W ubiegłym roku w dniu zapisów na półkolonię dla dzieci spółdzielców kolejka zaczęła się ustawiać o 2 w nocy. Niektórzy przyszli z turystycznymi krzesełkami. O godz. 8 na nieformalnej liście zapisanych było 89 osób. Oficjalne zapisy rozpoczęły się o godz. 15 i trwały kilka godzin. Zapisało się ponad 100 dzieci.
W tym roku także chrzanowski Klub "Pegaz" oraz libiąski klub "Promień" w spółdzielni także zorganizują dwa turnusy 10-dniowych półkolonii (7-18 lipca oraz 21 lipca – 1 sierpnia), każdy w cenie 250 zł. Zajęcia pod hasłem "Wakacyjna Przygoda w Klubie Przyjaciół Myszki Miki" prowadzone będą od godziny 9 do 14. Mogą w nich uczestniczyć dzieci spółdzielców w wieku 6-13 lat.
Dzieci odbędą liczne wycieczki i będą miały inne atrakcje, jak warsztaty kulinarne, zajęcia plastyczne i bal przebierańców. Zwiedzą m.in. Zamki Rabsztyn i Tenczyn oraz Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni. Odwiedzą interaktywne muzeum w Krakowie oraz "Arenę Mocy” w Sierakowie
Nic dziwnego, że zainteresowanie półkoloniami będzie prawdopodobnie ponownie bardzo duże. Niewykluczone, że w dniu zapisów, znów ustawi się nocna kolejka. Zapisy rozpoczną się 10 czerwca o godz. 15. Będą prowadzone do wyczerpania wolnych miejsc.

20.04.2026
OSŁONY okienne na wymiar, Tel. 731-496-146.

18.04.2026
OFERUJĘ budowę indywidualnie dostosowanych domków ...

25.03.2026
MALOWANIE, gładź bezpyłowa, regipsy, panele podłog...
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
Pan burmistrz dobrze wiedział o co ci chodzi. A teraz udaje ze nie wie i nie chce się wypowiadać na ten temat , popieram tych ludzi którzy rozwiązali umowy, i mam nadzieję ze inni tez tak zrobią, te mieszkania to zwykła siema
Chrzanow wita
14:46, 2026-05-21
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
Przecież burmistrz, to pachołek Tuska. Nie liczcie na to , że Wam pomoże. Trzeba zrobić referendum, tak jak w Krakowie i wybrać innego burmistrza. Wtedy może będzie lepiej.
Gieks
13:30, 2026-05-21
Spór o mieszkania SIM w Chrzanowie
A co na to nasz Robert - może redakcja go dopytać, bo po budowie latał i wywiadów udzielał .......
:)
13:18, 2026-05-21
“Przełom” to moje ukochane dziecko
odloty molendowej..... nie dość, że komentujesz sama swoje artykuły to jeszcze przeprowadzasz wywiady sama ze sobą, przecież remsak nie jest w stanie zadać samodzielnie żadnego pytania. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
bążur
10:35, 2026-05-21
WYRÓŻNIONE KOMENTARZE
6 1
Droga redakcjo... lepiej zainteresujcie się tym co dzieje się wewnątrz spółdzielni. Jak są wydawane pieniądze lokatorów., jak są traktowani pracownicy i jak się zachowuje pan prezes. To by dopiero była sensacja o której warto napisać
7 0
Pomijając temat artykułu - notabene Spółdzielnia od lat ponosi ogromne koszty finansowe w związku z dofinansowywaniem kolonii i ferii, z których korzysta tylko garstka rodzin z zasobów, a reszta to finansuje -można by było spożytkować na coś innego; rewelacyjnie, że ktoś wreszcie poruszył temat atmosfery w Chrzanowskiej Spółdzielni.
Obecny prezes zrobił sobie folwark własny z tak dużej instytucji. Przestarzała Rada, która wyniosła tego człowieka na to stanowisko daje mu ciche przyzwolenie na rzeczy, które się tam dzieją.
Zwolnienia, zastraszania, wmawianie "winy", groźby, wydawanie pieniędzy lokatorów na kolejnych prawników, faworyzowanie donosicieli to tylko niektóre "przypadki", które można zastać w tej instytucji.
Kontrole z PIP-u to kpina, wystarczyłoby porozmawiać z zastraszonym personelem na osobności.
Za poprzedniego Zarządu nikt by nawet nie pomyślał, że tak można robić i tak traktować drugiego człowieka - była kultura, dyscyplina, ale też atmosfera wzajemnego szacunku i zaufania.
Niestety nie każdy nadaje się na zarządcę; terroryzować i czuć się władcą świata może każdy, komu uderzy władza do głowy.
Powodzenia w dalszym poszerzaniu jakże trudnego i utajnionego tematu!
Pozostałe komentarze
5 2
Spółdzielnia powinna się zajmować zarządzaniem budynkami. Jeśli ma wolne środki powinna je przeznaczyć na inwestycje, lub opóźnić podwyżkę czynszów.
5 1
Szanowni czytelnicy i droga redakcjo!
Zamiast skupiać się na powierzchownych tematach, warto przyjrzeć się sytuacji wewnątrz spółdzielni. Istnieje wiele poważnych kwestii, które zasługują na rzetelne dziennikarskie śledztwo - przede wszystkim sposób zarządzania środkami lokatorów, warunki pracy zatrudnionych oraz styl zarządzania obecnego prezesa. Mieszkańcy i pracownicy zasługują na przejrzystość i szacunek- może warto wreszcie poruszyć ten temat publicznie. Czy sprawa o rzekomym przejęciu spółdzielni się już skończyła. Czemu informacje w tej sprawie nie są aktualizowane?
0 1
to wszystko prawda. Dodatkowo Zarząd wysłał pisemne zawiadomienia do członków spółdzielni o pisemnym walnym. Nie ma odwagi publicznie ogłosić walnego (na stronie www, na klatkach) bo nie chce się spotkać z członkami spółdzielni i myśli że "cichaczem" przeprowadzi walne i wybierze sobie pasujących mu członków Rady Nadzorczej. Dodatkowo chce żeby zatwierdzać uchwały których nikt nie zobaczy, mimo że są one dostępne do wglądu , ale nie oszukujmy się... kto pójdzie je przeglądać? Niech zrobi normalne walne i "pochwali się" co zrobił, kosztami finansowymi i sprawozdaniem finansowym. Najwyższa pora aby Pan Prezes zaprezentował się szerszej "publiczności".
4 0
Również uważam, ze pieniądze spółdzielców powinny służyć nam - remonty, czynsze, inwestycje, a nie przeznaczane na dopłaty do garstki osób ciągle powtarzających się czy to na wycieczkach, półkoloniach czy innych "imprezach"
Uważam, że PRZEŁOM powinien ostro wziąć się do roboty. Jest sprawa i to wielka. Wszystko dzieje się za zamkniętymi drzwiami .
Ludzie się boją.
Wystarczy przeanalizować sytuację od objęcia rządów obecnego Prezesa do teraz i przeanalizować ilość osób zwolnionych z PSM, lub takich które nie wytrzymały i same się zwolniły. Tych osób jest kilkadziesiąt.
Pan Prezes nie ma szacunku do pracowników i drugiego człowieka. W pracy mobbing i poniżające traktowanie.
To nie jest prywatne podwórko tego Pana i osób mu przychylnych !!!!!!
4 2
Chciałabym nagłośnić sprawę aroganckiego zachowania Prezesa Rembiechy wobec pracowników.Wielokrotnie publicznie ich poniżał, a niektórzy musieli szukać pomocy u psychologa. Psychologowie z Chrzanowa i Libiąża znają temat.
Rada Nadzorcza, choć była świadkiem takich sytuacji, nie reaguje, mimo że to od niej zależy, kto pełni funkcję prezesa.
Proszę o interwencję i nagłośnienie tej sprawy. Ludzie mają prawo do pracy z godnością.
2 0
Niestety wiele z tych osób już nie pracuje, nie wytrzymały. Wiele osób było z pracy odwożonych na SOR ze skokami ciśnienia zagrażającemu życiu, wiele osób leczyło się na depresję itp i leczy do dzisiaj
Tak to prawda - Rada Nadzorcza o wszystkim wiele i nic z tym nie robi od lat, pomimo że mają sygnały i wiedzą co się dzieje.
Drugi z panów prezesów - z/ca podpisuje wypowiedzenia, upomnienia, świadectwa pracy jak leci bo sam się boi.
4 1
Proszę zająć się mobbingiem wewnątrz spółdzielni - to jest sprawa dla lokalnych mediów i PIPu.
Porozmawiajcie z pracownikami, którzy masowo składają wypowiedzenia w ostatnich dwóch latach....
1 0
To się dzieje nie od dwóch lat a od początku nowych rządów
5 1
to wszystko prawda. Dodatkowo zarząd wysłał pisemnie zawiadomienia do członków spółdzielni o pisemnym walnym. Nie ma odwagi publicznie ogłosić walnego (na stronie www, na klatkach) bo nie chce się spotkać z członkami spółdzielni i myśli że "cichaczem" przeprowadzi walne i wybierze sobie pasujących mu członków Rady Nadzorczej. Dodatkowo chce żeby zatwierdzić uchwały których nikt nie zobaczy, mimo że są one dostępne do wglądu, ale nie oszukujmy się... kto pójdzie je przeglądać? Niech zrobi normalne walne, niech "pochwali się" co zrobił, kosztami finansowymi i sprawozdaniem finansowym. Najwyższa pora aby Pan Prezes zaprezentował się szerszej "publiczności".
5 1
Widzę, że komentarze nabierają tempa. Może najwyższy czas ktoś się za tą instytucje weźmie i za “menedżera roku”.
4 1
Teraz zobaczymy, czy gazeta PRZEŁOM jest naprawdę niezależna, czy jednak zamiecie temat Prezesa pod dywan
1 4
Robić wam się nie chce
2 2
Żałosne.... wstydził byś sie
2 1
no wreszcie jakiś Troll :))
Zapraszamy w Nasze już nieliczne szeregi w PSM
0 1
Dobre dobre😆, ale sytuacja wcale dobra nie jest. Może przełom udostępni na fejsie ponownie artykuł, żeby inni lokatorzy mogli przeczytać. Może ktoś się zainteresuje co się dzieje z pieniędzmi lokatorów. A ja za wstąpienie właśnie już skromne szeregi spółdzielni to ja dziękuję. Dobrze to już było teraz jest już tylko gorzej.
3 1
Nie chce się robić to Prezesowi przyjeżdża do pracy jak się obudzi w tzw międzyczasie załatwią prywatne sprawy i odbiera dzieci z przedszkola. Brak jakiegokolwiek nadzoru bo Rada Nadzorcza to kolesie tatusia. SZKODA SŁÓW. Pracownicy szykanowani mobbing,ZZ rozwiązane,część pracowników zrezygnowała że ZZ bo działacze ZZ od początku są szykanowani. Prezes ceni tylko donosicieli i ich nagradza a nie fachowców ludzie nie wytrzymują nerwowo. Walne Zebranie będzie na papierze bo tak jest wygodnie , po co odpowiadać na niewygodne pytania brak szacunku dla pracowników i członków Spółdzielni. Nasze pieniądze są wydawane na kancelarie prawne,notariuszy i ochronę, brak jakiegokolwiek dokładnego rozliczenia a kumoterska Rada Nadzorcza wszystko przyklepuje tak jak Prezes marionetka Góralczyk. Wstyd trzeba doprowadzić do zebrań stacjonarnych jak wcześniej i roznieść tą klikę. CZŁONKOWIE PSM CHRZANÓW MUSIMY SIĘ ZJEDNOCZYĆ
3 1
Droga Redakcjo.
Mam nadzieję, że po takim odzewie ze strony ludzi, ktoś się przyjrzy rzetelnie co dzieje się w PSM.
Pominę już fakt, traktowania przez P.Rembiecha pracowników jak i również petentów. Wystarczająco dużo było informacji w poprzednich komentarzach na temat tego, jak to naprawdę wygląda.
Pragnę zwrócić uwagę, na to, że Prezes na miejsce zwalnianych lub zwalniających się, przyjmował pracowników bez stosownego przygotowania do sprawowania przez nich funkcji (pomijając wykształcenie).
Dotyczy to niższych stanowisk, ale i kierowniczych i nawet jeszcze wyższych. Ludzie pełniący tak wysokie funkcje, powinni chyba posiadać odpowiednie wykształcenie lub chociaż doświadczenie. Niestety w takich instytucjach nie przeprowadza się żadnych kontroli. Liczył się fakt, że będzie to pracownik, który nie będzie zwracał uwagi na nieprawidłowości (jak i to, że będzie informował komu z innych nie podoba się działanie pracodawcy, kto jest "niewygodny").
Cieszę się, że opuściłam "mury" PSM i nie muszę codziennie patrzeć i przeżywać tego, co się dzieje od samego środka.
0 2
Jako mieszkaniec pytam, czy skoro tak źle jest zarządzana spółdzielnia przez prezesa to czemu czynsze nie podniesli jak dookoła wszystko jest drozsze!!!
0 1
*%#)!& *%#)!& każdy z was napisał to samo hahaha :D, od razu widać że to jeden i ten sam kometujacy, SCIEMA i to mega kiepska hahahah :D:D:D
0 1
Gwarantuje ci ze to pisze kilkanaście osób i to nie jest ściema
2 1
Jeżeli wszystko w kraju drożeje, nap. Materiały hydrauliczne , budowlane i inne to bez podniesienia funduszu konserwacyjnego i remontowego z roku ba rok nasze budynki przejdą w slumsy. Przykład dwa lata temu zwykły zawór wodny kosztował 15zł dzisiaj 3o do 40 zł, mówimy o polskiej produkcji nie chińczyk. Dlatego też remonty budynków,wymiany instalacji wod kan wykonuje się w znikomej części lub wcale a wymagania przez lokatorów odnośnie cyrkulacji ciepłej wody,zalewania fekaliami i inne są duże. Firmy nie zgłaszają się na przetargi lub są odwoływane bo Prezes myśli ,że pracę będą wykonywane za przysłowiową miskę ryżu. Ludzie obudzcie się to jest celowe aby chwalić Pana/Prezesa/
1 2
Ale przecież we wrześniu spoldzielnia wywiesza info o remontach, organizowane sa spotkania z mieszkańcami i jest informacja podana- wysokość stawki remontowej jaka jest teraz i jaka jest proponowana na przyszły rok I to my mieszkańcy głosujemy nad jej wysokością. Dobrze, że teraz jak wszystko drożeje presez i pracownicy biorą pod uwagę zdanie mieszkancow którzy płacą czysz. Poza tym bloki w spoldzielni sa ładne i zadbane, chyba nawet wszystkie ocieplone bo sa kolorowe otynkowane sciany a nie plyta jak na zdjeciach sprzed 20-30 lat, trochę ściany z czasem sie robią zielone, pewbie od glonow ale na pogodę wpływu nie ma :)
3 1
To że bloki tak wyglądają stało nie za tego "pana"kadencji TYLKO za kadencji poprzedniego Zarządu i poprzedniej władzy, która znała się na tym co robiła.
Mydlenie ludziom oczu, niepodnoszenie czynszów, gdy wokół wszystko drożeje
To wszystko naszym kosztem
Kosztem naszych bloków i mieszkań.
Ludzie czas się obudzić.
Nadwyżki bilansowe? Co z nimi?
A dlaczego nadal w KRS WIDNIEJE inny Zarząd? Czy to tak długo trwaczycos jest może na rzeczy?????
Starsi panowie w Radzie podpisując y wszystko co PAN podsunie bo przecież to syn ich kolegi i nie mozna inaczej bo pan wtedy "krzyczy"...
0 0
Co to sa za bzdury?! Kto pisze takie brednie? Od kiedy "niepodnoszenie czynszów gdy wokół wszystko drożeje ..." jest kosztem mieszkancow?! To jest logika na poziomie półgłówków!!! Osobo - Gość 111 czy ktoś tam ukrywający sie pod tym opisem - skoro nie musimy wiecej płacić za czynsz gdy bloki sa w dobrym stanie to jest to oszczędność naszych pieniedzy a nie wpędzanie ludzi w wydatki gdy wokolo wszystko jest drozsze. Osobo gosc 111 twoj poziom intelektu nie mieści w glowie, hahahahaha :D:D
3 1
Kiedy było ostatnio spotkanie z obecnym Zarządem PSM, żeby lokatorzy mogli się ustosunkować do z góry nadanych decyzji co do remontów. Nie wszystkie nieruchomości są docieplone , wiele wymaga remontów ale Zarząd
się tym nie interesuje.
1 4
Co to sa za bzdury?! Kto pisze takie brednie? Od kiedy "niepodnoszenie czynszów gdy wokół wszystko drożeje ..." jest kosztem mieszkancow?! To jest logika na poziomie półgłówków!!! Osobo - Gość 111 czy ktoś tam ukrywający sie pod tym opisem - skoro nie musimy wiecej płacić za czynsz gdy bloki sa w dobrym stanie to jest to oszczędność naszych pieniedzy a nie wpędzanie ludzi w wydatki gdy wokolo wszystko jest drozsze. Osobo gosc 111 twoj poziom intelektu nie mieści w glowie, hahahahaha :D:D
2 0
Nie chodzi o to, żeby od razu płacić więcej. Ale jak prezes celowo nie podnosi czynszów, żeby dobrze wypaść w oczach ludzi, to nie jest dobre zarządzanie, tylko granie pod publiczkę.
Efekt ? Brakuje na remonty, wszystko się sypie, a potem i tak trzeba będzie zapłacić więcej, tylko nagle i boleśnie. Lepiej mówić prawdę i działać uczciwie, niż udawać, że wszystko jest dobrze
2 0
Brawo Olek, święta racja👍
3 0
Skoro wszystko jest w porządku, to PREZES albo jego ludzie, którzy czytają te komentarze, niech się po prostu spotkają z mieszkańcami i porozmawiają normalnie- jak inteligentni ludzie, bez krzyków i sztucznych uśmiechów. Chyba, że coś jednak jest na rzeczy i te cały hejt to nie plotki, tylko PRAWDA. Wtedy faktycznie lepiej się ukrywać o obgryzać paznokcie, niż stanąć twarzą w twarz z ludźmi .
0 3
Panie "Olek" czytam co Pan napisał i łapie sie za głowę. Skąd Pan wie, że brakuje na remonty? Które bloki sie sypia? Gdzie one są? Zachowanie typowego polaczka, szkalowanie i opluwanie anonimowo w internecie, brawo za odwagę! Pytanie czy to odwaga bo dla mnie to tchórzostwo. To że czynsze nie zostały podniesione to nie zadne granie pod publiczkę jak Pan pisze tylko rzetelna praca prezesa I pracownikow spółdzielni- brawo im za to! Osobiście brałam udzial w spotkaniach remontowych które odbywają sie we wrześniu, prowadzonych tez przez prezesa i uwazam że Pan prezes jest konkretny i angażuje sie w swoją pracę, tak żeby lokatorzy byli zadowoleni.
1 0
Proszę spytać Prezesa w jakim stanie jest instalacja wodna na osiedlu Młodości i Widokowe. Nie ma gdzie opasek zakładać na rurce bo tak są zgniłe.
1 0
Lokatorka- to czemu sama nie piszesz pod imieniem i nazwiskiem? Skoro tak wielbisz Pana Prezesa?
3 0
Widocznie nie wszyscy są zadowoleni tak jak Pani. Pani wpis też anonimowy , czy to odwaga czy tchórzostwo?
0 0
"UIO" przyganiał kocioł garnkowi i ta bystrość twojego wpisu, razisz olśniewającymi argumentami, powalasz na kolana normalnie hahaha
2 3
Za poprzedniego zarządu nie było nad wami kontroli robiliście co chcieliście łaziliście gdzie chcieliście a kasa leciała a ktoś to musiał za was zrobić co żeście *%#)!&
Powiedzcie po kolei ludziom prosto w twarz a nie anonimowo co zrobiliście i dlaczego uciekliście w popłochu że nawet nie zdążyliście się z nami pożegnać no czekamy.
Mobbing... Żaden z was u prywaciarza nawet chyba nie robił że wygadujecie głupoty o tym że w Spółdzielni jest mobbing.
Weźcie sobie do serca że dziś cisza wyborcza i sami zamilknijcie a jak macie dowody to na policję i do PiPu a nie dydrymały wypisywać.
0 1
Jest masa dowodów i jeśli jesteś pracownikiem obecnym i piszesz taki komentarz, to my - byli - już wiemy z kim mamy doczynienia.
Na naszych oczach ludzie, którzy gardzili zachowaniem Prezesa i traktowaniem przez niego ludzi - zmieniali zdanie jak tylko dostali wyższe stanowisko i wyższa wypłatę.
Może warto prześwietlić liczbę wakatów w PSM, może warto sprawdzić Regulamin wynagradzania?
Niestety, jak nawet Ty - pracowniku, przestaniesz być "przydatny" - to też wiesz gdzie będzie Twoje miejce.
Jeśli nie masz prawdy do powiedzenia - to nie broń teraz tego, żeby utrzymać swoje stanowisko.
1 0
Oohoooo uruchomił się najlepszy pracownik spółdzielni. 🤣
0 0
Jak trzeba nisko upaść, żeby na krzywdy kolegów i koleżanek z pracy reagować taką podłością.
2 3
Drodzy niektórzy komentujący wnioskuje, że już byli pracownicy Spółdzielni... Jak wam jeszcze nie wstyd żeby pod artykułem, który ma służyć promowaniu fajnego spędzania czasu przez dzieci z naszych bloków zamiast siedzenia całe lato w telefonach, wylewać takie wiadra pomyj na kogoś kto jak wnioskuję w końcu się za was wziął...
Przyszedł do tej Spółdzielni w końcu ktoś kto kazał wam pracować na swoje pensje, no jak on śmiał! Wielokrotnie jako mieszkanka przychodząca do Spółdzielni przez poprzednie lata czułam się jak intruz bo akurat niezależnie od pory dnia wpadłam przypadkiem na wasz rytuał wielogodzinnej kawki!
A o Panu, który przez ostatni czas był Administratorem Widokowego już nie wspomnę. Kupa chama nic więcej! Nie da się, nie pomogę to były główne argumenty tego człowieka... Zresztą jego obecna następczyni nie lepsza.
1 1
Skoro twierdzi Pani ,że były kierownik i obecny to kupę chama i nic więcej i jest Pani tają niezadowolona to niech Pani idzie na skargę do swojego idola Prezesa i się ujawni to porozmawiamy w sądzie.
2 1
“Mieszkasz tu” a pracujesz tam? Jak nie to daruj sobie tego typu komentarze.
1 4
Byli pracownicy żenada żenada po prostu.
Związki Zawodowe? A co to takiego?
Ta Pani co tym zarządzała to jedna wielka porażka a ludzie wypisali się z tych wielkich Związków bo nic nigdy nie potrafiły załatwić ale kasę brać to pierwsi łapki wyciągali, po administracjach jeździli żeby ludzie się zapisali i płacili na ich nieróbstwo, że też wam jeszcze nie uschły te łapy! Wstyd!
1 1
Przeczytaj sobie definicję Związków Zawodowych a potem zastanów się co związki mogą a czego nie i od czego wszystko jest uzależnione. I po jaką kasę wyciągali łapki ? Po składki ?które są ustalone odgórnie i rozliczane ze związkami krajowymi ? Żeby związki mogły coś załatwić to niestety druga strona czyt. Pracodawca musi być skory do rozmów. A w spółdzielni spotykasz się ze ścianą a nie godną i merytoryczną rozmową.
4 1
Opowiadasz wierutne bzdury i kłamstwa. Praca w Związkach Zawodowych jest społeczna i jak nie wiesz to nie pisz bzdur.Pewnie jesteś zausznikiem Prezesa.Pracownik będący w Zarządzie ZZ musiał wykonać swoje służbowe obowiązki i działać społecznie do tego pod presją Prezesa, pierwszego wroga ZZ.Nieraz związkowcy byli szykanowani,dostawali dużo mniejsze podwyżki a kożystali tacy jak ty.To jest dopiero wstyd i tobie powinny uschnąć łapy i uszy.
2 1
Najwyższa pora ruszyć to dalej.
Czas poprosić media o relacje, czas zainterweniować w ZUS, US, PiP. Może w końcu prawda wyjdzie na jaw, a ludzie, którzy mają sobie dużo na sumieniu, odpowiedzą za to.
Czas sprawdzić Główną Księgową w PSM, ponieważ poprzednia przebywała przez Zarząd na długotrwałym zwolnieniu, został przydzielony pierwszy, lepszy pracownik.
2 0
Szkoda że ''Zadowoleni'' nic nie robią żeby poznać patologiczna prawdę. Czyżby ''zwykli lokatorzy'' naprawdę wiedzieli o panującej atmosferze? A moze komuś klapki na oczach są na rekę!
3 0
Znany na osiedlu narcystyczny bufon z przerośniętym ego....
2 1
Każdy z Was - zagorzałych wielbicieli pana Prezesa - oby i Wam się to czkawką nie odbiło. Jednego dnia jesteś tam pupilkiem szanownego Pana, a następnego dnia jego wielkim wrogiem. I Wy o tym doskonale wiecie.
No ale cóż - płaci, chwali, więc po trupach do celu. Bez żadnych skrupułów, bez żadnego sumienia.
4 1
Czytam Wasze komentarze i jestem głęboko wstrząśnięty tym o piszecie. Jestem całym sercem za tym, aby prawda się obroniła. Apeluję do Was drodzy pracownicy, jeśli wszystko co piszecie jest prawdą WALCZCIE o siebie i kolegów z pracy. Dużo siły i wytrwałości dla WAS !!!
2 1
Tylko zadajmy sobie pytanie kto nie chce żeby wyszła prawda na jaw i dlaczego. Dlaczego jest to zamiatane pod dywan przez radę, skoro sami byli świadkami jego parszywego i aroganckiego zachowania.
1 1
Nie chcą Ci którzy zarabiają tam ciężkie kokosy !!!!!!!!
4 1
Bardzo mądry komentarz, prawda musi wygrać. Dużo wytrwałości,pozdrawiam.
6 1
Kupcie tej zabieganej mecenas ANTYPERSPIRANT atmosfera u was ciężka ale przynajmniej będzie czym oddychać.
1 0
Jakim kretynem trzeba być zeby napisać taki komentarz? Intelektu za grosz, wstydu te samo!
1 1
O jakim wstydzie pan/pani pisze ?? Ja np. kupuję antyperspirant w Rossmanie często jest na fajnej promocji. Polecam.
4 1
Prawda kiedyś wyjdzie na jaw, tylko ile osób zostanie jeszcze skrzywdzonych? Ile osób zapłaci jeszcze za to swoim zdrowiem.
Karma wraca i Ci którzy teraz krzywdzą- wcześniej czy później odczują to na własnej skórze ze zdwojoną siłą.
Teraz co niektórzy podsłuchujący pod drzwiami, donoszący "panu" strzępki rozmów podsłuchanych pod drzwiami, cieszą się z coraz większych wypłat, pną się po ścieżkach kariery.....
A CZYM w zasadzie są? Są NIKIM. Bo tylko NIKT w taki sposób zwycięża.
.....A "pan" notuje te strzępki informacji by w odpowiednim dla siebie momencie wykorzystac, wywrzeszczeć i pokazać kto tu rządzi.
Czas prosze"pana" zabrać swoje zabawki , swój sekretny notes i wyprowadzić się na swoje podwórko zabierając ze sobą stworzone przez siebie marionetki.
1 0
Nie pozdrawiam tych osób. Z donosicielstwa zrobić sobie misję życiową WSTYD! gdzie macie kręgosłup moralny ? I zamiast zajmować się poważnymi problemami i interesami lokatorów to zajmujecie się plotkami kto co o kim powiedział kto jest za kto jest przeciw prezesowi i to jest główna działalność spółdzielni w tej chwili, a i utrzymać stołek żeby nowa władza czasem im tego nie odebrała. Rado nadzorczą weź się w końcu do roboty i do rozliczeń zarządu z ich zachowania i postępowania co do pracowników, lokatorów i najemców.
3 1
Otrzymałem zawiadomienie o walnym - głosowaniem nad sprawozdaniem finansowym i mam pytanie: Kiedy poznamy dokładne koszty jakie poniosła spółdzielnia czytaj: MY MIESZKAŃCY dotyczące wynagrodzenia dla kancelarii notarialnych, które zajmowały się walką ze Związkami Zawodowymi.
Nadszedł czas: SPRAWDZAM !!!!!!!!!!!!!!
4 1
A jako lokatorka chciałabym się w końcu dowiedzieć, kiedy będę mogła przyjść do Spółdzielni i nie będę musiała dzwonnic, żebyście otworzyli mi drzwi. Czego aż tak się boicie, ze się cały czas zamykacie? Czy moze Prezes boi się swoich mieszkańców??? Chyba ze odważny jest tylko wtedy kiedy się pozamyka!
3 0
Pensje jakie sobie wypłacają z naszych czynszów powinny być jawne !!!!!!
Tak samo powinny być jawne pensje wszystkich pracujących tam osób. Nie mieliby czasu wtedy na głupoty
1 1
Pensje przeciętnego pracownika są niewiele wyższe od minimalnej krajowej. Natomiast pensje zarządu, Radców prawnych i Rady Nadzorczej to już inna kwestia i warto byłoby je zobaczyć bo należy nawet nie do wysokich a do bardzo wysokich.
2 0
Jeśli ktoś chce umówić się na rozmowę na temat spółdzielni i podnoszonych w tych komentarzach kwestii, zapraszam do kontaktu: [email protected].
2 1
Proszę podać jakiś termin i miejsce spotkania a myślę, że ludzie się pojawią na spotkaniu.
0 1
Trolle tez...
0 1
Najlepiej jakby jednej osobie Pan Oratowski przekazał np e-mailowo a resztę się powiadomi.
2 0
Szanowni Państwo,
artykuł jest o tym, że półkolonie są ATRAKCYJNE - bo są !!!
Zawsze przygotowane z pełną starannością, dla dobra dzieci i naszego.
Nie wszyscy mają wolne w wakacje...
Po za tym organizowane w roku szkolnym zajęcia plastyczne, muzyczne i przyrodnicze dla dzieci są zawsze ciekawe. Zawsze!
Klub organizuje również zajęcia sportowe dla dorosłych, zajęcia dla seniorów - polecam skorzystać i nie pisać tutaj głupot, że garstka korzysta... Kto chce to korzysta...
A jak ktoś nie chce - to niech nie narzeka.
Jeżeli ktoś widzi jakieś nieprawidłowości w PSM, to do zgłoszeń są odpowiednie Instytucje...
Wszystkie Panie z klubu dają całe serce przy opiece nad dziećmi i stąd ta atrakcyjność... nie tylko CENA!!!
Z pozdrowieniami dla Wszystkich korzystających
P.
0 0
W kwestii półkolonii zgodzę się, że są atrakcyjne i megaprofesjonalnie przygotowane i prowadzone. Patologią w temacie jest praktyka stosowana przez stałą klikę mieszkańców, która co roku organizuje "nocne wyczekiwania" i tworzy "listę kolejkową"(!). Osoby, których nie ma na pseudoliście, a zgłaszają się dużo wcześniej przed godziną zapisu, nie mają szans na rejestrację swojego dziecka, bo pseudolistę "klika" uważa za jedyną oficjalną i zamkniętą (choć kolejność powinna ustalać obecność osób stojących w kolejce do zapisu o pracownika PSM). Zajęcie kolejki wg obecnych przed drzwiami osób „klika” uniemożliwia poprzez upokarzające przepychanki słowne, a i czasami doprowadzając do rękoczynów. Po dwóch latach prób zapisania swojego dziecka, niestety trzeba było odmówić mu przyjemności skorzystania z tych półkolonii.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz