Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Programy księgowe dla Biur Rachunkowych. Funkcje wspierające kontakt i przepływ informacji z Klientami Biura Rachunkowego

03.09.2020 15:01 | 0 komentarzy | 1 669 odsłona | red

Materiał promocyjny

Praca Biura Rachunkowego bazuje na gromadzeniu i przetwarzaniu ogromnej ilości danych Klientów. Wybór odpowiedniego oprogramowania i metod pracy będzie tutaj kluczowy.

0
Programy księgowe dla Biur Rachunkowych. Funkcje wspierające kontakt i przepływ informacji z Klientami Biura Rachunkowego
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Programy księgowe wspierają procesy finansowe w firmach, ułatwiają i organizują pracę. W zależności od rodzaju prowadzonej księgowości, firmy wybierają odpowiednio systemy z funkcjonalnościami wspierającymi prostą (opartą o książkę przychodów i rozchodów) lub pełną księgowość.

W przypadku działalności prowadzonej przez Biuro Rachunkowe systemy księgowe posiadają jeszcze więcej funkcji, które wspierają ich pracę. Każdy z Klientów jest przedstawicielem innej branży, dostarcza mnóstwa dokumentów, które muszą być uporządkowane. Nic dziwnego, że dla Biur Rachunkowych powstały bardzo rozbudowane rozwiązania. Mało tego, że usprawniają pracę, to w najnowocześniejszych z nich możliwy jest szybki przepływ informacji między biurem a poszczególnymi Klientami, dzięki dedykowanym platformom online.

System ERP – przyspiesz przepływ informacji i usprawnij pracę

Sprawdzonym rozwiązaniem dla każdego Biura Rachunkowego jest system ERP. To rozwiązanie informatyczne, które pozwala zarządzać wszystkimi obszarami działalności. W przypadku Biura Rachunkowego bardzo łatwo można sortować i uporządkować wszystkie dokumenty, a także przeprowadzać operacje księgowania dla Klientów. Minimalizuje się ryzyko błędów i zwiększa wydajność pracy. Jednak jedną z najważniejszych funkcjonalności, przez które systemy ERP, które obejmują programy księgowe dla Biur Rachunkowych, cieszą się rosnącym powodzeniem, jest tak sprawny przepływ informacji na linii Biuro-Klient. Jak to możliwe?

Funkcje wpływające na szybki kontakt z Klientem

Jedną z zalet systemów ERP, w kontekście komunikacji z Klientem, jest to, że dostęp do danych może mieć każdy użytkownik do tego upoważniony, bez względu na to, gdzie się znajduje. Oprogramowanie dla Biur Rachunkowych pozwala również na zarządzanie wieloma bazami jednocześnie. Oznacza to, że każdy Klient może mieć swoje własne konto w serwisie online udostępnionym przez Biuro, a po zalogowaniu widzi wszystkie swoje dane i dokumenty księgowe. Może je dodawać, przeglądać i edytować — wszystko zależy od tego, jakie uprawnienia nada mu Biuro. Dzięki temu nie trzeba czekać na wizytę Klienta w Biurze, czy na maila z fakturami, a później ręcznie wszystko wprowadzać do systemu księgowego. Nie trzeba się przy tym również obawiać o bezpieczeństwo, bo dostęp do poszczególnych danych mają tylko upoważnieni użytkownicy. Takie usprawnienie w przepływie informacji i wygodę z pewnością doceni każda współpracująca z Biurem Rachunkowym firma. Tym bardziej że możliwość zdalnej komunikacji i innowacyjne kanały współpracy są tym, na co coraz częściej zwracamy uwagę przy wyborze usługodawcy.

A jak to wygląda w praktyce?

Pomimo tego, że systemy ERP mają tak wiele zalet i są odpowiedzią na bieżące potrzeby, w dalszym ciągu są Biura Rachunkowe mające wątpliwości, czy oprogramowanie jest w stanie coś zmienić na plus w dotychczasowej organizacji pracy. To m.in. dla nich powstał casebook dotyczący wdrożeń enova365 w Biurach Rachunkowych. Czytając prawdziwe historie na temat tego, jakie obszary objęło oprogramowanie i jak wiele zmieniło w pracy Biura, można zauważyć znacznie więcej. Casebook możemy znaleźć na stronie https://www.enova.pl/podlicz-mozliwosci-z-casebookiem-dla-biur-rachunkowych/.

 

Materiał promocyjny