Trzebinia
Autobusem i busem już tak szybko nie pojedziesz
Po otwarciu ul. Dworcowej w Trzebini dla samochodów osobowych, pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej muszą się nastawić na dłuższą podróż do i z Chrzanowa.
Jeszcze do ubiegłego piątku z przejazdu pod wiaduktem nad ul. Dworcową mogły korzystać jedynie pojazdy komunikacji miejskiej oraz służby i mieszkańcy dojeżdżający do posesji.
Ze względu na nieduży ruch, podróż autobusem lub busem na trasie Trzebinia - Chrzanów była naprawdę szybka. Jak podkreślał Marek Dyszy, przewodniczący zarządu ZKKM w Chrzanowie, autobusy jeździły nawet punktualniej niż przed zamknięciem remontowanego wiaduktu nad torami w Trzebini.
Wszystko się zmieniło. Dworcową mogą już jeździć auta do 3,5 tony. Ruch na tym odcinku jest już znacznie większy.
Szczególnie w godzinach porannych i popołudniowych, autobusy i busy czekają po kilka minut na przejazd pod wiaduktem. Pasażerowie jadący do i z Chrzanowa muszą się więc teraz nastawić na dłuższą niż jeszcze kilka dni temu podróż.
Komentarze
29 komentarzy
Samochody powyżej 3,5 tony jeżdżą objazdem pod mostem!.
Fakt. Około 15.30 od Chrzanowa korek w okolice stacji benzynowej. I tak samo jak przy poprzednim zamknięciu, kilkanaście lat temu, "pomysłowi" wcinają się polną drogą z lewej strony (że niby z posesji wyjeżdżają).
Podawanie godzin porannych jako przykładu braku korków na tej drodze to chybiony pomysł. Proszę sprawdzić jak wygląda kursowanie w godzinach 13-16. W dniu wczorajszym korek w stronę Trzebini od świateł przy wiadukcie za myjnię samochodową - czas postoju około 10-15 minut (nie wszyscy jeszcze wiedzą o otwarciu drogi).
Kandydacie, do której szkoły chodzisz? Pani od polskiego wie co tu wypisujesz?
16 maja, godzina 7.15, bez zatrzymywania się.
Zastanawiam się kto za tobą stoi, że boi się konfrontacji z kimś kto ma idee i cel w tym co robi dla innych?
Jestem jeden, który chcę ludziom ze społeczności chrzanowsko libiązko trzebińskiej społeczności zrobić dobrze - nawet mając 20% mniej uposażenia, a ty przekonujesz innych, że są skazani na gorsze...
tee, kandydat! Ja też często komentuję po paru drinkach, ale ty toś jest zalany i zaćpany - jakie ty głupoty pieprzysz. To nie ironia - bo w niej mieszczą się realia. A ty po prostu robisz komentarze sam dla siebie. Czyli robisz sobie dobrze... ;-)
Dziś przed godziną 7, autobus stał jedną zmianę świateł, od strony klasztoru jeden samochód, od strony rafinerii też. Wydaje mi się, że ruch odbywa się płynnie.
"Od dk79 na granicy gminy Trzebinia i Krzeszowice do granicy Gminy Libiąż i fminy Oświęcim". Gdzie mapka tej Twojej LTŚ Kandydacie? Kiedy obiecasz nam metro?
Kandydat odpuść sobie. Kup sobie helikopter nie będziesz stał w korkach.
Poprawmy nasze życie. Wybierajmy inteligentnie. Głosujcie na mnie!
Komunikacja zbiorowa w tym powiecie nigdy nie będzie uprzywilejowana bo ma gdzieś klienta. Koszt przejazdu 4 km (5 min) pomiędzy Trzebinią a Chrzanowem kosztuje 2,80 zł. W mieście wojewódzkim - Krakowie tyle kosztuje bilet 20 min, a w Jaworznie za bilet dzienny płaci się 5 zł.
Wstyd! Że gmina nie zadbała o mieszkańców inskazuje Was na stanie w korku... niechbsię wsrmtydzą
Do Krzeszowic 30 minut? Do Oświęcimia 45 minut? Do Jaworzna 35 minut??! Czas dojazdu domcunoddalonego o 20 km nie powinien przekraczać 16 minut. Szanujmy sój czas!
Tylko HIPOKRYTA powie lub napisze, że się nie da. W takim razie hipokryci nie powinni zarządzać naszymingminami
Koszt budowy LTŚ (lokalnej tras średnicowej) wyniesie około 70 000 000 mln. To nie jest wielka kwotadla 3 gmin Trzebinia Chrzanów Libiąż, trzeba tylko chcieć...
Pora by w końcu samorządy wzięły się za budowę LTŚ. Od Dulowej w kierunku oświęcimia - wiem wiem obecne władze powiedzą: NIE DA SIĘ, to idzcie sobie dalsko w las, póście mnie. Udowodnie Wam, że się da, trzeba tylko chcieć coś zrobić dla ludzi, a nie trzymać się ślepo korytek.
Nie nawidzę korków
Chce dla siebie i dla was płynnej i szybkiej komunikacji.
Od dk79 na granicy gminy Trzebinia i Krzeszowice do granicy Gminy Libiąż i fminy Oświęcim
Masz A4 od granicy do granicy powiatu. Wrzuć dokładną mapkę którędy miałaby przebiegać, albo przestań karmić swoim populizmem.
Teraz wszyscy są równi - i klienci ZKKMu i klienci orlena. A gdyby była lokalna trasa średnicowa rzeczywistość wyglądała by z goła inaczej... mieszkańcy nie chcecie szybkiej trasy odngranicy do granicy powitu?
cherubin85 Ty chyba nie wiesz co mówisz. Komunikacja zbiorowa w cywilizowanym świecie jest uprzywilejowana nie ze względu na oszczędność na paliwie, ale z faktu, że jest ZBIOROWA. Serio trzeba Ci tłumaczyć tak elementarne fakty?
Jest remont to i są opóźnienia w ruchu. A co tylko komunikacja zbiorowa jest uprzywilejowana i pan dyszy może zaoszczędzić na benzynie? To są lepsi i gorsi którzy mogą drogą jeździć? Kto płaci podatki? Cła? Wybrani? Czy wszyscy? To wszyscy postoimy w korkach! Brawo dla Pana Komisarza!
Gdyby urząd był firmą prywatną parę osób musiałoby szukać sobie pracy za organizacje ruchu na czas tego remontu. Co się zwlecze nie uciecze. Byle do jesieni!
Tak się to kończy, gdy populizm wygrywa z rozsądkiem.
simoncit120120 zmień lekarza i prochy ! ! !
a to tylko początek wspaniałych zmian Komisarza Żuradzkiego, a to podobno wasz specjalista od dróg. U nas w Krakowie ulica Grzegórzecka jest zablokowana od pół roku. Majchrowski nie biega po wyborcach i obiecuje otwarcie grzegórzeckiej bo jeden czy drugi sklep, kebab czy knajpa maja mniejsze wpływy. Co ciekawe obok jest Collegium Medicum i nawet to nie pomogło. grzegórzecka jest zamknięta w połowie bo remont trzeba zrobić. a tu nowy Komisarz w myśl zrobienia dobrze wstającym z kolan trzebinianom zafundował otwarcie przejazdu. Skutek odczujecie szybciej niż Komisarz uświadomi sobie co zrobił.