Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Zainstalowałem wczoraj IMKA, kupiłem - zgodnie z Waszą instrukcją - bilet w dniu dzisiejszym ... i nic. Bilet nie pojawił się w zakładce bilety, transakcji nie widać w historii transakcji aplikacji, chociaż blokada złotówki (a w zasadzie dwóch, bo próbowałem zakupu dokonać dwukrotnie) na koncie bankowym jest. Z aplikacją szarpię się od godziny. Być może robię coś nieprawidłowo - ale to raczej problem nieintuicyjnej aplikacji niż mój ... Biuro obsługi klienta oczywiście w niedziele jest nieczynne, więc poradzić się kogo nie ma ... Jeżeli akcja miała promować przejazdy pociągami i aplikację iMKA, to - jak dla mnie - ma efekt zupełnie odwrotny.

Napisany przez stary, 22.09.2019 06:49

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 107.21.176.63 / ec2-107-21-176-63.compute-1.amazonaws.com
claudebot