Jak oceniasz przelom.pl? Co powinniśmy tu zmienić? (ANKIETA CZYTELNIKÓW) - przelom.pl
Zamknij

Jak oceniasz przelom.pl? Co powinniśmy tu zmienić? (ANKIETA CZYTELNIKÓW)

19:12, 23.01.2025 Aktualizacja: 15:21, 25.01.2025
Skomentuj

Co powinniśmy zmienić na przelom.pl? Jakie treści Was interesują, a jakie nie? Zachęcamy do udziału w ankiecie.  

Chcemy w maksymalnym stopniu odpowiadać na oczekiwania Czytelników przelom.pl, dlatego pytamy Was, co cenicie na przelom.pl, a co Wam nie odpowiada. Jakimi treściami jesteście zainteresowani, a które są mniej istotne. 

Wasze opinie są dla bardzo ważne. Pomogą nam tworzyć portal, który jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności.

Razem możemy stworzyć miejsce, które będzie jeszcze bardziej angażujące i pomocne dla każdego mieszkańca regionu.

Z góry dziękujemy poświęcony czas i za każdy oddany głos. 

Redakcja przelom.pl

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(8)

Gluszek20Gluszek20

5 0

*%#)!& ankieta tak jak *%#)!& strona przełomu tymi cholernymi reklamami. Na szczęście lokalnego info można dowiedzieć się z innych źródeł. Brakowało pytania co najbardziej irytuje w nowej stronie przełomu…… przełomowa rewolucja strony która odbyła się nie tak dawno to strzał w kolano. Rezygnuje

21:36, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poirytowany Poirytowany

6 0

Też jestem zdania, że nowy design strony wprowadził tylko więcej reklam. Nie chce się już tutaj wchodzić. Pliki cookies i polityka prywatności, wymuszanie powiadomień, reklama na pół strony i jeszcze reklamy które trzeba oglądnąć, żeby doczytać artykuł do końca. Trochę za dużo, nie uważasz redakcjo? Niestety ale odkąd muszę zamykać więcej reklam niż czytam artykułów tutaj, jest to zdecydowanie rzadziej odwiedzana przeze mnie strona. Ale w sumie co się dziwić. Jakie miasto... Takie media. Przykre, ale liczę, że kiedyś się to zmieni.

22:47, 23.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MikaMika

3 0

Mam tak samo. Od jakiegoś czasu bardzo to irytujące. Tak to właśnie wygląda...Więcej czasu schodzi na użeranie się z reklamami niż na poświęceniu go artykułom. Najgorsze to przymusowe reklamy, które mimo klikania w krzyżyk pojawiają się jak bumerang i to ze zdwojoną siłą. Przyznam, że to zraża do zaglądania na stronę redakcji.

23:29, 23.01.2025

KeraKera

4 1

Po prostu może czytelnika szlag trafić z ilością reklam.

07:33, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HaryHary

0 2

Róbcie swoje najlepsza gazeta w Polsce południowej ,tak trzymać

14:27, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

3 0

Zawsze uważałam, że Przełom jest najlepszą gazetą regionalną, niestety, zmieniło się moje zdanie na Wasz temat. Wcześniej błyskawicznie weszłam na Waszą stronę i wiedziałam o wszystkim, o czym należało wiedzieć. Obecnie najpierw muszę stoczyć walkę z reklamami, szczególnie takim jednym dożartym wszechobecnym i wyskakującym z każdej lodówki Mikołajem. Brakuje licznika odsłon artykułów, brakuje informacji o pojawiających się nowych komentarzach, są natomiast liczniki łapek w górę i dół, przy których bardzo skrupulatnie majstrujecie. Wreszcie te znikające komentarze, które są Wam nie na rękę. Takie działania nie są uczciwe w stosunku do odbiorców. Gdy pojawiła się nowa szata Przełomu, prosiliście czytelników o opinię. Zostaliście mocno skrytykowani, nic to jednak nie zmieniło, pozostaliście przy swoim. Po co zatem kolejne zapytania?! Jest coraz bardziej do kitu i tyle w temacie.

16:10, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rhcprhcp

1 0

To wszystko co poprzednicy piszą to prawda. Z drugiej strony jak najbardziej rozumiem dlaczego tak. Z czegoś trzeba utrzymać taki portal. Więc reklamy do przeżycia. To co mnie najbardziej odstręcza to, to że nie trzeba się logować przy komentarzach. Zrobił się taki rynsztok, że to bardzo zniechęca. A redakcja niestety nic z tym nie robi

16:50, 24.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pchrpchr

0 0

Cenzura się marzy ? Komuno wróć ! - Jak można się domyślić. 😥

19:16, 24.01.2025

0%