To efekt problemów technicznych, które dotknęły dzisiaj banki w Polsce.
Klienci mBanku, ING Banku Śląskiego oraz Santander Banku zgłaszali problemy z dostępem do bankowości internetowej. Mieli kłopot choćby z zalogowaniem się na konto.
- Mieliśmy przejściowe trudności, ale już wracamy do standardowego funckjonowania. Serwis transakcyjny działa, karty też działają bez problemu - mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBank.
Jak czytamy w komunikacie na stronie internetowej ING Banku Śląskiego, przejściowe problemy pojawiły się o godz. 11.00.
- Moje ING i aplikacja mobilna działały wolniej, występowały również problemy z logowaniem i wyświetlaniem historii transakcji. Sytuację udało nam się opanować o godzinie 12:22. Problem był natury technologicznej. Obecnie wszystkie nasze usługi działają prawidłowo - czytamy w komunikacie.
- Bankowość elektroniczna jest całkowicie dostępna. Aplikacja mobilna również. Przepraszamy klientów za niedogodności - informuje Ewa Krawczyk, menedżer ds. komunikacji z mediami w Santander Bank.
14.11.2024
ODSTĄPIĘ dobrze prosperujący Sklep Odzieżowy - Chr...
08.11.2024
WYCINKA drzew, karczowanie, zrębkowanie. Minikopar...
08.11.2024
DREWNO opałowe, zrębki. Transport. Tel. 572-632-99...
05.11.2024
ZATRUDNIĘ od zaraz pracownika fizycznego do pracy ...
01.11.2024
GABINET Psychologiczno - Terapeutyczny PRYZMAT Kat...
29.10.2024
ZATRUDNIĘ pracownika fizycznego do układania kostk...
17.09.2024
ŚLUSARZY, spawaczy, montażystów, praca na warsztac...
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz