Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa dla firmy? - przelom.pl
Zamknij

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa dla firmy?

09:56, 04.02.2019 red
Skomentuj

Dobra strona firmowa to taka, która będzie wizytówką firmy on-line. Co dokładnie składa się na najlepszy efekt?

Dzisiaj strony internetowe posiadają zarówno duże, jak i mniejsze firmy. Własna strona niesie ze sobą wiele korzyści dla biznesu, a przy tym jej założenie i prowadzenie wcale nie jest związane z bardzo wysokimi wydatkami. Aby spełniała swój cel, tworzenie stron WWW warto powierzyć fachowcom w tej dziedzinie.

Czym dokładnie powinna wyróżniać się dobra strona internetowa dla firmy? Żeby okazała się udaną inwestycją, musi spełnić kilka kluczowych wymogów.

 

1. Koncentracja na klientach

Dobra strona internetowa dla firmy to taka, która będzie skupiona na swoich odbiorcach, czyli na klientach.

Aktualnie większość osób korzysta z sieci po to, aby wyszukać w niej konkretne usługi lub produkty. Właśnie dlatego tworzenie stron WWW powinno być skoncentrowane na klientach, aby nakłonić ich do skorzystania z oferty.

Na stronie firmowej powinny znaleźć się unikalne, atrakcyjne dla odbiorców treści, które będą szybko odpowiadały na potrzeby klientów. Gdy odwiedzająca stronę osoba nie będzie mogła znaleźć na niej interesujących dla niej informacji, wówczas szybko przejdzie na stronę konkurencji.

W związku z tym dobra strona powinna przemawiać do odbiorcy językiem korzyści - powinna być czytelna, konkretna, aby odpowiedzieć na jego oczekiwania, ale również powinna być atrakcyjna pod względem wizualnym i wyróżniać się na tle innych stron internetowych!

 

2. Dostępna także mobilnie

Aktualnie korzystamy z internetu nie tylko na komputerach, ale również na urządzeniach mobilnych - smartfonach, tabletach. Właśnie dlatego popularne stało się tworzenie stron WWW w technologii responsywnej, czyli RWD (ang. Responsive Web Design).

W przeszłości najczęściej tworzono strony internetowe mobilne lub aplikacje mobilne - teraz nie ma już takiej potrzeby, ponieważ taki sam efekt można uzyskać dzięki stronom responsywnym.

Strony responsywne mogą być wyświetlane zarówno na dużych ekranach monitorów komputerów stacjonarnych oraz laptopów, jak również na mniejszych ekranach smartfonów i tabletów. Niezależnie od rozdzielczości znajdujące się na niej treści będą zawsze zaprezentowane w sposób przejrzysty i czytelny.

Jeśli strona firmowa będzie responsywna, wówczas pozwoli na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów niezależnie od używanego przez nich sprzętu.

Warto także wskazać, że tworzenie stron WWW RWD nie jest również związane z bardzo wysokimi wydatkami, dlatego też taka propozycja będzie najlepsza dla osób, które chcą założyć własną stronę firmową.

 

3. Zoptymalizowana pod kątem SEO

Przy tworzeniu strony WWW warto pomyśleć od razu o jej promocji - w tej roli bardzo często wybierane jest SEO, czyli optymalizacja oraz pozycjonowanie stron internetowych. To metoda marketingu w wyszukiwarkach internetowych, która uznawana jest za jedną z najskuteczniejszych w promocji on-line.

Reklama internetowa taka jak SEO polega na wyniesieniu adresu strony internetowej na jak najwyższą pozycję w organicznych wynikach w wyszukiwarce. Wtedy jest ona lepiej zauważalna i dzięki temu wchodzi na nią więcej osób.

Zatem dobra strona firmowa powinna być także zoptymalizowana pod kątem SEO - oznacza to, że powinny znaleźć się na niej odpowiednie słowa kluczowe określające jej zawartość, powinna mieć ona odpowiednią strukturę, właściwie zbudowane adresy URL, czytelną mapę.

Wobec tego tworzenie stron WWW warto od razu powiązać z jej promocją - dzięki temu szybciej będzie można zacząć przyciągać na nią nowych, zainteresowanych ofertą klientów.

 

Wybierz pomoc fachowców!

Chociaż w sieci można znaleźć mnóstwo kursów poświęconych tworzeniu stron WWW, to jednak najlepiej skorzystać z pomocy fachowców, którzy mają w tym duże doświadczenie.

Profesjonalne tworzenie stron WWW to przyszłościowa inwestycja dla każdej firmy, która chciałaby wyróżnić się na tle konkurencji oraz zacząć zarabiać jeszcze więcej, docierając do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.

Do skorzystania ze swoich usług w zakresie tworzenia stron internetowych, a także ich promocji zaprasza Agencja Reklamowa Online Group z Krakowa.

 

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OGŁOSZENIA PROMOWANE

0%