Zwolennicy KOD-u krzyczeli, że obronią demokrację - przelom.pl

Przełom Online

Zamknij

Zwolennicy KOD-u krzyczeli, że obronią demokrację

Marek Oratowski 18:54, 20.12.2016 Aktualizacja: 19:38, 07.10.2025
78 Zwolennicy KOD-u krzyczeli, że obronią demokrację Uczestnicy zakończyli manifestację pod biurem PiS-u

Jarosław, ty Polskę zostaw, kup sobie klocki Lego i zaproś Antoniego - skandowali we wtorkowy wieczór pod chrzanowskim biurem PiS-u lokalni przedstawiciele Komitetu Obrony Demokracji.

Na Rynek przyszło około dwudziestu członków i sympatyków KOD-u. Mieli transparenty, flagi, bęben i megafon. Chcieli wyrazić solidarność z opozycją w związku z niedawnymi wydarzeniami w Sejmie.

- W Chrzanowie trzy razy wystawiliśmy już namioty informacyjne KOD-u. Spotkaliśmy się ze strasznym hejtem. Wiedzieliśmy, że dzisiejsze spotkanie nie zgromadzi tłumów, ale trzeba próbować rozbudzić świadomość ludzi także w mniejszych miastach i zmusić ich do myślenia - powiedziała nam jedna z organizatorek Maria Kuc.

- Często przedstawiciele PiS-u oraz sprzyjające im media twierdzą, że manifestujący na ulicach chcą obalić demokratycznie wybrany rząd. Nie kwestionujemy jego mandatu. Problem w tym, że rządzi w sposób niedemokratyczny - przekonywał były poseł Platformy Obywatelskiej Tadeusz Arkit, który znalazł się w grupie manifestujących.

"Chcemy konstytucji, a nie rewolucji", "Nie ma zgody na dzielenie narodu", "Wolne media" i "Chodźcie z nami, póki można"- skandowali zebrani.

- Rządzący obiecywali wsłuchiwać się ludzi. Tymczasem Sejm został ogrodzony murem, barierami i kordonem policji. Przed kim? Przed narodem? - pytał przez megafon jeden z przemawiających Tadeusz Kuś.

Organizatorzy zbierali przy okazji podpisy pod petycją do burmistrza w sprawie przyjęcia rodziny uchodźców z Aleppo.
Na koniec trwającego niecałą godzinę zgromadzenia zabezpieczanego przez policję wszyscy przeszli pod biuro PiS-u przy ulicy 3 Maja. Po krótkiej chwili rozeszli się.

Obyło się bez większych incydentów. Jedynie jakiś przechodzień nie zgadzający się z uczestnikami manifestacji usiłował zakłócić jej przebieg. Uciekł na widok policjanta zamierzającego podjąć interwencję.

(Marek Oratowski)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (78)

bosmanbosman

0 0

Aktualizacja w 2012 r. Prorok jakiś czy co?

19:12, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bosmanbosman

0 0

Aktualizacja w 2012 r. Prorok jakiś czy co?

19:12, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Wodociągi przestały od 1 stycznia 2017 r. odbierać szambo...

19:19, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bosmanbosman

0 0

siesta, którego dziś mamy, bo chyba przespałem 2 tygodnie

19:28, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Przestaną od 1 stycznia. Dzięki, że rozbudziłeś moją świadomość i zmusiłeś do myślenia :)

19:32, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Bardzo kontrowersyjny temat. Pobudzone jednostki zdecydowały się rozbudzać świadomość mieszkańców mniejszych miast. Czyżby w mniejszych miastach ludzie gorzej wykształceni byli, z mediów korzystać nie umieli, rozumu nie posiadali, wniosków wyciągać nie potrafili. To nieporozumienie jakieś. Czas przedświąteczny, warto zająć sie przygotowaniami do świąt, a nie w megafony wrzeszczeć kaleczoną polszczyzną, środowisko zatruwać hałasem. Powiem krótko: czas wreszcie pogodzic się z porażką, dać kredyt zaufania rządowi.

19:36, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jolandajolanda

0 0

Antoninka- kredyt zaufania rząd dostał w wyborach, które jak się dopiero po czasie okazało wygrał na kłamliwych obietnicach-NIC w 100% nie jest spełnione a tak wymachiwała pseudopremierka w debatach teczką pełną nowych ustaw,co komu po nizszym wieku emerytalnym skoro za to nie da się godnie przeżyć więc nic się nie zmienia bo trzeba dalej pracować, rodziny jedynaków oszukane w 500+, leki darmowe( nie było mowy o nielicznych) dla seniorów to ułamek marginalny- parę groszy i to nie każdy, pomoc frankowiczom, ,kwota wolna dla tej biedoty co i tak z opieki korzysta ale posłowie po 30 tys,,miliony dla smoleńskich hien, rydzyka,i tak by mnożyć-NIC !!! przecież miało być lepiej, czyż nie to obiecali? wyzywać ludzi od złodziei i komunistów? uważasz że jak małe miasteczko to ciemnota i niech lepiej pierogi lepi a rząd demoluje trybunał,szkolnictwo, spółki państwowe poobsadzali swoimi( koniec z nepotyzmem), dość już i tak trzymać,

19:57, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

jolanda napisz trzy obietnice które obiecał donalt i zrealizowali przez 8 lat.

20:27, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

0 0

Arkit chyba trzęsie porami w jaki spsób wygrał pseudokonkurs na prezesa RPWiK

20:28, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Platforma też oszukała przed wyborami 2012 (podatki, wiek emerytalny), też lekceważyła opozycję i łamała zasady (patrz poseł Niesiołowski jako prowadzący obrady i przewodniczący Sekuła na czele komisji ds. afery hazardowej - czyli bronił kolegów partyjnych, wcześniej na czele komisji stał przedstawiciel opozycji), podsłuchiwała dziennikarzy, odgradzała się od protestujących (patrz zadymy przed Sejmem z gumowymi kuleczkami) no i w końcu obsadzała swoimi spółki i spółeczki. PiS niewiele rożni się od PO. Mało tego to przez PO większość teraz ma PiS. Więc jeśli na czele Waszego protestu stoi były poseł PO to lekka żenada...

20:39, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Sorry, przed wyborami 2011 :)

20:43, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Szanowna Jolando, przeczytaj najpierw artykuł, nieco później porozmawiamy o pierogach i ciemnocie mieszkańców małych miasteczek. Program 500+ to najlepsze, co mogło się rodzinom wielodzietnym przydarzyć. Znam Twoją opinię na ten temat, ponieważ kilkakrotnie ją wcześniej przedstawiałaś. Jeżeli sądzisz, że przechodząc na emeryturę w wieku 67 lat, będziesz miała wyższe świadczemie, to jesteś w błędzie. To ZUS zyska, siedem lat później i siedem lat krócej będziesz go pobierała, oczywiście, jeżeli dożyjesz i ZUS nie upadnie. Kiedyś PZPR było takie potężne, a jednak gdzieś się zapodziało. Reforma szkolnictwa to konieczność. A że nauczycielom się pogorszy sytuacja, trudno. Jeszcze tylko porządek s KRUS-em powinni zrobić. A cóż dobrego dla obywateli uczyniło PO?

20:52, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarakudaBarakuda

0 0

Komentarze w stylu "co zrobiło PO", trochę nie poważne. Teraz już "rządzi" PiS, ponoć miała być "dobra zmiana" a jest dojna zmiana. Wygrali aby działać lepiej od poprzedników a nie powielać ich błędów, a okazuje się, że nie powielają a czynią po stokroć gorzej. Antoninka, wszystkie Twoje argumenty są takie życzeniowe, jak rządowe, za które zapłacą wszyscy, którzy nie pobierają 500.

21:21, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChełmofonChełmofon

0 0

Do Antoninka: PZPR się nie zapodziało tylko zmieniło nazwę na PIS. Ja nie popieram PO, czy Nowoczesnej bo to partie lewicowe, zresztą tak jak PIS. Jednak PO i Nowoczesna to lewica liberalna, a PIS-owi bardziej do lewicy totalitarnej. Chcieliby nazywać się narodowymi socjalistami, ale niestety prowadzą wobec swoich przeciwników politycznych politykę represji, czyli ewidentnie są partią totalitarną. Łamią prawa człowieka, bo skoro przemiana nastąpiła w 1989 roku w sposób pokojowy, to powinno się to już uszanować. Skoro kiedyś nie wybraliśmy wariantu rumuńskiego, to powinniśmy uszanować ustalenia pokojowej zmiany ustroju. Jeśli się tego nie szanuje, to czemu nie uchwalić ustawy dezubekizacyjnej w innej formie? Może po prostu aresztować wszystkich byłych f-szy UB i SB i skazać ich na kary śmierci z pozbawieniem praw obywatelskich na zawsze. Piszesz o tym wspaniałym 500 plus, ale to typowa zagrywka z czasów PRL, tak znienawidzonych przez Ciebie. Kiedyś jeden z polskich polityków powiedział o 500 plus, że w końcu coś państwo daje, a nie zabiera, lecz wcześniej mądrzejszy od niego polityk powiedział, że państwo niczego Ci nie daje, bo nic nie ma, a mówiąc to kłamie, bo aby dać komuś, musi komuś zabrać.

21:22, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Dla jasności sprawy powiem, że 500+ osobiście mnie nie dotyczy. Uważam jednak, że ułatwia życie wielu polskim rodzinom. To inwestycja w dzieci, a więc w ich przyszłość. To realna pomoc, a nie jakaś wymyślona. Obniżenie wieku emerytalnego, to również działanie na korzyść młodego pokolenia, którym troskliwie będą mogły zająć się babcie, a mamy do pracy. Wyraźnie widać, że polityka rządu jest mocno krytykowana, mało doceniana. Wszyscy tylko drżą o TK, a jak na razie, nic złego się nie dzieje, wszystko do równowagi powróci. Zmiany były, są i będą, i tyle w temacie.

21:38, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jolandajolanda

0 0

owszem ułatwiają ale dlaczego nie wszystkim? mogli po 300 zł dać wszystkim a tak wiele rodzin żyjących z opieki społecznej dostaje jeszcze po kilka stów , Antoninko uwierz że mało gdzie to inwestycja w dzieci, dziesiątki znam takich gdzie dziecko nic z tego nie ma a rodzice piją, palą i nie opłaca im się pracować,zresztą chodzi o to co obiecali a komu dali a co do emerytur-pewnie że dobrze wnuki bawić ale jak emerytura głodowa to nie pójdzie nikt na taka bo z czego żyć? z miłości do dzieci i wnuków?i nie rozumie jak możesz pisać że w TK nic złego nie dzieje się- uważam cię za osobę wykształconą ale taki tok myślenia w oparciu o to co widać to niezrozumiałe- WESOŁYCH ŚWIĄT

22:00, 20.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Dla Was PiS to największe zło i trzeba ich w obronie demokracji obalić. Bo oszukali, bo nienawistni i totalitarni... Dla mnie największym złem jest PO-PiS. Spirala agresji między nimi jak widać się nakręca. Jak w małżeństwie po rozwodzie.
Zmusicie PiS do przedterminowych wyborów i co wtedy? Co zaproponuje tzw. zjednoczona opozycja (PO i .Nowoczesna)? 500 na każde dziecko? Wyższą kwotę wolną od podatku? Wolne media czyli rządzący znów przejmą TVP?
A po wyborach... Trudna sytuacja gospodarcza na świecie... (patrz obietnice PO przed wyborami 2011). Jeśli oczywiście zjednoczona opozycja zdobędzie władzę, bo jak na razie protestują przede wszystkim Ci, którzy na PiS ostatnio raczej nie głosowali. Niestety uważam, że zmiana władzy nic nie da. PO i .Nowoczesna po ewentualnych wygranych wyborach będą się równo naparzali, tak jak PO i PiS od 2005. Boję się też ludzi wypowiadających takie zdania, że trzeba "rozbudzić świadomość ludzi także w mniejszych miastach i zmusić ich do myślenia". Inaczej myślących niż my trzeba zmuszać do zmiany myślenia.... Brrrr.

05:23, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ajron89ajron89

0 0

Ryczą świnki za korytem

06:21, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Od dłuższego czasu czytam jolando Twoje komentarze odnośnie programu 500+. Nie szkoda Ci czasu na ulewanie sobie żółci?
Zaznaczę na początku, że nie biorę udziału w tym programie - mam jedno dziecko. Nie uważam też, że w obecnej postaci ten program jest dobry. Ale jest. I wielu, na prawdę wielu rodzinom pomógł i pomaga. W dziwnym kręgu się obracasz/mieszkasz - skoro widzisz tylko niepracujących, pijących i palących rodziców. Wiesz, co ja widzę? Widzę, jak rodzina mieszkająca koło mnie mogła wysłać po raz pierwszy dzieci na wakacje. Widzę, jak niektóre dzieci mogą częściej chodzić na rehabilitację, mieć lepsze lekarstwa. Widzę, jak rówieśnicy mojego dziecka zaczęli chodzić na basen, do kina. Widzę, jak wiele osób mogło zapewnić swoim dzieciom prywatne lekcje języków obcych. Widzę, jak dzieci realizują swoje marzenia mogąc np. mieć swoje hobby. Widzę, że do niektórych dzieci Mikołaj przyszedł po raz pierwszy w tym roku. Oczywiście, że zawsze znajdzie się ten margines społeczeństwa, który wyda pieniądze na coś innego. Ale to jest niewielki odsetek.
W 2002 roku, kiedy rodził się mój Syn - państwo nasze zmniejszyło urlop macierzyński z 26 tygodni do 16 tygodni. Zniesiono też jednorazowy zasiłek porodowy. Już wtedy wiedzieliśmy, że możemy liczyć tylko na siebie. Przyjęliśmy to z Mężem do wiadomości i radzimy sobie. Państwo nam nie pomagało, nie pomaga i nie pomoże. Oczywiście, że chciałabym aby mój Syn dostawał cokolwiek (nawet zasiłku rodzinnego nie ma). Nie dostaje nic. A ja nie robię z tego tragedii. Bo niczego nie zmienię. Cieszę się jednak, że są rodziny, które otrzymały pomoc.
Życzę nam Wszystkim spokoju na ten okres świąteczny. Życzę wiary w ludzi. Życzę życzliwości. Życzę empatii. A przede wszystkim zrozumienia innych.

07:02, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Popieram w całości wypowiedź kattebush ale dodam jeszcze parę spraw. Uważam że demokratycznie, legalnie wybranej władzy choćby przez szacunek dla wielu milionów wyborców trzeba dać dać czas pełnej kadencji na działanie a potem ich rozliczyć co najlepiej znowu zrobią wyborcy. Ale ludzie nagle odsunięci od koryta od pierwszego dnia po przegranych wyborach z butą i bezczelnością atakują rządzących całodobowo. A przecież obecnie rządzący przez rok zrobili 10 razy więcej niż odsunięci od władzy rządzący przez 8 lat ! Za afery i przekręty za które są odpowiedzialni i współodpowiedzialni powinni siedzieć nawet nie wspomnę. Słynne afery podsłuchowe pokazały co uwczesna władza NAPRAWDĘ sądzi o Polsce i Polakach. Za to też powinny polecieć masowo głowy ! Po dojściu do władzy obecnej opcji da się odczuć silny powiew Polskości i wartości zawsze drogich sercom Polaków. Polacy i nasze wartości patriotyczne znowu są najważniejsze. A na koniec mojej wypowiedzi zaznaczam że nie jestem zwolennikiem ani tych co byli ani tych którzy teraz są...Moją ,,religią" jest Polskość, patriotyzm i wszystko co wiąże się pomyślnością tak Polski jak i Polaków... Ludzie władzy nagle odunięci od koryta bezczelnie nie darują i wyprowadzają ludzi na ulice, chcą ,,podpalić kraj ", niemają szacunku do Polskiej krwi. Oficjalnie mówią i piszą o wypowiedzeniu posłuszeństwa i obaleniu władzy. Władza dla dobra obywateli powinna zdecydowanie reagować i nie dać się szantażować ! To wyborca ma prawo odebrać władzę a nie ulica czy zszokowani koryciarze.

08:51, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Żebym nie był gołosłowny podaje linka - zobaczcie kto się pod tą odezwą podpisał i co ona zawiera...http://niezalezna.pl/90180-kuriozalna-odezwa-do-polakow-nazwiska-autorow-wszystko-wyjasniaja Jak na ,,TO" władza nie zareaguje w odpowiedni sposób to niedługo ,,im" na głowę wejdą. Powinny ,,polecieć głowy"...

08:57, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jolandajolanda

0 0

do kattebush- piszesz że w widzisz jak wiele dzieci skorzystały z 500+, OK- ale moje dzieci mają jedynaków, spłacają kredyt mieszkaniowy i po racie nie przekraczają dochodu po 800 zł na osobe, nie stać ich więc na wakacje dla dziecka, na angielski, do kina czy tańce-a ci co dostają to dodatkowo opieka opłaca im czynsz, ubrania, węgiel(jak potrzeba),przedszkola itd więc jak rząd chciał pomóc dzieciom to wszystkim, pyytasz gdzie ja mieszkam że taką patologię widzę? w środku dużego osiedla mieszkaniowego i nagminnie widzę taka patologie: trzech pijaczków mieszka razem i każdy dostaje z opieki zasiłeki i kartki żywnościowe bo nie pracują(alkoholicy) ale całymi dniami siedzą na ławce przed blokiem i chleja, matka 3 dzieci korzystająca z wszystkich opłat z opieki w 4 ciąży z papierosem nie rozstaje się nawet na spacerze z dziećmi ,na moje zapytanie dlaczego w ciąży pali wzruszyła ramionami, dopiero jak jej powiedziałam że zgłoszę w opiece na co wydaje kasę odeszła szybko, następna 5 dzieci każde z innym wszystko ma z opieki i 2500 zł, synek 16 lat pali bez wstydu publicznie, ona i jej konkubent przed blokiem z piwem- mnożyć by takie przypadki więc nie dziw się że szlag mnie trafia jak widzę to na codzień, ci co pracują płacą podatki, swoje opłaty i ledwo koniec z końcem wiążą a my mamy klaskać bo rząd pomaga tam gdzie więcej dzieci-niech pomaga każdemu, tak jak obiecał albo nikomu i patologia weźmie się za robotę a pytanie do PATRIOTY-co rząd zrobił 10 razy więcej przez rok? no chyba kasy rozdał rydzykowi i żyjącym w ubóstwie wdowom smoleńskim , prywatna drogę premierce pod sam dom(jakoś nie przeszakadzał jej tam jeździć całe życie) ale w tej samej gminie odmówiono niepełnosprawnemu dziecku podwózki do szkoły specjalnej o 4 km dalej niż dotychczasowa-aż telewizja musiała interweniować - i żeby było jasne- nie jestem za PO

09:13, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

lewlew

0 0

Popieram to co pisze Jolanda!!!

10:50, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kattebushkattebush

0 0

Jolando - czy Twoje wieczne utyskiwania, inwigilacja otoczenia, prawienie tych samych komunałów, chęć i gotowość donoszenia na innych - poprawi byt w Twojej rodzinie? Każdy jest kowalem swojego losu. Mam płakać i rwać włosy z głowy z tego powodu, że ktoś ma miesięcznie bonus w wysokości np. 2500 zł? Wolę postarać się o to, aby więcej zarobić. Działać - a nie narzekać. Taką mam dewizę życiową. Tyle z mojej strony.

12:47, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Ja też NIE JESTEM ani za PO i ich przydupasami ani za PiS-em ale patrzę realnie na ręce jednym i drugim oceniając co robią tak realnie dla Polski i Polaków....A Ty Jolanda masz dzieci które mają tylko po jednym dziecku i nie mogą sobie dać rady ? Jak im mało to trzeba dupę ruszyć i albo pracę zmienić albo własny biznes otworzyć żeby dzieciom stworzyć warunki...Ja w czasach kiedy niepracująca żona sama bez pomocy dziadków wychowywała 2 synów założyłem własny biznes i tyrałem ,, u siebie " często po 500 godzin w miesiącu żeby zapewnić IM dobrobyt. Takie było moje 500+ i do nikogo żalu nie mam. Trzeba głową ruszyć albo rękawy zakasać jak się chce mieć dzieci i rodzinę... A poza tym kto broni Jolando Twoim dzieciom mieć po kilka a nawet kilkanaście dzieci i czerpać pełną garścią z programu 500 + ?? Skoro jest taka możliwość to dzieci do dziadków a młodzi ,, do roboty". Bo najłatwiej jest stękać, narzekać i winić wszystkich na około. Taki czasy niestety że za pracę od 7 do 15 stej nie ma się kokosów i trzeba być gościem w domu żeby dać rodzinie odpowiedni poziom życia. Jak człowiek jest młody i ma zdrowie to tylko od niego WSZYSTKO zależy jak pisze....kattebush która z tego co pisze walczy o swoja rodzinę jak lwica i nie ogląda się na innych...Powodzenia życzę...szanowna kattebush !

17:08, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PloterPloter

0 0

Wszyscy jesteście zbyt blisko ziemi, aby to wszystko racjonalnie ogarnąć. Czym więcej państawa, które ingeruje w coraz większą sferę życia i gospodarki tym gorzej. Do dnia dzisiejszego nie urodziło się dziecko, które byłoby planowane dla 500 zł.
Program więc trafia w już istniejące rodziny i to nie każde. Nasi rządzący zamiast obniżyć podatki wszystkim, tak aby było nas stać na potomków, mieszkania, samochody, wczasy i tym samym dać nam wybór na co przeznaczymy nasze "niezabrane pieniądze", woli nas chodować jak na zwierzęcej fermie.
A zachęta tego programu brzmi tak: "Damy wam 500 zł za parzenie się i spuszczanie się co najmniej dwa razy. Za jedno spuszczenie nie płacimy". Rozumiecie dlaczgo nazwałem to chodowlą?!
Po dugie - narobienie dzieci, w przypadku, gdy nie mają w tym kraju perspektyw, to nie jest żadną inwestycją. Wyobraźcie sobie, ze przez 18 lat istnienia tego programu, bedzie trzeba wyłożyć 1 bilion złotych i to tylko z tego programu, plus środki rodziców. I co potem? Nasze dzieci wyjadą "na zachód" szukając lepszego życia. Więc już teraz zaczynamy sponsorować obce państwa.
Te państwa dostaną zdrowych, białych, wykształconych i tanich pracowników, którzy będą płacić podatki i ich odpowiednik ZUS w innych krajach.Więc się pytam jaka inwestycja w dzieci?
Taka inewstycja była, kiedy nie było ZUS-u. Dawniej bywało tak, że dzieci zajmowały się rodzicami, kiedy oni już "zaniemogli" i dało się. Teraz też by się to kalkulowało, gdyby mi nie "zabierano na ZUS", a mojej matce "dawano z ZUS", bo jest tak, że płacę więcej niż moja matka dostaje. I to jest ten grzyb na naszym państwie, aby było jak najbardziej socjalnie. Bo ci, którzy zabierają i rozdają mogą kręcić LODY.

17:12, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PaulusssPaulusss

0 0

nikt ich nie przegonił. skandal!

17:14, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

llllll

0 0

patriota napisał: "Uważam że demokratycznie, legalnie wybranej władzy choćby przez szacunek dla wielu milionów wyborców trzeba dać dać czas pełnej kadencji na działanie a potem ich rozliczyć co najlepiej znowu zrobią wyborcy." Jakoś nie przeszkadzało Ci to, gdy namawiałeś do referendum przeciwko Markowi N. i chętnie chciałeś skrócenia jego kadencji. Obecny rząd jak najbardziej stracił mandat do dalszego rządzenia i ludzie powinni mieć prawo poprzez referendum do rozwiązania parlamentu. Łamanie konstytucji, ograniczenie wolności obywatelskiej i wiele szkodliwych ustaw przeciwko społeczeństwu jak najbardziej do tego obliguje.

17:27, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jolandajolanda

0 0

do KATTEBUSH-skoro każdy jest kowalem swojego losu to jak ktoś decyduje się na dzieci niech sam je utrzymuje a nie wyciąga łapy po czyjeś, najlepiej siedzieć na zasiłkach, dzieci naklepać bo będzie kasa na piwo i fajki i jakoś to będzie-panstwo nakarmi i kasę da, co do otoczenia nie trzeba inwigilować jak to codzienność,jak żyje się w małych społecznościach to widać i masz rację co do stwierdzenia działać-ale to powinno być w obie strony a nie nauczyć innych,że im należy się

17:59, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jolandajolanda

0 0

do PATRIOTY- nie napisałam że moje dzieci nie dają rady-napisałam że pracują, płacą podatki z których korzysta elita nierobów, bo im się nie opłaca pracować a że nie stać już na dodatkowe zajęcia dla dziecka to inna sprawa, -za to patologia ma na wszystko a i tak większość dzieci ich z tego nie korzysta, czytaj ze zrozumieniem bo cała dyskusja zaczęła się od tego, że rząd chwali się programem na którym wygrał wybory a oszukał

18:03, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChełmofonChełmofon

0 0

Czy nie wydaje Ci się kattebush i Wam wszystkim innym, że zamiast programów 500 plus i tego typu podobnym działaniom dzięki, którym oczywiście wiele rodzin ma dodatkowe pieniądze dla rodziny, ale część osób przeznacza te pieniądze na "przelew", lepiej byłoby wprowadzić te pieniądze w bardziej, że tak powiem niekomunistyczny sposób. Może po prostu warto dać zamiast dać tych pieniędzy jako jałmużnę rzuconą poskromionemu lwu w zamian za głos wyborczy, pozwolić zarobić te same pieniądze. Wtedy ci sumienni może nawet zarobią więcej, zyskają jeszcze bardziej w oczach rodziny, a ci przepijający całe 500 plus, po prostu nie dostaną ani grosza, jak nie wezmą się do pracy. Wierzcie mi, że jak będą musieli na to zapracować zrezygnują. Ci którym damy szansę zarobić wykorzystają to. Nie będzie też niesnasek, że "mnie pracowitemu i wzorowemu obywatelowi, to tylko zabierają, a tym nierobom to dają, bo zrobią wszystko, by zdobyć wyborców".

18:05, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChełmofonChełmofon

0 0

Co do dezubekizacji, to spytam na przykładzie. Jan Kowalski służył w SB w latach 1980-1989, został pozytywnie zweryfikowany, bo nie represjonował opozycji i pełnił mało znaczącą funkcję, po czym dalej do 2016 roku służył w policji. Kazimierz Nowak służył w SB w latach 1980-1989, ale został negatywnie zweryfikowany, bo szczególnie represjonował opozycję i nie mógł kontynuować służby jako policjant za popełnione wcześniej przestępstwa wobec opozycji. Jeszcze w 1989 roku podjął pracę w kopalni, aż do 2016 roku. Oboje przeszli na emerytury. Jak Kowalski mimo nienagannej służby w policji i braku represjonowania opozycji za czasów SB dostanie ok. 2 tys. zł brutto emerytury, chociaż wysługa lat z policji zapewniała mu powiedzmy 3,5 tys. Kazimierz Nowak dostaje z kopalni 3,5 tys mimo, że też służył w SB i to nawet dużo sprawniej od Jana Kowalskiego, bo on w porównaniu z nim znęcał się nad zatrzymanymi, bił ich, poniżał. Czy ta ustawa jest rzeczywiście ustawą dezubekizacyjną, czy tylko ustawą skierowaną w niektóre grupy zawodowe? Policjant, strażak, strażnik więzienny, pogranicznik z przeszłością SB ma być z założenia represjonowany. Osoby wykonujące inne zawody z przeszłości SB, choćby ich służba w SB doprowadziła nawet kogoś do samobójstwa, kalectwa itp. nie jest represjonowana w żaden sposób. Natomiast osoba z przeszłością SB jawnie popierająca rząd jest wręcz gloryfikowana. Czy to sprawiedliwość?

18:05, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

ja mam pytanie - kiedy PIS złamało Ustawę zasadniczą? Czy PO nigdy nie złamało Konstytucji RP? Bo jak można nazwać nielegalny wybór trzech sędziów TK, byli nieprawidłowo zgłoszeni, niezgodnie z obowiązującą ustawą? Gdzie wtedy był KOD? UE? A kiedy w gazecie WPROST wyrwano dziennikarzowi na oczach całej Europy laptop? Przypominam, że obowiązuję tajemnica dziennikarska! Gdzie wtedy był KOD? UE? To nie było złamanie prawe? Gdzie była UE jak okradali pieniądze z AMBER GOLD, a później OFE? To było wszystko zgodne z konstytucją i demokratyczne? A za czasów PIS mamy wiele dobrych ustaw i działań o których się nie mówi, a ja wspomnę może o dwóch - repolonizacja banków polskich czy zakaz odbierania dzieci ze względu na slabe warunki ekonomiczne rodzin.

18:10, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

chełmofon - nie wydaje Ci się, że emerytura rzędu 10 tys dla pracownika Urzędu Bezpieczeństwa to nie jest żenujące? Skąd Ci ludzie, których tak bronisz mają prawo do takiej emerytury? bo na pewno nie z pracy...Ja i pewnie 10 innych osób łącznie miesiąc w miesiąc muszę zapie...ć, żeby esbek dostał 10 tys zł emerytury? To jest śmiech na sali, zresztą hasło starego esbeka, ze on nie wie jak ma żyć za 2 tys zł to jest farsa, w takim razie jak za 3-4 tys zł w tym kraju ma żyć 3-4 osobowa rodzina? Nikt esbekom emerytury nie odbiera, niech w końcu żyją jak ludzie normalni!

18:16, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

darek63darek63

0 0

Jakoś nie pasuje mi tam Pan Arkit,mimo że głosowałem na PO szlak mnie trafia jak widzę że zamiast młodego człowieka na stanowisko prezesa wybiera się STARE KORYTO !!!!!!!Jedni i drudzy jakoś nie mogą tego ukrócić ,zero wstydu ,zero odpowiedzialności,zero uczciwosci wobec wyborców.Obiecywanie zmian ..............Masz uprzywilejowaną emeryture siedż na dupie w domu,nie pchcaj się w dobrze płatne koryto po linii partyjnej,daj szanse zdolnym wykształconym młodym!!!

19:06, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

llllll

0 0

Do przyjaciół Pisowców
https://www.youtube.com/watch?v=9-irNOmNHLY

19:30, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CameleonCameleon

0 0

PIS czy PO...to to samo zło, jedni warci drugich, patrzac na dyskusje widac jak spoleczenstwo jest podzielone, to co nie udalo sie PZPR, komuchom, tym partyjkom udalo sie znakomicie, okragly stol przetrwal, uklady zostaly, przekazywanie z rak do rak wladzy rowniez, "ciemny lud" to kupil, zre sie nazajem, dalej idzcie ta droga, dalej glosujcie bo wam sie wydaje - tak jak ONI chca a najgorsze jest to, ze wy sami w to wierzycie i bronicie tego z uporem.

20:07, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jolandajolanda

0 0

CHEŁOFON-zgadzam się w zupełności z Tobą, jakby musieli to pracowaliby a tak luzik, manna z opieki leci a chłopaki na kopalni na to robią bo podatki w gminie na tych pasożytów idą

20:46, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitekSprytekVitekSprytek

0 0

Chełmofon, a gdzie ty widzisz w Polsce partię lewicową? Po? Nowoczesna? Twoim zdaniem jaki program kieruje taką partą? Jaki program kieruje partią prawicową? Jeżeli taka jest świadomość polityczna wyborców, to nie dziwi nic.

20:52, 21.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

morguśmorguś

0 0

No proszę, Przełom w końcu pokazał swoją prawdziwą twarz. A tego wywiadu z europosłanką panią Thun to Wam nie zapomnę. Klasyka propagandy.

07:21, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca_MikroprzedsiWyborca_Mikroprzedsi

0 0

Pan Arkit będący prezezem państwowej firmy, protestuje przeciw ludziom kierującym obecnie tym Państwem...Może najlepszym rozwiązaniem było by zrezygnowanie z posady i poszukanie pracy lub stworzenie własnej firmy w sektorze prywatnym...wtedy to by "im" pokazał!

08:05, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

OBROŃCY DEMOKRACJI ! 8 lat zajmowania się TYLKO swoimi aferami i ukrywaniem następnych. Byli tak butni i pełni pychy że nie wierzyli w przegraną w wyborach tak parlamentarnych jak i prezydenckich. POSŁUCHAJMY do KOŃCA ! https://www.youtube.com/watch?v=PaQUTBjT0bs

08:26, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Szkoda tylko że PiS jest totalnie uzależniony od kościoła ale gdyby nie był to nigdy nie wygrałby 2 wyborów z tymi gangsterami w białych kołnierzykach którzy od od zakończenia wojny jak kameleoni i przebierańcy pod nazwami setek różnych partii robili Polskę i Polaków w konia i rządzili tym krajem traktując Go jako dojną krowę dla siebie i swoich celów...Nastąpił ich kres i dostali szoku tworząc totalną opozycje zawsze na NIE !

08:33, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jakurjakur

0 0

PiS jest partią socjalistyczną z krzyżykiem w zębach.
Rozda co jeszcze zostało, a później jak Polska zostanie bankrutem, będą oskarżać następnych, że odbierają te "dobrodziejstwa", które ono z "serca" dali.

09:44, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Brawo KOD! TVN podał najnowsze badania opinii społecznej - PiS 35%, wzrosło o 5%. Bawcie się dalej, a w kolejnych wyborach dacie im większość konstytucyjną.

18:11, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

A ten ciągle trwający strajk PO i .N w Sejmie to z jakiego powodu? Ktoś coś rozumie? :)

18:35, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Ja rozumiem. C.d. badania opinii na zlecenie TVN: .Nowoczesna 24%, PO 15%. Zdaniem 59% badanych opozycja nie spełnia swoich zadań wobec PiS.

18:40, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

Biorąc pod uwagę prawdziwość:) badań opinii publicznej na zlecenie TVN:) to zapewne w rzeczywistości jest 45% PIS, 14% .N, a reszta partii poniżej 10%

18:52, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Może to "zmusi do myślenia" naszych kochanych lokalnych KODersów :)

18:57, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

Wątpię, oni nie myślą, oni są w amoku :) nawet o Świętach Bożego Narodzenia zapomnieli.

18:59, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Tonący brzytwy się chwyta :) Tym razem bawimy się w męczenników. W Święta musimy przez ten PiS przychodzić do Sejmu - rotacyjnie, miedzy kolacją a śniadaniem. Media pokażą, live na FB damy relację. Może ks. Sowa przyjdzie... Litujcie się nad nami... Co ten wredny PiS wyprawia. Ludzie nawet spokojnie Świat nie mogą spędzić. A fe :)
A za miesiąc kolejne badania opinii społecznej...

19:10, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

siestasiesta

0 0

Na koniec żarcik: Dlaczego Posłowie Opozycji spędzają święta w Sejmie? Bo nie było dla nich miejsca przy żłobie.

19:30, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

ja dziś w radiu usłyszałam, że jakaś posłanka chyba z PO się dla nas Polaków poświęca. Ona będzie Święta w Sejmie spędza żebyśmy my Polacy mogli je spędzać z rodziną przy stole a nie na ulicy ;-) i tak się zastanawiam - co oni biorą? co oni piją?

19:35, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Wszyscy tacy zatroskani losem Trybunału Konstytucyjnego, a Prezes Rzepliński niczym się nie przejmuje, nabałaganił w TK, wśród Polaków ferment posiał i na zasłużoną pięciocyfrową emeryturkę honorowo odmaszeruje. I jeszcze niektórzy za solidną pracę mu głośno dziękują. Biedny, z czego teraz będzie żył na dotychczasowym poziomie?

20:06, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

Antoninka, on pewnie jeszcze z innych źródeł kasę dostał za sianie tego fermentu i to nie małą.

20:19, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

UWIELBIAM wpisy siesta. Jeżeli PiS wytrzyma ataki całej kalicji odrzucownych od żłoba to będzie mieć coraz większe poparcie. Nawet współpracę z kościelnymi żniwiarzami niewierzący im wybaczą i oddadzą na nich głosy zamiast na gangsterów skorumpowanych i zachłannych spod flagi KOD i koalicji PO z marginesem. KRÓL prezez TK narobił gnoju i odszedł na kosmiczną emeryturkę. A przecież cały ten bałagan z TK na samym początku popierd...PO. A potem poleciało zgórki...W wielu krajach unii nie ma trybunału i żyją lepiej niż u nas. Zresztą sam projekt TK do robota towarzysza Jaruzelskiego żeby zagwarantować na długie lata przy korycie kamelaeonów robiących Polakom wodę sodową z mózgu od zakończenia 2 wojny światowej aż do teraz. Taki ostatni bastion ELYT przebierańców. A na miejscu Pis za podburzanie do obalenia rządu i wyprowadzanie ludzi na ulice do rozruchów wziąłbym sierściuchów krótko i stanowczo za ryj ! Porządek musi być i spokój...

20:19, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Bunt w oddziałach geriatrycznych w całej Polsce. Od kilku dni to bardzo popularne widoki w większych miastach. Stada starszych ludzi, którym się wypisał długopisy od pisania krzyżówek, wyleźli na ulice. Jak im pomóc? Nie pomagać. Mogą być niebezpieczni. Zabrania się dokarmiać i szturchać patykami.

20:21, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

A ten rozpiździaj to przez to że w Polsce NIE MA prawdziwej LEWICY, takiej z krwi i kości. Takiej której kolana się nie zginają i z kościelnymi nie wchodzą w układy. Programy przedwyborcze powinny być STANOWCZO realizowane po wyborach....A to wszystko są ministranci a nie lewacy...eeeech

20:24, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

I jeszcze jedno!! Nie mam nic przeciwko uchodźcą, ale właśnie fajnie jakby byli z Aleppo konkretnie i niech wezmą ze sobą mydło. Co jak co, ale mydło to mają najlepsze!!

20:29, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Ja, Patrioto, zgadzam się z tym, że komentarze Siesty są świetne. Chwilami to nawet lepsze od Twoich. Masz rację, oni wszyscy walczą o dobrze opłacane stołki, a nam każa się podniecać. No i robimy to. Tylko po co? Wszak nic od nas nie zależy.

20:31, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

login to nie jest bunt na oddziałach geriatrycznych to jest raczej bunt na oddziałach psychiatrycznych...

20:53, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

też chcę być pochowany na Wawelu... zobaczymy czy jest demokracja... zacznę zbierać podpisy...

23:24, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

a co zrobiłem dla Państwa: szanuję zieleń, chronię zwierzęta i ptaki; nie strzelam do nich.

23:26, 22.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Trzeba stwierdzić z całą powagą że najwięcej normalnych, wrażliwych i ,,dobrych" ludzi jest w psychiatrykach. Natomiast na wolności działa mnóstwo osób nadających się nadłuuuugie pobyty na tych oddziałach. Ja jako patriota chciałbym dożyć kiedyś czasów żeby powstała i nawet rządziła prawdziwa ideowa lewica która NIE dla koryta tylko dla honoru i ojczyzny ,,da popalić" i ogołoci oszustów, pasożytów i oszołomów którzy przez tradycję, obyczaj lub układy traktuje Ojczyznę jak dojną, głupią krowę. Rozliczyć, osądzić, posadzić a na końcu ogołocić do zera tę SWOŁOCZ. Wyroki sądów do odsiadki bez zawiasów i główna kara : przepadek mienia w całości nawet tego przepisanego ,,na szybko" na rodzinkę. gorącym żelazem wypalić wszelkiedziałania naszkodę Ojczyzny...

08:26, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Pytnie do Jaro 1: A ileż tych podpisów zebrać musisz, by zapewnić sobie takie honorowe miejsce ostatniego spoczynku? Możesz na mnie liczyć, bowiem uważam, że w niczym nie ustępujesz tam pochowanym.

10:21, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

llllll

0 0


"Jeżeli spytasz zwolennika dobrej zmiany o rządy PO to najpierw splunie, później przeklnie, a w końcu wyrzuci z siebie wiązankę o sprzedanej Polsce i aferach. Gdy dociśniesz, pytając o konkrety, z pewnością usłyszysz o zegarku ministra Nowaka, wartym kilkanaście tysięcy zł., którego ten nie wpisał do oświadczenia majątkowego.

Być może wam umknęło, ale wczoraj prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie oświadczenia majątkowego ministra Szyszki, który swoją 300-metrową, zabytkową daczę uznał za niewiele wartą stodołę. Według agentów nieruchomości posiadłość może być warta nawet pół miliona zł.

Dlaczego ta sprawa nie spowodowała takiego poruszenia jak zegarki Nowaka, o których było głośno przez wiele miesięcy i kosztowały go karierę polityczną? Być może dlatego, że tego samego dnia PiS unicestwił ostatecznie Trybunał Konstytucyjny, wybierając na jego prezeskę Julię Przyłębską, której praca w zwykłym sądzie okręgowym 15 lat temu została oceniona skrajnie negatywnie. Przyłębska miała popełniać "liczne błędy" i była często nieobecna w pracy. Uznano wówczas, że jej powrót na stanowisko sędziego "nie będzie korzystny dla wymiaru sprawiedliwości". Pierwszą decyzją nowej szefowej Trybunału było wyrzucenie z gabinetu wiceprezesa sądu, wybranego przez poprzednią władzę.

14:39, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

llllll

0 0

A być może dlatego, że uwaga tzw. opinii publicznej skupia się na "kryzysie" parlamentarnym, który zaczął się od tego, że partia rządząca chciała skrajnie ograniczyć dostęp mediów do polityków w Sejmie. Za trzymanie kartki A4 z napisem wolne media w parlamencie poseł opozycji został wykluczony z obrad co doprowadziło do blokady mównicy i przeniesienia głosowania do sali kolumnowej. Do teraz nie wiadomo czy budżet został legalnie przegłosowany. Posłowie, którzy zostali wyznaczeni do ręcznego liczenia głosów dopiero dzisiaj się dowiedzieli o swojej rzekomej roli. Po głosowaniu minister sprawiedliwości został nagrany, jak - niezgodnie z prawem - podpisuje listę obecności.

W ostatnich dniach partia rządząca dokonała ostatecznej anihilacji sądu konstytucyjnego, obsadzając na stołku szefa osobę - mówiąc eufemistycznie - niekompetentną. Głosowania nad najważniejszymi ustawami odbywają się w kuriozalnej atmosferze, z podeptaniem wszelkich zasad, i najprawdopodbniej prawa. Nikogo już nie dziwi kolejne pohukiwanie UE o naruszaniu rządów prawa w Polsce (wczoraj) i bardzo zła prasa na świecie (dzisiaj New York Times). W takiej atmosferze nawet wątpliwe oświadczenie majątkowe ministra, które kiedyś byłoby jedną z większych afer, nie budzi żadnych emocji.

14:39, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

llllll

0 0

Dlatego nie śmieszą mnie krążące po sieci heheszki Make Life Harder, którzy zgodnie z zasadą symetrii, piszą, że co prawda jedni k..., ale drudzy ch... i tylko o wiele lepszy styl i inteligencja odróżnia ten tekst od typowej gadki Kukiza. Nie poszedłbym w ogień za Schetyną, cieszyłem się gdy Kopacz traciła władze, żałuję, że pozaparlamentarną opozycją dowodzi Kijowski, ale nie ma znaku równości między łamiącą wszelkie zasady partią rządząca, a sprzeciwiająca się temu szaleństwu opozycją. Może nieporadną, może czasami żenującą, może bez pomysłu, jak wygrać, ale to oni są w tym rozdaniu tymi, których należy wspierać."

14:39, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitekSprytekVitekSprytek

0 0

Skoro wspomniano o pochówku na Wawelu... Jeżeli prześledzi się dorobek Lecha Kaczyńskiego jako prezydenta, to niewiele tego jest. Podpisał ustawę PO o jeździe na światłach przez cały rok i więcej nie pamiętam. Wyróżnił się w historii tragiczną śmiercią. Czy to jest powód, aby lokować go do wiecznego spoczynku wśród Królów Polski? Raczej nie... Drugi z braci ma więcej w dorobku: przede wszystkim sterował bliźniakiem, jak chciał, skłócił naród i właśnie pochował brata na Wawelu. Cieszy mnie, że kiedyś zamknie oczy bezpotomnie.

15:35, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

UE niech lepiej martwi się o takie kraje jak Francja czy Niemcy. Śmieszy mnie jak czytam, że jakiś ważny Niemiec "wyraża niepokój" o demokrację w Pl. PO rządziła kupę lat i co? I wio. Afera za aferą aferę pogania. To tak w skrócie. Okradli Polaków z OFE, podnieśli podatek VAT, zlikwidowali ulgi podatkowe, zmniejszyli zasiłek pogrzebowy, podnieśli wiek emerytalny..To za czasów ich rządów strzelano do strajkujących górników. OLALI społeczeństwo jeśli chodzi o referendum w sprawie emerytur i posłania 6latków do pierwszej klasy, chociaż zebrano ponad milion podpisów, więc teraz to mnie śmieszy, że ktoś z PO pieprzy o zagrożonej demokracji w Polsce. No i Komorowski sam kiedyś chciał ograniczyć dziennikarzy w sejmie, ale wtedy to PiS krzyczał, że "nie, bo demokracja". Nie bronie PISu, bo też mają swoje za uszami,ale uważam, że jest bliżej zwykłych ludzi. PO to partia ludzi bogatych dla bogatych traktujących Polskę, jak prywatną firmę. Stąd szerokie poparcie wśród ludzi kultury czy biznesmenów i ludzi, którzy chcą uchodzić za "lepszych", bo tak im propaganda PO wmówiła, że PiS to obciach i mohery. Teraz możemy usłyszeć, jak środowisko "kwiczy" niczym świnka oderwana od koryta, bo tak w istocie jest.

16:45, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

III nie jesteś obiektywny, za przykłady podajesz sprawy wizerunkowe, a nie istotne i ważne dla naszego kraju działania. Bronisz PO ale nie pamiętasz, że za czasów rządów tej partii wyprzedawany był majątek naszego kraju, np. PKP Energetyka, prywatyzacja Ciechu na rzecz Kulczyka. To tylko nieliczne przykłady. Cisza była jak Tusk kradł pieniądze z OFE, nikt nie protestował jak ludzie stracili oszczędności życia w Amber Gold, firmie z którą związany był syn Tuska. Inwigilowani, podsłuchiwani byli dziennikarze przez tych ktorzy dzis krzycza "WOLNE MEDIA".Nie pamiętasz jak pani Kopacz z wielką ochota zgadzala sie na przyjmowanie "uchodzcow". Mówiła przyjmiemy każda liczbę, wylamujac się z postanowien Grupy Wyszechradzkiej. Naszym krajem wtedy rządziły Niemcy z Angela na czele, Rudy za to dostał posadę życia. Sprzedał nas! A jesli chodzi o Lecha Kaczyńskiego to przespales jego prezydenturę i jego osiągnięcia. Przypomnij sobie 2008 rok - Lech Kaczyński jak bronił Gruzji przed Rosja. W Gruzji nazywany jest bohaterem i ma tam swoje pomniki. III żal mi Ciebie, madrzysz nie wiedząc tak naprawdę nic poza tym co Ci TVN przekazał. Szkoda.

16:49, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

ostatni akapit do VitekSprytek, a nie III.

16:52, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitekSprytekVitekSprytek

0 0

login, wspominasz o grupie popierającej PO. Może masz rację? Popatrzmy na wyborców PIS. Znaczny procent osób głosujących na te partię nie potrafi rozwinąć skrótów trzech partii politycznych. Nie powiedzą, kim jest roman Giertych, czy Józef Zych. Nie twierdzę, że każdy jest taki tępy, ale patrząc na moją teściową i jej kumpelki odpowiednio nakierowane przez plebana, to ręce mi opadają. Ludzie bez jakiejkolwiek świadomości politycznej, bez przekonań, ale podatnych na sugestię Kościoła zmieniają Polską rzeczywistość. Ile wzrosły emerytury? -wiem, że jakieś grosiki. Prawdopodobnie chłopcy z PIS'u uznali, że nie warto inwestować w starych, bo ci i tak zagłosują (przecież do nieba będą chcieli pójść). Co się udało PIS'owi? - powszechna mobilizacja przy kolejnych wyborach. Wyborcy pójdą zagłosować przede wszystkim przeciw oszołomstwu. 500+ już pozostanie - tego nikt już nie odbierze, więc ten argument nie będzie mógł być podejmowany przez chętnych do pobierania świadczenia. Po prostu nie trzeba się będzie szmacić w zamian za parę złotych.

17:13, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitekSprytekVitekSprytek

0 0

Nie zauważyłem, że do mnie się zwrócono. ,,Przypomnij sobie 2008 rok - Lech Kaczyński jak bronił Gruzji przed Rosja. W Gruzji nazywany jest bohaterem i ma tam swoje pomniki. III żal mi Ciebie, madrzysz nie wiedząc tak naprawdę nic poza tym co Ci TVN przekazał. Szkoda''. Aż chce się powiedzieć: MATKO BOSKA CZĘSTOCHOWSKA!! Bronił? W jaki sposób? przestań się ośmieszać. Cały świat sra ze strachu przed Rosją (i ma rację), a jeden Kaczyński potrafił pogonić jej kota. Nawet nie ma co tego rozwijać.

17:23, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

VitekSprytek wysil się troche - proponuje wpisac www.google.pl - następnie Lech Kaczyński 2008 Gruzja - otworzyc pierwsza lepsza strone - skupić się i przeczytać. A nie wołać MATKĘ BOSKA CZESTOCHOWSKA

17:29, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cherubin85cherubin85

0 0

a ile wzrosły emerytury za czasów PO?

17:30, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Trudno mówić "co się udało PiSowi" bo rok to trochę krótko, nadal mimo wszystko. Osobiście podoba mi się 500+, chociaż mnie nie dotyczy, dbałość PiSu o historię i kultywowanie jej, podwyższenie stawki godzinowej na zleceniówkach od 01.01.17 (u mnie w pracy przez to dwie osoby od 01.12 dostały normalne umowy), mieszkania plus też wydają się sensowne. Nie wiem na kogo ja zagłosuje, ale raczej na 100% nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, bo to jest dopiero oszołomstwo.Twierdzisz, że Twoja teściowa i jej koleżanki nie są świadome politycznie, nie wiedzą kto to Giertych, albo Zych. Ale weź zapytaj się na pochodach KODziarzy o to kim jest Zych, albo Giertych, albo lepiej, o co walczą. Gwarantuje Ci, że nie uzyskasz odpowiedzi na poziomie :) Usłyszysz teksty typu "kaczor jest gupi, musi umrzeć". Kiedyś jedna pani na pytanie mojego kolegi o co walczy KOD na takim pochodzie dostał króciutką odpowiedź bez sensu: "szydło straszydło, wy*******laj". Tyle. Wielu moich znajomych utożsamia PiS z zacofaniem i kościołem i chętnie wtórują opozycji, że nie ma demokracji, chociaż nie potrafią tego uzasadnić. Ale na TVNie tak powiedzieli no to musi tak być. No i standardowo, mieszanie z błotem Kaczyńskiego w sposób rynsztokowy. Śmieszna jest hipokryzja tych ludzi, bo jak przystało na demokratycznych, liberalnych, europejskich obywateli (za jakich się uważają) powinni trzymać takie wulgaryzmy i epitety na wodzy, zwłaszcza, że chętnie popierają organizacje typu hejt stop.

18:04, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

witekwitek

0 0

No cóż PO sromotnie przegrało przez swą głupotę plując jadem na PiS ( tak jak to robi Niesiołowski-notabene były PO ) a nic nie dając w zamian. Żadnego sensownego programu. A tak miedzy nami to kim są te osoby i zarazem KOD. Bo ja nie wiem. Arkit szuka swego miejsca w KOD bo w PO chyba go już nie chcą. Zobaczymy co PiS pokaże bo na razie z demokracją u nich to trochę słabo.
Oprócz tego towarzysz Putin i jego klika opłaca takie ruchy w Europie.

19:41, 23.12.2016
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%