Promocje skusiły setki klientów - przelom.pl
Zamknij

Promocje skusiły setki klientów

11:38, 09.01.2015 Marek Oratowski
Skomentuj W kolejce do sklepu stały głównie starsze osoby W kolejce do sklepu stały głównie starsze osoby

Bieg na pierwsze piętro CH Max oraz złapanie upatrzonego towaru. Tak wyglądały pierwsze minuty piątkowego otwarcia sklepu sieci RTV Euro AGD.

Akcja promocyjna zrobiła swoje. Przed dziewiątą na otwarcie czekało ponad dwieście (głównie starszych) osób. Ochroniarze wpuścili ich do holu.

- Dostałem do skrzynki ulotkę, więc przyjechałem z ciekawości. Nic konkretnego nie planuję kupić. Ludzi tyle, że się w głowie nie mieści - usłyszeliśmy od jednego ze stojących Józefa Balona z Trzebini.

Punktualnie o dziewiątej tłum ruszył na pierwsze piętro. Niektórzy wybrali tradycyjne schody. Ci dobiegli do sklepu jako pierwsi. Wąskim gardłem okazały się dla większości schody ruchome. Niektórzy próbowali sobie jakoś poradzić. Starszy mężczyzna na przykład usiłował wyjść na górę schodami zjazdowymi. Wykazał upór, więc mu się udało. Wzbudził jednak wesołość pozostałych. Ochroniarze wpuszczali do sklepu najpierw po kilka, potem kilkanaście osób. Nic dziwnego, że ustawiła się długa kolejka, bo wciąż dochodzili nowi klienci.

Sporo amatorów miały promocyjne telewizory. Dużym wzięciem cieszyły się jednak także laptopy, drukarki, czy żelazka.

- Słuchaj, tego telewizora z gazetki już nie ma. Wezmę chyba inny - konsultowała się telefonicznie z mężem jedna z klientek.

Potem jeszcze trzeba było odczekać swoje w kolejce do kasy.

- Pan bierze na raty? To proszę stanąć w tej kolejce - instruował jednego z kupujących ochroniarz.

- Ludzie sobie kupią taniej trochę sprzętu. Zakłady padły, więc wielu nie ma pieniędzy. Zobaczymy, jakie ceny będą tutaj potem - zastanawiał się chrzanowianin Włodzimierz Dziedzic. W promocyjnej cenie kupił córce żelazko.

(Marek Oratowski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(9)

KrzysioKrzysio

0 0

A do telewizorów nie było w gratisie blankietów opłat abonamentu? ;) 13:42, 09.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

latopislatopis

0 0

oj nawyki z dawnych lat po dziesiąte pokolenie jeszcze będą funkcjonować, ... 15:23, 09.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mis007mis007

0 0

prawie jak walka o karpia ;-) 15:45, 09.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jakurjakur

0 0

A pana Balona zrobili w ... balona. 16:46, 09.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

loginlogin

0 0

Promocje mają niesamowitą moc uzdrawiania. Nagle człowieka nic nie boli
Wstępują w niego nowe siły byle tylko kupić sobie toster do sandłiczy za dwie dychy i płaskie tv 123689 cali. No i oczywiście, najważniejszy punkt programu: balonik żółty dla wnuczka lub wnuczki najlepiej dwa albo 5. Co tam się działo, głowa mała. Zus miałby pole do popisu przy odbieraniu rent. 22:09, 09.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WendetaWendeta

0 0

Nie wiem jakie tam promocje ludzie widzieli że tak strasznie te sprzęty wykupywali. Normalna wyprzedaż jak w każdym innym sklepie na początku roku. Sprawdzałem ceny towarów na akcjach internetowych i w znacznie niższych cenach znalazłem towary.
Naród Polski jest po prostu ślepy, zrobili otwarcie w odpowiednim momencie, dobra reklama i te ceny poskreślane czysty wymysł, a ty leć człowieku i kupuj bo taniej nie kupisz i o to cały sukces sprzedaży hehe. 01:55, 10.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jackjack

0 0

Takie bezdurne kupowanie, bez zastanowienia. Bo taniej. Od czego taniej? Przecież sprzedawca zawsze na metce może wypisać niebotyczną cenę, przekreślić ją i wpisać normalną cenę, której wart jest dany towar. Byłem po południu i widziałem ten amok. Ale ludzie mają stare nawyki - o kurczę, jaka okazja, potanieli o trzy bańki! Czyli czy trzeba, czy nie trzeba, kupić należy. :lol: 10:23, 10.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Trzebinianin1Trzebinianin1

0 0

zgadzam sie ze wszystkimi przedmowcami. Naród staje sie coraz bardziej oglupialy i otepialy poprzez kampanie reklamowe w radiu, tv oraz internecie. Swiateczno-noworoczna reklama z ok 30 000 emisji w tv sklepu ktory wczoraj otwarto obnazyla w jakim stopniu to wplywa na ludzi. Dodajac do tego slowa jack'a daje efekt jak na zdjeciu. 12:03, 10.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GadżetGadżet

0 0

Trzebinianin w piatek otworzono rtv euro agd, a natretna reklama o ktorej wspominasz to media expert. 12:16, 11.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%