Wszyscy mamy nadzieję, że 2020 rok skończy się jak najszybciej i będziemy mogli zacząć kolejny, a 2021 będzie początkiem dużo lepszego czasu zarówno dla świata, jak i naszych biznesów. Czas pandemii i ogólnego spowolnienia gospodarczego możemy spożytkować na przygotowanie się na kolejne działania, które nie tylko mają nas utrzymać na powierzchni, ale wręcz pozwolą wypłynąć na szerokie wody! Oto kilka gadżetów, które pomogą nam zbudować trwałą więź z klientem, a także pomogą pozyskać tych nowych!
Kalendarze biurkowe, ścienne czy nawet osobiste to, nawet w czasach wszechobecnej elektroniki, bardzo potrzebne akcesoria. W każdym biurze powinien znaleźć się chociaż jeden terminarz w miejscu widocznym dla wszystkich. Warto przestrzeń takiego gadżetu wykorzystać na reklamę naszej marki. Nie tylko wpisze się w świadomość, ale będzie oddziaływać przez okrągły rok, co stanowi długofalową, skuteczną formę promocji. Wygodny druk i przemyślany projekt to klucz do sukcesu tego rozwiązania. Zdecydowanie zwróci się ono, a pomoże nawiązać długotrwałą relację z klientem.
Dużą popularnością od kilku lat cieszą się inne praktyczne gadżety takie jak plecaki czy torby na jedno ramię. Możemy je rozdawać za współpracę lub rozsyłać w ramach organizowanych konkursów. Ludzie uwielbiają wszystko, co darmowe, z pewnością skuszą się również na taki zestaw. Każdy, kto nosi torbę z logotypem naszej firmy, staje się tym samym mobilnym ambasadorem marki, co pozwala na szerokie zasięgi nie tylko w Internecie. Wygodna metoda, która łączy w sobie przyjemne - zwłaszcza dla potencjalnego klienta - i pożyteczne - dla naszej firmy!
Nie zapominajmy o druku minigadżetów, które to od lat cieszą się niezmienną popularnością. Ulotki, kubki, smycze, długopisy, a ostatnio nawet słodycze na czele z cukierkami w papierkach z nadrukowanym logotypem to przyjemne drobiazgi, których otrzymanie zawsze będzie wprowadzało pozytywne skojarzenia z daną marką. Warto jest zainwestować w szeroką reklamę z nadrukami logotypu, ona bowiem jest niezwykle skuteczna. Pozwala to na zbudowanie bezpośredniej relacji z marką, a więc i potencjalnym usługodawcą. Nieoczywiste logo czy ciekawy kształt kalendarza biurkowego to tylko niektóre z możliwości, które pozwolą nam się wyróżnić.
Naszą uwagę bez wątpienia powinno zwrócić to, byśmy nie popadli w przesadę i nie zasypali klienta swoimi gadżetami, wówczas staną się one bowiem bezużyteczne i wylądują głęboko w szufladzie. Jeśli jednak zadbamy o jakość, dobre wykonanie i oryginalny wygląd jest szansa, że to właśnie nasz kalendarz, kubek czy planner staną się tym ulubionym, który będzie służyć - a więc i promował markę - przez długie lata. Dbajmy o dobre relacje zarówno ze stałymi klientami, jak i starajmy się pozyskiwać nowych. Ten rodzaj dywersyfikacji daje nam znacznie większą szansę na marketingowy sukces i utrwalenie wizerunku na rynku.
22.06.2025
ALTANY, tarasy, wiaty garażowe, pergole, różnego r...
Służby ratownicze w gotowości. Alerty RCB
Gębala może co.najwyzej zwolać posiedzenie sedziów pilkarskich
Bążur
13:42, 2025-07-09
Jedni się spóźnili, drudzy nie doczekali
Nazywajmy rzeczy po imieniu. Nie było chętnych i tyle. Może w kolejnym przetargu się uda. A spóźnić to ja się mogę na pociąg. Przelew międzybankowy (elixir) to max. 5h. Elixir express jest online. Więc po co dorabianie jakiś wersji.
Czytelnik
12:34, 2025-07-09
Awaria na głównym skrzyżowaniu w Chrzanowie
Przynajmniej nikt na czerwonym nie przejeżdżał ;)🙂
markhard
11:33, 2025-07-09
Życie Polaków i Żydów wzajemnie się przenikało
od babci wiem,że mieszkańcy okolicznych wsi byli służącymi żydów i wyzyskiwaną tanią siłą roboczą. Ciekawe kim bylibyśmy dzisiaj? Wystarczy śledzić wydarzenia na bliskim wschodzie. Jakoś tej strony historii redaktorzy nie opisują !
antywójt
11:15, 2025-07-09
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz