Bili i dusili przez 20 minut. Jednym z napastników był policjant (WIDEO) - przelom.pl

Na sygnale

Zamknij

Bili i dusili przez 20 minut. Jednym z napastników był policjant (WIDEO)

Tadeusz Jachnicki 06:40, 11.10.2017 Aktualizacja: 13:55, 18.10.2025
29 Bili i dusili przez 20 minut. Jednym z napastników był policjant (WIDEO)

Kobieta z kijem i dwóch mężczyzn, w tym jeden uzbrojony w cep, zaatakowali starszego mężczyznę pracującego w polu. Zdarzenie nagrała kamera.

Do ataku doszło 29 września, kilka minut po 8.30 w Woli Filipowskiej. Na filmie widać, jak starszy mężczyzna pracuje w polu. W pewnym momencie szybkim krokiem podchodzą do niego kobieta uzbrojona w kij i mężczyzna. To właśnie, jak ustaliliśmy, funkcjonariusz policji.

Początkowo pracujący na roli nie reaguje na ich zaczepki. Z sekundy na sekundę agresja jednak rośnie. Ofiara odruchowo próbuje się bronić i powoli wycofuje się. Zaczyna uciekać, gdy przybiega jeszcze jeden mężczyzna - wyposażony w cep. Napastnicy łapią go i biją.

Wszystko trwa około 20 minut, do momentu przyjazdu policji i ratowników medycznych.

Nagranie zarejestrowane na miejscu zdarzenia, prezentujemy w całości.

O tym jaki był ciąg dalszy, poza kamerą, czy sprawą zajęli się śledczy, a jeśli tak to jakie są efekty ich pracy, piszemy w bieżącym numerze tygodnika "Przełom". W sprzedaży od 11 października.

::video{"type":"single","item":"580"}

(Tadeusz Jachnicki)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (29)

XenaXena

0 0

Gdzie my żyjemy , co to za ludzie tam mieszkają?

08:42, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LotrLotr

0 0

Wydalenie że służby i odebranie przywilejów emerytalnych - nie widzę innej opcji dla Pana "policjanta". Skoro składał przysięgę, to ma ludzi bronić, a nie katować!! Niech zacznie pracować jak zwykły obywatel, bo widzę, że część osób, w momencie otrzymania jakiejkolwiek władzy, zaczyna się czuć zbyt oderwana od rzeczywistości.

09:04, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

ja pier...., Jak ruski filmik

09:11, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sceptyksceptyk

0 0

Z wersji papierowej: "Wobec podejrzanych zastosowano środki zapobiegawcze w postaci dozoru policji oraz zakazu zbliżania się i kontaktowania z pokrzywdzonym..." He?? Zwykły obywatel prawdopodobnie dostałby większą karę za kradzież paru świeżaków z półki..

10:46, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Rzeczonych cepów się nie dopatrzyłam, pomimo iż z nagraniem rzetelnie się zapoznałam. Prawo winno być bardziej surowe dla stróżów prawa, niż dla zwykłych śmiertelników. Jak walczyć o miedzę, to wyłącznie w sądzie, adwokaci również muszą z czegoś żyć, więc latami ludzi skubią.

12:58, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dudekdudek

0 0

ciekawe czy w prokuraturze czy w sądzie znowu funkcjonariusz policji i jego rodzinka załatwi sobie sprawe na swoją korzyść po raz kolejny????????????Kogo teraz przekupią?????

13:34, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WochuWochu

0 0

Dlatego właśnie powinno się dać ludziom broń do własnej obrony. Nic tak nie studzi emocji jak odgłos przeładowywanej strzelby.

15:41, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Antoninka NIE MASZ racji - ewidentnie widać jakiegoś debila lecącego z lewej strony i machającego cepem a potem ten bandyta nieumiejętnie okłada cepem leżącego...Oglądnij sobie cały filmik to zobaczysz...

15:50, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

,,Chłop żywemu nie przepuści" ! W tygodniu : ,,bij zabij " a niedzielę do kościółka...masakra totalna i zezwierzęcenie totalne. Popieram WOCHU - ,,my home is my castle" i the end . A kto miał raz broń w ręku to wie że można czuć się bezpiecznym przed najazdem barbarzyńców...

15:54, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Patrioto, temat znam nie tylko z materiału wideo, w papierowym wydaniu Przełomu w miarę dokładnie wszystko wytreścili.

17:38, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

O miedzę im poszło.

17:39, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DiwadDiwad

0 0

Panie redaktorze Tadeuszu Jachnicki - napisał Pan: "Początkowo pracujący na roli nie reaguje na ich zaczepki. Z sekundy na sekundę agresja jednak rośnie. Ofiara odruchowo próbuje się bronić i powoli wycofuje się." Proszę obejrzeć jeszcze raz ten filmik, a szczególnie na 1.45 - 1.58 min. i zobaczyć czy aby ten "starszy Pan" nie uderzył jako pierwszy owego "funkcjonariusza policji" szpadlem/łopatą i czy aby ten "funkcjonariusz" od tego ciosu nie upadł na ziemię.

19:15, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Diwad, nie wiem jak pan redaktor, ja obejrzałam materiał drugi raz, w powiększeniu. Jestem bardziej niż pewna, że napastnik w jasnej bluzie i ciemnych spodniach, zadał cios jako pierwszy. Nieźle tymi cepami kłócili. Ogólnie wszyscy napastnicy wykazali się ponadprzeciętną agresją.

19:47, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRAWDAPRAWDA

0 0

Z tego co widać w podanym przed Diwada czasie to starszy Pan broni się przed ciosami wymierzonymi przez grubą kobietę. To wszystko wygląda na zorganizowany atak. Najpierw go nagrywają (policjant ma chyba kamerę w ręku) potem następuje atak a gdy starszy Pan próbuje się bronić policjant niby przypadkowo się przewraca ( odległość pomiędzy mężczyznami jest chyba zbyt wielka aby tamten go trafił).
Gdy starszy Pan ucieka następuje atak kolejnego bandyty (nazwijmy go małolat), małolat uderza starszego Pana w głowę i wówczas następuje PRAWDZIWY upadek a nie jak to wygląda w podanym przez Diwada czasie gdzie to policjant fajtłapa po prostu się poślizgnął.
Potem tłuką człowieka w trójkę jak worek ziemniaków.Gdy tak oglądam nagranie i czytam komentarz Diwada nasuwa mi się jedno pytanie.
Czy przypadkiem Diwad nie jest kimś z rodziny tych bandytów??? A może to szanowny Pan Policjant próbuje sie wybielić??

19:51, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DiwadDiwad

0 0

Do PRAWDA i Antoninka: To wg Was "starszy Pan" po kilkukrotnym uderzeniu "kijem" jest w stanie machać łopatą z pełnym rozmachem w kierunku "funkcjonariusza policji", a nie owego napastnika czyli "kobiety" w celu samoobrony przed nią? Gdzie tu logika?

20:10, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sceptyksceptyk

0 0

Do Diwad: biedny policjant, biedna kobieta i biedny mężczyzna z cepem. Ciekawe czemu tacy biedni tłukli staruszka przez 20 minut? Gdzie tu logika?

20:38, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DiwadDiwad

0 0

Sceptyk: I po co te emocje? Nie poruszam tematu całego materiału, jak chyba można zauważyć :) Chodzi tylko i wyłącznie o logiczne wytłumaczenie tzw. "kto zaczął bójkę". Potrafisz czy też nie? :)

20:44, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sceptyksceptyk

0 0

Chyba jasno widać na nagraniu kto zaczął i kto do kogo przyszedł. Słowo "bójka" też jest tu nie na miejscu bo to ewidentny NAPAD i POBICIE. A tak btw nie moge jakoś dostrzec tego jak piszesz "pełnego rozmachu" "Starszego pana". Mi to ewidentnie wygląda na ruch obronny

20:48, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DiwadDiwad

0 0

sceptyk: No to w takim razie wytłumacz mi jak to jest możliwe, że starszy Pan po otrzymaniu ciosów kijem od kobiety nie załamuje się tylko jest zdolny oddać cios/ zamachnąć się (na materiale to dokładnie: 1.50 min.) nie właśnie na atakującego czyli kobietę, a na funkcjonariusza policji? :)

20:57, 11.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WochuWochu

0 0

Diwad: Rozumiem, że te kije, z którymi przyszli to były pożyczone. I oni tylko chcieli je oddać, a dziadek się zdenerwował, bo mieli oddać dzień wcześniej :)

06:51, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DiwadDiwad

0 0

Wochu: Wybacz, ale nie rozmawiamy tutaj o materiale do 1.45 min. ani po 2.00 min. Mi tylko i wyłącznie się rozchodzi o to kto pierwszy zadał uderzenie, a jest to pokazane właśnie pomiędzy 1.45 - 1.58 min. Dla mnie jest nielogiczna Wasza teoria, że starszy pan po otrzymaniu uderzenia kijem od kobiety jest w stanie uderzyć funkcjonariusza łopatą (ewidentnie widać to na filmiku właśnie w tym odstępie czasu). Bo jeśli starszy Pan miałby się niby bronić do dlaczego atakuje funkcjonariusza, a nie osobę co ją atakuje? Dlatego mój wniosek jest odmienny: To starszy pan uderza najpierw policjanta a kobieta broni tego funkcjonariusza, który wcześniej filmował kamerą. To jest o wiele bardziej logiczne biorąc pod uwagę jak marnej jakości jest ten filmik.

07:25, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dudekdudek

0 0

czytam komentarze DIWADA albo ślepy i nie umie sobie powiększyć film i nic nie widzi albo rodzinka ktora jest na filmie to Diwad , przygotowywują obronę, żeby się oczyścić

08:00, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sceptyksceptyk

0 0

Diwad: rozbawia mnie twoja dziwna chęć wybielenia sytuacji i zrzucenia winy na starszego Pana:) Tak, tak - cały garnizon policji i kobiet z kijami powinien go zatłuc na śmierć bo pracuje w polu :) Nielogicznym jest dla mnie dlaczego nie mówimy o tym co było przed 1.45. Jak widać starszy Pan dostał cios od kobiety w 1.38. Dlaczego nie mówimy o tym co dzieje się później? Przecież dopiero wtedy rozgrywa się istna TRAGEDIA! 20 minut znęcania się nad biednym człowiekiem też jest nielogiczne. Nielogiczne jest, że policjant coś takiego w ogóle robi. Starszy Pan w podanym przez Ciebie czasie próbuje odeprzeć atak kija a nie atakuje "niewinnego" policjanta. Nielogicznym jest Twoja teoria, że to kobieta okładając dziadka broni w ten sposób policjanta. Od kiedy policjanci wymagają obrony? Czyż to nie od tego są aby bronić poszkodowanych? Widać, że ten filmik dobrze pokazuje od czego jest policja. Od bicia i duszenia jak zostało opisane w artykule i od wykorzystywania stanowiska:) Nielogiczne jest dlaczego tak pędem pan policjant i kobieta pędzą do dziadka z kijem? Nielogiczne jest dlaczego pan policjant nagrywa dziadka? Takie hobby? Czy może stalking? Nielogiczne jest, że już pędzi z cepem jakiś trzeci mężczyzna i uderza w głowę dziadka. Chyba żyjemy w innym świecie i mamy inne poczucie logiczności:)

08:06, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Diwad, osobiście uważam, że zapis jest doskonałej jakości, wszystko widać jak na dłoni. I super, że takie wideo istnieje, nie ma bowiem podstaw do spekulacji.

08:12, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fotomaniafotomania

0 0

Antoninka: jakość filmu- chyba kręcony "kalkulatorem". Ewidentnie widać, że ktoś się ładnie namajstrował przy tym filmie i obrobił go, gołym okiem widać przeskoki światła, przyspieszenia i spowolnienia klatek (szczególnie początek filmiku). Lubię sobie czasem pooglądać takie roboty montażystów- żółtodziobów i mieć z tego bekę ;) Nie obchodzi mnie cała ta sprawa kto kogo itd.

09:22, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

raforafo

0 0

Znam te rodziny i od niepamiętnych czasów, żyją jak Kargule i Pawlaki. U nich to zawsze sajgon bo jak nie jedni to drudzy nasyłają o byle co niebieskich, a policja Krzeszowice już to wszystko podobno od lat puszczała mimo uszu bo tak im było najwygodniej. W obu rodzinach podobno są policjanci, ze strony napadniętego staruszka już były policjant bo podobno wylali go za "zielarstwo", a jak głosi wieść wiejska w tym roku "oklepał" lokalnego kapłana za różnice poglądów. Tego z filmu teraz tez czeka taki sam los. A staruszek z nagrania też nie bez winy parenaście lat temu zrobił niezłe manto starszemu od siebie sąsiadowi. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie tak zawsze było między nimi. Wszyscy sąsiedzi wiedzą, że i jedna i druga rodzinka lata za sobą z kamerami, bo liczy się dowód. Nikt nie ingeruje w konflikt, a teraz robią z tego dramat. Dajcie ludzie spokój zajmijcie się swoimi sprawami a pogadamy jak będzie wyrok. Staruszek lubi wokół siebie robić szum dlatego nie dziwą te sensacje z gazety.

10:43, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitekSprytekVitekSprytek

0 0

Jeżeli ktoś wybiera się do sąsiada z kijem, to raczej w jakimś zamiarze. Jeżeli do okładania dziadka używa się wierzbowej witki, to można mu najwyżej porozcinać skórę. Inaczej to wygląda, kiedy napastnik ma w ręce coś cięższego, np. wspomniany cep. Nawet delikatne użycie takiego atrybutu może spowodować pęknięcie czaszki. To nie jest pobicie, a usiłowanie zabójstwa. Pan policjant powinien wiedzieć, co to jest obrona konieczna. Nawet jeżeli jako pierwszy dostał w beret od dziadka, to gdy staruszek zaczął uciekać przed ciosami nie powinni go gonić i nadal okładać. Aby móc się bronić zagrożenie musi być realne i występować w danej chwili. Kiedy dziadek uciekał, już nie występowało, oczywiście przy założeniu, że staruszek pierwszy się zamachnął.

17:33, 12.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dudekdudek

0 0

Niech ksiądz RAFO pilnuje swoje dzieci spłodzone

08:34, 13.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

rowenrowen

0 0

I to jest najpopularniejszy artykuł tygodnia ? Wyrazy współczucia dla czytelników !

19:55, 14.10.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%