Chrzanów
Rowerzyści mogą jeździć po kolejnym chodniku
Na chodniku przy ulicy Zielonej w Chrzanowie pojawiło się oznakowanie miejsca dla pieszych i rowerzystów. Tym samym inwestycja dobiegła końca.
Nowy chodnik położony między drogą i torami jest kolejnym, po którym w majestacie prawa mogą się poruszać rowerzyści. Podobne miejsce jest przy obwodnicy, pomiędzy cmentarzami. Niektórzy przechodnie zastanawiają się jedynie, dlaczego przy ulicy Zielonej droga dla rowerzystów jest szeroka, a fragment dla pieszych (zwłaszcza na niektórych odcinkach) wąski...
Komentarze
27 komentarzy
Lista absurdów rośnie :-) Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.
Wg znaku widocznego na zdjęciu to akurat należy parkować całym pojazdem na chodniku.
marcinek180 ~ przed chwilą skrytykowałem Cię za przelotowość w Trzebini, ale co do faktu wyjazdu z parkingu na Zielonej to b.dobre rozwiązanie. ALE kto ponosi utrzymanie, nagle powstałej nieefektywnej powierzchni drogi?!? Chłopie(?) gnojki z gddk zawęzili wiadukt w Trzebini z 10 do 7 m by zminimalizować koszty utrzymania, a chodniki na 1,5 m bo tam brak eksploatacji i taniocha w utrzymaniu. Więc kto za tę logikę bezpieczeństwa zapłaci? Gmina.. czyli wszyscy...
Wyprzedzanie przed przejściem tak czy owak jest zabronione. Ta linia przerywana miała prawdopodobnie jedynie umożliwić wjazd na parking, ale namalowali za długie kreski. Czy na tej ulicy cokolwiek zrobiono dobrze? :-)
Jadąc od ZKKM, od skrzyżowania z ulicą Bagnistą wzdłuż szkoły, jest namalowana linia przerywana do samego przejścia dla pieszych, która aż zachęca do wyprzedzania zarówno na przejściu dla pieszych jaki i skrzyżowaniu przy budynku "geodezji". Widziałem już taką sytuację.
@ulom: sądziłem, że Twoje pytania są retoryczne. Wyczerpującą odpowiedź znajdziesz np: tu: https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/i/infrastruktura-rowerowa_3000/opinia_nawierzchnia.pdf W skrócie: gorzej, drożej, krócej. O ile w ogóle zaplanowano jakiekolwiek utrzymanie. Omawiany twór kwalifikuje się wyłącznie jako C-16/T-22. @marcinek180: znak końca DDR jest, ale zaraz za nim stoi kolejny znak C-13/16, na osobnym słupku. @jan0: parkowanie tyłem wymaga przewidywania i planowania - a typowy kierowca planuje najwyżej na 1 sekundę naprzód. Dzięki temu tzw. ,,droga dla rowerów'' jest do połowy zawalona wystającymi maskami aut.
ulomie, nie wiem jakiej potrzeba maszyny, ale gdyby zaprojektowano pasy dla rowerów na jezdni, to tematu by nie było