CHRZANÓW. Potrącił dziecko na pasach - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

CHRZANÓW. Potrącił dziecko na pasach

red 13:23, 03.09.2012 Aktualizacja: 18:42, 03.10.2025
101 CHRZANÓW. Potrącił dziecko na pasach

W poniedziałek 20-letni mieszkaniec Chrzanowa na przejściu dla pieszych na ul. Oświęcimskiej potrącił autem 2,5-letnią dziewczynkę. Medycy przetransportowali nieprzytomne dziecko do szpitala w Krakowie.

W poniedziałek 20-letni mieszkaniec Chrzanowa na przejściu dla pieszych na ul. Oświęcimskiej potrącił autem 2,5-letnią dziewczynkę. Medycy przetransportowali nieprzytomne dziecko do szpitala w Krakowie.

Do wypadku doszło po godzinie 12. Przez przejście dla pieszych w pobliżu skrzyżowania z ul. Winną przechodziła kobieta z 2,5-letnią córką. Gdy obie weszły na pasy, w dziewczynkę wjechał rozpędzony volkswagen.

- Kierował nim 20-letni chrzanowianin. Uderzył w dziecko, które potoczyło się aż do autobusu stojącego po drugiej stronie "zebry" - informuje Robert Matyasik, rzecznik chrzanowskiej policji.

Na miejsce przyjechała karetka pogotowia. Lekarze zabrali nieprzytomną dziewczynkę do chrzanowskiej lecznicy. Szybko zdecydowali, że należy ją przetransportować helikopterem do Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-Prokocimiu.

Mamie dziecka nic się nie stało. Policjanci ustalają przyczyny wypadku.

- Prowadzący samochód był trzeźwy. Kwestia winy i okoliczności potrącenia będzie badana. Jednak kierowca zbliżający się do pasów musi zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszym - mówi rzecznik.

(ko)

(red)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (101)

skalarskalar

0 0

POKOLOKO :Kierowca być może "obtrąbił" Cię nie bez powodu. Mogliście ciupać zdrowo, a ty widząc pieszego wielka panika i na hamulec tym samym stworzyłeś jeszcze większe zagrożenie na drodze niż pożytku z przepuszczenia pieszego. Używaj tego co masz pod kopuła " Ostatni raz wchodze w polemike z toba w tym temacie bo nie warto. Popierwsze nie siedział mi na ogonie, po drugie nie "ciupałem zdrowo" tylko poruszałem sie zgodnie z przepisami "UŻYJ TEGO CO MASZ POD KOPUŁĄ " Tam mozna poruszać sie z prędkościa do 50km/h. Pojazd za mną był co najmniej 150m a jesli miał problem z wyhamowaniem to oznacza ze nie jechał zgodnie z przepisami i sam jest sobie winien a wybacz nie mam radaru w oku żeby wiedzieć z jaką prędkością porusza się samochód za mną i w tym przypadku gdyby nie wyhamował i wjechał w tył mojego samochodu tez zostałaby uznana jego wina bo on ma się poruszać z taka prędkościa i w takiej odległości aby mógł reagować na sytuacje na drodze. No chyba że w takim przypadku miałbym rozjechac pieszego na pasach aby biedny wariat za mną nie wjechał w tył mojego samochodu. Ty oczywiście zawsze widzisz winę u tych którzy nie sa winni a ja nie hamowałem nagle bo jak kiedyś sam pisałeś tam jest widoczność bardzo dobra i z daleka było widać osobę stojącą przy pasach i czekająca na mozliwość przejscia przez nie. Na tym zakoncze wymianę zdan z toba bo naprawdę szkoda mi czasu na ciebie.

16:43, 10.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja-onaaja-onaa

0 0

pokoloko: wez udział w nagrodach darwina napweno sie do tego nadajesz

18:55, 09.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

pokoloko, pieszy w tym przypadku nie będzie winny w świetle prawa. To kierowca stanie przed sądem bo potrącił pieszego na pasach.

Być może wiem do czego dążysz, ale robisz to jednak zbyt agresywnie i nietrafnie.
Matka może jedynie ponieść karę polegającą na wyrzutach sumienia.

Nie wiemy co się tam stało, może dziecko wyrwało się matce? Miała też wózek, może nie udało jej się zatrzymać dziecka a może po prostu jest nieodpowiedzialna i wcale go nie pilnowała? My tego nie wiemy, więc ciężko wysuwać wnioski.

Jedno jest pewne! Kierowca musi być uważny i stosować się do przepisów a opiekun ma obowiązek zapewnić należytą opiekę dziecku.

Sprawę wyjaśni Policja.

16:34, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

nie mam urojen pikok wkońcu moją żoną jest kobieta Kot, a Jocker to mój kumpel :)
ps. każdy z nas używa móżgu z wyłączniem CIEBIE :) buziaczki ;* ps.pozdrowienia od Robina

13:26, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

batman tobie już pisałem że masz urojenia związane z człowiekiem-nietoperzem. Do ciemnej masy nie dociera, że pieszego nic nie zwalnia z używania MÓZGU

13:11, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

pikok skoro ewidentne argumenty i opinie normalnych ludzi czyli (ciemnej masy) jak nas zwiesz nie trafiaja do ciebie to hym... (jakby to ciemna masa wyraziła) ........................WEŹ SOBIE MŁOTEK PNEUMATYCZNY I P.... SIĘ W GŁOWĘ A MOŻE ZMĄDRZEJESZ :) HEHHEHEHH: :)

12:49, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Boli was ciemna maso, że pieszy też nie jest bez winy? Jak słusznie ktoś na początku stwierdził walka z masą jest bardzo ciężka, więc każdej miernocie trzeba uświadamiać jakie są reala i kto ma racje. Być może marcinku w domu wołają na ciebie cham (cham chodź na obiad, dobranoc chamie itd.). Wasza polemika (ciemna maso) polega na tym, że żadne argumenty do was nie trafiają, przy tym wywyższacie pieszego nad niebiosa, a w praktyce większość z was to bydło z klapkami na oczach bez realnej oceny sytuacji. Jak słusznie zauważył mirror, ciemna masa jest nie do ruszenia, więc nie pozostaje nic innego jak próba edukacji pojedyńczycch chamot jak marcin1220 którego widocznie w stajni wychowano,

12:33, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

do marcin 1220 - :):):) poprostu kwintesencja konsensusu :) gratuluję :) mam nadzieje że zakończy to te bezsensowne kłótnie z pikokiem pokolokiem.

11:38, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

marcin1220marcin1220

0 0

pokoloko, jesteś dla mnie prymitywnym człowiekiem, którego empatia nie sięga dalej niż własne ego (choć tego stwierdzenia, czytając twoje wypowiedzi, zapewne nie zrozumiesz). Twoje chamstwo jest dla mnie porażające, odrażające i jest to tego typu chamstwo, które widzimy czasami na stadionach, kiedy ktoś pluje w twarz kobiecie z dzieckiem za to, że ma inny szalik, a którego to chamstwa znieść nie mogę jako obywatel tego społeczeństwa. W chamski sposób wyrażasz się o kobiecie, matce, która przeżywa ogromną traumę związaną z wypadkiem swojego dziecka, które mam nadzieję, nie odniosło ran śmiertelnych w tym zdarzeniu. Po chamsku odnosisz się do innych uczestników ruchu (pieszych). I po chamsku odnosisz się do swoich adwersarzy (wyjaśnienie niezrozumiałych dla ciebie słów znajdź w internecie, bo zdaje się, że nikt inny ci ich nie wyjaśni). Twoje chamstwo jest o tyle irytujące, że nie byłeś (wnioskuje z twoich wypowiedzi) świadkiem wypadku i jednocześnie rościsz sobie prawo do osądu jak było, co się zdarzyło i po chamsku, jednocześnie, oskarżasz. Nie mam dla ciebie żadnego szacunku właśnie po przez to, że jak zwykły nierozgarnięty i ograniczony cham, ferujesz wyrokami. Nie wiesz jak wyglądała sytuacja w czasie tego zdarzenia ale już wydajesz wyrok, kto był w tej sytuacji winnym „bydłem z klapkami na oczach”. Poraziło mnie twoje chamstwo i tylko dla tego dopisałem tę odpowiedź.
P.S. Sądzę, że człowiek kryjący się pod nickiem pokoloko nie wart jest tego, by prowadzić z nim jakąkolwiek konstruktywną polemikę.

11:32, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

zaglądam raz za czas - jak mam czas ale widze że pokoloko ciąglę nawija swoję hhee....śmieszny jest ale widzę że wszędzie (inne artykuły) dzieli się swoimi jakże to mądrymi wypowiedziami :) . Idź do pracy lepiej, porób coś w ogródku, posprzątaj zajmij się czymś pożytecznym, a lepiej na tym wyjdziesz :). ps.chyba uwilebiasz wszczynać kontrowesyjne dyskusje hhee, (chory jesteś jak nie postawisz na swoim) powinieneś zostać politykiem uważam tak to dobre rozwiązanie :).

11:31, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecTmieszkaniecT

0 0

Moja teoria może nie być prawdziwa, ale jeżdżąc dużo już nie raz się z nią spotkałem. Oczywiście jest prawie nie do udowodnienia kierowcy. Jak każdy wie, młodzi ludzie jak największą świętość traktują swoje komórki, wiec przy prędkości jaką pewnie się poruszał wystarczy ułamek sekundy, aby coś w niej sprawdzić i później już nie ma żadnej możliwości reakcji ...

11:03, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Ciągle do Ciebie nie dociera, że nie kwestionuję winy kierowcy? Tak miał obowiązek ustąpić pierwszeństwa / zatrzymać się, ale tego nie zrobił. Kwestionuję tylo zdrowy rozsądek u pieszego, a raczej jego brak.

Kierowca być może "obtrąbił" Cię nie bez powodu. Mogliście ciupać zdrowo, a ty widząc pieszego wielka panika i na hamulec tym samym stworzyłeś jeszcze większe zagrożenie na drodze niż pożytku z przepuszczenia pieszego. Używaj tego co masz pod kopuła

08:30, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

skalarskalar

0 0

pokoloko jak piszesz widoczność 150m z obu stron to co matka miała go widzieć a ten idiota za kierownicą nie widział ze jest pieszy na przejściu? Ona bedąc w trakcie przechodzenia miała prawo czuć sie bezpiecznie a kierowca miał hamowac. Poza tym szła z dzieckiem i mogła zając sie rozmową z nim a upewnila sie czy jest bezpiecznie wchodząc na pasy . Gdyby chciała czekac az będzie miała wolne z obu stron to by w życiu nie przeszla w tym miejscu. Przypadek z wczoraj : zblizam sie samochodem do tego właśnie przejścia stoi przy nim kobieta zwalniam i przepuszczam a idiota za mna trąbi , o czym to świadczy- o braku kultury u kierowców potrafia zatrąbic nawet tych którzy jeżdzą odpowiedzialnie, przypadek kolejny Katowice po dwa pasy na każdej jezdni na przeciwnym pasie zatrzymują się samochody i przepuszczają inwalidę na wózku, ja na pasie obok również to robię i dzięki temu ze spojrzalem w lusterko i ostrzeglem tego człowieka on żyje bo mimo tego że 3 samochody się zatrzymały przed przejściem dla pieszych to na 4 pasie jechał turbo idiota który śmignął przez te pasy nie zważając na nic.Pokoloko też stwierdziłbyś winę gościa na wózku, zwłaszcza ,ze ja zasłoniłem ostatni pas bo jeżdze wiekszym samochodem niz osobówka? Piszesz ze z pasów nalezy uciekać widząc idiote na drodze weż pod uwage ze nie kazdy pieszy jest zdrowym silnym i sprawnym 20 latkiem i to do nas kierowców nalezy dbac o ich bezpieczeństwo i zanim zaczniesz mnie obrzucac błotem od raz nadmieniam nie mówimy o przypadku gdy nie pieszy wtragnie na jezdnie bo wtedy niem dla niego wytłumaczenia.

07:30, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

buszu - my nie kwestionujemy winy kierowcy, ale "święta krowa" ma rozum? Bo jeżeli ma i widzi pędzące prosto na nią auto to ucieka z przejścia, no chyba że buszu jesteś taka bardzo cwana i odważna że spotkanie z 1toną stali tobie nie straszne, to dalej wyznawają tą zasadę

06:14, 06.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

buszzbuszz

0 0

jeśli pieszy wszedł na pasy to JEST juz świętą krową i nic tego nie zmieni,kierowca ma zasrany obowiazek zatrzymac sie,a zblizając się do przejscia ma obowiązek zachowac czujność
to takie proste

22:30, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VasilyVasily

0 0

Czytam posty naszych mniejszych braci i znowu dochodzę do wniosku, że ciemna strona mocy istnieje i ma się dobrze.
Pamiętaj „ubogi” i jeden i drugi. Refleksja przychodzi czasami za późno. Któregoś słonecznego dnia idąc spacerem, staniesz jak wryty. Krew odpłynie ci do nóg i zadasz sobie pytanie, gdzie popełniłem błąd… gdy jedna z twych pociech zniknie ci nagle z oczu.

Proszę was o odrobinę empatii. Stawka jest ogromna. Chodzi o życie człowieka! Czy w imię tego nie może być jak na zachodzie? Tam przed przejściem zatrzymuje się każde auto, nawet gdy człowiek stanie przed przejściem, żeby tylko sobie zawiązać buta.

Mam nadzieję, że rodzice dziecka postarają się o dobrego prawnika. Z powództwa cywilnego powinni starać się o zadośćuczynienie za uszczerbek na zdrowiu, szkody moralne i materialne jakie doznali. Człowiek młody jeszcze, życie przed nim, niech płaci.

Czy wiadomo już co z dzieckiem?

18:51, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja-onaaja-onaa

0 0

@pokoloko masz rację ale ta racja działa w 2 strony jak kierowca mając dobrą widoczność mógł nie zauważyć pieszych na przejściu??
a po 2 wg. mnie najważniejsze DLACZEGO BYŁ ROZPĘDZONY SKORO TAM JEST OGRANICZENIE DO 50KM/H?? gdyby jechał przepisowo to mógłby zareagować

14:51, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kychu5kychu5

0 0

Ale weźmy pod uwagę parę czynników bo tak naprawdę to do końca nic nie jest jasne:
-Po pierwsze czy nie było dużego ruchu bo często zdarza się że samochód w tym przypadku autobus zatrzymał się przed przejściem bo za przejściem stał jakiś samochód i zasłaniał częściowo pasy co często się zdarza co oczywiście nie zwalnia kierowcy od zachowania szczególnej ostrożności ale zarazem i pieszy musi również zachować szczególną ostrożność.
-Po drugie autobus puszcza pieszego ok ale nie zwalnia to pieszego od zachowania ostrożności bo autobus mógł się zatrzymać piesi zaczęli wchodzić nazwijmy to nagle a kierowca mógł nie wyhamować
-Po trzecie mogło się zdarzyć że kierowca autobusu się zatrzymał piesi się upewnili że mogą przejść a kierowca samochodu się zagapił i uderzył dziewczynkę.
Jednak dla mnie cały czas najdziwniejsze jest to że potrącona została tylko dziewczyna czyli wychodziło by na to że szła przed matką co jest nie rozważne bo powinna iść koło matki która powinna obserwować otoczenie czy nie zagraża im jakieś niebezpieczeństwo, wiec nie rozumiem dlaczego tak obrażacie pokoloko który stwierdził że winny był kierowca ale matka też do końca nie zachowała ostrożności przy przechodzeniu przez przejście więc jak najbardziej zgadzam się z pokoloko.Jeszcze jedna rzecz mnie rozbawiła prawo jazdy od 25roku :D mam 19lat prawo jazdy zrobiłem miesiąc po 18-tych urodzinach i dziwnym trafem jeszcze nikogo nie potrąciłem dziwne :) Prawda jest taka że to nie zależy od tego jaki ktoś jest czy młody czy stary tylko od jego dojrzałości i rozwagi.
Pozdrawiam

12:37, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

rozmawiamy konkretnie o tym przypadku, gdzie z obu stron widoczność samochodu przynajmniej 150m jest z obu stron, więc jak można nie zauważyć pędzącego auta?

12:26, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja-onaaja-onaa

0 0

z tego co pamiętam na Oświęcimskiej jest ograniczenie prędkości do 50km/h chyba, że jeżdżąc nie zauważyłam jakiegoś znaku mówiącego że można jechać szybciej.
Zastanawiam się więc, nad czym ta debata, gdyby kierowca jechał przepisowo, powinien zauważyć, że autobus zatrzymał się by przepuścić pieszą z dziećmi i że ta piesza przeszła już połowę przejścia dla pieszych!
Natomiast jeśli jechał z nadmierną prędkością to i owszem nie zdążyłby zareagować i zahamować, jednakże kobieta też nie miała szans by uciec przed rozpędzonym autem. Weźcie też pod uwagę, że kobieta z małym dzieckiem i z wózkiem nie porusza się zbyt szybko.

12:11, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

hehheeh a ten znowu farmazony pisze. pokoloko każdy z nas wie ze trzeba uważać wchodząć na pasy ameryki nie odkryłeś!!!! ale jak 1 pojazd puszcza człowieka na pasacha a 2 nie to soryyy ale to już premedytacja !!!! pewnie znowu za chwile napiszesz nastepne te same farmazony , o krowach na drodze, wieśniakch itd.... ale poprostu fakt jest taki ty sam sie kompromitujesz tym ! :):):):):):) żegnam

10:42, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Być może, ale moje dzieci wiedzą, że od przejścia daleko jak widzą pędzące auta. Niestety nie wszystkie matki mogą to pojąć, że jak auto jedzie to nie trzeba zachowywać się jak świeta krowa na pasach tylko trzeba z nich uciekać, żeby nie zostać kaleką widząc auto które na pewno nie wyhamuje

10:39, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

OJJJJJJ..... ludzie skończcie rozmowe z nim bo to nie ma poprostu sensu!!!!! są ludzie którym jakby to delikatnie ująć ....hymmmmm.. no poprostu nic im już nie pomoże nawet weterynarz od krów :) (mają swój wimaginowany świat, poglądy,opinie na różne tematy ). ON tylko prowokuje a nas normalnych szlak trafia. Wyluzujmy więc i niedenerwujmy się pokolokiem pikokiem.

10:38, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Bydła to Ty kolego po rodzinie szukaj, a nie do mnie pij z takimi tekstami. Trochę kultury. Chować to można świnie w zagrodzie, być może taki system "wychowania" preferujesz (oczywiście bez obrazu dla świń:).

10:30, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Piszę o tym samym, co ty. Przeczytaj komentarze, ale ze zrozumieniem. W razie problemów - odsyłam do drugiej klasy szkoły podstawowej.

10:26, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Busz ale o czym ty piszesz? Co ma jedno z drugim wspólnego? ty mi próbujesz udowodnić że nie tylko baby się mylą, a ja ci truje cały czas że matka też się przyczyniła do tego wypadku. Nie ma możliwości, żeby nie widziała pędzącego prosto na nią auta, chyba że jak wspominałem wcześniej wyznawała zasadę" wiśta wio do przodu bom na pasach"

10:09, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Właśnie przez takiego tatusia jak pokoloko w niedzielę o mało nie doszło to tragicznego wypadku.
Powtórzę raz jeszcze, jacy to niektórzy tatusiowie są ynteligentni...
Facet z naprzeciwka jechał na czołówkę ze mną. Poszły na szczęście tylko lusterka.
A facet.... Cóż.. Zasypiał za kierownicą. Wyjechał w sobotę o 23 i za wszelką cenę chciał pokazać i udowodnić swojej żonie i maleńkiemu dziecku, że z Jastrzębia Zdroju dojedzie do celu bez odpoczynku i snu... Współczuję jego żonie - bo płakała, że prosiła aby mąż stanął i się przespał. A on po swojej męskiej naturze - nie...

10:07, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

jak chowiesz login swoje dzieci jak bydlo i je pasiesz na drugiej stronie ulicy to nie zdziw sie jak ktoreś zostanie kaleka bo tatuś zgrywal cwaniaka na pasach. W jaki sposob wypowiadam się o matce? Ze niemysli / ze jest lekkomyslana? Czysta prawda

09:59, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Pokoloko podaj mi markę/model Twojego samochodu i numer rejestracyjny. Proszę :) Będę wiedzieć jakiego "kierowcy" trzeba się bać :D Czytając Twoje komentarze, aż mi szkoda twoich "trójki rozrabiaków". Nie wierze, że jako ojciec możesz się w taki bezmyślny, intelektualnie płytki i tępy sposób wypowiadać o tej kobiecie, matce, chociaż nie byłeś na miejscu zdarzenia. Pewnie jesteś jednym z tych kierowców chamideł z prowincji, jakich wieeelu niestety na naszych drogach. Cóż, taka mentalność. Życzę Ci aby żadne z Twoich dzieci nie dostało "szczała" na pasach od pędzącego auta" za kierownicą, którego będzie siedzieć ktoś a'la pokoloko.

09:51, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

niezalogowanyniezalogowany

0 0

"Pokoloko" - napisz czym jeździsz (marka, kolor, nr rej.) - może to zadziała jako ostrzeżenie dla pieszych, aby Ci nie wchodzili na pasy gdy jesteś w pobliżu.

09:45, 05.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Nie lepiej walić pod koła z dzieckiem w wózku co nie?

22:13, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

skalarskalar

0 0

Jeśli wierzyć w opis moje miasto :"sytuacja wyglądała tak autobus turystyczny jadący od str. libiąża zatrzymał się przed przejsciem dla pieszych wpuszczając na przejście matkę z wóżkiem i dwulatką , od strony chrzanowa jedzie kierowca osobówki wali prosto w dziecko dziewczynka uderzona duża siłą wpada pod autobus tak że tylko wystają nóżki ." to wygląda, że do potrącenia /najechania doszło już na drugim pasie czyli mAtka z dzieckiem przeszła juz polowe jezdni, czyli nie wtargnęla na jezdnię POKOLOKO ZARZUCASZ, ŻE JAK WIDZIAŁA ROZPĘDZONE AUTO TO MIAlA NIE WCHODZIĆ A ON CZYLI PIRAT NIE WIDZIAŁ Z DALEKA PREZCHODZĄCEJ PRZEZ JEZDNIĘ SKORO ZATRZYMAŁ SIĘ AUTOBUS NA PRZECIWNYM PASIE A KOBIETA PRZESZŁA POŁOWĘ DROGI? Z TWOJEGO ROZUMOWANIA WYNIKA ZE MATKA MIAŁA ZATRZYMAĆ SIĘ NA ŚRODKU JEZDNI I PRZEPUŚCIĆ KIEROWCĘ -PIRATA?

22:10, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Dokładnie, amster ma chyba zaburzenia psychiczne, nie potrafi się wysłowić bez oszczerstw i wulgaryzmów.

20:29, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

amsteramster

0 0

mirror, strzel sobie w sznurek miedzy uszami

20:16, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanleusStanleus

0 0

Ja wiem, jak piesi "się poruszają" i dlatego wg mnie pokoloko wie, co mówi...

19:48, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirrormirror

0 0

Jak zobaczyłem, że obrażacie bezkarnie pokoloko to mi się go żal zrobiło - zobaczyłem, że walczy odważnie mając rację, więc założyłem sobie konto, żeby go wesprzeć. Rzadko się zdarza, że ktoś walczy z masą, gdy ta zaczyna wyzywać go od trolli. Zapamiętam sobie was co go atakujecie pokrętnie lub obrażacie.

1 Gadżet pierwsza do zapamiętania. Powinna nauczyć się czytać zanim zabierze się za dyskusję.
2 Batman
3 amster oszczerca i opluwacz... (nie jestem pokoloko)
4 itd.

Wiecie dlaczego w demokracji debile zawsze wygrywają? Po prostu mają przewagę liczebną.
Wasza postsowiecka mentalność to Czarnobyl konwersacji.
Jesteście jak zombie w „Jestem legendą”. Na was to tylko osikowy kołek lub trochę światła. Mam nadzieję, że trochę światła rzuciłem.
Nie wyzywajcie pokoloko od debila, bo jest sam przeciwko waszej ciemnej masie zombie - to was tępaków jest więcej.

19:39, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanleusStanleus

0 0

widząc ludzi STOJĄCYCH przy pasach staram się przepuścić. podkreśliłem słowo STOJĄCYCH, gdyż byłem uczony, że przepuszcza się ludzi, którzy stoją przy pasach i się upewnią, że mogą iść a nie tych, którzy dopiero dochodzą. Tak mi mówił zarówno nauczyciel jak i egzaminator. I jak idę piechotą to dochodząc do pasów zatrzymuję się i czekam na moment, w którym nie spowoduję zagrożenia jako pieszy, a często pokonuję przejście w okolicy ul. Piłsudskiego które nie ma sygnalizacji. Wiele razy bym potrącił ludzi, którzy dochodzili do pasów i nie patrzyli bądź chcieli się wcisnąć pomiędzy mnie i samochód mnie poprzedzający. Bo im się spieszy, są na pasach i koniec- ot, myślenie świętej krowy.
Szkoda cierpień dziewczynki, matki oraz kierowcy... każde z nich powinno myśleć, a ostatnia dwójka w szczególności

19:36, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Niestety, aby w Chrzanowie przejść na drugą stronę jezdni, po pasach, ale bez sygnalizacji świetlnej, trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać na magiczny, cudowny moment kiedy nic nie jedzie z żadnej strony (ul. Szpitalna 0 kultury, "zeberka" na skrzyżowaniu 29 listopada i podwala...) Wtedy można przejść bezpiecznie. A najlepiej to przebiec. Bo tak to za kierownicami siedzi chrzanowska chamówa i tyle. Mówię to z perspektywy pieszego (pieszej?:D) Wiem, że jest również wielu przechodniów bez mózgu, ale tendencje kretynizmu przeważa u zmotoryzowanych. Większość nie zwalnia przed pasami, ma w d...e, że tabun ludzi chce przejść na drugą stronę, gdzie tam. Jestem panem, jeżdżę samochodem to pospólstwo niech se postoi. No to sobie stoi chamidło i czeka. Dziewczynka miała pecha, straszliwego, że trafiła prawdopodobnie na takiego "pana". Ja wiem, że szkoda klocków hamulcowych, ale życia i zdrowia ludzkiego tez szkoda. (Oczywiście mówię tu o sytuacji pieszych na pasach, bo jak ktoś przechodzi w miejscu niedozwolonym to kretyn do kwadratu, tak pieszy i tyle).

19:26, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Niektórym nie przemówisz - pieszy na pasach świętość. Tak to prawda, ale jeżeli on też się stosuje do zasad i zdrowego rozsądku, widzę że kierowca zwalnia, by przepuścić to głowa automatucznie musi iść w drugą stronę, o obserwacji całego otoczenia nie wspomnę. Chłopak ponosi winę, ale jeżeli pieszy został potrącony to nie widział pędzącego auta? Podejrzewam, że było zachowanie- byle na drugą stronę, nie biorąc pod uwagę, że ktoś może pędzić 200km/h i po prostu nie wyhamuje, ale co mi tam jestem na pasach to mi wszystko wolno.

19:18, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanleusStanleus

0 0

myślę, że większość z Was nie było na miejscu i nie wie jak było naprawdę, a wypowiada się jak ekspert. Jeżdżąc po polskich drogach zauważyłem, że większość pieszych dochodzących do pasów nie patrzy się wogóle albo robi to tak, że nie zdąży załapać, że auto jedzie tylko włazi jak święta krowa. Najgorsze są starsze osoby, które mentalnie żyją w czasach, gdy po ulicy przejechał jeden samochód na godzinę i ewentualnie furmanka. a jak kierowca hamuje z piskiem to "jaki wariat, jeździ jak szalony!"
To, że autobus się zatrzymał nie zezwoliło kobiecie wejść na pasy bez ponownego upewnienia się, czy z drugiej strony nie jedzie auto. Młody kierowca także ponosi winę, ponieważ zbliżając się do przejścia powinien zachować szczególną ostrożność.
ale popatrzmy prawdzie w oczy- przejścia na oświęcimskiej jedynie bliżej centrum są w miarę bezpieczne. im dalej w kierunku Libiąża tym jest gorzej. brak wysepek, oświetlenia pulsacyjnego lub pełnej sygnalizacji. a te zwężenia to pomysł godny nagrody Darwina! nie dość, że zwężają jezdnię to jeszcze pieszych nie widać zza znaków czasami.

19:09, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek AntoniuszMarek Antoniusz

0 0

A poza ty wszystkiego najlepszego z okazji imienin wszystkim Agatonikom , Idą i Lilianną .

18:57, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

WTF! Eeeeeee

18:51, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek AntoniuszMarek Antoniusz

0 0

No to twoje zdrówko Kattebush......

18:51, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Marku - piwo na nerki jest dobre ;]

18:48, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

A jak niektórzy faceci są odpowiedzialni - to było widać właśnie w ubiegłą niedzielę. Kiedy wracając z wakacji z Ustki - musiałam uciekać na pobocze. Bo facet z naprzeciwka jechał na czołówkę ze mną. Poszły na szczęście tylko lusterka.
A facet.... Cóż.. Zasypiał za kierownicą. Wyjechał w sobotę o 23 i za wszelką cenę chciał pokazać i udowodnić swojej żonie i maleńkiemu dziecku, że z Jastrzębia Zdroju dojedzie do celu bez odpoczynku i snu... Współczuję jego żonie - bo płakała, że prosiła aby mąż stanął i się przespał. A on po swojej męskiej naturze - nie...

18:47, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek AntoniuszMarek Antoniusz

0 0

Jak myślicie . Strzelić sobie piwko czy drinka ?

18:46, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

To, że ty takie trasy robisz/dom-kościół-sklep/ i jesteś niedzielnym kierowcą - nie oznacza, że każdy taki jest. Dla twojej wiadomości: stare baby są piękne, zwłaszcza jeśli mają 35 lat :D.

18:39, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Skoro tak do genitalni nawiązujesz, to może Ci chłopa trzeba ?

18:38, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Kasiu a podczas Twoich jazd dom-kościół-sklep żaden pieszy nie próbował się przemknąć niespodziewania na drugą stronę ?

Dla Twojej wiadomości, jestem kierowcą zestawu, o wszystkich kategoriach chyba nie musze wspominać? Kierowca może próbował zwolnić? ale jak kobieta wyskoczyła na pasy w ułamku sekundy to choćby miał tytanowe hamulce nie wyhamuje. Po prostu nie szanuję takich kobiet, która zaraz szczekają, jak się coś na inną powie. Taka Ot damska solidarnośc starych bab po 40

18:36, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Amsterku - do jutra :]
Faktycznie, szkoda klawiatury na trolli :]

18:32, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Wg ciebie to kierowca jest ok, bo mimo iż widział znak informujący o przejściu dla pieszych - nie zwolnił...

18:32, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Widzisz, w przeciwieństwie do ciebie /celowo z małej litery/ posiadam mózg a nie tylko genitalia. Urażona damska duma? To chyba twoją ktoś uraził.
Powiadasz, że baby są nieodpowiedzialne. Może jednak w dzieciństwie mama cię skrzywdziła i tak straaaasznie się tutaj mścisz na babach. Masz ewidentnie z tym problem. Może psycholog albo psychiatra?
Sama jestem kierowcą z 18-letnim stażem. Podejrzewam, że więcej kilometrów rocznie przejeżdżam niż ty. Jeśli w ogóle masz prawko. Mogę coś powiedzieć na temat i kierowców i pieszych. I facetów i bab. Wg ciebie to kierowca jest ok, bo mimo iż widział znak informujący o

18:31, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

amsteramster

0 0

Kasiu, nawet nie czytaj tych wypocin. mirror to ktoś, kto założył login kwadrans temu. pokodebil zołożył sobie kolejny nick i myśli, że ktoś nabiera się na te jego bzdety. Głowa do góry i do zobaczenia jutro ;)

18:28, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Uraziłem damską dumę? Taka sytuacja się zdarzyła że to osobnik płci Twojej (ala' kajtbuszowej)
również przyczynił się do tego wypadu. Jak kiedyś dostaniesz "szczała" na pasach od pędzącego auta to zrozumiesz, że miałem rację.

18:22, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Dlatego zostajesz nominowany do Nagrody Darwina :]
Ps. Owszem - masz rację. Zwroty do kogoś pisze się z dużej litery. Zawsze takie zasady stosuję. Ale ty dla mnie jesteś nikim. ZERO. Na taki zwrot nie zasługujesz :]

18:18, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirrormirror

0 0

Przykro mi, ale pokoloko ma rację, a wy go obrażacie i to wy jesteście ciemni i najwyraźniej nie macie prawa jazdy. Żal wam, że on je ma i myśli, a wy po prostu nie myślicie. Na zachodzie przepuszcza się na przejściu bo te przejścia są w "centrach" miast, a nie na drogach łączących miasta. Jedzie się wtedy 30km/h na zakupy, a nie ma się do pokonania 200km. Dlatego zatrzymywanie się tzw. "uprzejmości" na drogach głównych są niedopuszczalne wszędzie, a tylko w Polsce najwięcej jest przejść (śmiertelnych) i kto tego nie rozumie ten głupi i nie ma prawa jazdy, albo ma, bo dał w łapę i najwyżej jeździ po bułki. Jak nie rozumiecie, że kierowca zatrzymujący się na przejściu z powodu uprzejmości na drodze głównej łączącej miasta to kretyn to tego nie zrozumiecie nigdy, bo macie za mało wyobraźni. Kierowca nadjeżdżający z przeciwka może nie zauważyć, że ten nagle się zatrzymuje bo uznał, że zrobi komuś "dobrze" na drodze. Taki kierowca prowokuje niebezpieczną sytuację.

18:18, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Co was boli? Ze ta matka okazał się lekkomyślną istotą która brnie z dzieckiem za ręke przez pasy widząc pędzące auto?

Katebusz masz racje, w przyrodzie przetrwają najsilniejsi a słabe odpadną.

Kate- naucz się ortografii, zwroty do kogoś piszę się z dużej litery, a nie siedź i się ze mną wykłócaj, babsztylu :)

18:16, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Amster - masz rację. Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Cóż, pokoloko pokonał nas dziś wszystkich :]

18:13, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Współczuję twoim dzieciom i żonie/?/... Cóż... Rodziców się nie wybiera... Ale pamiętaj - w przyrodzie nic nie ginie.

18:10, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Amster idź się lecz człowieku, innego słownictwa nieznasz? Do Ciebie w domu wołają debil duper na obiad?

18:08, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Jestem szczęśliwym ojcem 3 rozrabiaków i nigdy nie zachowam się tak lekkomyślnie i nierozsadnie jak to babsko. Widocznie nadajecie się (kattbusz) jedynie do garów :) a nie do wychowywania dzieci, bo przejście przez ulice to problem

18:06, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

amsteramster

0 0

Dlaczego rozmawiacie z debilem pokodupek?

18:06, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek AntoniuszMarek Antoniusz

0 0

pokoloko -pytanko . Masz dzieci ?

17:51, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Cóż, chyba strasznie cię trollu mama w życiu skrzywdziła...

17:48, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Boli was że to babsko a nie facet okazał się bezmyślnością?

Jak była na pasach nie widziała pędzącego auta? Klapki na oczach i wiśta wio do przodu?

17:45, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

"... mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało jak powiedział Sofronow..." Cytując za Stanisławem Aniołem z "Alternatywy 4".
Jak widać pokoloko to i encyklopedia by nie wystarczyła...

17:35, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Nie mam jakiegokolwiek współczucia dla matki - wykazała się bezmyślnością i tyle. Jak była na pasach nie widziała pędzącego auta? Klapki na oczach i wiśta wio do przodu?

17:01, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

titusiiatitusiia

0 0

Widzę, że ktoś próbuje za wszelką cenę udowodnić swoją 'rację' której nie ma !!! Kobieta nie wtargnęła na pasy tylko autobus się zatrzymał i ją przepuścił a według przepisów zasranym OBOWIĄZKIEM było zatrzymanie się auta nadjeżdżając z przeciwka, a nie myślenie a nóż się uda przejechać. Co większość kierowców robi, albo trąbią albo tak jak w tym wypadku nie zwalniają tylko pieszy musi biec czego na pasach nie powinno się robić. Pieszy ma zawsze pierwszeństwo czy tego chcemy czy nie. "pędzące' auto w terenie zabudowanym z ograniczeniem do 40... i wina kobiety bo weszła na pasy a przecież miała przepuścić tego wariata.... Do pokoloko z całego serca życzę Ci widoku swojego dziecka turlającego się po jezdni parę metrów wpadającego pod koła autobusu.... może wtedy zaczniesz myśleć a nie oskarżać niewinną kobietę i dodawać jej cierpienia. Uwierz mi widok tego zdarzenia nie był przyjemny, widząc nieprzytomne dziecko po takim uderzeniu i cierpiącą matkę. Proponuję aby policja w końcu zainteresowała się ulicą OŚWIĘCIMSKĄ !!! A przede wszystkim prawo jazdy od lat 25 !!!!

16:56, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

Ale co Ty kaz do mnie o waleniu w cycki piszesz? Chyba coś nie czytasz ze zrozumieniem.

16:51, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

kaz - nikt Ci nie broni się pakować pod pędzące auto przez pasy, wal śmiało, zobaczymy kto wyjdzie cało z tego spotkania, skoro Ciebie tak przepisy ochraniają. Z tym tekstem 'na zachodzie da się wejść na ślepo na przejście dla pieszych i mieć gwarancję że auta się zatrzymały' zaliczasz się do grona samobójców. Chcesz się pakować w pojedynek z 1toną żelaza? No tak bo kaziu ma rację i go przepisu ochraniają więc można śmiało pod koła

16:38, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazkaz

0 0

Zasada jest jedna i nie ma się co rozwodzić . Przepisy twierdą jasno i precyzyjnie . Nie ma czegoś takiego ja pieszy "roztargniony , zamyślony, zakochany, zagapiony" . Jest pieszy, który w każdej chwili może wejść , wbiec , przewrócić się na przejście dla pieszych. Jeżeli takowy pojawi się w "rejonie przejścia dla pieszych" , to drogi Bulwersie, kierowcy nie wali w cycki co se ten tam taki robi ( przepraszam za wyrażenie) . Kierowca ma jasny priorytet ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI i zastosowanie ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA. W owej sytuacji ( autobus zatrzymał się by przepuścić pieszych) młodzieniec powinien dogorywać na dechach w areszcie , bo od tego jest ten dobytek. Drogi użytkownkiu o nicku "niezalogowany" , na zachodzie da się wejść na ślepo na przejście dla pieszych i mieć gwarancję że auta się zatrzymały . jest to spowodowane tym że user "pokoloko" został w kraju , sądząc po poglądach, napewno by parę osób rozjechał.
Dziewczynce życzę szybkiego powrotu do zdrowia , sprawcy - aby sprawiedliwości stało się zadość !

15:53, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek AntoniuszMarek Antoniusz

0 0

Moim skromnym zdaniem pasy to świętość . Zbliżając się do przejścia trzeba być gotowym na jakąś niespodziankę w postaci np wbiegającego dziecka tudzież zajętego pisaniem esemesa zakochanego młodzieńca . A co do kursów . Kurs kursem a praktyka czyni kierowcę przez duże K .

14:43, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anastazja7Anastazja7

0 0

Moderator potrzebny od zaraz!!! :)

14:39, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan_JabuPan_Jabu

0 0

Czy jest tu jakiś moderator?

14:34, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Amster - sam jesteś "półgłówkiem" , może masz jakiś kompleks?

Skolei idiotą jest Twój ojciec, wychowując takiego durnia

14:17, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

amsteramster

0 0

Nie dajcie się ludzie sprowokować jakiemuś półgłówkowi pokocośtam. To idiota oderwany od rzeczywistości. Poczytajcie jego wypowiedzi w innych tematach. Zawsze wypowiada się jak dureń...

13:50, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

hahahaha, dajcie spokój Panowie :D

13:41, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

pokoloko jak ja żyje w kinowej fikcji to ty w dzikim kraju absurdów. nara

13:30, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Batmanie, jak już będziesz kierowcą zawodowym - to i na kursie i na szkoleniach będziesz się dowiadywał tego, że bez potrzeby pieszych się nie zaprasza na drugą stronę,stwarza się tylko niebezpieczeństwo. Pieszemu nic się nie stanie jak chwile poczeka i przejdzie jak będzie wolne.

Skoro to babsko weszło na pasy widząc rozpędzone auto, powinna zostać skierowana do psychiatry razem z tobą, skoro wydaje Ci się , że jesteś batmanem. Żyjesz w kinowej fikcji

13:15, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anastazja7Anastazja7

0 0

@niezalogowany a cóż Ty masz do kobiet za kierownicą?? Jak się uczyłam, to za każdym razem się zatrzymywałam, nawet wówczas, gdy po drugiej stronie czy na wysepce stały ''moherowe berety'', które znalazły sobie miejsce do poplotkowania. Nie raz instruktor się śmiał ze mnie, że daję dzień dobroci zatrzymując się przed każdym przejściem. Jak ktoś jest zdecydowany przejść na drugą stronę jezdni, to po UPEWNIENIU się i rozglądnięciu po 2 razy w obie strony przechodzi a nie stoi i debatuje nad dniem wczorajszym lub co ostatnio mnie szokuje przeważnie u młodych, przechodzi wchodząc tym samym pod koła, pisząc SMS-a. Moje zdanie jest takie, wina leży po obu stronach. Nieostrożny kierowca i taka sama matka. Nie bronię kierowcy, gdyż sama nim jestem, ale wiem, że piesi też nie są bez winy. Od podstawówki uczą, że po pasach się chodzi a nie biega, że dziecko może przejść tylko i wyłącznie pod opieką dorosłego. Owszem w Niemczech jak się nie zatrzymasz przed pasami a zobaczą to władze to potrafią odebrać prawko na miesiąc lub trzy. Polska to nie Niemcy i niestety daleko mamy do nich!

12:22, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

pokoloko idz do psychiatry :) i na kolejnych kurs prawa jazdy , ewentualnie wybierz się za granicę i poogladaj drogi i zachowanie ich uczestników. każdy z pieszych stara sie uważać wchodząc na pasy ale czsami rozpędzeni debile nie wychamują i tu tkwi szkopuł. także przy wypadku na pasach czy pieszy wszedł zamyślony czy jak najbardziej skupiony to kierowca zawsze jest winiem co innego jabyk najechanie na pieszego nastąpiło nie na pasach (nagłe wtargnięcie) wtedy inaczej się to rozpatruje ale i tak bada prędkość i jak zwykle alkochol itd..... Czasami jak czytam tu wypowiedzi to mi słabo.....nie wiem czy wynika to z powszechnie panujących poglądów o pasach i pieszych czy z wrodzonej głupoty (a przecież na kursach uczą) . pozdrawiam serdecznie wszystkich normalnych użytkowników dróg :)

12:05, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

niezalogowanyniezalogowany

0 0

do "pokoloko"- coś mi się wydaje że sam masz klapki na oczach prowadząc samochód. Pracowałem na zachodzie i tam przepuszczanie pieszych jest normą, niestety u nas obyczaje na drodze bliższe są cywilizacji arabskiej czy zakaukaskiej, szczególnie dotyczy to młodych gniewnych a także (co mnie smuci) kobiet za kierownicą.

10:01, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

mimi2009: A kobiecie prawo do opieki na dzieckiem bo wykazała się wybitną nierozwagą/brakiem rozsądku Twoim tokiem rozumowania.

" przechodziła kobieta z 2,5-letnią córką. Gdy obie weszły na pasy, w dziewczynkę wjechał rozpędzony volkswagen"

Czyli dziecko nie wyrwało się matce, obie przechodziły. Widocznie jak bydło z klapkami na uszach - jesteśmy na przejściu to można śmiało iść dalej bo chroni nas płaszcz "nietykalności".

Kierowca potrącił i to jest fakt- nikt tego nie podważa !. Natomiast ta "matka" również nie jest bez winy.

06:51, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

To racja, że pieszy ma być również ostrożny.
Ktoś poniżej napisał, że autobus przepuszczał tą matkę z dziećmi przez pasy. Jeżeli tak faktycznie było to żadne tłumaczenia nie ściągną winy z kierowcy. No niestety, potrącony pieszy na pasach to tak jak wjechanie komuś w tył gdy przyhamuje czy jazda po pijanemu - nie ma wytłumaczenia żadnego. Pozdrawiam

06:49, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimi2009mimi2009

0 0

Co wy piszecie o innych pieszych rozpatrujemy to zdarzenie a tu ewidentna wina osobówki po pierwsze skoro autobus zatrzymał się przed przejściem to jego obowiązkiem było zatrzymać się ale po co , przecież jest doświadczonym kierowcą. Często tak jest że po takich wypadkach nachodzi pytanie czy zatrzymać się i przepuścić pieszego, jak może z naprzeciwka jechać idiota i mieć to w D...IE i potrąci pieszego A temu kierowcy prawko zabrać dożywotnio

06:47, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimi2009mimi2009

0 0

co wy piszecie o innych pieszych rozpatrujemy

06:40, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xamsaxamsa

0 0

Może ta dziewczynka wyrwała się matce i biegła ku przodzie, nie patrząc na nic z boku.

Trzeba zachować szczególną ostrożność, ale piesi też nie są święci!
Ile razy jest tak, że stoją ludzie obok pasów i myślą o tamtym świecie.. ile razy zatrzymywałem się, a tu ktos stoi i rozmawia z kimś, przykład panie w podeszłym wieku.
Zwykle zatrzymuje się, ale to wnerwia człowieka.

Pieszy ma się upewnić, spojrzeć na lewo, potem na prawo i jeszcze raz na lewo. A nie idzie jak święta krowa bo jest na pasach..

Kierowca Pozdrawia i miejmy wszyscy oczy do okoła.

06:36, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

To że się ma pierwszeństwo, nie zwalnia nikogo z "myślenia". Jak widzę pędzące auto to i tak się pcham na przejście bo mam pierwszeństo?

Jak dla mnie wina tego nieodpowiedzialnego babska jest na równi z kierowca

06:35, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MystasiaMystasia

0 0

Pewnie gówniarz popisywał się że przed kolegami albo udawał jaki to super kierowca jest. Tak to jest jak tatuś kupi synusiowi samochód, a nie wytłumaczy co się z nim robi. Szkoda dziecka mam nadzieję, że wyzdrowieje.

05:43, 04.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GadżetGadżet

0 0

pokoloko, bo to pieszy ma pierwszenstwo na pasach a nie auto. poza tym dlaczego wina pieszej a nie kierowcy ktory skoro jak piszesz - pedzil - czyli zlamal ograniczenie predkosci?

23:40, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Prosty odcinek drogi, czy to babsko nie widziało pędzącego auta ?

22:27, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

matekravematekrave

0 0

Biedna dziewczynka żeby jej nic nie było po wyzdrowieniu !!
Daleko niema co szukać bo na Borowcowej przy wjeździe na Zagórze to kierowcy na czerwonym świetle przez pasy jada zwłaszcza jak wyskoczy od Manisk z za zakrętu z dużą prędkością!!ale dopiero jak kogoś tam rozwali to wtedy się władze obudzą bo są na zakręcie można powiedzieć !!
i będzie jacy oni są dobrzy bo zainterweniowali po fakcie !! pozdro

21:17, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

Pasów boję się jak ognia bo nigdy nie wiadomo czy ktoś nie wyskoczy, przed pasami należy zwolnić i nie jest to istotne czy kogoś widzimy w ich okolicy czy nie. Dopóki nie będzie to jasne dla każdego kierowcy, dopóty będą takie sceny. Rok temu byłem świadkiem podobnego zdarzenia, tyle, że z udziałem dorosłej osoby, to jest wyjątkowo nieprzyjemne i dołujące.

20:53, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

0 0

Te pokoloko co ty wypisuijesz!!!!! za brednie, w każdym cywilizowanym kraju a daleko nie trzeba szukac np Niemcy , Norwegia czy Francja jest żeczą normalną że piesi sa puszczani na pasach. Kierowcy maja obowiązek zachować szczególną ostrożność a gdy przy pasach stoja piesi muszą ich przepuścić !!!!!! Polska to dziki kraj pod tym względem. Piesi to intruzi na jezdni, a potem czyta sie w necie o takich tragediach. wiecej rozwagi ale KIEROWCY, a piesi wiecej uwagi na na durnych kierowców.

20:24, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

moje miastomoje miasto

0 0

moja żona była sprawdziała puls i oddech tej dziewczynki jeszcze żyje ale była nieprzytomna oczywiście tłum durnych gapiów i debilnych komentarzy zero pomocy matka z drugim dzieckiem w wózku dobrze że kobieta ze sklepu zajęła się niemowlęciem .

sytuacja wyglądała tak autobus turystyczny jadący od str. libiąża zatrzymał się przed przejsciem dla pieszych wpuszczając na przejście matkę z wóżkiem i dwulatką , od strony chrzanowa jedzie kierowca osobówki wali prosto w dziecko dziewczynka uderzona duża siłą wpada pod autobus tak że tylko wystają nóżki .

przyjazd karetki - dość długo jechała - mam nadzieję ze małej nic poważnego się nie stało.

19:20, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pokolokopokoloko

0 0

Kto był na miejscu zdarzenia?

Kto wie czy czasem matka nie weszła jak bydło na przejście bez "rozpoznania"??

Jak mi ktoś wejdzie na pasu 3m ode mnie to i tak nie wyhamuje, choćbym jak mocno się starał

18:45, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BolsKapitan Bols

0 0

Podpisuje się pod słowami Bulwersa. Kierowcy więcej rozwagi - matki lepszej opieki !!!

18:40, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

luigiluigi

0 0

To już kolejny w tym roku wypadek na tym przejściu dla pieszych!!! Zamiast malować zwężające pasy i robić durne wysepki na krańcach jezdni warto by było zrobić sygnalizacje świetlną dla pieszych albo chociaż wysepkę na środku jezdni umożliwiającą przejście.

18:02, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Starlight1970Starlight1970

0 0

Barwo osły z chrzanowa wprawdzie nie macie ani jednego bezkolizyjnego przejścia nad DK 933 ale za to plac tisjacia ljecja dumnie połyskuje w granitach

16:48, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BulwersBulwers

0 0

Okropna tragedia, krzywda dzieci zawsze boli.

Mam nadzieję, że dziewczynce nic groźnego się nie stało i niebawem wróci do domu cała i zdrowa.

Kierowcy, więcej rozwagi, matki, lepszej opieki!!!

14:43, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GadżetGadżet

0 0

Prawo swoje, kierowcy swoje. Na egzaminie na prawko każdy zwalnia, a jak już je ma w kieszeni to się o pewnych rzeczach zapomina.

13:35, 03.09.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%