że właśnie Maciaszek najskuteczniej będzie zarządzał. Moja opinia, Twoja jest inna i ok. Kwestia połączeń autobusowych to konkret, nie korzystałam, więc może dlatego mnie to tak nie dotknęło. Muszę zorientować się w temacie, chociaż wiem, że Maciaszek jako wice u Kosowskiego odpowiadał za sprawy społeczne, więc nie jestem pewna czy to jego sprawka. A co sądzisz w takim razie o szybkiej kolei do Krakowa, jest to w programie Maciaszka. To chyba dobry kierunek? 14:52, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@monika1975 - no chyba Cię znowu rozczaruję - bo niestety ale szybka kolej aglomeracyjna to nie pomysł Pana Roberta Maciaszka - to nie jego autorski pomysł. Poniżej masz linka z TV Lokalnej z 2016r. - więc starania o tą kolej rozpoczął już Kosowski - wiesz dlaczego? Bo szybkie koleje aglomeracyjne są zapisane w Regionalnych Programach Rozwoju - na terenie całego kraju. To zadanie Województwa. Widzisz więc - niewiedza szkodzi, a obietnice i pomysły trzeba sprawdzać i weryfikować - bo to czasem tylko piękne opakowanie, w środku PUSTKA - szybka Kolej Aglomeracyjna to nie jest pomysł Pana Maciaszka. Dowód - prosze bardzo z TV Chrzanowskiej z 2016r. - Tu link: https://www.youtube.com/watch?v=Us4kLWhl6xQ
15:54, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiech na saliŚmiech na sali

0 0

monika1975 - szkoda, że nie przeszło Ci przez myśl, że większość ma głęboko Twoje zdanie o tej marionetce. 16:18, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

joziojozio

0 0

Ja wracam, ale tylko na Święta Bożego Narodzenia, poszalaję sobie za przez dwatygodnie, a potem znowu do robo poza granicami kraju. Jak coś to mam wolne od 21.12 do 07.01 jakby ktoś chciał pobalować. Szukam partnerki na sylwestra! :] 17:05, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Maciaszek jest mistrzem w przypisywaniu sobie nieswoich pomysłów czy też inwestycji. Myśli, że ludzie są na tyle nieroztropni i naiwni, że uwierzą mu w stek bzdur. Ale czasy, jak i ludzie - się zmieniają. 17:48, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrabaszczchrabaszcz

0 0

Szacun @monika1975 za cierpliwość do tych troglodytów. Oczywiście, że tylko Maciaszek da radę z tym betonem. 17:53, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes FilipPrezes Filip

0 0

Wcale się im nie dziwie że wyjeżdżają i tym bardziej że nie wracają. Do czego mają wrócić? Letnich atrakcji w postaci piaskownicy palm i basenu już nie ma. I jakoś nie widzę szans na rozwój tego miasta nawet tego powiatu więc niech nikt nie liczy na powrót czy też nawet zatrzymanie młodych bo najnormalniej w świecie szkoda by się tu zmarnowali. Proponuję ewentualnie postawić pomnik młodzieży chrzanowskiej. 17:55, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koniuszko MarianKoniuszko Marian

0 0

Ta zafrasowana Pani w czerwonym skafanderku to chyba kandydatka Aldona Komorowska.... Przez 12 lat była szarą eminencją i jako sekretarz gminy trzęsła całym Urzędem Miejskim w Chrzanowie. Aż popadła w niełaskę i trafiła do archiwum w USC. W dużej desperacji musi być kandydat R. Maciaszek, że sięga po takie wsparcie .... Głosów i popularności Mu to przysporzy, że ho, ho .. :) Brawo Panie Robercie, że z takimi zasłużonymi i sprawdzonymi kandydatami che Pan zbawić gminę i powiat chrzanowski. 20:58, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca_MikroprzedsiWyborca_Mikroprzedsi

0 0

siła ich...z 10 osób...same żywe legendy...m.in. "Tadziu Arkit:poseł, samorządowiec" KODowiec... Robert M. ,jakże piękny, poszedł dalej w stylizacji,,,dołożył brodę...czyżby uprawiał krosfit? A "wodzirej" słabo przygotowany bo sami "najlepsi z najlepszych" a mimo notatek w smartfonie mylił się przy prezentacji...dźwięk bardzo słaby...ale drużyna jeszcze słabsza... 13:54, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca_MikroprzedsiWyborca_Mikroprzedsi

0 0

Robert Maciszek mówi o starzejącym się społeczeństwie a sam mimo 36 lat nic nie robi by je odmłodzić... 13:57, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chrabaszczchrabaszcz

0 0

@wyborca_mikroprzedsiebiorca chciałbym zobaczyć Twoją stylówkę, a co Ty pod łóżkiem Maciaszkowi siedzisz, że wiesz co on robi a czego nie. Ważne, że gość ma łeb na karku i coś robi dla tego naszego, podupadłego miasta. Dobrze, że są jeszcze względnie młode osoby, którym się chce a nie tylko ławka emerytów w kolejce po ciepłą posadkę na zakończenie "kariery" zawodowej. 18:44, 10.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Szmaciaszek po trupach do celu. Nie szanuje swoich konkurentów a tylko próbuje ich zniszczyć. Z braku argumentów gra nieczysto córką. Gratuluje pomysłu, jak się nie ma programu to trzeba sfaulować. 21:45, 10.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

winnickiwinnicki

0 0

Patrząc zupełnie obiektywnie, to mega amatorsko wypadła ta prezentacja. Sami kandydaci wydawali się być zażenowani nijakością spektaklu i kompletnym nieprzygotowaniem do prezentacji przez marszałka Krupę. Wstyd i dramat. Jak w wyborach parlamentarnych podobnie będzie wyglądać uwalnianie Polski z obleśnych łapek opętanego nienawiścią dziadka Kaczyńskiego, to dajcie sobie lepiej spokój. 01:45, 11.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tubliktublik

0 0

@Eagle - a może tych dwóch kandydatów już się dogadało? Maciaszek na Burmistrza, a ja Filipczak jako zastępca i dlatego moja córka poprzez oficjalnie Maciaszka? - a z Nas wyborców robią imbecyli? No i po co te wybory w takim razie? Po co iść i głosować, jak takie zagrywki poniżej pasa są stosowane? A jeżeli się nie dogadali, to w drugą stronę wnioskujemy - to znaczy tylko jedno - Pan Maciaszek nie zmienił się nic przez te lata i nie wyciągnął żadnej lekcji z porażki z Kosowskim i zagraniami na Jego osobę. A to oznacza, że wybór Maciaszka to najgorsza opcja dla Chrzanowa, skoro nie wyciąga wniosków ze swojego zachowania, nie jest elastyczny, nie potrafi pójść na kompromisy i nie ma szacunku dla kontrkandydatów - to też nie będzie go miał dla innych ludzi, w tym dla mieszkańców!!! 09:03, 11.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

Tylko nie Maciaszek. Szkoda Chrzanowa. Radzę w całości obejrzeć jego materiały To nie człowiek a robot, dla którego kariera liczy się najbardziej. 04:56, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

Aha w ogóle nie uważam, że to robot. To człowiek bardzo profesjonalny, doświadczony samorządowiec z planem co trzeba zrobić żeby ożywić i uatrakcyjnić Chrzanów. Fakt mało jest w jego wypowiedziach zwrotów typu "chce zrobić wszystko z ludźmi" ale w praktyce organizuje cyklicznie spotkania i rozmawia z mieszkańcami. Nie obiecuję "Chrzanowa ludzi szczęśliwych" bo co to w ogóle znaczy... Ja zdecydowanie popieram logicznego profesjonalistę niż kandydatów ciepłych i miłych ale bez narzędzi w postaci wiedzy i doswiadczenia aby te swoje górnolotne obietnice spełnić. 12:34, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owl19owl19

0 0

@monika1975 Maciaszek, burmistrz Balina i Kątów. A gdzie reszta? Też da umowę? Chyba czas wyjeżdżać. Jego program obaliła nowicjuszka chrzanowskiej sceny politycznej. Budżet - kłamstwo, opłata - kłamstwo. Zostały tylko obiecanki-cacanki. 18:28, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monika1975monika1975

0 0

@owl19 nie martw się o resztę, dobry gospodarz tak rozdysponuje środki żeby było dobrze. A chyba zgodzisz się że jeżeli kosztem tamtych obszarów miasto czerpie korzyści to dobrze jest doinwestować te tereny. To jest sprawiedliwe przynajmniej do radykalnego zminimalizowania smrodu. Obaliła to zdecydowanie na wyrost i nie program. Poddany w wątpliwość został jeden punkt i to w sytuacji kiedy Maciaszek nie mógł ani zapoznać się z dokumentem który otrzymał od Pani Aleksandry ani się do niego odnieść ze względu na brak czasu w debacie. Dobrze wiemy że sprawa jest skomplikowana, praktyka pokazuje że opłata jest znoszona przez wiele gmin, pomimo orzecznictwa sadowego. Prosiłabym Cię jednak o bardziej urealnione wpisy, bo to co piszesz jest wyolbrzymione do granic możliwości. 22:11, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EagleEagle

0 0

@monika1975 namawiasz do nierespektowania prawa? Prawnik dając coś do swojego programu powinien sprawdzić możliwość likwidacji opłaty. Jeżeli takie jest POdejście do prawa to nie dziwię się reformie PISu. Maciaszek mija się z prawdą w wielu swoich obietnicach i informacjach o Chrzanowie. Wystarczy poczytać materiały KNC. Oni przynajmniej podają linki do konkretnych dokumentów. Maciaszek próbuje mieszkańców wziąć na wiarę. Oby przebudzenie po wyborach nie było dla wielu bolesne. 09:04, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%